Een bierbuik die na 12 uur een sixpack is is ook een continuiteitsfout.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bij 24 is dat niet het geval. En daarom stoor ik me daar dus ook niet aan.
Vast wel. Boeiend!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een bierbuik die na 12 uur een sixpack is is ook een continuiteitsfout.
Dat zeg je niet, maar zo komt het wel over. Je hebt het met name over die schoonheidsfoutjes en andere foutjes. Je zou haast zeggen dat je er geen bal aan vindt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik zeg toch niet dat t minder leuk is. Of mag je geen kritiek hebben op fouten in films en series?
Of Jack wel of niet binnen 10 minuten bij CTU is gaat juist over de inhoud lijkt me zo. En dat de Chinezen niet meewerken ondanks een grootse aanslag op een kerncentrale ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:02 schreef IV_Xample het volgende:
kap nou eens met dat gezeur over de serie en praat alleen over de inhoud ervan
word nu een beetje moe om heel de tijd dezelfde discussie te lezen over het:
Dat is niet inhoudelijk. Dat gaat over realisme.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of Jack wel of niet binnen 10 minuten bij CTU is gaat juist over de inhoud lijkt me zo. En dat de Chinezen niet meewerken ondanks een grootse aanslag op een kerncentrale ook.
Of mogen we alleen maar zeggen dat Jack zo cool is?
gemailt:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef OmeRobbie het volgende:
Argumenten dat er weinig naar gekeken wordt hebben volgens mij ook te maken met het late tijdstip. Ik kijk met ontzettend veel plezier naar 24 en erger me vreselijk hieraan. Daarom heb ik onderstaand mailtje naar RTL verstuurd via de website van RTL. En uiteraard reactie hierop gekregen. Ik heb wel het idee dat de klacht serieus wordt genomen, maar dat weet je natuurlijk niet zeker... Hoewel ze het met meerdere klachten serieuzer gaan nemen... kortom mailen allemaal!
Zo denk ik er precies over. Het is absoluut beter geweest, maar je blijft toch kijken, ze maken het toch weer spannend. Al die twists en draaingen, hoe voorspelbaar soms ook, ik houd er wel van. Ik wil toch elke keer weer weten hoe het aflooptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef SunChaser het volgende:
Over 4 weken bespreken we het einde wel, kijken wat iedereen vindt van het geheel. Ik heb er zo mn gedachtes over. Tis zeker niet de beste serie, maar in zn geheel blijft t lekker om naar te kijken.
En terecht vallen je zulke dingen op, want het is de essentie van 24 dat ze dat ze extreem op continuiteit letten. Ik heb in serie 2 zoiets gehad met een pleister die Tony gedurende een aflevering of 10 op zijn nek had. Dat was dan weer wel heel perfect afgewerkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij stoort je ook vast niet als iemand in 1 scene 2 verschillende shirts aan heeft of als je een microfoon in beeld ziet hangen. Mij vallen zulke dingen op ja.
Ik heb seizoen 1, 2 en 3 binnen een week gezien. Halverwege seizoen 2 begon ik iets te krijgen van 'ja, dat hebben we allemaal nou wel een keertje gehad hoor, kunnen we ook nog eens een keertje niet sjabloonmatig stom in actie komen of hoe zit dat?'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef Japiejooo het volgende:
Ben vorige week met Seizoen 1 begonnen. Serie is eigenlijk altijd langs me heen gegaan![]()
Maar nu ik eenmaal begonnen ben, ben ik niet meer te stoppen! Goede nieuws is dat ik seizoen 2,3 & 4 ook al klaar heb liggen!!![]()
zo direct krijg je echt aflevering uit s3quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:46 schreef SunSun het volgende:
PPppfff RTL5 weer in de bocht! Dit zag ik op de webiste van RTL5 en in de tvgids over de aflevering van aanstaande zondag:
"Day 4: 3.00 am - 4.00 am zondag 22-01, 22:50 uur
Jack en Hector zijn allebei op zoek naar Kyle en Chase wordt op non-actief gesteld. Wayne en Palmer discussiėren over het verleden van Anne. Ramon weet op slinkse wijze een tegenstander uit te schakelen. Tony's plan om Kyle te bevrijden valt in duigen, wanneer Salazars handlanger eerder ter plaatse is."
Dat ze het tijdstip er niet goed bij kunnen zetten is al erg genoeg, maar een omschrijving van een van de eerste afleveringen van seizoen 3???
WHEHE, ik zie ze dr wel voor aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:07 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zo direct krijg je echt aflevering uit s3![]()
Mag ik even heel erg hard lachen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als de serie echt zo perfect was geweest, dan werd ie niet om 11 uur op zondag uitgezonden maar om 20.30 op de donderdagavond.
Iedere herprogrammering van series als the Sopranos en Nip/Tuck is ingegeven door matige kijkcijfers. Maar dan niet na 1 seizoen, maar al na aflevering 2 of 3.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef HiZ het volgende:
En dit kun je allemaal onderbouwen door kijkcijfers of steek je je vinger maar even in de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |