abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34405016
In oktober schijnt de DVD uit te komen en voor degenen met een nieuwsserver...

Echt geniaal
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_34406445
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:37 schreef HiZ het volgende:
Ik overweeg serieus om mijn tijd niet meer te verspillen met deze serie; hij is afgezakt naar het niveau van een italiaanse western.
Tot ziens en veel plezier met GTST!
  Redactie Frontpage dinsdag 24 januari 2006 @ 11:06:19 #153
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34406765
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Wellicht niet het juiste topic maar goed om er nu een seizoen 5 topic voor te openen

Gisteren de eerste vier afleveringen kunnen zien. De eerste aflevering is meteen een klapper voor degene die de personages een beetje kennen
Er is al een Day 5 topic, zoek ff.
pi_34407027
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:54 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

Tot ziens en veel plezier met GTST!
Met wat ?
pi_34407145
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:06 schreef SunChaser het volgende:
Er is al een Day 5 topic, zoek ff.
Was alweer dicht. Nu de laatste afleveringen van seizoen 4 nog even kijken Ik kijk het een beetje door elkaar.

Wat is die Logan trouwens een drama als president zeg
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:49:11 #156
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34409962
Graag niet over seizoen 5 beginnen te praten hier.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  Redactie Frontpage dinsdag 24 januari 2006 @ 12:51:35 #157
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34427438
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:14 schreef HiZ het volgende:

[..]

Met wat ?
een nieuwe serie wat je helemaal kan afkraken...succes met zoeken...houdoe en bedankt!

what you see, is what you get!
  Redactie Frontpage dinsdag 24 januari 2006 @ 21:52:29 #160
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34427473
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Hij bedoelt 24 (USA) deel 10 - "I'm not CTU!"
Ik kon m niet vinden
pi_34427509
Ik ga wel kijken naar TV die wel gemaakt is door mensen die een beetje eer hebben in hun werk.
pi_34427582
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef HiZ het volgende:
Ik ga wel kijken naar TV die wel gemaakt is door mensen die een beetje eer hebben in hun werk.
Ik vind het allemaal best, maar verlaat dit topic aub. Ik heb geen in een zeik-topic. Open maar een KLB-topic en ga daar klagen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34427687
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:54 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal best, maar verlaat dit topic aub. Ik heb geen in een zeik-topic. Open maar een KLB-topic en ga daar klagen.
nee een HiZ-ego-opkriktopic..maar ja dat zal nooit vollopen als je zo negatief in het leven staat
what you see, is what you get!
pi_34429497
Het is wel lachwekkend als je kijkt naar hoe hartstochtelijk hier een serie wordt verdedigd die met de minuut minder geloofwaardig wordt. Is het een soort geloofsartikel dat 24 goed is en Bauer God? Het lijkt er wel op, je mag er kennelijk net zo min kritiek op hebben als bij anderen op hun geloof.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:52:59 #165
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34429830
Dat is het niet HiZ, maar het is wel een beetje irritant als er 1 iemand hele tijd zeurt over dat jack niet zo snel kan reizen enzo. We weten nu dat je er niks aan vind.

Maar ga je nu de laatste 3 afleveringen niet meer kijken? Of toch maar stiekem wel omdat je wilt weten hoe het afloopt?

EDIT: zinsopbouw naar versie 2.0, is beter nu!

[ Bericht 10% gewijzigd door Zombine op 24-01-2006 23:38:58 ]
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:04:21 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_34430308
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:45 schreef HiZ het volgende:
Het is wel lachwekkend als je kijkt naar hoe hartstochtelijk hier een serie wordt verdedigd die met de minuut minder geloofwaardig wordt. Is het een soort geloofsartikel dat 24 goed is en Bauer God? Het lijkt er wel op, je mag er kennelijk net zo min kritiek op hebben als bij anderen op hun geloof.
Ik denk dat je ze teveel achter elkaar hebt gezien. Ik ga me in de loop van de serie ook altijd een beetje irriteren aan ongeloofwaardige stukken, maar als ik de serie dan een tijd niet heb gezien (tussen seizoenen in), overwint de zin om te kijken dat wel. Dan valt het minder op dat ze elke keer inderdaad de geloofwaardigheid steeds verder moeten rekken om maar het vorige seizoen te overtreffen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:37:03 #167
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34431765
crap, altijd als ik mijn post wil editten dan druk ik op de quote button
pi_34433219
ik wil marwan pijn zien lijden!
pi_34435763
quote:
Ja, Jack Bauer is God:

• If Jack Bauer was in a room with Hitler, Stalin, and Nina Meyers, and he had a gun with 2 bullets, he'd shoot Nina twice.
• If you wake up in the morning, it's because Jack Bauer spared your life.
• Upon hearing that he was played by Kiefer Sutherland, Jack Bauer killed Sutherland. Jack Bauer gets played by no man.
• You can lead a horse to water. Jack Bauer can make him drink.
• Jack Bauer once forgot where he put his keys. He then spent the next half-hour torturing himself until he gave up the location of the keys.
• Osama bin Laden's recent proposal for truce is a direct result of him finding out that Jack Bauer is, in fact, still alive.
• Superman wears Jack Bauer pajamas.
• Jack Bauer was never addicted to heroin. Heroin was addicted to Jack Bauer.
• Jack Bauer played Russian Roulette with a fully loaded gun and won.
• Jack Bauer is the leading cause of death in Middle Eastern men.
• 1.6 billion Chinese are angry with Jack Bauer. Sounds like a fair fight.
• Every time you masturbate Jack Bauer kills a terrorist. Not because you masturbated, but because that is how often he kills terrorists.
• Jack Bauer doesn't miss. If he didn't hit you it's because he was shooting at another terrorist twelve miles away.
• Lets get one thing straight, the only reason you are conscious right now is because Jack Bauer does not feel like carrying you.
• Jack Bauer killed 93 people in just 4 days time. Wait, that is a real fact.
• Jack Bauer can get McDonald's breakfast after 10:30.
• Jack Bauer's favorite color is severe terror alert red. His second favorite color is violet, but just because it sounds like violent.
• When life gave Jack Bauer lemons, he used them to kill terrorists. Jack Bauer fucking hates lemonade.
• Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
• When you open a can of whoop-ass, Jack Bauer jumps out.
• Jack Bauer once won a game of Connect 4 in 3 moves.
• Killing Jack Bauer doesn't make him dead. It just makes him angry.
• Jack Bauer got Hellen Keller to talk.
• If Jack and MacGyver were locked in a room together, Jack would make a bomb out of MacGyver and get out.
• In 96 hours, Jack Bauer has killed 93 people and saved the world 4 times. What the fuck have you done with your life?
• In kindergarten, Jack Bauer killed a terrorist for Show and Tell.
• Jack Bauer has been to Mars. Thats why theres no life on Mars.
• If you send someone to kill Jack Bauer, the only thing you accomplish is supplying him a fresh set of weapons to kill you with.
• You walk into a bar and Jack Bauer's your wingman, you're probably gonna get laid.
• When the boogie man goes to sleep, he checks his closet for Jack Bauer.
pi_34436523
quote:
Het lijkt er wel op, je mag er kennelijk net zo min kritiek op hebben als bij anderen op hun geloof.
Je mag kritiek hebben, maar jij zeikt en zeurt in elke post. Vandaar dat er een aantal zeggen, donder op
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34439788
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 03:40 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ja, Jack Bauer is God:

• If Jack Bauer was in a room with Hitler, Stalin, and Nina Meyers, and he had a gun with 2 bullets, he'd shoot Nina twice.
• If you wake up in the morning, it's because Jack Bauer spared your life.
• Upon hearing that he was played by Kiefer Sutherland, Jack Bauer killed Sutherland. Jack Bauer gets played by no man.
• You can lead a horse to water. Jack Bauer can make him drink.
• Jack Bauer once forgot where he put his keys. He then spent the next half-hour torturing himself until he gave up the location of the keys.
• Osama bin Laden's recent proposal for truce is a direct result of him finding out that Jack Bauer is, in fact, still alive.
• Superman wears Jack Bauer pajamas.
• Jack Bauer was never addicted to heroin. Heroin was addicted to Jack Bauer.
• Jack Bauer played Russian Roulette with a fully loaded gun and won.
• Jack Bauer is the leading cause of death in Middle Eastern men.
• 1.6 billion Chinese are angry with Jack Bauer. Sounds like a fair fight.
• Every time you masturbate Jack Bauer kills a terrorist. Not because you masturbated, but because that is how often he kills terrorists.
• Jack Bauer doesn't miss. If he didn't hit you it's because he was shooting at another terrorist twelve miles away.
• Lets get one thing straight, the only reason you are conscious right now is because Jack Bauer does not feel like carrying you.
• Jack Bauer killed 93 people in just 4 days time. Wait, that is a real fact.
• Jack Bauer can get McDonald's breakfast after 10:30.
• Jack Bauer's favorite color is severe terror alert red. His second favorite color is violet, but just because it sounds like violent.
• When life gave Jack Bauer lemons, he used them to kill terrorists. Jack Bauer fucking hates lemonade.
• Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
• When you open a can of whoop-ass, Jack Bauer jumps out.
• Jack Bauer once won a game of Connect 4 in 3 moves.
• Killing Jack Bauer doesn't make him dead. It just makes him angry.
• Jack Bauer got Hellen Keller to talk.
• If Jack and MacGyver were locked in a room together, Jack would make a bomb out of MacGyver and get out.
• In 96 hours, Jack Bauer has killed 93 people and saved the world 4 times. What the fuck have you done with your life?
• In kindergarten, Jack Bauer killed a terrorist for Show and Tell.
• Jack Bauer has been to Mars. Thats why theres no life on Mars.
• If you send someone to kill Jack Bauer, the only thing you accomplish is supplying him a fresh set of weapons to kill you with.
• You walk into a bar and Jack Bauer's your wingman, you're probably gonna get laid.
• When the boogie man goes to sleep, he checks his closet for Jack Bauer.
geweldig!
Dance 'til ya drop!
pi_34440312
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 03:40 schreef Tomaz het volgende:

Ja, Jack Bauer is God:

donderdag 26 januari 2006 @ 02:12:55 #173
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_34469957
Crap, ik heb het stuk na het laatste reclameblok gemist, iemand zin om me even een samenvatting te geven? Ik heb het gezien totdat Audrey wegliep na verhoord te zijn, en Logan Mike opdracht gaf om Cheng weg te sturen.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_34471106
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk dat je ze teveel achter elkaar hebt gezien. Ik ga me in de loop van de serie ook altijd een beetje irriteren aan ongeloofwaardige stukken, maar als ik de serie dan een tijd niet heb gezien (tussen seizoenen in), overwint de zin om te kijken dat wel. Dan valt het minder op dat ze elke keer inderdaad de geloofwaardigheid steeds verder moeten rekken om maar het vorige seizoen te overtreffen.
Dat zou heel goed kunnen, ik heb seizoen 1-3 in één week gezien, gedurende het tweede kwart van deze serie, dus vlak voordat ik iets kreeg van 'yeah right'.
pi_34472826
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:04 schreef speknek het volgende:
Dat is denk ik inderdaad de key Daarnaast is de serie natuurlijk ongeloofwaardig, daar kan je niet echt onderuit of gebeuren zulke dingen werkelijk in dag met alles wat er om heen gebeurt ? en de wegen om tot het uiteindelijke doel te komen (de raket) zijn wel erg langdradig en wat mij betreft ongeloofwaardig.

Dat moet je gewoon maar accepteren en als je dat doet dan kan ik tot geen andere conclusie komen dan dat de serie echt helemaal geweldig is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')