heej, rtl travel owns jack bauer jah!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:11 schreef Repeat het volgende:
moet ik morgen om 6 uur al open dan nog tot 1 uur 24 kijken ofzo (reken maar op uitloop van al die travel rotzooi
)
Van het huiswerk is niet veel terecht gekomenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:44 schreef Zombine het volgende:
Vind het deze keer niet zo erg, kan ik nog even met school bezig van te voren.
Heb ik nu namelijk niet zin in
neequote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef SHERMAN het volgende:
Is dit de laatste al?
Geweldig inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef TC03 het volgende:
Dat toneelstukje tussen Logan en Palmert om vertrouwen te winnen.
Goed voorgevoel heb jequote:Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb het gevoel dat er wat met tony gaat gebeuren..
Doelde je op die meid? Dat zag ik ook meteen!quote:
Was het maar waar!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Komt seizoen 5 gewoon achter 4 aan? of moeten we nu eerst een half jaar herhalingen kijken?
kut!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:42 schreef Zombine het volgende:
[..]
Was het maar waar!
waarschijnlijk begint die in september
Sterker nog, in Amerika zijn ze nu pas bij aflevering 5 van seizoen 5.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef Zombine het volgende:
Nope heb geen bron, maar zo is het altijd geweest met 24, in september altijd begonnen. En volgens mij draait die nu nog in amerika. En nederland is altijd wat trager enzo.
Niet in 3quote:Op maandag 30 januari 2006 02:48 schreef SunChaser het volgende:
Je bedoelt die wie het vliegtuig in deel 1 opblies? Die zit in alle vier de seizoenen.
Het feit dat seizoen 5 in Amerika nog maar net begonnen isquote:
Dat was wel te verwachten, dacht ik zo. Maar wel een goeie aflevering. Wie is nou die oude bekende waar iedereen het over heeft?quote:
zodat hij zeker blijft, immers als je dood bent is weglopen lastig....quote:Op maandag 30 januari 2006 12:41 schreef Tobbes het volgende:
Wat ik niet helemaal snapte...dat meisje zei tegen die gast: 1 iemand moet hier blijven zodat ze denken dat we er nog zijn; 1 moet naar Marwan. "Je bedoelt dat 1 van ons hier blijft en zich laat pakken?" ""Ja, dat zal jij zijn" (en ze schiet hem dood).
Waarom schiet ze dan?
Ja maar ze hadden nu toch ook meteen door dat dat meisje er vandoor was?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:45 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zodat hij zeker blijft, immers als je dood bent is weglopen lastig....
?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:25 schreef Sannydance het volgende:
Maar wel te laat, want nou is ze al weg, met tony 'at gunpoint'. Het was dus om tijd te rekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |