Graag, maar dan moeten wij er voor boeten en dan nog snappen ze het niet...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:43 schreef Mip1988 het volgende:
nog efkes wat ik dus zei in t vorige topic:
kunnen we alsjeblieft een massale email-bom actie doen @ rtl5 als protest tegen die kut tijden?
who's in?
Schakel maar vast om 22:00 in, dit geintje hebben we eerder gehad...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zit me al de hele avond te verheugen. Volgens de gids komt het pas om 22.40 uur....
Daarom hebben ze zo'n handige 'previously on...' voor de uitzending.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef MisterICE het volgende:
Die week tussen elke ep. is echt te lang. Ik ben elke week al half weer vergeten hoe het nou zat.
Hmm. Is het mogelijk dat ik ergens kan lezen waar daar is gebeurd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:29 schreef SHERMAN het volgende:
8 of zo.
Hij heeft een kwartier met dat Dina kunnen praten in de auto, volgens mij heeft ze daar verteld dat haar broer in dat ziekenhuis werkte. Toen Jack hoorde van een schietpartij kon hij wel nagaan dat niet Behrooz maar Naseem was afgeknald.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef H.Flick het volgende:
Leuke aflevering. Ik vond het alleen wel vreemd dat Jack opeens wist dat de broer van Dina doodgeschoten was, dat is hem toch helemaal niet verteld?
ik ben er alleen maar bang voor dat ze dat opeens wel gaan doen aangezien ik straks 2 afleveringen moet missen, die moet ik snel inhalen, bij 4 wordt dat al moeilijker...quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:05 schreef golfer het volgende:
Video weer bekeken.
Jammer nog steeds dat ze niet dubbele afleveringen uitzenden, zoals vorige jaren.
Het blijft superspannend en soms leuk ongeloofwaardig.
Ryan was een heldquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:54 schreef kayzie het volgende:
24 is zooo heerlijk om te zien.
The Araz family is echt goed op dreef.
Ook Heller vind ik een goede rol hebben.
Edgar ook, Driscoll ook, alleen mis ik Ryan Chapelle, wat was die vent irritant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |