Ik heb ze allemaal gezien, maar ik had haar echt niet herkend.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doelde je op die meid? Dat zag ik ook meteen!Mandy
de huurlinge die in seizoen 1 uit een vliegtuig sprong en aan het einde van seizoen 2 President Palmer een giftig handje gaf.
Daarom. Volgens mij, door deze gebeurtenissen en de gijzelneming van Tony, zal het een mooi spannend open einde worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:15 schreef Aarti het volgende:
Ze komt elke keer even langsgehuppeld, ben benieuwd of ooit bekend wordt wat de samenhang is tussen de seizoenen.
.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Daarom. Volgens mij, door deze gebeurtenissen en de gijzelneming van Tony, zal het een mooi spannend open einde worden.
Zodat seizoen 5 met een 'big bang' start, dat je er naar uit gaat kijken.
Ja, maar dat is toch verboden?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:10 schreef Merkie het volgende:
Pff, net alsof je daadwerkelijk tot september hoeft te wachten met de mogelijkheden van internet van tegenwoordig.
In t begin bij de flashback geloof ik. En ze werd genoemd ergens. In 4 kreeg ze een echt grote rol.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:01 schreef koenimex het volgende:
Wanneer was ze dan in seizoen 3 te zien, btw?
OH ja, ik was vergeten dat hier alleen mensen mogen reageren die spontaan klaar komen als ze de naam Bauer horen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef IV_Xample het volgende:
oh jee HiZ is weer in tha house...hahahaha
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
OH ja, ik was vergeten dat hier alleen mensen mogen reageren die spontaan klaar komen als ze de naam Bauer horen.
Frans?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
OH ja, ik was vergeten dat hier alleen mensen mogen reageren die spontaan klaar komen als ze de naam Bauer horen.
Ik heb trouwens seizoen 5 t/m 11 am nu maar nog niet gekeken.
Bedoel je Kim bauer?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Seizoen 5 t/m 11?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ik niet direct aan Frans Bauer denk?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij bedoelde Frans of Jack. Niet Frans of Engels.
Jaquote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ik niet direct aan Frans Bauer denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |