abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34150634
[afbeelding]
Wat is 24?
24 is een spannende actieserie op RTL 5. Sinds zondag 4 september zendt RTL 5 alweer het 4e seizoen uit, om 22.00 uur. Centrale figuur in deze serie is Jack Bauer, een voormalig CTU agent die nu voor het ministerie van defensie werkt.

Ik heb deel 1 t/m 3 niet gezien, kan ik gewoon instappen?
Instappen kan altijd, maar je zal behoorlijk wat spoilers meekrijgen. Mocht je later deel 1 t/m 3 gaan kijken, weet je al een aantal dingen die je anders niet geweten hebt. Het is je eigen keuze! De meeste fans zullen het je echter sterk afraden. De spanning blijft veel beter aanwezig als je begint bij season 1 en vanaf daar verder werkt.

Eén van de beste scènes van season 3
[afbeelding]

Help, ik heb een aflevering gemist!
Geen paniek, alle afleveringen worden herhaald, de nacht van woensdag op donderdag vanaf 0.05 uur

Ik heb 24 Season 4 al gezien!
Season 4 al gezien? Dat kan. Wil je erover praten? Dat kan ook, maar niet hier. We willen dit topic graag spoilervrij houden. Het laatste deel kan je HIER vinden.

Vorige delen
24 (seizoen 4) op RTL 5
24 (Seizoen 4) op RTL 5 (deel 2, spoilervrij graag!)
24 (Season 4) op RTL 5 (deel 3, spoilervrij!)
24 (Season 4) op RTL 5 (deel 4)
24 (Season 4) op RTL 5 (deel 5)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 09:53:03 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34151037
In Belgie zag ik de dvdbox import
pi_34151078
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind dat jullie er te veel op gefocused zijn.
Natuurlijk, ze hebben voor een concept gekozen waarbij alles zich afspeelt in 24 uur. STOP. Dan houdt hier de realiteit op. Je weet van te voren dat het niet reeel zal zijn. Natuurlijk is het dus niet "echt", als ze hadden willen proberen om het echt over te laten komen, was heel de serie een stuk saaier geweest. Ze kozen voor een opzet waarin alles in 24 uur afspeelt, omdat dat de verhaallijn op een spannende manier naar voren brengt. Smeer je dit uit over 2 weken is het minder leuk, dat weet ik wel zeker.
[..]Nee, als het concept is vastgesteld staan daarmee de beperkingen ook vast. Dat is geen persoonlijke voorkeur, dat is een kwestie van een goed verhaal kunnen schrijven of maar wat aanklooien. En bij 24 zijn we inmiddels ruimschoots aangekomen in het gebied van 'maar wat aanklooien'. En als series in dat gebied aankomen, dan kunnen ze maar beter gewoon van het scherm worden gehaald, omdat een serie die eindigt op zo'n lullige manier ook de goede herinneringen aan de eerdere sterke seizoenen verneukt.
pi_34151233
tsjesus niet zo zeiken allemaal zeg, het is toch een top serie, ik stel voor dit hele topic alleen maar te genieten en niet te zeiken over real time!
Carpe diem
pi_34151369
Palmer belt een chinese consult, omdat hij iets van hem wilt. De consult zegt dat dit wel 2 uur kan duren en vervolgens wordt het consulaat aangevallen. Nee hoor, de usa weet van niks, hehehe

Dit hoort trouwens deel 7 te zijn
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 10:09:32 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34151437
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:00 schreef klossie het volgende:
ik stel voor dit hele topic alleen maar te genieten en niet te zeiken over real time!
We maken zelf wel uit waar we over zeiken. Het format is realtime, en dan hoeft t echt niet zo te zijn dat ze 4 uur in de file staan. Maar de schrijvers kunnen ook iets verzinnen waardoor ze geen file hebben. Dan moeten ze er geen realtimeconcept van maken .

Neem nu een serie als CSI: het format is forensisch speurwerk. Hoe zou je t vinden als ze in dat format ineens naar aliens gaat zoeken die zijn zus hebben ontvoerd.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 10:10:36 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34151470
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:07 schreef Gremen het volgende:
Palmer belt een chinese consult, omdat hij iets van hem wilt. De consult zegt dat dit wel 2 uur kan duren en vervolgens wordt het consulaat aangevallen. Nee hoor, de usa weet van niks, hehehe
Er is net een aanslag gepleegd op Amerika, 100.000 mensen besmet en dood, dan is t raar dat China niks wil meewerken. Bij 9/11 stond de hele wereld op zn kop, nu hoor je er niemand meer over.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:15:47 #8
137408 DjowY
Ijskoud de langste
pi_34151591
Ik vond Jack wel erg sterk, zou zelf niet zo'n beslissing willen nemen..
Nobody fucks with Frank de Grave!!
pi_34151770
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:00 schreef klossie het volgende:
tsjesus niet zo zeiken allemaal zeg, het is toch een top serie, ik stel voor dit hele topic alleen maar te genieten en niet te zeiken over real time!
Het is helemaal geen top-serie meer. Ik twijfel steeds meer of ik m'n tijd er uberhaupt nog wel aan moet besteden. Op die manier heeft HMG wel gelijk dat ze 'm steeds later uitzenden.
pi_34151815
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Er is net een aanslag gepleegd op Amerika, 100.000 mensen besmet en dood, dan is t raar dat China niks wil meewerken. Bij 9/11 stond de hele wereld op zn kop, nu hoor je er niemand meer over.
Ja, ook nogal onwaarschijnlijk dat de Chinezen dwars gaan liggen terwijl er net een gigantische terroristische aanslag is gepleegd.
pi_34152184
Chinezen liggen nou eenmaal altijd dwars hoor. Ik weet niet of je een beetje op de hoogte bent van het buitenlandse beleid van China, ook op dit moment. Dat is nou niet bepaald meewerkend gewillig...

Maar zover ik weet zijn alle aanslagen die in 24 gepleegd worden niet echt gebeurd, wel? Dan zijn we het er denk ik ook over eens dat het fictie is... En laat de bedoeling van 24 vooral vermaak zijn. Kortom, voor mij blijft 24 een topserie.
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
pi_34152344
En Jack is nu een hoop gezeik rijker...
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 10:49:37 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34152400
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:47 schreef PabloLopez het volgende:
En Jack is nu een hoop gezeik rijker...
Ja, dat is zijn baan.
pi_34152545
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:41 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Chinezen liggen nou eenmaal altijd dwars hoor. Ik weet niet of je een beetje op de hoogte bent van het buitenlandse beleid van China, ook op dit moment. Dat is nou niet bepaald meewerkend gewillig...

Maar zover ik weet zijn alle aanslagen die in 24 gepleegd worden niet echt gebeurd, wel? Dan zijn we het er denk ik ook over eens dat het fictie is... En laat de bedoeling van 24 vooral vermaak zijn. Kortom, voor mij blijft 24 een topserie.
Fictie moet wel geloofwaardig zijn.

En het is niet geloofwaardig dat een fictie-China zich niks aantrekt van het feit dat er een fictieve aanslag is gebeurd in een fictief Amerika.
pi_34154781
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:54 schreef HiZ het volgende:
Fictie moet wel geloofwaardig zijn.

En het is niet geloofwaardig dat een fictie-China zich niks aantrekt van het feit dat er een fictieve aanslag is gebeurd in een fictief Amerika.
Daar zullen we het dan niet over eens worden , maar wat nou als China daadwerkelijk er iets mee te maken had, haha, zo kun je wel door blijven gaan .
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:40:53 #16
75135 omnius
TACTICAL OFFICER
pi_34155739
Dat die chauffeur van het busje waarin die chinees ontvoerd werd aan zijn oor krabde en bloed had zal waarschijnlijk (middels DNA) het lijntje naar JAck worden in de onderzoek van de chinezen.
Euch zum Spott und Hohn, Hole ich nun meinen Lohn
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:09:39 #17
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_34156705
Ja, die chauffeur keek ook zo verdacht, of zie ik nu spoken
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_34162199
Wat een gezeur allemaal over dat realtime gebeuren. Mensen klaagden ook dat je ze nooit naar het toilet zag gaan in de serie. De producenten gaven aan dat de personages dit tijdens de reclame deden (net als de kijker). Kleine dingen hou je toch, en het is gewoon spannend, al vind ik dat het in de laatste serie inderdaad wel erg word overdreven met zo'n groot aantal aanslagen. Benieuwd naar serie 5, dat wel.

(ietwat lange tvp)
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:32:29 #19
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34163977
Het is gewoon de schuld van de kijker die geen Kim Bauer-achtige tussenverhalen erin wilde hebben dat het real-time gebeuren niet meer zo goed klopt. Heb dit al zo vaak gezegd hier, maar niemand is het volgens mij met me eens.

Wie wel?

( tvp'tje enzo )
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_34164626
Tvptje
pi_34165483
Jammer dat sommige mensen de serie zou omslachtig moeten volgen.
Zo zal je er inderdaad weinig of minder plezier aan beleven.
pi_34166599
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:12 schreef -J-D- het volgende:
Jammer dat sommige mensen de serie zou omslachtig moeten volgen.
Zo zal je er inderdaad weinig of minder plezier aan beleven.
En ik snap niet dat mensen van een tv serie niet meer verwachten dan dat er wat in wordt geschoten en gerend en zo dom in elkaar zit dat je een lobotomie moet ondergaan om er nog een beetje lol aan te hebben.
pi_34166647
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef HiZ het volgende:

[..]

En ik snap niet dat mensen van een tv serie niet meer verwachten dan dat er wat in wordt geschoten en gerend en zo dom in elkaar zit dat je een lobotomie moet ondergaan om er nog een beetje lol aan te hebben.
Volgens mij wordt het tijd dat jij deze serie niet meer bekijkt.
Je doet net alsof 24 de ergste serie is die je ooit gezien hebt en dat het een verschrikking is om elke week te moeten kijken!
Succes met de andere series
pi_34166709
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef Zombine het volgende:
Het is gewoon de schuld van de kijker die geen Kim Bauer-achtige tussenverhalen erin wilde hebben dat het real-time gebeuren niet meer zo goed klopt. Heb dit al zo vaak gezegd hier, maar niemand is het volgens mij met me eens.

Wie wel?

( tvp'tje enzo )
Je kunt de vaart er toch inhouden door op een wat realistischer manier de relaties tussen de hoofdpersonen te benaderen? Dan hoef je geen filler-material met hysterische huisgenoten en dochters te maken dat de mensen voor geen centimeter interesseert.
pi_34166748
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:43 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het tijd dat jij deze serie niet meer bekijkt.
Je doet net alsof 24 de ergste serie is die je ooit gezien hebt en dat het een verschrikking is om elke week te moeten kijken!
Succes met de andere series
Ja, dat is dus het punt, of deze serie nog wel de moeite van het bekijken waard is. En JIJ mag dat geen probleem vinden, maar het betekent gewoon dat de serie kijkers kwijtraakt. Uiteindelijk is dat ook het einde van de serie.
pi_34166812
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:46 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, dat is dus het punt, of deze serie nog wel de moeite van het bekijken waard is. En JIJ mag dat geen probleem vinden, maar het betekent gewoon dat de serie kijkers kwijtraakt. Uiteindelijk is dat ook het einde van de serie.
Dat is onzin, ik ben juist fan geworden van de serie, mede omdat het niet realistisch is op alle punten.
Dus omdat meer mensen jouw mening hebben, hoeft het niet het einde van de serie te zijn.
Dat weet je zelf natuurlijk ook wel.
pi_34166951
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dat is onzin, ik ben juist fan geworden van de serie, mede omdat het niet realistisch is op alle punten.
Dus omdat meer mensen jouw mening hebben, hoeft het niet het einde van de serie te zijn.
Dat weet je zelf natuurlijk ook wel.
Misschien is het je nog niet opgevallen, maar TV-series worden niet gemaakt voor kleine groepjes kijkers. Afgelopen zondag keken 300.000 mensen naar 24, dat is veel te weinig om een serie interessant te maken voor programmeurs. Er zijn wel eerder TV-series die erg populair waren bij een klein publiek door HMG gewoon uit het schema gehaald.
pi_34166996
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:52 schreef HiZ het volgende:

[..]

Misschien is het je nog niet opgevallen, maar TV-series worden niet gemaakt voor kleine groepjes kijkers. Afgelopen zondag keken 300.000 mensen naar 24, dat is veel te weinig om een serie interessant te maken voor programmeurs. Er zijn wel eerder TV-series die erg populair waren bij een klein publiek door HMG gewoon uit het schema gehaald.
De tv serie wordt niet gemakat voor NL.
NL lift mee op het succes in de VS.
Als ze deze serie op een normale tijd uitzenden, dan heb je voldoende kijkers, lijkt me zo.
Lang niet iedereen wil een serie zien die tot op de kleinste details klopt.
pi_34167105
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:54 schreef -J-D- het volgende:

[..]

De tv serie wordt niet gemakat voor NL.
NL lift mee op het succes in de VS.
Als ze deze serie op een normale tijd uitzenden, dan heb je voldoende kijkers, lijkt me zo.
Lang niet iedereen wil een serie zien die tot op de kleinste details klopt.
Het 24 waar wij het hier over hebben is het 24 zoals dat wordt uitgezonden door de HMG, en die heeft geen donder te maken met hoe populair de serie elders is, maar hoeveel mensen er hier naar kijken. En als dat er te weinig worden dan wordt de serie van de buis gehaald.

En nou kan jij weer komen met dat je de serie dan wel gaat downloaden, maar als uiteindelijk Fox daardoor geen geld meer verdient om de serie te maken gaat ie ook gewoon op zwart.
pi_34167136
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het 24 waar wij het hier over hebben is het 24 zoals dat wordt uitgezonden door de HMG, en die heeft geen donder te maken met hoe populair de serie elders is, maar hoeveel mensen er hier naar kijken. En als dat er te weinig worden dan wordt de serie van de buis gehaald.
En daarom zeg ik: de oplossing is om de serie op een normale tijd uit te zenden.
De kijkcijfers zijn zo laag omdat het veel te laat wordt uitgezonden, niet omdat de realtime niet klopt.
Ik mag toch aannemen dat je het daar mee eens bent.
pi_34167362
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Een serie die niet goed in elkaar steekt redt het ook niet op prime time.
pi_34167492
Dan overschat je het publiek in Nederland. 99% van de kijkers zal het geen fuck interesseren of Jack wel binnen 10 minuten bij CTU kan zijn.
pi_34167903
Het grappige is dat als je gaat kijken op het net naar hoe 24 ervoorstond bij het begin van seizoen 4 in de VS is dat je ziet dat er een dermate grote druk op de kijkcijfers stond dat Fox overwoog om het te verwijderen van prime time.
pi_34167939
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:21 schreef HiZ het volgende:
Het grappige is dat als je gaat kijken op het net naar hoe 24 ervoorstond bij het begin van seizoen 4 in de VS is dat je ziet dat er een dermate grote druk op de kijkcijfers stond dat Fox overwoog om het te verwijderen van prime time.
Waar vind je dat? Ben er wel benieuwd naar.
Gelukkig zijn wij in NL niet zoals in de VS.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:34:06 #35
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34168349
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef -J-D- het volgende:
Dan overschat je het publiek in Nederland. 99% van de kijkers zal het geen fuck interesseren of Jack wel binnen 10 minuten bij CTU kan zijn.
idd. Ik zelf stoor me er wel een beetje aan moet ik zeggen, maar ik zal alleen om dat punt niet zeggen dat het dan maar een waardeloos seizoen is. Nog steeds is het een ubervette serie vind ik.

Van mij mogen ze dus gerust nog een paar dagen erbij gaan maken
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_34168371
Van mij ook
We hebben dezelfde mening
pi_34168406
wat kunnen mensen zich druk maken om een tv-serie..kijkcijfers..plots etc
lekker kijken en niet zeuren
ik vond het weer top (heb het vandaag eindelijk kunnen bekijken)..maar....
neej hoor niets maar...ik heb niets te zeuren..
nog mara paar aflevering te gaan...en wat was palmer weer op zijn best...
palmer for president AGAIN
what you see, is what you get!
pi_34168428
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef IV_Xample het volgende:
wat kunnen mensen zich druk maken om een tv-serie..kijkcijfers..plots etc
lekker kijken en niet zeuren
ik vond het weer top (heb het vandaag eindelijk kunnen bekijken)..maar....
neej hoor niets maar...ik heb niets te zeuren..
nog mara paar aflevering te gaan...en wat was palmer weer op zijn best...
palmer for president AGAIN
Tis idd genieten... Het enige leuke van de late zondagavond.
pi_34168675
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:22 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waar vind je dat? Ben er wel benieuwd naar.
Gelukkig zijn wij in NL niet zoals in de VS.
Vreemd genoeg kan ik het artikel nu ik weer zoek niet meer vinden. Het artikel maakt er melding van dat er relatief weinig mensen naar 24 (seizoen 3) hadden gekeken in de VS; 10.000.000 kijkers gemiddeld per episode en dat Fox voor het eerst overwoog om het van z'n vaste slot te halen. Ik weet niet hoe seizoen 4 feitelijk is uitgepakt.
pi_34168842
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef HiZ het volgende:

[..]

Vreemd genoeg kan ik het artikel nu ik weer zoek niet meer vinden. Het artikel maakt er melding van dat er relatief weinig mensen naar 24 (seizoen 3) hadden gekeken in de VS; 10.000.000 kijkers gemiddeld per episode en dat Fox voor het eerst overwoog om het van z'n vaste slot te halen. Ik weet niet hoe seizoen 4 feitelijk is uitgepakt.
Ach ja, gelukkig hechten de meeste Nederlander er minder waarde aan, lijkt me.
Hopelijk komt het ooit weer op een betere tijd. Hoeft niet eens prime-time
Liever prime-time dan realtime
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 19:07:14 #41
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34169761
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef -J-D- het volgende:
Dat weet jij helemaal niet. Van die 300,000 kijkers zegt de helft wellicht tegen zijn partner: Nou, die Jack is altijd wel snel terug bij CTU.

Het gaat er helemaal niet om of het Echte Leven-werkelijkheid is, dat is 24 niet en CSI ook niet. Forensische detectives lossen moorden meestal op gedurende acht maanden lang, niet in 1 nachtdienst. Maar dat neemt niet weg dat CSI niet zo gemaakt kan worden dat het realistisch lijkt.

Het format van 24 is realtime. Nu mogen ze best smokkelen maar dat CTU op 10 minuten afstand is van welke plek in en om LA gaat te ver, net zoals er niemand meer praat over dat er 100.000en mensen zijn besmet na een meltdown.

Waarom hebben ze Marwan niet meteen op CNN gegooid, zoals Bin Laden. De straten zouden vol moeten zitten met bange mensen. Maar niks van dat alles. Alles gaat gewoon zn gangetje.
pi_34169882
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Liever prime-time dan realtime
pi_34169935
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat weet jij helemaal niet. Van die 300,000 kijkers zegt de helft wellicht tegen zijn partner: Nou, die Jack is altijd wel snel terug bij CTU.

Het gaat er helemaal niet om of het Echte Leven-werkelijkheid is, dat is 24 niet en CSI ook niet. Forensische detectives lossen moorden meestal op gedurende acht maanden lang, niet in 1 nachtdienst. Maar dat neemt niet weg dat CSI niet zo gemaakt kan worden dat het realistisch lijkt.

Het format van 24 is realtime. Nu mogen ze best smokkelen maar dat CTU op 10 minuten afstand is van welke plek in en om LA gaat te ver, net zoals er niemand meer praat over dat er 100.000en mensen zijn besmet na een meltdown.

Waarom hebben ze Marwan niet meteen op CNN gegooid, zoals Bin Laden. De straten zouden vol moeten zitten met bange mensen. Maar niks van dat alles. Alles gaat gewoon zn gangetje.
En zoals je in dit topic kan lezen, zijn er veel kijkers het er niet mee eens.

"Waar kan je je druk om maken?"
"tsjesus niet zo zeiken allemaal zeg, het is toch een top serie, ik stel voor dit hele topic alleen maar te genieten en niet te zeiken over real time!"
"Wat een gezeur allemaal over dat realtime gebeuren. "

Ach ja, die discussie levert toch niets op.
Sommige vinden het belangrijk, anderen geheel niet.
Maar ik geloof niet dat dit punt de ondergang van de serie is.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 19:12:54 #44
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34170037
Ik heb het idee dat de schrijvers behoorlijk stuurloos waren met t verhaal. We hadden natuurlijk al een bom gehad en ook de stabiele karakter van Palmer was er amper. En Jack is dan wel leuk maar hij sloeg wel door in 4.

Over 4 weken bespreken we het einde wel, kijken wat iedereen vindt van het geheel. Ik heb er zo mn gedachtes over. Tis zeker niet de beste serie, maar in zn geheel blijft t lekker om naar te kijken.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:24:46 #45
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34170588
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Misschien zeggen ze dat inderdaad wel maar denk je nou echt dat het gesprek zo gaat:

Partner 1: Nou, die Jack is altijd wel snel terug bij CTU.
Partner 2: Inderdaad, doet ie altijd goed.
Partner 1: Jah belachelijk eigenlijk. Dat ze daar niet wat beter over nagedacht hebben.
Partner 2: Ja, laten we voortaan maar niet meer na 24 kijken.

Zal wel wat meevallen denk je ook niet?
Vooral omdat ik zoveel lees dat de meesten deel 4 juist het beste seizoen vinden.
pi_34170764
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef Zombine het volgende:

[..]

Vooral omdat ik zoveel lees dat de meesten deel 4 juist het beste seizoen vinden.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 19:30:01 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34170838
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef Zombine het volgende:

Zal wel wat meevallen denk je ook niet?
In Seizoen 4 zitten een paar sterke punten. Geen Kim, Introductie van de aan lager wal geraakte Tony en terugkeer van David Palmer. En thank God geen Cherry/Shery ?

Slechte punten, Dristol en die gekke dochter, weinig realtime, teveel aanslagen.

Oja over continuiteit gesproken. In het begin heeft Tony een bierbuikje maar zo'n 12 uur later zit ie weer strak in het vel
pi_34171208
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]
In het begin heeft Tony een bierbuikje maar zo'n 12 uur later zit ie weer strak in het vel
Waar je je al niet druk om kan maken. Ik snap het echt niet.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 19:41:43 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34171352
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waar je je al niet druk om kan maken. Ik snap het echt niet.
Jij stoort je ook vast niet als iemand in 1 scene 2 verschillende shirts aan heeft of als je een microfoon in beeld ziet hangen. Mij vallen zulke dingen op ja.
pi_34171621
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Jij stoort je ook vast niet als iemand in 1 scene 2 verschillende shirts aan heeft of als je een microfoon in beeld ziet hangen. Mij vallen zulke dingen op ja.
Bij 24 is dat niet het geval. En daarom stoor ik me daar dus ook niet aan.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 19:55:33 #51
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34171897
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Bij 24 is dat niet het geval. En daarom stoor ik me daar dus ook niet aan.
Een bierbuik die na 12 uur een sixpack is is ook een continuiteitsfout.
pi_34172097
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Een bierbuik die na 12 uur een sixpack is is ook een continuiteitsfout.
Vast wel. Boeiend!
De serie is prachtig in elkaar gezet. Het is elke week genieten om er naar te kijken.
Blijkbaar is het voor jou minder leuk omdat iemands bierbuik groter of kleiner is geworden.
Dat is jouw mening. Veel plezier ermee.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 20:04:19 #53
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34172299
Ik zeg toch niet dat t minder leuk is. Of mag je geen kritiek hebben op fouten in films en series?
pi_34172353
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik zeg toch niet dat t minder leuk is. Of mag je geen kritiek hebben op fouten in films en series?
Dat zeg je niet, maar zo komt het wel over. Je hebt het met name over die schoonheidsfoutjes en andere foutjes. Je zou haast zeggen dat je er geen bal aan vindt.
Tuurlijk mag je kritiek hebben. Schijnt te mogen in dit land.
pi_34177867
kap nou eens met dat gezeur over de serie en praat alleen over de inhoud ervan
word nu een beetje moe om heel de tijd dezelfde discussie te lezen over het:
ja of nee
wel of niet

grom
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 22:04:35 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34177953
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:02 schreef IV_Xample het volgende:
kap nou eens met dat gezeur over de serie en praat alleen over de inhoud ervan
word nu een beetje moe om heel de tijd dezelfde discussie te lezen over het:
Of Jack wel of niet binnen 10 minuten bij CTU is gaat juist over de inhoud lijkt me zo. En dat de Chinezen niet meewerken ondanks een grootse aanslag op een kerncentrale ook.

Of mogen we alleen maar zeggen dat Jack zo cool is?
pi_34178109
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:04 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Of Jack wel of niet binnen 10 minuten bij CTU is gaat juist over de inhoud lijkt me zo. En dat de Chinezen niet meewerken ondanks een grootse aanslag op een kerncentrale ook.

Of mogen we alleen maar zeggen dat Jack zo cool is?
Dat is niet inhoudelijk. Dat gaat over realisme.
pi_34178479
Argumenten dat er weinig naar gekeken wordt hebben volgens mij ook te maken met het late tijdstip. Ik kijk met ontzettend veel plezier naar 24 en erger me vreselijk hieraan. Daarom heb ik onderstaand mailtje naar RTL verstuurd via de website van RTL. En uiteraard reactie hierop gekregen. Ik heb wel het idee dat de klacht serieus wordt genomen, maar dat weet je natuurlijk niet zeker... Hoewel ze het met meerdere klachten serieuzer gaan nemen... kortom mailen allemaal!

Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij gaan dit bespreken in de vergadering met ons programma management.

Mvg,
Publieksvoorlichting
RTL Nederland

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: -------
Verzonden: ma 16-01-06 0:35
Aan: pv@rtl.nl
Onderwerp: [Onderwerp:];Onderwerp=Klacht t.a.v. televisieserie 24

Reactie:
Geachte heer, mevrouw,

Sinds jaren volg ik met veel plezier de klasse-serie 24.
Het valt me op dat de serie weinig aandacht krijgt, zeer laat en op
onregelmatige tijdstippen wordt uitgezonden en ook worden de vooruitblikken
niet meer getoond.

Kunt u SVP aangeven wat hier de reden van is, zodat ik me hier wellicht
minder kwaad over kan maken?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:14:32 #59
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34178486
Misschien heeft Jack wel gewoon altijd zo'n dingetje op zak:

Zo opgelost
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:39:48 #60
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34179764
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef OmeRobbie het volgende:
Argumenten dat er weinig naar gekeken wordt hebben volgens mij ook te maken met het late tijdstip. Ik kijk met ontzettend veel plezier naar 24 en erger me vreselijk hieraan. Daarom heb ik onderstaand mailtje naar RTL verstuurd via de website van RTL. En uiteraard reactie hierop gekregen. Ik heb wel het idee dat de klacht serieus wordt genomen, maar dat weet je natuurlijk niet zeker... Hoewel ze het met meerdere klachten serieuzer gaan nemen... kortom mailen allemaal!
gemailt:

-------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

Elke week weer kijk ik met veel plezier naar de tv serie "24".
Wat ik erg jammer vind is dat de serie, die het in amerika zo goed doet, zeer slecht gepromoot wordt.
Zo vind ik de uitzendtijden van de serie erg laat, en ook de herhaling komt erg laat op tv.
Daar komt nog bij dat de uitzending bijna elke week op een ander tijdstip komt.
Dit is soms erg verwarrend.

Ik weet zeker dat als de serie beter gepromoot wordt en niet op zo'n laat tijdstip komt, deze veel meer kijkers zal trekken.
Ik hoop dat u mijn klacht ter bespreking brengt.
-------------------------------------------------------------------------

Al vind ik de tijden persoonlijk niet zo erg ( hoewel, de laatste keer vond ik ook te laat ), ik kan me voorstellen dat anderen dat wel vinden.
Benieuwd wat ze reageren.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:42:15 #61
136137 Japiejooo
Vette shit ouwe!
pi_34179892
Ben vorige week met Seizoen 1 begonnen. Serie is eigenlijk altijd langs me heen gegaan
Maar nu ik eenmaal begonnen ben, ben ik niet meer te stoppen! Goede nieuws is dat ik seizoen 2,3 & 4 ook al klaar heb liggen!!
pi_34182566
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef SunChaser het volgende:
Over 4 weken bespreken we het einde wel, kijken wat iedereen vindt van het geheel. Ik heb er zo mn gedachtes over. Tis zeker niet de beste serie, maar in zn geheel blijft t lekker om naar te kijken.
Zo denk ik er precies over. Het is absoluut beter geweest, maar je blijft toch kijken, ze maken het toch weer spannend. Al die twists en draaingen, hoe voorspelbaar soms ook, ik houd er wel van. Ik wil toch elke keer weer weten hoe het afloopt
pi_34184412
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En terecht vallen je zulke dingen op, want het is de essentie van 24 dat ze dat ze extreem op continuiteit letten. Ik heb in serie 2 zoiets gehad met een pleister die Tony gedurende een aflevering of 10 op zijn nek had. Dat was dan weer wel heel perfect afgewerkt.

Maar kennelijk zitten hier een paar mensen die het allemaal geen reet kan schelen als Bauer maar iedere keer raak schiet en Palmer weer met een zwaar aangezette toon besluiteloos kan zitten zitten. Wat wel komisch is, is dat ze dan ook nog het idee hebben dat het simpele feit dat er maar 300.000 mensen naar deze serie kijken niets zegt over de kwaliteit van de serie. Als de serie echt zo perfect was geweest, dan werd ie niet om 11 uur op zondag uitgezonden maar om 20.30 op de donderdagavond.
pi_34184473
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef Japiejooo het volgende:
Ben vorige week met Seizoen 1 begonnen. Serie is eigenlijk altijd langs me heen gegaan
Maar nu ik eenmaal begonnen ben, ben ik niet meer te stoppen! Goede nieuws is dat ik seizoen 2,3 & 4 ook al klaar heb liggen!!
Ik heb seizoen 1, 2 en 3 binnen een week gezien. Halverwege seizoen 2 begon ik iets te krijgen van 'ja, dat hebben we allemaal nou wel een keertje gehad hoor, kunnen we ook nog eens een keertje niet sjabloonmatig stom in actie komen of hoe zit dat?'
pi_34185360
PPppfff RTL5 weer in de bocht! Dit zag ik op de webiste van RTL5 en in de tvgids over de aflevering van aanstaande zondag:

"Day 4: 3.00 am - 4.00 am zondag 22-01, 22:50 uur
Jack en Hector zijn allebei op zoek naar Kyle en Chase wordt op non-actief gesteld. Wayne en Palmer discussiëren over het verleden van Anne. Ramon weet op slinkse wijze een tegenstander uit te schakelen. Tony's plan om Kyle te bevrijden valt in duigen, wanneer Salazars handlanger eerder ter plaatse is."

Dat ze het tijdstip er niet goed bij kunnen zetten is al erg genoeg, maar een omschrijving van een van de eerste afleveringen van seizoen 3???
pi_34190670
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:46 schreef SunSun het volgende:
PPppfff RTL5 weer in de bocht! Dit zag ik op de webiste van RTL5 en in de tvgids over de aflevering van aanstaande zondag:

"Day 4: 3.00 am - 4.00 am zondag 22-01, 22:50 uur
Jack en Hector zijn allebei op zoek naar Kyle en Chase wordt op non-actief gesteld. Wayne en Palmer discussiëren over het verleden van Anne. Ramon weet op slinkse wijze een tegenstander uit te schakelen. Tony's plan om Kyle te bevrijden valt in duigen, wanneer Salazars handlanger eerder ter plaatse is."

Dat ze het tijdstip er niet goed bij kunnen zetten is al erg genoeg, maar een omschrijving van een van de eerste afleveringen van seizoen 3???
zo direct krijg je echt aflevering uit s3
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:26:52 #67
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34195717
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:07 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

zo direct krijg je echt aflevering uit s3
WHEHE, ik zie ze dr wel voor aan
pi_34196850
Mijn TV Gids geeft 23.40 uur aan
pi_34198903
23.40 uur zal wel kloppen, daarom zei ik ook "Dat ze het tijdstip er niet goed bij kunnen zetten is al erg genoeg...". In mijn gids staat namelijk dat het van 22.50 tot 00.30 uur duurt, en dat klopt natuurlijk niet!
pi_34201614
Nou alleen al die latere tijd geeft al aan dat de serie kijkers kwijtraakt.
  Redactie Frontpage woensdag 18 januari 2006 @ 17:18:44 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34207580
Niet alleen 24 wordt verkloot door programmering, SiX Feet Under en Sopranos hebben t zelfde probleem.
pi_34226004
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef HiZ het volgende:

[..]
Als de serie echt zo perfect was geweest, dan werd ie niet om 11 uur op zondag uitgezonden maar om 20.30 op de donderdagavond.
Mag ik even heel erg hard lachen!

Er is in Nederland nog nooit een perfecte serie op een goede tijd uitgezonden.
Ze hebben hier de gave om werkelijk iedere goede serie op onmogelijke tijdstippen uit te zenden en zo met schema's en uitzendtijden te klooien dat uiteindelijk iedereen wel afhaakt.

Sopranos. In 1999 door Net5 falikant om zeep geholpen.
Daarna door de Vara uit het slop gehaald, maar natuurlijk pas na 23.00 uur... stel dat er iemand naar wil kijken.

Six Feet Under, The Office, sinds vorig jaar 24 en niet te vergeten Nip/Tuck.
Allemaal prachtseries en allemaal naar God geholpen door een zootje programmeerdebielen.

Nederland is het enige land in de hele wereld waar The Sopranos GEEN succes is.
En dat komt dan dus door de serie...

Goddank hebben we DVD. Er is geen enkele serie die ik nog op TV volg.

Oh ja, HMG bestaat al een tijdje niet meer hoor. Is nu gewoon RTL Nederland.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_34226205
En dit kun je allemaal onderbouwen door kijkcijfers of steek je je vinger maar even in de lucht.
pi_34227130
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef HiZ het volgende:
En dit kun je allemaal onderbouwen door kijkcijfers of steek je je vinger maar even in de lucht.
Iedere herprogrammering van series als the Sopranos en Nip/Tuck is ingegeven door matige kijkcijfers. Maar dan niet na 1 seizoen, maar al na aflevering 2 of 3.
Als je stelselmatig met uitzendtijden gaat klooien, haakt uiteindelijk ook de echte fan af en zoekt zijn heil bij de DVD.
Op Nederland 3 (Sopranos, SixFeetUnder, Carnivale, The Office) is iets anders aan de hand. Daar is het 10 uur blok Journaal/NOVA zo heilig dat er geen speld tussen te krijgen valt.
Dus allemaal goede series die je om 22.00 zou moeten uitzenden, gaan allemaal naar 23.00 uur of later.

[ Bericht 0% gewijzigd door dolfg op 19-01-2006 00:58:30 ]
  Redactie Frontpage donderdag 19 januari 2006 @ 01:43:15 #75
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34228294
Six Feet Under heb ik ook gedownload een paar jaar terug, kwam op onmogelijke tijdstippen, net als Sopranos, 24 of wat dan ook.

Half 9 of Half 10 moet zo'n serie, S&TC, CSI en DHW komen ook tussen 20.30 en 22.30 en zijn wel succesvol in Nederland. Go figure.
  Redactie Frontpage donderdag 19 januari 2006 @ 01:49:00 #76
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34228400
In videotheken hebben ze ook tegenwoordig heel veel series te huur, zes voor een 10tje de hele week, en die dingen lopen goed: Lost, CSI, Desperatie Housewifes. Waarom nog op tv kijken?

Ben nu de DHW box aan t kijken, kijk ik een week lang en daarna weer iets anders.

24 Day 5 ga ik nu volgen volgen via Bittorent, dan helaas wel elke week wachten maar wel kijken wanneer ik wil.
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:52:53 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34228452
Even dit Topic weer terugVinden Ppost doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34228733
Ik vond het wel een mooie aflevering. Zag het ook wel een beetje aankomen, en vind het zeker raar dat er maar een arts is bij CTU. Oke, op een normale dag kan ik het me voorstellen, maar midden in zo'n crisis waarin agenten voortdurend er op uit worden gestuurd, dan zou je toch denken dat ze er rekening mee houden dat niet iedereen Jack Bauer is.

Verder vond ik die Buchanan een beetje rap omgeslagen in zijn toon naar Tony. Alleen omdat iets achter zijn rug om gedaan werd. Buchanan zou dat toch juist moeten begrijpen aangezien hij een paar uur eerder een soortgelijk iets heeft gedaan.
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:43:32 #79
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34236841
Ik heb antwoord op mijn mailtje:
quote:
Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor het mailtje.

Wij gaan bekijken of bij een vervolg van 24 een vroeger tijdstip aangehouden kan worden.

Momenteel zijn er nog maar een paar afleveringen te gaan waardoor er geen verandering meer

Kan plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,

RTL Nederland, Publieksvoorlichting
pi_34244141
Zozo, dat valt niet tegen
pi_34252583
Één van de weinige programmaschema luitjes die Amerikaanse series wel op normale tijdstippen uitzend is Net 5. De rest van de zenders is werkelijk dramatisch,.

@SunChaser: over realisme enzo. You watch 24 for it's drama, not for it's realism.
pi_34253435
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef CloudStrife het volgende:

@SunChaser: over realisme enzo. You watch 24 for it's drama, not for it's realism.
Hij niet.
  Redactie Frontpage donderdag 19 januari 2006 @ 22:40:41 #83
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34259100
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef CloudStrife het volgende:
Zoals al eerder uitgelegd, ook drama moet zich houden aan de regels die de producenten zichzelf hebben opgelegd.

X-Files heeft aliens. Oke, maar dat betekent niet dat Mulder kan vliegen
CSI heeft forensiche detectives die alles in 12 uur kunnen oplossen. Oke, maar dat betekent niet dat Grishom ineens in een lied uitbarst
24 lost een terrorischte daad op in een dag, realtime. Oke, maar dat betekent niet dat de hoofdpersonen honderden kilometers in 10 minuten kunnen afleggen.
pi_34268410
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Zoals al eerder uitgelegd, ook drama moet zich houden aan de regels die de producenten zichzelf hebben opgelegd.

X-Files heeft aliens. Oke, maar dat betekent niet dat Mulder kan vliegen
CSI heeft forensiche detectives die alles in 12 uur kunnen oplossen. Oke, maar dat betekent niet dat Grishom ineens in een lied uitbarst
24 lost een terrorischte daad op in een dag, realtime. Oke, maar dat betekent niet dat de hoofdpersonen honderden kilometers in 10 minuten kunnen afleggen.
Precies, door je niet aan je eigen concept te houden maakt je een programma helemaal kapot.
pi_34277846
HiZ: in elke post die je hier plaatst, straalt het negativisme er van af.
Ik heb een verzoek: Kan je OF ook wat positieve dingen melden ipv elke keer je punt herhalen OF je mond houden?
Lees: Het is een vriendelijk verzoek
pi_34282171
Ik heb nog ff een vraagje over seizoen 1/ seizoen 2. Voor de zekerheid in spoilertags:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de mensen die nog absoluut niks weten over seizoen één moeten het niet lezen, voor de rest is het niet schadelijk...
pi_34284804
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef Chepke het volgende:
Ik heb nog ff een vraagje over seizoen 1/ seizoen 2. Voor de zekerheid in spoilertags:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de mensen die nog absoluut niks weten over seizoen één moeten het niet lezen, voor de rest is het niet schadelijk...
SPOILER
Dat is iig wat ik me ervan kan herinneren. Correct me if I'm wrong.
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef -J-D- het volgende:
HiZ: in elke post die je hier plaatst, straalt het negativisme er van af.
Ik heb een verzoek: Kan je OF ook wat positieve dingen melden ipv elke keer je punt herhalen OF je mond houden?
Lees: Het is een vriendelijk verzoek
Eensch .
pi_34285175
Ik ben het ook ff eens met de mensen die HiZ ff beu zijn met dat negativisme, tis geen klaagmuur hierzo hoor
  zondag 22 januari 2006 @ 15:45:24 #89
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34345538
24-delige Actieserie

Jack Bauer heeft zich teruggetrokken uit CTU, maar bevindt zich al snel temidden van een nieuwe terroristisch samenzwering wanneer de man waar hij nu voor werkt, wordt ontvoerd. In de hieropvolgende 24 uur wordt duidelijk dat de ontvoering deel is van een veel groter plan. Iedere keer dat Jack denkt dat hij een ramp heeft afgewend, wordt een nieuw en nog erger plot onthuld.

Jack en Hector zijn allebei op zoek naar Kyle en Chase wordt op non-actief gesteld. Wayne en Palmer discussiëren over het verleden van Anne. Ramon weet op slinkse wijze een tegenstander uit te schakelen. Tony's plan om Kyle te bevrijden valt in duigen, wanneer Salazars handlanger eerder ter plaatse is.

RTL 5, 22:50 uur

DetailsZender:
Datum en tijdstip: 22 januari 2006, 22:50-00:30 uur
Genre: Misdaad
Titel aflevering: Day 4: 3.00 am - 4.00 am

|
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34345704
Hahaha, RTL5 doet het lekker met hun website. Vanavond pas om 23:40 he, geloof ik. Dus dat wordt weer van de DVD, maar dan 2 uur vroeger ofzo .
pi_34351424
Ik haal morgen de box wel op. Dikke middelvinger voor RTL5 de komende weken.

Maar goed ze houden zich nu wel aan een vaste tijd daar kan ik niks van zeggen...
pi_34351498
Hmm.. zal ik vanavond maar weer eens kijken ?
pi_34355156
Hoppa,

Zondag 22 januari 2006

Tijdstip: Programma: Zender:
22:50 - 00:30 24 RTL 5

beter als 23:40 iig! wtf lijkt wel dubbelaflevering tot 00:30?
pi_34355298
Op TT staat 23.39-0.30.
sig verwijderd door FA
  zondag 22 januari 2006 @ 20:36:02 #95
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34355675
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:24 schreef PabloLopez het volgende:
Hoppa,

Zondag 22 januari 2006

Is al eerder voorgekomen dat deze tijden werden gemeld. Maar waarschijnljk begint het gewoon om 23:40, aangezien de eindtijd (!) altijd wel geklopt heeft ( volgens mij )
  zondag 22 januari 2006 @ 20:37:07 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34355731
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
Op TT staat 23.39-0.30.
Die tijd hou ik dan ook maar (ruim geprogrammeerd) aan voor de video-opname.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34356098
rot op man hier word je toch kanarie van
pi_34356593
RTL5

Day 4: 3.00 am - 4.00 am zondag 22-01, 23:39 uur
Jack en Hector zijn allebei op zoek naar Kyle en Chase wordt op non-actief gesteld. Wayne en Palmer discussiëren over het verleden van Anne. Ramon weet op slinkse wijze een tegenstander uit te schakelen. Tony's plan om Kyle te bevrijden valt in duigen, wanneer Salazars handlanger eerder ter plaatse is.

Mis ik iets?
  zondag 22 januari 2006 @ 20:55:47 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34356651
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef PabloLopez het volgende:

Mis ik iets?
Spoilertags vooral.
Poef.....gone! ©golfer
pi_34356747
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Spoilertags vooral.
Nee, want die info was van een ander seizoen. Dus hij vertelt geen geheime dingen
pi_34358380
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef PabloLopez het volgende:
RTL5

Day 4: 3.00 am - 4.00 am zondag 22-01, 23:39 uur

Mis ik iets?
Ja, je loopt een jaar achter.....
  zondag 22 januari 2006 @ 21:49:13 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_34359181
wat een knooierds daar bij RTL
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_34360480
Zo vanavond weer kijken.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 22 januari 2006 @ 22:25:14 #104
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34360660
nog 15 of 75 minuten
pi_34361433
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:25 schreef Zombine het volgende:
nog 15 of 75 minuten
Over een uurtje dus.
sig verwijderd door FA
pi_34361450
Ja.
pi_34362534
Ik heb de video maar weer ingesteld, kijk morgenavond wel (voor de rest toch weinig op TV op dit moment).
  Redactie Frontpage zondag 22 januari 2006 @ 23:32:13 #108
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34363289
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:24 schreef PabloLopez het volgende:
Hoppa,

Zondag 22 januari 2006

toch 23.40 dus
  zondag 22 januari 2006 @ 23:33:08 #109
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34363327
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

toch 23.40 dus
En dan ook nog eens geen dubbelaflevering.

Moet erg grote teleurstelling voor de jongen zijn
  Redactie Frontpage zondag 22 januari 2006 @ 23:34:29 #110
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34363370
Ja, eerst een herhaling van Yorin Travel
pi_34363667
NU!
pi_34363902
Cisco.
pi_34364169
goed geen dubbel ,pech. iig is de VS de lul, china will strike back. en die gozer op die foto dat is dat teamlid.dacht ik zo
pi_34365315
wel cool eindelijk winnen die terroristen eensch. maar jack kan nu wel leuke dingen met marwan doen hihi
pi_34365326
OMG!.....

GVD nu een week wachten?! met zo'n einde??
Waarom geen dubbel aflevering??
pi_34365371
denkje dat VS nog iets aan die raket kan doen?

en wat is die eddgard een )*&)^&^)&***
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_34365390
Fuck it.
Hele aflevering is er geen zak aan, word het net leuk moeten we een week wachten.
  maandag 23 januari 2006 @ 00:43:41 #118
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34365540
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef space-kees het volgende:
denkje dat VS nog iets aan die raket kan doen?

en wat is die eddgard een )*&)^&^)&***
Volgens mij was hij nergens van op de hoogte gebracht. Dus hij kon dat ook niet weten.

Maar jah, benieuwd hoe ze het nu nog op gaan lossen met die raket enzo. Neerknallen met straaljager ofzo
  maandag 23 januari 2006 @ 00:46:20 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_34365598
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef SHERMAN het volgende:
Fuck it.
Hele aflevering is er geen zak aan, word het net leuk moeten we een week wachten.
Ik vond de hele aflevering eigenlijk best wel spannend .

Leuk detail ook, Chloe die tegen Jack zegt dat als hij erover wil praten, dat ze dan wel wil luisteren, als vrienden onder elkaar. Zie je Jack echt kijken Huh? Zijn wij vrienden?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 23 januari 2006 @ 00:53:55 #120
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34365785
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:35 schreef PabloLopez het volgende:
wel cool eindelijk winnen die terroristen eensch. maar jack kan nu wel leuke dingen met marwan doen hihi
Marwan laat zich eerder doodmartelen dan dat ie gebroken wordt door Jack.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  maandag 23 januari 2006 @ 02:01:47 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_34367161
Je hebt een nieuwe held? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 23 januari 2006 @ 02:39:51 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34367535
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:46 schreef speknek het volgende:

Leuk detail ook, Chloe die tegen Jack zegt dat als hij erover wil praten, dat ze dan wel wil luisteren, als vrienden onder elkaar. Zie je Jack echt kijken Huh? Zijn wij vrienden?
Video bekeken.
Leuke reactie van Jack op Chloe inderdaad en verder eigenlijk een aflevering waarin weinig gebeurde, behalve op het laatst met de arrestatie van Marwan.

Leuke cliffhanger wel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_34367601
Ik denk dat het atoomwapen niet in die raket zit maar dat die raket ter afleiding is en dus het atoomwapen ergens anders tot ontploffing gebracht moet worden

verkapt tvptje
pi_34369692
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:53 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Marwan laat zich eerder doodmartelen dan dat ie gebroken wordt door Jack.
Is er iemand die Jack niet kan breken, dacht het niet tot nu toe bij iedereen gelukt. kan niet wachten welke trucjes hij nu weer gaat gebruiken.
pi_34371078
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:47 schreef Rubbadubba het volgende:
Ik denk dat het atoomwapen niet in die raket zit maar dat die raket ter afleiding is en dus het atoomwapen ergens anders tot ontploffing gebracht moet worden

verkapt tvptje
Die is niet eens zo heel erg slecht bedacht
weet je het niet!
pi_34371801
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:47 schreef Rubbadubba het volgende:

verkapt tvptje
Ik weet het zo net nog niet, die Marwan had wel een erg gemeen lachje op z'n gezicht.

Ik denk dat ze op de een of andere manier de raket gaan onderscheppen, of dat de raket fout geprogammeerd staat of zoiets en op een verkeerde locatie terechtkomt ...
pi_34373511
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:16 schreef Molline het volgende:

[..]

of dat de raket fout geprogammeerd staat of zoiets en op een verkeerde locatie terechtkomt ...
op het CTU hoofdkantoor
pi_34374061
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef SlimShady het volgende:

[..]

op het CTU hoofdkantoor

Nee ik denk in zee ... maar jouw idee is leuker
pi_34374923
hij was weer heel goed
pi_34375982
Zo lekker weer een week wachten.. JAMMIE
  maandag 23 januari 2006 @ 15:17:59 #131
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34379222
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:16 schreef Molline het volgende:

[..]

Ik weet het zo net nog niet, die Marwan had wel een erg gemeen lachje op z'n gezicht.

Ik denk dat ze op de een of andere manier de raket gaan onderscheppen, of dat de raket fout geprogammeerd staat of zoiets en op een verkeerde locatie terechtkomt ...
Dat zou niet leuk zijn
Ik denk dat het niet de echte bom is, omdat marwan het volgens mij had over een 2e raket.
pi_34383510
Welke episode was dit nou? Hoeveel moeten we er nog? Nog 2 te gaan?
pi_34384538
Ik heb de uitzending net gekeken. Niet heel bijzonder maar de cliffhanger is wel ok.
Het is onmogelijk dat de raket neerstort en er 10 miljoen doden vallen. Want dan is de uitzending afgelopen
pi_34385701
#*%(@#^)*&^#@%*&

Ik haat de serie eigenlijk... steeds een week wachten
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34385784
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
#*%(@#^)*&^#@%*&

Ik haat de serie eigenlijk... steeds een week wachten
Erg he?
pi_34385805
Ja. En die DVD's zijn veel te duur
In Southern Sun
pi_34386146
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. En die DVD's zijn veel te duur
Bij onze videotheek kun je ze ook huren
pi_34386222
Zucht, en daarvoor heb ik het begin van 6 feet under niet gezien. De onwaarschijnlijkheid van alles; een chinese veiligeidsbeambte die namens de Chinese regering effetjes hoge diplomatie gaat zitten spelen en zich daarbij ook nog gedraagt alsof hij een soort onderzoeksrechter is.

Iedereen zal het wel weer gezeik vinden, maar als in werkelijkheid een MEDEWERKER van een consulaat het Witte Huis gaat bellen, dan zeggen ze daar bij de centrale gewoon dat hij maar contact op moet nemen met het ministerie van buitenlandse zaken en die nemen dan vervolgens contact op met de ambassadeur met de vraag waarom ze een ondergeschikte laten bellen met het Witte Huis.

Kortom je bent sowieso al een uur of 5 verder voordat meneer Cheng een eis zou kunnen formuleren aan het adres van iemand die ook naar hem wil luisteren.

[ Bericht 25% gewijzigd door HiZ op 23-01-2006 18:48:20 ]
pi_34386694
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:42 schreef HiZ het volgende:

Iedereen zal het wel weer gezeik vinden

Maar blijf het roepen, er zijn meer mierenneukers.
pi_34386812
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef SlimShady het volgende:

[..]

op het CTU hoofdkantoor
Krijg je weer datzelfde festijn als seizoen 2 (toch?) met die bom. Hoe zat dat ook alweer? Of is dit een spoiler?
pi_34388352
ik vond het wel een leuke aflevering hoor...hebben ze eindelijk marwan te pakken zijn ze te laat..
soms best voorspelbaar maar het kan de pret niet drukken

en dan inderdaad die interactie tussen chloe en jack...vrienden? hahahaha
nog 3 afleveringen te gaan volgens mij
  maandag 23 januari 2006 @ 20:01:31 #142
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34389099
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond het wel een leuke aflevering hoor...hebben ze eindelijk marwan te pakken zijn ze te laat..
soms best voorspelbaar maar het kan de pret niet drukken

en dan inderdaad die interactie tussen chloe en jack...vrienden? hahahaha
nog 3 afleveringen te gaan volgens mij
Ik vond het juist niet voorspelbaar.
Ik dacht toen Marwan zei "Nog 4 minuten tot de lancering" :
Flauw nu krijgen ze nog mooi 4 minuten de tijd om de lancering te cancelen.

maar dat was niet het geval... gelukkig.
pi_34390481
Marwan gaat pijn krijgen.. GO JACK! En met creativiteit krijg je bonuspunten Bauer!
pi_34394920
net gekeken, spannend volgende week!
pi_34399084
nog 3 afleveringen... man man man, ik had het niet meer toen ik die raket zag gaan... pffffffffff.. maar ja over drie weken is het allemaal voorbij
Dance 'til ya drop!
pi_34399217
Vond het wel een aardige aflevering. Arme Edgar verknalt het weer, maar aan de andere kant is t ook weer niet helemaal zijn fout. Ze zullen wel op een of andere manier die raket gaan onderscheppen, want 1 miljoen doden in een serie als 24 kan je niet verkopen (lijkt mij). Na ja dat zien we zondag (als het niet te laat komt) wel.
pi_34403968
Ik overweeg serieus om mijn tijd niet meer te verspillen met deze serie; hij is afgezakt naar het niveau van een italiaanse western.
pi_34404085
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:37 schreef HiZ het volgende:
Ik overweeg serieus om mijn tijd niet meer te verspillen met deze serie; hij is afgezakt naar het niveau van een italiaanse western.
Dat weten we nu wel.
Kan je niet een klaagbaak topic openen voor jou en je vrienden om daar in te klagen?
Beetje zinloos om hier in elke post te klagen

[ Bericht 10% gewijzigd door -J-D- op 24-01-2006 08:56:46 ]
pi_34404949
Wellicht niet het juiste topic maar goed om er nu een seizoen 5 topic voor te openen

Gisteren de eerste vier afleveringen kunnen zien. De eerste aflevering is meteen een klapper voor degene die de personages een beetje kennen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_34404960
Die moeten ze hier ook gaan uitzenden.
pi_34405016
In oktober schijnt de DVD uit te komen en voor degenen met een nieuwsserver...

Echt geniaal
pi_34406445
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:37 schreef HiZ het volgende:
Tot ziens en veel plezier met GTST!
  Redactie Frontpage dinsdag 24 januari 2006 @ 11:06:19 #153
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34406765
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Wellicht niet het juiste topic maar goed om er nu een seizoen 5 topic voor te openen

Gisteren de eerste vier afleveringen kunnen zien. De eerste aflevering is meteen een klapper voor degene die de personages een beetje kennen
Er is al een Day 5 topic, zoek ff.
pi_34407027
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:54 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

Tot ziens en veel plezier met GTST!
Met wat ?
pi_34407145
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:06 schreef SunChaser het volgende:
Er is al een Day 5 topic, zoek ff.
Was alweer dicht. Nu de laatste afleveringen van seizoen 4 nog even kijken Ik kijk het een beetje door elkaar.

Wat is die Logan trouwens een drama als president zeg
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:49:11 #156
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34409962
Graag niet over seizoen 5 beginnen te praten hier.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 januari 2006 @ 12:51:35 #157
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34427438
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:14 schreef HiZ het volgende:

[..]

Met wat ?
een nieuwe serie wat je helemaal kan afkraken...succes met zoeken...houdoe en bedankt!

Redactie Frontpage dinsdag 24 januari 2006 @ 21:52:29 #160
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34427473
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Hij bedoelt 24 (USA) deel 10 - "I'm not CTU!"
Ik kon m niet vinden
pi_34427509
Ik ga wel kijken naar TV die wel gemaakt is door mensen die een beetje eer hebben in hun werk.
pi_34427582
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef HiZ het volgende:
Ik ga wel kijken naar TV die wel gemaakt is door mensen die een beetje eer hebben in hun werk.
Ik vind het allemaal best, maar verlaat dit topic aub. Ik heb geen in een zeik-topic. Open maar een KLB-topic en ga daar klagen.
pi_34427687
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:54 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal best, maar verlaat dit topic aub. Ik heb geen in een zeik-topic. Open maar een KLB-topic en ga daar klagen.
nee een HiZ-ego-opkriktopic..maar ja dat zal nooit vollopen als je zo negatief in het leven staat
pi_34429497
Het is wel lachwekkend als je kijkt naar hoe hartstochtelijk hier een serie wordt verdedigd die met de minuut minder geloofwaardig wordt. Is het een soort geloofsartikel dat 24 goed is en Bauer God? Het lijkt er wel op, je mag er kennelijk net zo min kritiek op hebben als bij anderen op hun geloof.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:52:59 #165
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34429830
Dat is het niet HiZ, maar het is wel een beetje irritant als er 1 iemand hele tijd zeurt over dat jack niet zo snel kan reizen enzo. We weten nu dat je er niks aan vind.

Maar ga je nu de laatste 3 afleveringen niet meer kijken? Of toch maar stiekem wel omdat je wilt weten hoe het afloopt?

EDIT: zinsopbouw naar versie 2.0, is beter nu!

[ Bericht 10% gewijzigd door Zombine op 24-01-2006 23:38:58 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:04:21 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_34430308
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:45 schreef HiZ het volgende:
Het is wel lachwekkend als je kijkt naar hoe hartstochtelijk hier een serie wordt verdedigd die met de minuut minder geloofwaardig wordt. Is het een soort geloofsartikel dat 24 goed is en Bauer God? Het lijkt er wel op, je mag er kennelijk net zo min kritiek op hebben als bij anderen op hun geloof.
Ik denk dat je ze teveel achter elkaar hebt gezien. Ik ga me in de loop van de serie ook altijd een beetje irriteren aan ongeloofwaardige stukken, maar als ik de serie dan een tijd niet heb gezien (tussen seizoenen in), overwint de zin om te kijken dat wel. Dan valt het minder op dat ze elke keer inderdaad de geloofwaardigheid steeds verder moeten rekken om maar het vorige seizoen te overtreffen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:37:03 #167
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34431765
crap, altijd als ik mijn post wil editten dan druk ik op de quote button
pi_34433219
ik wil marwan pijn zien lijden!
pi_34435763
quote:
Ja, Jack Bauer is God:

• If Jack Bauer was in a room with Hitler, Stalin, and Nina Meyers, and he had a gun with 2 bullets, he'd shoot Nina twice.
• If you wake up in the morning, it's because Jack Bauer spared your life.
• Upon hearing that he was played by Kiefer Sutherland, Jack Bauer killed Sutherland. Jack Bauer gets played by no man.
• You can lead a horse to water. Jack Bauer can make him drink.
• Jack Bauer once forgot where he put his keys. He then spent the next half-hour torturing himself until he gave up the location of the keys.
• Osama bin Laden's recent proposal for truce is a direct result of him finding out that Jack Bauer is, in fact, still alive.
• Superman wears Jack Bauer pajamas.
• Jack Bauer was never addicted to heroin. Heroin was addicted to Jack Bauer.
• Jack Bauer played Russian Roulette with a fully loaded gun and won.
• Jack Bauer is the leading cause of death in Middle Eastern men.
• 1.6 billion Chinese are angry with Jack Bauer. Sounds like a fair fight.
• Every time you masturbate Jack Bauer kills a terrorist. Not because you masturbated, but because that is how often he kills terrorists.
• Jack Bauer doesn't miss. If he didn't hit you it's because he was shooting at another terrorist twelve miles away.
• Lets get one thing straight, the only reason you are conscious right now is because Jack Bauer does not feel like carrying you.
• Jack Bauer killed 93 people in just 4 days time. Wait, that is a real fact.
• Jack Bauer can get McDonald's breakfast after 10:30.
• Jack Bauer's favorite color is severe terror alert red. His second favorite color is violet, but just because it sounds like violent.
• When life gave Jack Bauer lemons, he used them to kill terrorists. Jack Bauer fucking hates lemonade.
• Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
• When you open a can of whoop-ass, Jack Bauer jumps out.
• Jack Bauer once won a game of Connect 4 in 3 moves.
• Killing Jack Bauer doesn't make him dead. It just makes him angry.
• Jack Bauer got Hellen Keller to talk.
• If Jack and MacGyver were locked in a room together, Jack would make a bomb out of MacGyver and get out.
• In 96 hours, Jack Bauer has killed 93 people and saved the world 4 times. What the fuck have you done with your life?
• In kindergarten, Jack Bauer killed a terrorist for Show and Tell.
• Jack Bauer has been to Mars. Thats why theres no life on Mars.
• If you send someone to kill Jack Bauer, the only thing you accomplish is supplying him a fresh set of weapons to kill you with.
• You walk into a bar and Jack Bauer's your wingman, you're probably gonna get laid.
• When the boogie man goes to sleep, he checks his closet for Jack Bauer.
pi_34436523
quote:
Het lijkt er wel op, je mag er kennelijk net zo min kritiek op hebben als bij anderen op hun geloof.
Je mag kritiek hebben, maar jij zeikt en zeurt in elke post. Vandaar dat er een aantal zeggen, donder op
pi_34439788
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 03:40 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ja, Jack Bauer is God:

• If Jack Bauer was in a room with Hitler, Stalin, and Nina Meyers, and he had a gun with 2 bullets, he'd shoot Nina twice.
• If you wake up in the morning, it's because Jack Bauer spared your life.
• Upon hearing that he was played by Kiefer Sutherland, Jack Bauer killed Sutherland. Jack Bauer gets played by no man.
• You can lead a horse to water. Jack Bauer can make him drink.
• Jack Bauer once forgot where he put his keys. He then spent the next half-hour torturing himself until he gave up the location of the keys.
• Osama bin Laden's recent proposal for truce is a direct result of him finding out that Jack Bauer is, in fact, still alive.
• Superman wears Jack Bauer pajamas.
• Jack Bauer was never addicted to heroin. Heroin was addicted to Jack Bauer.
• Jack Bauer played Russian Roulette with a fully loaded gun and won.
• Jack Bauer is the leading cause of death in Middle Eastern men.
• 1.6 billion Chinese are angry with Jack Bauer. Sounds like a fair fight.
• Every time you masturbate Jack Bauer kills a terrorist. Not because you masturbated, but because that is how often he kills terrorists.
• Jack Bauer doesn't miss. If he didn't hit you it's because he was shooting at another terrorist twelve miles away.
• Lets get one thing straight, the only reason you are conscious right now is because Jack Bauer does not feel like carrying you.
• Jack Bauer killed 93 people in just 4 days time. Wait, that is a real fact.
• Jack Bauer can get McDonald's breakfast after 10:30.
• Jack Bauer's favorite color is severe terror alert red. His second favorite color is violet, but just because it sounds like violent.
• When life gave Jack Bauer lemons, he used them to kill terrorists. Jack Bauer fucking hates lemonade.
• Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
• When you open a can of whoop-ass, Jack Bauer jumps out.
• Jack Bauer once won a game of Connect 4 in 3 moves.
• Killing Jack Bauer doesn't make him dead. It just makes him angry.
• Jack Bauer got Hellen Keller to talk.
• If Jack and MacGyver were locked in a room together, Jack would make a bomb out of MacGyver and get out.
• In 96 hours, Jack Bauer has killed 93 people and saved the world 4 times. What the fuck have you done with your life?
• In kindergarten, Jack Bauer killed a terrorist for Show and Tell.
• Jack Bauer has been to Mars. Thats why theres no life on Mars.
• If you send someone to kill Jack Bauer, the only thing you accomplish is supplying him a fresh set of weapons to kill you with.
• You walk into a bar and Jack Bauer's your wingman, you're probably gonna get laid.
• When the boogie man goes to sleep, he checks his closet for Jack Bauer.
geweldig!
Dance 'til ya drop!
pi_34440312
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 03:40 schreef Tomaz het volgende:

Ja, Jack Bauer is God:

donderdag 26 januari 2006 @ 02:12:55 #173
2735 Aarti
pi_34469957
Crap, ik heb het stuk na het laatste reclameblok gemist, iemand zin om me even een samenvatting te geven? Ik heb het gezien totdat Audrey wegliep na verhoord te zijn, en Logan Mike opdracht gaf om Cheng weg te sturen.
pi_34471106
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk dat je ze teveel achter elkaar hebt gezien. Ik ga me in de loop van de serie ook altijd een beetje irriteren aan ongeloofwaardige stukken, maar als ik de serie dan een tijd niet heb gezien (tussen seizoenen in), overwint de zin om te kijken dat wel. Dan valt het minder op dat ze elke keer inderdaad de geloofwaardigheid steeds verder moeten rekken om maar het vorige seizoen te overtreffen.
Dat zou heel goed kunnen, ik heb seizoen 1-3 in één week gezien, gedurende het tweede kwart van deze serie, dus vlak voordat ik iets kreeg van 'yeah right'.
pi_34472826
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:04 schreef speknek het volgende:
Dat is denk ik inderdaad de key Daarnaast is de serie natuurlijk ongeloofwaardig, daar kan je niet echt onderuit of gebeuren zulke dingen werkelijk in dag met alles wat er om heen gebeurt ? en de wegen om tot het uiteindelijke doel te komen (de raket) zijn wel erg langdradig en wat mij betreft ongeloofwaardig.

Dat moet je gewoon maar accepteren en als je dat doet dan kan ik tot geen andere conclusie komen dan dat de serie echt helemaal geweldig is
pi_34472896
er is natuurlijk een reden dat deze serie wekelijks wordt uitgezonden. Ik zou hem niet anders willen kijken, want dan zouden die real-time dingen inderdaad veel te veel opvallen. en nou heb ik 24 weken lol van de serie. en die lol zou er wel erg snel af zijn als ik het allemaal zo snel zou kijken.
Dance 'til ya drop!
pi_34487352
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 02:12 schreef Aarti het volgende:
Crap, ik heb het stuk na het laatste reclameblok gemist, iemand zin om me even een samenvatting te geven? Ik heb het gezien totdat Audrey wegliep na verhoord te zijn, en Logan Mike opdracht gaf om Cheng weg te sturen.
Toen Cheng weg ging, kwam hij toevallig Edgar tegen in de gang. Audrey had vlak daarvoor tegen Cheng gezegd dat zij en Jack met Edgar samen gegevens verwerkt hadden in de tijd van de inval op het consulaat. Dit was de uitgelezen kans voor Cheng om dit te checken bij Edgar, die natuurlijk zijn mond voorbij praatte en min of meer zei dat hij helemaal niet samen met Jack had gewerkt die avond/nacht. Dus nu heeft Jack de Chinezen op zijn hielen.
Verder heeft die andere Chinees gepraat, bijgekomen na de operatie. Hij wist een schuilplek van Marwan te noemen. Jack met team er op af, Marwan overmeesterd, maar net te laat, want de raket was al afgeschoten.
Dit waren volgens mij de 2 belangrijkste zaken na het laatste reclameblok.

[ Bericht 0% gewijzigd door SunSun op 26-01-2006 23:33:55 ]
pi_34487420
Mooie samenvatting. Het kriebelt nu alweer
pi_34487719
gewoon kijken dus
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:25:57 #180
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34498831
quote:
De serie speelt zich in 24 uur af. Als het dan zodanig realistisch moet zijn dat de Chinees 5 uur in de wacht moet staan gaat de spanning er echt vanaf hoor. De fictieve realiteit moet wel aangepast worden om het een beetje kijkbaar te houden. Anders krijg je ellenlange trage afleveringen. Moet wel zeggen dat Jack soms wel erg snel heen en weer ging ja. Gelukkig is dat in seizoen 5 in de eerste 5 afleveringen nog niet voorgekomen. Sowieso is tot nu elke aflevering van seizoen 5 imhho beter dan welke seizoen 4 aflevering dan ook. Maar dat terzijde .
2000 light years from home
  Redactie Frontpage donderdag 26 januari 2006 @ 22:28:07 #181
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34498929
Kiefer Sutherland zei laatst in een interview ergens dat 24 is opgebouwd uit 3 aktes van 8 uur, elke 8 uur heeft een afgerond verhaal. In Day 4 is dat erg duidelijk.

Bij de V&D zag ik een 20 DVD-box staan van de eerste 3 seizoenen.
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:29:26 #182
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34498976
De NL DVD-box van seizoen 4 is ook al uit trouwens.
  Redactie Frontpage donderdag 26 januari 2006 @ 22:30:44 #183
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34499030
60 euro.
pi_34500057
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef Merkie het volgende:

[..]

De serie speelt zich in 24 uur af. Als het dan zodanig realistisch moet zijn dat de Chinees 5 uur in de wacht moet staan gaat de spanning er echt vanaf hoor. De fictieve realiteit moet wel aangepast worden om het een beetje kijkbaar te houden. Anders krijg je ellenlange trage afleveringen. Moet wel zeggen dat Jack soms wel erg snel heen en weer ging ja. Gelukkig is dat in seizoen 5 in de eerste 5 afleveringen nog niet voorgekomen. Sowieso is tot nu elke aflevering van seizoen 5 imhho beter dan welke seizoen 4 aflevering dan ook. Maar dat terzijde .
Ja natuurlijk ga je dan dingen doen om het spannend te houden, maar doe dat dan op een geloofwaardige manier. Het was bijvoorbeeld een stuk geloofwaardiger geweest als 'toevallig' de ambassadeur van China in LA was geweest of zo. Iemand dus die die telefoontjes en dat bezoek bij CTU had kunnen afleggen zonder dat iemand die een beetje begrijpt hoe het normaal gaat zit te kijken van 'yeah, right'. Een veiligheidsbeambte van een Chinees consulaat is gewoon niet het karakter dat dit kan doen op een geloofwaardige manier.
pi_34500353
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het gaat om de chinees die in de wachtrij moet gaan staan of dat jack bauer dan maar in de file moet zitten. Probleem wat ik vind is gewoon, de serie staat bekend om het realtime gebeuren hoe je het ook went of keert qua tijd zou het realistisch moeten zijn (en dan heb ik het niet over verhaal ofzo maar puur tijd) en dat is waar het dit seizoen mis is gegaan, naar mijn mening. Begrijp me niet verkeerd ik vind het spannend enzovoort dit seizoen maar dat Jack (en niet alleen jack) binnen 5 minuten overal is draagt imo niet bij aan het realtime gevoel en vernaggelt dat gene juist waar de serie bekend om staat. Het is me eigenlijk ook alleen iets wat me dit seizoen is opgevallen. In seizoen 5 lijkt het weer gewoon normaal te zijn dus dat is imo een pluspunt.
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:51:56 #186
2735 Aarti
pi_34502412
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:24 schreef SunSun het volgende:

[..]

Toen Cheng weg ging, kwam hij toevallig Edgar tegen in de gang. Audrey had vlak daarvoor tegen Cheng gezegd dat zij en Jack met Edgar samen gegevens verwerkt hadden in de tijd van de inval op het consulaat. Dit was de uitgelezen kans voor Cheng om dit te checken bij Edgar, die natuurlijk zijn mond voorbij praatte en min of meer zei dat hij helemaal niet samen met Jack had gewerkt die avond/nacht. Dus nu heeft Jack de Chinezen op zijn hielen.
Verder heeft die andere Chinees gepraat, bijgekomen na de operatie. Hij wist een schuilplek van Marwan te noemen. Jack met team er op af, Marwan overmeesterd, maar net te laat, want de raket was al afgeschoten.
Dit waren volgens mij de 2 belangrijkste zaken na het laatste reclameblok.
Thanks, je bent een schat!
  zondag 29 januari 2006 @ 11:45:14 #187
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34574509
Vanavond weer

en volgens mij klopt de topic titel niet meer
pi_34574616
Joh
pi_34574986
Nog 3 dus?
pi_34575502
Leuk! Maar alweer zo laat ... en gezien ik morgen om 6 uur eruit mag, wordt dat maar weer opnemen
pi_34575583
Weer om 23.39?
In Southern Sun
  zondag 29 januari 2006 @ 15:07:44 #192
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_34581154
In de gids staat 23.45 tot half 1, weer zo'n kut tijd.
Waar zou toch die raket naartoe gaan?

vanavond
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_34581173
Mwah, ik kijk morgen wel. Dit is onmenselijk als je morgen zo vroeg op moet
  zondag 29 januari 2006 @ 15:44:02 #194
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34582350
Vind het deze keer niet zo erg, kan ik nog even met school bezig van te voren.
Heb ik nu namelijk niet zin in
pi_34582512
ik ga de videorecorder ook alvast maar instellen want mijn wekkertje gaat morgen om 6 uur...:/
  zondag 29 januari 2006 @ 16:45:12 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_34584706
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:59 schreef Shogo het volgende:
Ik denk ook niet dat het gaat om de chinees die in de wachtrij moet gaan staan of dat jack bauer dan maar in de file moet zitten. Probleem wat ik vind is gewoon, de serie staat bekend om het realtime gebeuren hoe je het ook went of keert qua tijd zou het realistisch moeten zijn (en dan heb ik het niet over verhaal ofzo maar puur tijd) en dat is waar het dit seizoen mis is gegaan, naar mijn mening. Begrijp me niet verkeerd ik vind het spannend enzovoort dit seizoen maar dat Jack (en niet alleen jack) binnen 5 minuten overal is draagt imo niet bij aan het realtime gevoel en vernaggelt dat gene juist waar de serie bekend om staat. Het is me eigenlijk ook alleen iets wat me dit seizoen is opgevallen. In seizoen 5 lijkt het weer gewoon normaal te zijn dus dat is imo een pluspunt.
De vorige seizoenen had dat ook al hoor, ik kijk er nu niet echt meer van op (alhoewel het wel jammer blijft). Wat ik pas echt jammer vindt is dat ze niet meer zoals bij serie 1 doen dat Jack Bauer op een gegeven moment moe wordt en in slaap sukkelt. Of dat mensen naar de wc moeten en honger krijgen enzo. Dat vond ik nou juist zo leuk aan een realtime serie.
  zondag 29 januari 2006 @ 16:45:51 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_34584721
Ik heb geen videorecorder, en moet morgen ook vroeg opstaan. Dat wordt verrot zijn dus .
  zondag 29 januari 2006 @ 17:23:00 #198
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34586166
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef speknek het volgende:
Ik heb geen videorecorder, en moet morgen ook vroeg opstaan. Dat wordt verrot zijn dus .
Ik ben sowieso verrot 's morgens. Dus 10 of 1 uur maakt niet zoveel uit bij mij
  zondag 29 januari 2006 @ 17:44:26 #199
13148 Shogo
Psycho...
pi_34586953
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef speknek het volgende:

[..]

De vorige seizoenen had dat ook al hoor, ik kijk er nu niet echt meer van op (alhoewel het wel jammer blijft). Wat ik pas echt jammer vindt is dat ze niet meer zoals bij serie 1 doen dat Jack Bauer op een gegeven moment moe wordt en in slaap sukkelt. Of dat mensen naar de wc moeten en honger krijgen enzo. Dat vond ik nou juist zo leuk aan een realtime serie.
Ja maar bij de vorigen viel het minder op, omdat het niet iedere keer was van even naar de woestijn en hup weer terug naar ctu en dan weer daarheen etc etc. Nu was het echt te belachelijk snel allemaal. Maar goed we kunnen nog lang en breed erover zeuren het is op die manier gefilmd en niks aan te doen.
pi_34587794
moet ik morgen om 6 uur al op en dan nog tot 1 uur 24 kijken ofzo (reken maar op uitloop van al die travel rotzooi )
  zondag 29 januari 2006 @ 18:25:05 #201
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34588140
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:11 schreef Repeat het volgende:
moet ik morgen om 6 uur al op en dan nog tot 1 uur 24 kijken ofzo (reken maar op uitloop van al die travel rotzooi )
heej, rtl travel owns jack bauer jah!!!!
pi_34593410
Mijn god hadden ze om 02:00 niet een gaatje vrij om 24 uit te zenden, we krijgen les in "hoe jagen we kijkers weg", SCHEISSE RTL FUNF!
pi_34594091
RTL 5 SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zondag 29 januari 2006 @ 21:24:45 #204
2735 Aarti
pi_34594127
Wie weet gaat het volgend seizoen beter
Weet je nog, vroegerrrrrr toen het nog gewoon om 21 uur kwam?
pi_34595861
On-ge-lo-ve-lijk.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:37:03 #206
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34597035
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:44 schreef Zombine het volgende:
Vind het deze keer niet zo erg, kan ik nog even met school bezig van te voren.
Heb ik nu namelijk niet zin in
Van het huiswerk is niet veel terecht gekomen
Naja, dan ga ik eerst nog maar even douchen. Hoef ik morgenochtend niet meer.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:42:19 #207
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_34599636
Is dit de laatste al?
pi_34599677
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef SHERMAN het volgende:
Is dit de laatste al?
nee nog een/twee na deze

of het zijn maar 22 afleveringen dit jaar

dit is 4 pm-5 pm
pi_34599960
Auw.
pi_34600001
ongelooflijk de grootste crimineel verdedigt door max 4 agentjes ja raar dattie ontsnapt dis is niet realistisch meer man dit hadden ze niet moeten doen TE ongeloofwaardig
  Redactie Frontpage zondag 29 januari 2006 @ 23:57:50 #212
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34600174
Ja, toen Bin Laden een aanslag pleegde zat het hele land erop
pi_34600811
LOL dat stuk van richard keller.... omg dat is gewoon echt typische amerikaans...
hij was met die gozer.... wat een ramp! dramatische muziek eronder, echt te erg

verder, die ontsnapping van marwan, als je de no1 terrorist in handen hebt, dan zet je toch die omgeving hermetisch af???

ach ja.... ff verder kijken
  maandag 30 januari 2006 @ 00:15:03 #214
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34600846
Dat toneelstukje tussen Logan en Palmert om vertrouwen te winnen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34600863
Ze zijn weer samen.
pi_34600873
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef TC03 het volgende:
Dat toneelstukje tussen Logan en Palmert om vertrouwen te winnen.
Geweldig inderdaad.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:16:55 #217
53267 TC03
pi_34600913
David Palmer
  maandag 30 januari 2006 @ 00:22:03 #218
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34601088
Dat was een oude bekende .
  maandag 30 januari 2006 @ 00:27:18 #219
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_34601255
* FritsFlits verwelkomt Mandy en geeft haar een hand
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_34601353
Ik heb het gevoel dat er wat met tony gaat gebeuren..
  maandag 30 januari 2006 @ 00:32:27 #221
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34601394
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb het gevoel dat er wat met tony gaat gebeuren..
Goed voorgevoel heb je .
pi_34601424
Michelle die zegt dat ie voorzichtig moet zijn, die vrouw die ontsnapt en hij staat buiten...

Nog geen minuut lager is ie gegijzeld.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:36:35 #223
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34601513
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:22 schreef Merkie het volgende:
Dat was een oude bekende .
Doelde je op die meid? Dat zag ik ook meteen! Mandy de huurlinge die in seizoen 1 uit een vliegtuig sprong en aan het einde van seizoen 2 President Palmer een giftig handje gaf.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_34601539
Die was makkelijk jah...en dat moslim terroristje is wel een bikkel!
pi_34601614
Komt seizoen 5 gewoon achter 4 aan? of moeten we nu eerst een half jaar herhalingen kijken ?
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 30 januari 2006 @ 00:41:37 #226
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34601646
vette aflevering. inderdaad wel wat domme dingetjes, maar daar kijk ik maar overheen.
Toen michelle tegen tony zei dat die voorzichtig moest doen, wist je dat er wat met hem zou gebeuren
  maandag 30 januari 2006 @ 00:42:21 #227
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34601665
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Komt seizoen 5 gewoon achter 4 aan? of moeten we nu eerst een half jaar herhalingen kijken ?
Was het maar waar!

waarschijnlijk begint die in september
pi_34601680
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:42 schreef Zombine het volgende:

[..]

Was het maar waar!

waarschijnlijk begint die in september
kut!

Source?
  maandag 30 januari 2006 @ 00:44:42 #229
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34601718
Nope heb geen bron, maar zo is het altijd geweest met 24, in september altijd begonnen. En volgens mij draait die nu nog in amerika. En nederland is altijd wat trager enzo.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:50:03 #230
8369 speknek
Another day another slay
pi_34601856
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding] David Palmer [afbeelding]
.
pi_34601986
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef Zombine het volgende:
Nope heb geen bron, maar zo is het altijd geweest met 24, in september altijd begonnen. En volgens mij draait die nu nog in amerika. En nederland is altijd wat trager enzo.
Sterker nog, in Amerika zijn ze nu pas bij aflevering 5 van seizoen 5.
Morgen aflevering 6 daar. Kan ik dinsdagavond dvd3 fikken met 2 afleveringen.
Tot ik ze allemaal heb, en dan in 1 keer kijken.
  maandag 30 januari 2006 @ 02:43:21 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34603459
Video weer bekeken.
Leuk om die 'ouwe' terroriste uit serie 1 (?) weer terug te zien.
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage maandag 30 januari 2006 @ 02:48:45 #233
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34603516
Je bedoelt die wie het vliegtuig in deel 1 opblies? Die zit in alle vier de seizoenen.
  maandag 30 januari 2006 @ 07:35:54 #234
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_34604315
quote:
Op maandag 30 januari 2006 02:48 schreef SunChaser het volgende:
Je bedoelt die wie het vliegtuig in deel 1 opblies? Die zit in alle vier de seizoenen.
Niet in 3
pi_34604686
Huh,

Ik
herrinner me haar ff niet...

deel1? waar?
(mischien met spoilertag voor diegene die 't nog niet gezien had..)
  maandag 30 januari 2006 @ 08:52:38 #236
137408 DjowY
Ijskoud de langste
pi_34604834
hoeveel afleveringen krijgen we nou nog? 2?
Nobody fucks with Frank de Grave!!
  Redactie Frontpage maandag 30 januari 2006 @ 08:54:30 #237
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34604859
In deel 1 blies ze het vliegtuig op.
In deel 2 pleegde ze een aanslag op Palmer in de laatste minuut.
pi_34604964
Magere aflevering gisteren...
In Southern Sun
pi_34605631
owjah
nu weet ik het weer...

Dat vliegtuig met die fotograaf aan boord:)

Nooit geweten dat dat dezelfde persoon was die dat handje aan palmer gaf...:)

Maar waar waren de chinezen gisteren?
Niet eens zien lastig doen...
  maandag 30 januari 2006 @ 09:45:56 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34605640
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

kut!

Source?
Het feit dat seizoen 5 in Amerika nog maar net begonnen is . 1+1=2.
pi_34608588
Maar zo heel raar is het toch niet om hier "slechts" 7 afleveringen achter te lopen?
  maandag 30 januari 2006 @ 12:27:36 #242
2735 Aarti
pi_34609527
Die chinezen zijn ook weggemoffeld, geloof ik?
Verder goeie aflevering!
pi_34609833
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef SHERMAN het volgende:
Ze zijn weer samen.
Dat was wel te verwachten, dacht ik zo. Maar wel een goeie aflevering. Wie is nou die oude bekende waar iedereen het over heeft?
pi_34609870
Wat ik niet helemaal snapte...dat meisje zei tegen die gast: 1 iemand moet hier blijven zodat ze denken dat we er nog zijn; 1 moet naar Marwan. "Je bedoelt dat 1 van ons hier blijft en zich laat pakken?" ""Ja, dat zal jij zijn" (en ze schiet hem dood).

Waarom schiet ze dan?
pi_34609963
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:41 schreef Tobbes het volgende:
Wat ik niet helemaal snapte...dat meisje zei tegen die gast: 1 iemand moet hier blijven zodat ze denken dat we er nog zijn; 1 moet naar Marwan. "Je bedoelt dat 1 van ons hier blijft en zich laat pakken?" ""Ja, dat zal jij zijn" (en ze schiet hem dood).

Waarom schiet ze dan?
zodat hij zeker blijft, immers als je dood bent is weglopen lastig....
pi_34610637
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:45 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

zodat hij zeker blijft, immers als je dood bent is weglopen lastig....
Ja maar ze hadden nu toch ook meteen door dat dat meisje er vandoor was?
pi_34611100
Maar wel te laat, want nou is ze al weg, met tony 'at gunpoint'. Het was dus om tijd te rekken.
Dance 'til ya drop!
pi_34611637
oewww ik zat gisteren in een cafeetje, en was de tijd vergeten niet gezien dus was t een goede aflevering?
weet je het niet!
pi_34611694
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:25 schreef Sannydance het volgende:
Maar wel te laat, want nou is ze al weg, met tony 'at gunpoint'. Het was dus om tijd te rekken.
?

Als dr niemand was geweest hadden ze dat appartement toch even grondig benaderd?
pi_34611833
komt al die opgetogenheid nu uit het feit dat je alle 'hoogtepunten' van een kilometer vantevoren zag aankomen?
pi_34618066
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Doelde je op die meid? Dat zag ik ook meteen! Mandy de huurlinge die in seizoen 1 uit een vliegtuig sprong en aan het einde van seizoen 2 President Palmer een giftig handje gaf.
Ik heb ze allemaal gezien, maar ik had haar echt niet herkend.

Verder had ze toch ook geen rol in s1 en s2?
  maandag 30 januari 2006 @ 17:15:14 #252
2735 Aarti
pi_34618118
Ze komt elke keer even langsgehuppeld, ben benieuwd of ooit bekend wordt wat de samenhang is tussen de seizoenen.
pi_34618336
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:15 schreef Aarti het volgende:
Ze komt elke keer even langsgehuppeld, ben benieuwd of ooit bekend wordt wat de samenhang is tussen de seizoenen.
Daarom. Volgens mij, door deze gebeurtenissen en de gijzelneming van Tony, zal het een mooi spannend open einde worden.
Zodat seizoen 5 met een 'big bang' start, dat je er naar uit gaat kijken.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:29:08 #254
2735 Aarti
pi_34618483
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Daarom. Volgens mij, door deze gebeurtenissen en de gijzelneming van Tony, zal het een mooi spannend open einde worden.
Zodat seizoen 5 met een 'big bang' start, dat je er naar uit gaat kijken.
.

Ik vind het al erg genoeg om eenhele week te moeten wachten, laat staan tot september!
pi_34619415
Wanneer was ze dan in seizoen 3 te zien, btw?
  maandag 30 januari 2006 @ 18:10:26 #256
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34619644
Pff, net alsof je daadwerkelijk tot september hoeft te wachten met de mogelijkheden van internet van tegenwoordig .
  maandag 30 januari 2006 @ 18:16:23 #257
2735 Aarti
pi_34619834
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:10 schreef Merkie het volgende:
Pff, net alsof je daadwerkelijk tot september hoeft te wachten met de mogelijkheden van internet van tegenwoordig .
Ja, maar dat is toch verboden?

Ik ben een enorme kneus wat downloaden en zo betreft, heb geen idee waar ik zou moeten zoeken
  maandag 30 januari 2006 @ 18:56:06 #258
53267 TC03
pi_34621151
Google says it all. Hint: torrent.
pi_34621919
oh jee HiZ is weer in tha house...hahahaha
  Redactie Frontpage maandag 30 januari 2006 @ 19:23:10 #260
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34622242
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:01 schreef koenimex het volgende:
Wanneer was ze dan in seizoen 3 te zien, btw?
In t begin bij de flashback geloof ik. En ze werd genoemd ergens. In 4 kreeg ze een echt grote rol.
pi_34623351
ik ga het nu kijken, ik ben benieuwd
pi_34625587
zo, weer een vette aflevering
pi_34625710
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef IV_Xample het volgende:
oh jee HiZ is weer in tha house...hahahaha
OH ja, ik was vergeten dat hier alleen mensen mogen reageren die spontaan klaar komen als ze de naam Bauer horen.

Ik heb trouwens seizoen 5 t/m 11 am nu maar nog niet gekeken.
pi_34625768
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef HiZ het volgende:

[..]

OH ja, ik was vergeten dat hier alleen mensen mogen reageren die spontaan klaar komen als ze de naam Bauer horen.
pi_34625811
quote:

[..]

Frans?
In Southern Sun
  maandag 30 januari 2006 @ 21:05:23 #266
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34626776
quote:

[..]

Bedoel je Kim bauer?
pi_34628280
"When Kim Bauer lost her virginity, Jack Bauer found it and put it back."
  maandag 30 januari 2006 @ 21:38:16 #268
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_34628393
quote:

[..]

Seizoen 5 t/m 11?
  maandag 30 januari 2006 @ 23:45:13 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34634310
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Seizoen 5 t/m 11?
Seizoen 5; t/m 11.00AM .
  maandag 30 januari 2006 @ 23:47:28 #270
2735 Aarti
pi_34634404
quote:

[..]

Hoe weet jij dat!

Ik vind Jack bauer lekker
pi_34634413
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Frans?
Engels.
  maandag 30 januari 2006 @ 23:48:39 #272
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34634457
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:47 schreef HiZ het volgende:

[..]

Engels.
Hij bedoelde Frans of Jack. Niet Frans of Engels .
pi_34634652
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij bedoelde Frans of Jack. Niet Frans of Engels .
Vind je het raar dat ik niet direct aan Frans Bauer denk?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:42:16 #274
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_34636182
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef HiZ het volgende:

[..]

Vind je het raar dat ik niet direct aan Frans Bauer denk?
Ja

dinsdag 31 januari 2006 @ 01:17:40 #275
13148 Shogo
Psycho...
pi_34636888
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:42 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Ja

[afbeelding]
pi_34641818
quote:

[..]

Ja

[afbeelding]
Als bureauachtergrond instellen? JA.
pi_34643669
quote:

[..]

Ja

[afbeelding]
LOL, nieuwe real life soap
pi_34644134
Vet gephotoshopt
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:07:01 #279
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34644695
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:36 schreef koenimex het volgende:
Vet gephotoshopt
Meen je dat?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:59:55 #280
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_34653586
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:36 schreef koenimex het volgende:
Vet gephotoshopt
Ik heb Paint Shop Pro gebruikt
pi_34667463
Vers nieuws!
quote:
24 - The Movie

Acteur Kiefer Sutherland staat te popelen van ongeduld om aan de slag te gaan met een filmversie van de populaire televisieserie 24. Zodra de opnamen voor het huidige seizoen zijn afgerond gaat hij (later dit jaar) aan de slag met de film. Sutherland zegt: "Ik denk dat het wel mogelijk is een film te maken, die compleet los staat van 24, de televisieshow. Daarmee bedoel ik, dat de karakters anders kunnen zijn, zonder dat de formule zijn kracht verliest."

Momenteel werkt het productieteam nog aan de afronding van het vijfde seizoen. De serie bestaat telkens uit 24 afleveringen van één uur. In dat ene uur wordt in 'real-time', de verrichtingen van speciaal agent Jack Bauer gevolgd.

Kiefer Sutherland won eerder deze maand een Screen Actors Guild Award in de categorie buitengewone acteerprestatie van een acteur in een dramaserie, voor zijn rol als Jack Bauer in 24. Hij heeft overigens ook gelijk gemeld, dat de opnamen van het zesde seizoen starten, zodra de werkzaamheden voor de film 24 zijn afgerond.
bron: www.FilmTotaal.nl
pi_34667697
Ik vond de aflevering nogal vaag ... het ruikt wel idd erg naar een open eind. Een raket, een ontvoering en een vermiste terrorist dat red je allemaal niet in 2 uur tijd. En dan hebben we de Chinezen nog! (Met dank aan Edgar). Ben benieuwd.
pi_34670650
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef SlimShady het volgende:
Vers nieuws!
[..]

Mwah, het speelde al langer, maar de meningen zijn verdeeld. Ik ben er in ieder geval een voorstander van.
pi_34670988
quote:
Vers nieuws!
[..]

*proest*

over welke formule ging het hier ook al weer ?
pi_34674423
leuk 6e seizoen JAMMIE
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:40:15 #286
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_34676515
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond de aflevering nogal vaag ... het ruikt wel idd erg naar een open eind. Een raket, een ontvoering en een vermiste terrorist dat red je allemaal niet in 2 uur tijd. En dan hebben we de Chinezen nog! (Met dank aan Edgar). Ben benieuwd.
Er zijn idd nog zoveel verhaallijnen dat het moeilijk wordt dit in de laatste 2 uren te laten plaatsvinden.
Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen.

In september zal er wel weer pas begonnen worden met season 5 dus dat wordt wel een tijd wachten dan.
Een film is wel leuk denk alleen dat dit niet zo spannend wordt als in de serie.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:17:52 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_34679566
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 08:15 schreef HiZ het volgende:
*proest*

over welke formule ging het hier ook al weer ?
De formule kan nog steeds hoor. Alleen is het dan niet nieuw meer, Phone Booth deed het bijvoorbeeld al heel aardig (met, jawel Kiefer Sutherland).
pi_34680243
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:17 schreef speknek het volgende:

[..]

De formule kan nog steeds hoor. Alleen is het dan niet nieuw meer, Phone Booth deed het bijvoorbeeld al heel aardig (met, jawel Kiefer Sutherland).
Dát vond ik echt een vette film. Maar da's voor een ander topic .
pi_34681953
quote:
Vers nieuws!
[..]

lange film dan

ja op zich een leuk idee maar ben benieuwd hoe het uitpakt.....
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:36:42 #290
53267 TC03
pi_34684133
quote:
Vers nieuws!
[..]

Jammer dat we dan seizoen 6 pas in 2008 krijgen ofzo.
pi_34686208
Ben eindelijk begonnen met het begin van 24... Wilde het altijd al volgen maar is nooit gelukt. Nu alles lekker in een weekie kijken Seizoen 1 was helemaal geweldig. Echt een super serie. Elke keer weer een goeie mindfuck. Nu begonnen met seizoen 2.... Gelukkig heb ik eindelijk de tijd genomen het te kijken
O+ BlaBlub O+
pi_34690610
season 4 is uit op box ook raar dat ze m nu uitbrengen terijl de serie nog niet is afgelopen....
pi_34693639
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef PabloLopez het volgende:
season 4 is uit op box ook raar dat ze m nu uitbrengen terijl de serie nog niet is afgelopen....
dat doen ze omdat mensen staan te popelen voor het einde van de serie en dat kan aardig wat geld opleveren
pi_34720429
ik vind hem nog te duur dus ik wacht wel tot deze goedkoper wordt, want ik wil hem wel in de collectie hebben natuurlijk
wat ik wel raar vind is dat ze zo'n box uitbrengen van s1 t/m 3 en dan s4 weer apart...zit ook geen logica in naar mijn idee
pi_34724415
Even over Mandy, die meid die Tony ontvoerde, volgens mij was dat Mandy niet hoor! (Of begrijp ik de discussie verkeerd?)
pi_34724511
Season 1 + 2 + 3 bij de music store voor 80 euro...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 11:49:24 #297
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34724651
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:28 schreef IV_Xample het volgende:
ik vind hem nog te duur dus ik wacht wel tot deze goedkoper wordt, want ik wil hem wel in de collectie hebben natuurlijk
wat ik wel raar vind is dat ze zo\'n box uitbrengen van s1 t/m 3 en dan s4 weer apart...zit ook geen logica in naar mijn idee
als ze 1+2+3 en 4+5+6 uitbrengen wel

[ Bericht 2% gewijzigd door greatgonzo op 04-02-2006 12:02:05 ]
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_34732820
ja oke
maar dan kunnen we beter na afloop een box met alle seizoen uitbrengen..dat is toch wat mooier...want ik denk dat de die-hards box 1 2 3 al hebben...en misschien 4 ook al wel
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:24:36 #299
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34733696
Als deel 6 en de film het nu ook een beetje goed gaan doen, komt er misschien ook nog een deel 7.

Zou mooi zijn, maar dan komt het niet mooi uit met 2 dvd box sets met elk 3 titels. Dus dan moeten ze ook nog maar een dag 8 en 9 bij maken
pi_34736308
Volgens mij brengen ze van dit soort series altijd verschillende soorten verzamelboxen uit. Zo heb ik van Friends er ook al tich voorbij zien komen. Wie weet brengen ze op het eind (als 24 stopt) wel een totaalbox uit.
pi_34758277
vanavond is aflevering 22?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')