quote:Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het mailtje.
Wij gaan bekijken of bij een vervolg van 24 een vroeger tijdstip aangehouden kan worden.
Momenteel zijn er nog maar een paar afleveringen te gaan waardoor er geen verandering meer
Kan plaatsvinden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland, Publieksvoorlichting
Hij niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef CloudStrife het volgende:
@SunChaser: over realisme enzo. You watch 24 for it's drama, not for it's realism.
Zoals al eerder uitgelegd, ook drama moet zich houden aan de regels die de producenten zichzelf hebben opgelegd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef CloudStrife het volgende:
@SunChaser: over realisme enzo. You watch 24 for it's drama, not for it's realism.
Precies, door je niet aan je eigen concept te houden maakt je een programma helemaal kapot.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zoals al eerder uitgelegd, ook drama moet zich houden aan de regels die de producenten zichzelf hebben opgelegd.
X-Files heeft aliens. Oke, maar dat betekent niet dat Mulder kan vliegen
CSI heeft forensiche detectives die alles in 12 uur kunnen oplossen. Oke, maar dat betekent niet dat Grishom ineens in een lied uitbarst
24 lost een terrorischte daad op in een dag, realtime. Oke, maar dat betekent niet dat de hoofdpersonen honderden kilometers in 10 minuten kunnen afleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de mensen die nog absoluut niks weten over seizoen één moeten het niet lezen, voor de rest is het niet schadelijk...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef Chepke het volgende:
Ik heb nog ff een vraagje over seizoen 1/ seizoen 2. Voor de zekerheid in spoilertags:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de mensen die nog absoluut niks weten over seizoen één moeten het niet lezen, voor de rest is het niet schadelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is iig wat ik me ervan kan herinneren. Correct me if I'm wrong.Eenschquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef -J-D- het volgende:
HiZ: in elke post die je hier plaatst, straalt het negativisme er van af.
Ik heb een verzoek: Kan je OF ook wat positieve dingen melden ipv elke keer je punt herhalen OF je mond houden?
Lees: Het is een vriendelijk verzoek.
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
Is al eerder voorgekomen dat deze tijden werden gemeld. Maar waarschijnljk begint het gewoon om 23:40, aangezien de eindtijd (!) altijd wel geklopt heeft ( volgens mij )quote:Op zondag 22 januari 2006 20:24 schreef PabloLopez het volgende:
Hoppa,
Zondag 22 januari 2006
Tijdstip: Programma: Zender:
22:50 - 00:30 24 RTL 5
beter als 23:40 iig! wtf lijkt wel dubbelaflevering tot 00:30?
Die tijd hou ik dan ook maar (ruim geprogrammeerd) aan voor de video-opname.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
Op TT staat 23.39-0.30.
Spoilertags vooral.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |