abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34166812
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:46 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, dat is dus het punt, of deze serie nog wel de moeite van het bekijken waard is. En JIJ mag dat geen probleem vinden, maar het betekent gewoon dat de serie kijkers kwijtraakt. Uiteindelijk is dat ook het einde van de serie.
Dat is onzin, ik ben juist fan geworden van de serie, mede omdat het niet realistisch is op alle punten.
Dus omdat meer mensen jouw mening hebben, hoeft het niet het einde van de serie te zijn.
Dat weet je zelf natuurlijk ook wel.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34166951
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dat is onzin, ik ben juist fan geworden van de serie, mede omdat het niet realistisch is op alle punten.
Dus omdat meer mensen jouw mening hebben, hoeft het niet het einde van de serie te zijn.
Dat weet je zelf natuurlijk ook wel.
Misschien is het je nog niet opgevallen, maar TV-series worden niet gemaakt voor kleine groepjes kijkers. Afgelopen zondag keken 300.000 mensen naar 24, dat is veel te weinig om een serie interessant te maken voor programmeurs. Er zijn wel eerder TV-series die erg populair waren bij een klein publiek door HMG gewoon uit het schema gehaald.
pi_34166996
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:52 schreef HiZ het volgende:

[..]

Misschien is het je nog niet opgevallen, maar TV-series worden niet gemaakt voor kleine groepjes kijkers. Afgelopen zondag keken 300.000 mensen naar 24, dat is veel te weinig om een serie interessant te maken voor programmeurs. Er zijn wel eerder TV-series die erg populair waren bij een klein publiek door HMG gewoon uit het schema gehaald.
De tv serie wordt niet gemakat voor NL.
NL lift mee op het succes in de VS.
Als ze deze serie op een normale tijd uitzenden, dan heb je voldoende kijkers, lijkt me zo.
Lang niet iedereen wil een serie zien die tot op de kleinste details klopt.
pi_34167105
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:54 schreef -J-D- het volgende:

[..]

De tv serie wordt niet gemakat voor NL.
NL lift mee op het succes in de VS.
Als ze deze serie op een normale tijd uitzenden, dan heb je voldoende kijkers, lijkt me zo.
Lang niet iedereen wil een serie zien die tot op de kleinste details klopt.
Het 24 waar wij het hier over hebben is het 24 zoals dat wordt uitgezonden door de HMG, en die heeft geen donder te maken met hoe populair de serie elders is, maar hoeveel mensen er hier naar kijken. En als dat er te weinig worden dan wordt de serie van de buis gehaald.

En nou kan jij weer komen met dat je de serie dan wel gaat downloaden, maar als uiteindelijk Fox daardoor geen geld meer verdient om de serie te maken gaat ie ook gewoon op zwart.
pi_34167136
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het 24 waar wij het hier over hebben is het 24 zoals dat wordt uitgezonden door de HMG, en die heeft geen donder te maken met hoe populair de serie elders is, maar hoeveel mensen er hier naar kijken. En als dat er te weinig worden dan wordt de serie van de buis gehaald.
En daarom zeg ik: de oplossing is om de serie op een normale tijd uit te zenden.
De kijkcijfers zijn zo laag omdat het veel te laat wordt uitgezonden, niet omdat de realtime niet klopt.
Ik mag toch aannemen dat je het daar mee eens bent.
pi_34167362
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Een serie die niet goed in elkaar steekt redt het ook niet op prime time.
pi_34167492
Dan overschat je het publiek in Nederland. 99% van de kijkers zal het geen fuck interesseren of Jack wel binnen 10 minuten bij CTU kan zijn.
pi_34167903
Het grappige is dat als je gaat kijken op het net naar hoe 24 ervoorstond bij het begin van seizoen 4 in de VS is dat je ziet dat er een dermate grote druk op de kijkcijfers stond dat Fox overwoog om het te verwijderen van prime time.
pi_34167939
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:21 schreef HiZ het volgende:
Het grappige is dat als je gaat kijken op het net naar hoe 24 ervoorstond bij het begin van seizoen 4 in de VS is dat je ziet dat er een dermate grote druk op de kijkcijfers stond dat Fox overwoog om het te verwijderen van prime time.
Waar vind je dat? Ben er wel benieuwd naar.
Gelukkig zijn wij in NL niet zoals in de VS.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:34:06 #35
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34168349
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef -J-D- het volgende:
Dan overschat je het publiek in Nederland. 99% van de kijkers zal het geen fuck interesseren of Jack wel binnen 10 minuten bij CTU kan zijn.
idd. Ik zelf stoor me er wel een beetje aan moet ik zeggen, maar ik zal alleen om dat punt niet zeggen dat het dan maar een waardeloos seizoen is. Nog steeds is het een ubervette serie vind ik.

Van mij mogen ze dus gerust nog een paar dagen erbij gaan maken
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_34168371
Van mij ook
We hebben dezelfde mening
pi_34168406
wat kunnen mensen zich druk maken om een tv-serie..kijkcijfers..plots etc
lekker kijken en niet zeuren
ik vond het weer top (heb het vandaag eindelijk kunnen bekijken)..maar....
neej hoor niets maar...ik heb niets te zeuren..
nog mara paar aflevering te gaan...en wat was palmer weer op zijn best...
palmer for president AGAIN
what you see, is what you get!
pi_34168428
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef IV_Xample het volgende:
wat kunnen mensen zich druk maken om een tv-serie..kijkcijfers..plots etc
lekker kijken en niet zeuren
ik vond het weer top (heb het vandaag eindelijk kunnen bekijken)..maar....
neej hoor niets maar...ik heb niets te zeuren..
nog mara paar aflevering te gaan...en wat was palmer weer op zijn best...
palmer for president AGAIN
Tis idd genieten... Het enige leuke van de late zondagavond.
pi_34168675
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:22 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waar vind je dat? Ben er wel benieuwd naar.
Gelukkig zijn wij in NL niet zoals in de VS.
Vreemd genoeg kan ik het artikel nu ik weer zoek niet meer vinden. Het artikel maakt er melding van dat er relatief weinig mensen naar 24 (seizoen 3) hadden gekeken in de VS; 10.000.000 kijkers gemiddeld per episode en dat Fox voor het eerst overwoog om het van z'n vaste slot te halen. Ik weet niet hoe seizoen 4 feitelijk is uitgepakt.
pi_34168842
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef HiZ het volgende:

[..]

Vreemd genoeg kan ik het artikel nu ik weer zoek niet meer vinden. Het artikel maakt er melding van dat er relatief weinig mensen naar 24 (seizoen 3) hadden gekeken in de VS; 10.000.000 kijkers gemiddeld per episode en dat Fox voor het eerst overwoog om het van z'n vaste slot te halen. Ik weet niet hoe seizoen 4 feitelijk is uitgepakt.
Ach ja, gelukkig hechten de meeste Nederlander er minder waarde aan, lijkt me.
Hopelijk komt het ooit weer op een betere tijd. Hoeft niet eens prime-time
Liever prime-time dan realtime
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 19:07:14 #41
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34169761
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:10 schreef -J-D- het volgende:
Dat weet jij helemaal niet. Van die 300,000 kijkers zegt de helft wellicht tegen zijn partner: Nou, die Jack is altijd wel snel terug bij CTU.

Het gaat er helemaal niet om of het Echte Leven-werkelijkheid is, dat is 24 niet en CSI ook niet. Forensische detectives lossen moorden meestal op gedurende acht maanden lang, niet in 1 nachtdienst. Maar dat neemt niet weg dat CSI niet zo gemaakt kan worden dat het realistisch lijkt.

Het format van 24 is realtime. Nu mogen ze best smokkelen maar dat CTU op 10 minuten afstand is van welke plek in en om LA gaat te ver, net zoals er niemand meer praat over dat er 100.000en mensen zijn besmet na een meltdown.

Waarom hebben ze Marwan niet meteen op CNN gegooid, zoals Bin Laden. De straten zouden vol moeten zitten met bange mensen. Maar niks van dat alles. Alles gaat gewoon zn gangetje.
pi_34169882
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Liever prime-time dan realtime
pi_34169935
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat weet jij helemaal niet. Van die 300,000 kijkers zegt de helft wellicht tegen zijn partner: Nou, die Jack is altijd wel snel terug bij CTU.

Het gaat er helemaal niet om of het Echte Leven-werkelijkheid is, dat is 24 niet en CSI ook niet. Forensische detectives lossen moorden meestal op gedurende acht maanden lang, niet in 1 nachtdienst. Maar dat neemt niet weg dat CSI niet zo gemaakt kan worden dat het realistisch lijkt.

Het format van 24 is realtime. Nu mogen ze best smokkelen maar dat CTU op 10 minuten afstand is van welke plek in en om LA gaat te ver, net zoals er niemand meer praat over dat er 100.000en mensen zijn besmet na een meltdown.

Waarom hebben ze Marwan niet meteen op CNN gegooid, zoals Bin Laden. De straten zouden vol moeten zitten met bange mensen. Maar niks van dat alles. Alles gaat gewoon zn gangetje.
En zoals je in dit topic kan lezen, zijn er veel kijkers het er niet mee eens.

"Waar kan je je druk om maken?"
"tsjesus niet zo zeiken allemaal zeg, het is toch een top serie, ik stel voor dit hele topic alleen maar te genieten en niet te zeiken over real time!"
"Wat een gezeur allemaal over dat realtime gebeuren. "

Ach ja, die discussie levert toch niets op.
Sommige vinden het belangrijk, anderen geheel niet.
Maar ik geloof niet dat dit punt de ondergang van de serie is.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 19:12:54 #44
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34170037
Ik heb het idee dat de schrijvers behoorlijk stuurloos waren met t verhaal. We hadden natuurlijk al een bom gehad en ook de stabiele karakter van Palmer was er amper. En Jack is dan wel leuk maar hij sloeg wel door in 4.

Over 4 weken bespreken we het einde wel, kijken wat iedereen vindt van het geheel. Ik heb er zo mn gedachtes over. Tis zeker niet de beste serie, maar in zn geheel blijft t lekker om naar te kijken.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:24:46 #45
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34170588
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Misschien zeggen ze dat inderdaad wel maar denk je nou echt dat het gesprek zo gaat:

Partner 1: Nou, die Jack is altijd wel snel terug bij CTU.
Partner 2: Inderdaad, doet ie altijd goed.
Partner 1: Jah belachelijk eigenlijk. Dat ze daar niet wat beter over nagedacht hebben.
Partner 2: Ja, laten we voortaan maar niet meer na 24 kijken.

Zal wel wat meevallen denk je ook niet?
Vooral omdat ik zoveel lees dat de meesten deel 4 juist het beste seizoen vinden.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_34170764
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef Zombine het volgende:

[..]

Vooral omdat ik zoveel lees dat de meesten deel 4 juist het beste seizoen vinden.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 19:30:01 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34170838
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef Zombine het volgende:

Zal wel wat meevallen denk je ook niet?
In Seizoen 4 zitten een paar sterke punten. Geen Kim, Introductie van de aan lager wal geraakte Tony en terugkeer van David Palmer. En thank God geen Cherry/Shery ?

Slechte punten, Dristol en die gekke dochter, weinig realtime, teveel aanslagen.

Oja over continuiteit gesproken. In het begin heeft Tony een bierbuikje maar zo'n 12 uur later zit ie weer strak in het vel
pi_34171208
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]
In het begin heeft Tony een bierbuikje maar zo'n 12 uur later zit ie weer strak in het vel
Waar je je al niet druk om kan maken. Ik snap het echt niet.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 19:41:43 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34171352
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waar je je al niet druk om kan maken. Ik snap het echt niet.
Jij stoort je ook vast niet als iemand in 1 scene 2 verschillende shirts aan heeft of als je een microfoon in beeld ziet hangen. Mij vallen zulke dingen op ja.
pi_34171621
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Jij stoort je ook vast niet als iemand in 1 scene 2 verschillende shirts aan heeft of als je een microfoon in beeld ziet hangen. Mij vallen zulke dingen op ja.
Bij 24 is dat niet het geval. En daarom stoor ik me daar dus ook niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')