Ja, je loopt een jaar achter.....quote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef PabloLopez het volgende:
RTL5
Day 4: 3.00 am - 4.00 am zondag 22-01, 23:39 uur
Jack en Hector zijn allebei op zoek naar Kyle en Chase wordt op non-actief gesteld. Wayne en Palmer discussiëren over het verleden van Anne. Ramon weet op slinkse wijze een tegenstander uit te schakelen. Tony's plan om Kyle te bevrijden valt in duigen, wanneer Salazars handlanger eerder ter plaatse is.
Mis ik iets?![]()
Over een uurtje dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:25 schreef Zombine het volgende:
nog 15 of 75 minuten
toch 23.40 dusquote:Op zondag 22 januari 2006 20:24 schreef PabloLopez het volgende:
Hoppa,
Zondag 22 januari 2006
Tijdstip: Programma: Zender:
22:50 - 00:30 24 RTL 5
beter als 23:40 iig! wtf lijkt wel dubbelaflevering tot 00:30?
En dan ook nog eens geen dubbelaflevering.quote:
Volgens mij was hij nergens van op de hoogte gebracht. Dus hij kon dat ook niet weten.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef space-kees het volgende:
denkje dat VS nog iets aan die raket kan doen?
en wat is die eddgard een )*&)^&^)&***
Ik vond de hele aflevering eigenlijk best wel spannendquote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef SHERMAN het volgende:
Fuck it.
Hele aflevering is er geen zak aan, word het net leuk moeten we een week wachten.
Marwan laat zich eerder doodmartelen dan dat ie gebroken wordt door Jack.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:35 schreef PabloLopez het volgende:
wel cool eindelijk winnen die terroristen eensch. maar jack kan nu wel leuke dingen met marwan doen hihi
Video bekeken.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:46 schreef speknek het volgende:
Leuk detail ook, Chloe die tegen Jack zegt dat als hij erover wil praten, dat ze dan wel wil luisteren, als vrienden onder elkaar. Zie je Jack echt kijken Huh? Zijn wij vrienden?
Is er iemand die Jack niet kan breken, dacht het niet tot nu toe bij iedereen gelukt. kan niet wachten welke trucjes hij nu weer gaat gebruiken.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:53 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Marwan laat zich eerder doodmartelen dan dat ie gebroken wordt door Jack.![]()
Die is niet eens zo heel erg slecht bedachtquote:Op maandag 23 januari 2006 02:47 schreef Rubbadubba het volgende:
Ik denk dat het atoomwapen niet in die raket zit maar dat die raket ter afleiding is en dus het atoomwapen ergens anders tot ontploffing gebracht moet worden
verkapt tvptje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |