Dat heb ik ook zo gehoord.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:49 schreef Marty het volgende:
Ah, dan is het een ander verhaal..
Ik begreep "Do you know what haute couture is?"
Verkeerd verstaan dan waarschijnlijk.
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:26 schreef ruby het volgende:
Ik kan trouwens niet zeggen dat ik onder de indruk was van die kwakken blauwe verf op Tyra haar ogen. Nogal blauw..
Ach, zal wel haute couture zijn.
Tatiana, als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ow en wie is die zieligerd nog maar weer die huilend op de bank zat dat ze dakloos was?
Ik vraag me af hoe die lui dan geselecteerd zijn....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
Niet eentje is er ook echt van overtuigd dat ze model wil worden. Ik heb deze cycle voor het eerst niemand horen zeggen dat dat het liefste is wat ze wil. Ze zitten er dit keer alleen maar in om het winnen. Om een beter bestaan voor zichzelf te krijgen. Volgens mij is dat geen goede motivatie.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:00 schreef Roi het volgende:
Heerlijke aflevering weer! Volgende keerDanku voor de fijne spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit, ja ze heeft een aparte kop maar heeft ze tot nu toe een goede gehad ??!![]()
. (Heb het maar even in spoilertags gezet).
Ja dat vond ik ook! Dat weet je toch wel als je model wilt worden?!? Helemaal TOPmodel!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Was ik trouwens de enige die vond dat ze allemaal naar huis gestuurd moesten worden, toen ze stonden te kijken alsof ze water zagen branden, nadat Jay had gevraagd of ze wisten wat haute-couture was.![]()
Bedoelt hij niet dat hij hoopt dat ze eruit gaat ipv een spoiler?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:25 schreef Nuna het volgende:
[..]
Danku voor de fijne spoiler![]()
Whehe ja, read a book!quote:
Zie het nu pas. Heb de oorspronkelijke tekst ook tussen tags gezet én een note gezet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:25 schreef Nuna het volgende:
Danku voor de fijne spoiler![]()
Zoals ik het lees, is het een spoiler. Heb ik het mis dan hoor ik het graag van Roi. (En zal ik dat uiteraard ook rechtzetten in de notes) .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet dat hij hoopt dat ze eruit gaat ipv een spoiler?
Ik begin nu ook die kant op te denken, maar wacht voor de zekerheid nog even op uitsluitsel van Roiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Oh, zoals ik het las was het een wens en geen spoiler.
Gezien de ophef die hij maakte over de 'spoiler' van Zhenar denk ik niet dat hij zelf een spoiler postquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begin nu ook die kant op te denken, maar wacht voor de zekerheid nog even op uitsluitsel van Roi.
oeps, whehequote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:00 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Dan moet de topictitel ook tussen spoilertags....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |