Ik weet het zo net nog niet, die Marwan had wel een erg gemeen lachje op z'n gezicht.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:47 schreef Rubbadubba het volgende:
Ik denk dat het atoomwapen niet in die raket zit maar dat die raket ter afleiding is en dus het atoomwapen ergens anders tot ontploffing gebracht moet worden
verkapt tvptje![]()
op het CTU hoofdkantoorquote:Op maandag 23 januari 2006 11:16 schreef Molline het volgende:
[..]
of dat de raket fout geprogammeerd staat of zoiets en op een verkeerde locatie terechtkomt ...
Dat zou niet leuk zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 11:16 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik weet het zo net nog niet, die Marwan had wel een erg gemeen lachje op z'n gezicht.
Ik denk dat ze op de een of andere manier de raket gaan onderscheppen, of dat de raket fout geprogammeerd staat of zoiets en op een verkeerde locatie terechtkomt ...
Erg he?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
#*%(@#^)*&^#@%*&
Ik haat de serie eigenlijk... steeds een week wachten
quote:
Krijg je weer datzelfde festijn als seizoen 2 (toch?) met die bom. Hoe zat dat ook alweer? Of is dit een spoiler?quote:
Ik vond het juist niet voorspelbaar.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond het wel een leuke aflevering hoor...hebben ze eindelijk marwan te pakken zijn ze te laat..
soms best voorspelbaar maar het kan de pret niet drukken
en dan inderdaad die interactie tussen chloe en jack...vrienden? hahahaha
nog 3 afleveringen te gaan volgens mij
Dat weten we nu wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:37 schreef HiZ het volgende:
Ik overweeg serieus om mijn tijd niet meer te verspillen met deze serie; hij is afgezakt naar het niveau van een italiaanse western.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |