niet lezen als je wilt weten wat er volgende week dus gebeurt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat het nu duidelijk is.
Ik ga de laatste minuten van mijn pauze maar even besteden aan aanpassen.
Exuses Roi voor de aantijgingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
Ja, en op een gegeven moment zegt Tyra: "He Kahlen ik zag je niet staan," en ligt ze eruitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:36 schreef Torio het volgende:
Ligt het aan mij of wordt er vrij weinig aandacht besteed aan Kahlen en Christina?
In het kort komt het er op neer dat ze er in Germany's Next Topmodel er een meisje uit hebben geknikkert omdat ze te dik zou zijn. Ze weegt 52 kg bij 1.76mquote:Die Berlinerin Micaela Schäfer (21) ist eine der zwölf Mädchen, die es in die Endrunde der TV-Show "Germany's Next Topmodel" geschafft hat. Sie lief vor Jurymitglied Heidi Klum (32), ließ sich Tips geben, erlebte die schroffe Kritik des Supermodels. Sie war dabei, als Nachwuchs-Model Irina (19) rausflog, weil sie "zu dick" war. Bei 1,76 Meter und nur 52 Kilo. Ärzte warnen vor der Show: "Sehr gefährlich. Die meisten Mädchen bekommen genau aus solchen Gründen Magersucht oder Bulimie." B.Z. fragte Micaela Schäfer, was hinter den Kulissen ablief.
Bron
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet lezen als je wilt weten wat er volgende week dus gebeurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja! duidelijk veel te dik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:04 schreef Marty het volgende:
[..]
In het kort komt het er op neer dat ze er in Germany's Next Topmodel er een meisje uit hebben geknikkert omdat ze te dik zou zijn. Ze weegt 52 kg bij 1.76m![]()
Er is nu heel veel kritiek op Heidi Klum, omdat ze dat meisje in de uitzending flink zouden hebben afgekraakt vanwege haar gewicht![]()
Minstens even ver als je ribbenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Teeering wat een bullshit zeg, niet te geloven toch? Hoever moeten die heupbotten uitsteken dan????
Jij mag niet meer meelezen in het Slank voor de zomer topicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Minstens even ver als je ribben
Vind je het gek dat vrouwen een complex krijgen als ze ergens in de 60 kilo wegen...
Ik dacht niet dat jij een complex had, maximaal een buikje oid waar je vanaf wiltquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Jij mag niet meer meelezen in het Slank voor de zomer topic![]()
Nee dat heb ik juist bij Rebecca. Naima vind ik best wel knap, maar niet lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:00 schreef Aarti het volgende:
Volgens mij vinden ze Kahlen gewoon erg goed!
Ik vind haar ook leuk, zij is ook de enige waar ik me van kan voorstellen dat je erop zou kunnen vallen als je op vrouwen viel. Lekker ding!
we kijken naar modellen toch, niet naar pin-upsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:46 schreef Torio het volgende:
[..]
Nee dat heb ik juist bij Rebecca. Naima vind ik best wel knap, maar niet lekker
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Oh, vanaf morgen op Net 5 een mannenmodellenwedstrijd: Mister Romance
Voor de cover van de bouquetreeksboekjes![]()
voor iemand die enorm veel potentie als naima heeft maakt ze anders behoorlijk saaie fotos... ze is wel cute maar ze komt beetje leeg over, terwijl ik juist van haar een hoop frise, alternatieve vibes had verwachtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind Naima een schatje, met geweldig haar. Verder heb ik niet echt favorieten, maar ik vind de foto's ook zo slecht de laatste tijd, qua concepten en ook qua stijl.![]()
Maar ik blijf uiteraard wel kijken
Ik zag net de promo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Oh, vanaf morgen op Net 5 een mannenmodellenwedstrijd: Mister Romance
Voor de cover van de bouquetreeksboekjes![]()
En nu ook met eigen topic: Mr. Romance: Mannenmodellenwedstrijd _O-quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik zag net de promo.Zag er best hilarisch uit.
Jij zou Heidi Klum uit je bed uitslaan voor een meisje als Brittany.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we kijken naar modellen toch, niet naar pin-ups.
zou jij met een gratenzak als heidi klum in bed stomende seks willen hebben? nah dat liever met brittany.
Ja, nieuwe foto's!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef Copycat het volgende:
Hoe staat het trouwens met de foto's van volgende week?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |