Wat is 24?24 is een spannende actieserie op RTL 5. Sinds zondag 4 september zendt RTL 5 alweer het 4e seizoen uit, om 22.00 uur. Centrale figuur in deze serie is Jack Bauer, een voormalig CTU agent die nu voor het ministerie van defensie werkt.
Ik heb deel 1 t/m 3 niet gezien, kan ik gewoon instappen?Instappen kan altijd, maar je zal behoorlijk wat spoilers meekrijgen. Mocht je later deel 1 t/m 3 gaan kijken, weet je al een aantal dingen die je anders niet geweten hebt. Het is je eigen keuze! De meeste fans zullen het je echter sterk afraden. De spanning blijft veel beter aanwezig als je begint bij season 1 en vanaf daar verder werkt.
Eén van de beste scènes van season 3![]()
Help, ik heb een aflevering gemist!Geen paniek, alle afleveringen worden herhaald, de nacht van woensdag op donderdag vanaf 0.05 uur
Ik heb 24 Season 4 al gezien!Season 4 al gezien? Dat kan. Wil je erover praten? Dat kan ook, maar niet hier. We willen dit topic graag spoilervrij houden. Het laatste deel kan je
HIER vinden.
Vorige delen
24 (seizoen 4) op RTL 524 (Seizoen 4) op RTL 5 (deel 2, spoilervrij graag!)24 (Season 4) op RTL 5 (deel 3, spoilervrij!)[ Bericht 1% gewijzigd door Johan-Derksen op 30-10-2005 19:30:11 ]
Fok!-Cup:
Robarka proficiat!Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari