quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
En ze missen Erik van Muiswinkel, een van de betere cabaretiers en imitators.
Het is gewoon een kutprogramma geworden gebleven
Dat viel idd wel heel duidelijk op...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier ook niet geslaagd.
Treurig groot reclameblok net na het begin van het programma. Irritante en waarschijnlijk verplichte reclame voor talpa-programma's zoals Van Speijk via aanwezigheid van Talpa-acteurs zoals die van Simon en Quinu. Jack zei zelfs dat Van Speijk een hele goeie serie was.
Who is he kidding?![]()
quote:kop·pen·snel·len (ww.)
2 topfunctionarissen van andere ondernemingen wegkopen
IHet lijkt me dat er al een aantal afleveringen eerder zin opgenomen, vanwegeg de kosten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
Ik snap nog iets niet, en dat is waarom op de site al "screenshots" van onder andere Joost Eerdmans en Youp van 't Hek stonden, terwijl het in het hele programma totaal niet aan bod kwam? Waar slaat dat op? Joost Eerdmans leek me juist wel aardig.
http://tinypic.com/k9jjeu.jpg
Lijkt me erg sterk, omdat het programma toch inspeeld op de actualiteiten. Dat is een beetje moeilijk als je het een paar weken van te voren opneemtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
IHet lijkt me dat er al een aantal afleveringen eerder zin opgenomen, vanwegeg de kosten waarschijnlijk.
Heb je Topkijkers niet gezien pberends?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
Ik snap nog iets niet, en dat is waarom op de site al "screenshots" van onder andere Joost Eerdmans en Youp van 't Hek stonden, terwijl het in het hele programma totaal niet aan bod kwam? Waar slaat dat op? Joost Eerdmans leek me juist wel aardig.
Ah vandaar. Maar het komt op de kijkers over alsof Joost Eerdmans en Youp van 't Hek in de cabaret worden nagedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef freako het volgende:
[..]
Heb je Topkijkers niet gezien pberends?
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk, omdat het programma toch inspeeld op de actualiteiten. Dat is een beetje moeilijk als je het een paar weken van te voren opneemt![]()
Ja, dat was gewoon een grote slechte herhalingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef freako het volgende:
[..]
Heb je Topkijkers niet gezien pberends?
Met fragmenten van VARA's Kopspijkers, of was het compleet nieuw?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat was gewoon een grote slechte herhaling![]()
Vanaf maart komt Paul de Leeuw weer 1.5 miljoen kijkers wegkapen.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:31 schreef mbn het volgende:
1.236.000 kijkers. Toch ongeveer een halvering van wat hij bij de VARA haalde en ik vrees voor hem dat er na gisteren nog wat kijkers afhaken volgende keer, al staat er voorlopig alleen Idols als kijkcijferhit tegenover.
Hetzelfde wat jij hier doet: Een medium vinden om je mening te verkondigen.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:11 schreef Cairon het volgende:
wat doet die linkse relnicht van een Marijnissen daar zo op Talpa?
nieuwquote:Op zondag 15 januari 2006 00:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Met fragmenten van VARA's Kopspijkers, of was het compleet nieuw?
Dan is het gedaan ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Vanaf maart komt Paul de Leeuw weer 1.5 miljoen kijkers wegkapen.
Mensen van de EO staan ook altijd op houseparties.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:11 schreef Cairon het volgende:
Je hebt het hier wel over dé Finkers ...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef pberends het volgende:
een of ander cabaretshowtje
Bij de SP hebben ze gewoon een policy dat ze overal komen, ook in de "hol van de kapitalistische leeuw".quote:Op zondag 15 januari 2006 10:11 schreef Cairon het volgende:
Ik noem het showtje omdat het al zo oud is en die Finkers is zo geniaal dat het massaproductie is. M'n complimenten.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef WAT het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over dé Finkers ...![]()
ik vond het niet slecht, ik vond alleen de aflevering alleen tegenvallen, en die punten die ik genoemd hebt, gelden alleen voor deze afleveringquote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef BMH het volgende:
Waarom kijken mensen nog naar Jack Spijkerman? Iedere week lees ik geklaag, maar toch blijven de klagers kijken. "misschien is ie volgende week WEL leuk". Jack Spijkerman is tijdverspilling.
Ik vond het wel goed omdat Cees Geel dat goed acteerde. "Nou dat doet wel wat met je tegenstander hoor."quote:Op zondag 15 januari 2006 14:25 schreef RaymanNL het volgende:
Verder vond ik de grap over die carnavals winkel met nazi spullen niet zo grappig, ik vond het een beetje flauw zelfs
Cees geel is ook een toffe ventquote:Op zondag 15 januari 2006 14:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed omdat Cees Geel dat goed acteerde. "Nou dat doet wel wat met je tegenstander hoor."
Ja, dat is jammer dat Erik van Muiswinkel niet meer erbij isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
En ze missen Erik van Muiswinkel, een van de betere cabaretiers en imitators.
Het is gewoon een kutprogramma geworden.
Nee, ik vrees van nietquote:Op zondag 15 januari 2006 16:02 schreef pberends het volgende:
Benieuwd of ze die 1,2 miljoen kijkers volhouden, de eerste aflevering kreeg natuurlijk veel media-aandacht en dat valt nu weg, en veel kijkers haken nu af omdat ze het niet al te best vonden.
Bij Kopspijkers bleef ik keken omdat de reputatie van Kopspijkers als goed en leuk programma goed was. En omdat er geen serieuze alternatieven waren. Nu zijn die er wel, en is het programma met Spijkerman nog minder geworden dan het al was, dus zal ik ook zelden meer kijken.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef BMH het volgende:
Waarom kijken mensen nog naar Jack Spijkerman? Iedere week lees ik geklaag, maar toch blijven de klagers kijken. "misschien is ie volgende week WEL leuk". Jack Spijkerman is tijdverspilling.
Ik zie anders verdomd weinig kritiek in dit topic dat zich specifiek richt op Talpa of het commerciële avontuur van Spijkerman.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef oZner het volgende:
Ik vind het niet eens zo slecht. Vind dat iedereen hier wel beetje negatief is... waar komt dat toch door? Talpa? Jack commercieel? :\
Er zaten wel minder leuke dingen in (hitler grappen zijn zo passe), overigens is die hele gozer te saai voor woorden en niet grappig...
De vraag is of elke variatie van kopspijkers na zoveel jaar nog origineel of leuk is
Maar conclusie: volgende week weer
Die gast zit ook echt in élk Talpa programma. Eerst (en nog steeds) in die totaal niet grappige comedy serie (Samenwonen ofzo)...toen (en nu nog steeds) in die extreem suffe en langzame quiz van Linda de Mol en nu weer hier...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef pberends het volgende:
Cees Geel was wel aardig, alhoewel ik die vent totaal niet mag.
Quintus zelf was het niet, maar het was wel een imitatie daarop.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:44 schreef Trancelocator het volgende:
Wat ik redelijk geslaagd vond is dat stuk met Cees Geel. Dat was wel lachen. En ik geloof dat het ook Quintus was die over straat liep. Dat zijn wel twee gozers die de show een aardige boost kunnen geven.
Oh.... dat is dan wel weer jammer.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Quintus zelf was het niet, maar het was wel een imitatie daarop.
"Bij de mensen thuis" dus. Vind ik ook vrij kansloos. Gewoon niet grappig omdat het zo ingestudeerd overkomt...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:09 schreef pberends het volgende:
Dat "Bij ons thuis" vind ik maar raar, das een soort comedy-setup ofzoAls ik dat wil zien ga ik wel Mijn dochter en ik of iets anders kijken.
Ach, het schofferen van een hersenbloedingfoldertje zodat half Nederland het niet meer serieus neemt is toch toppie?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
"Bij de mensen thuis" dus. Vind ik ook vrij kansloos. Gewoon niet grappig omdat het zo ingestudeerd overkomt...
Onzin, deze week had je iets van 375 forum posts die gericht waren op de eerste uitzending. Wedden dat het de volgende keer minstens driekwart minder isquote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Altijd leuk dat afkraken, maar volgende week kijken zitten de zelfde mensen hier weer de boel af te kraken. Had ik maar zo'n interessant leven
We zullen zien. Maar jij hoort volgende week bij de driekwart minder aangezien je wat anders kijktquote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Onzin, deze week had je iets van 375 forum posts die gericht waren op de eerste uitzending. Wedden dat het de volgende keer minstens driekwart minder is.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
We zullen zien. Maar jij hoort volgende week bij de driekwart minder aangezien je wat anders kijkt
Wie gaat nou nog de 5 minuten reclame serieus bekijken als het programma al afgelopen isquote:Jack vindt dat amusement en populaire sport niet bij de Publieke Omroep thuis horen. "Laat die omroepen de duurdere en minder goed bekeken programma’s maken. Ik weet dat ik nu vloek in de kerk en dat ik dit een jaar geleden absoluut niet vond, maar ik ben er wel anders tegenaan gaan kijken. Neem voetbal. Waarom zou er zoveel publiek geld naar de voetbalclubs moeten gaan. Het is echt heel veel geld. Terwijl de NOS, zoals nu, voor dat geld ook meer aandacht kan besteden aan andere sporten. Bovendien, de publieke omroep is nu ook al aardig commercieel. De Vara heeft het afgelopen jaar Grootmeesters van Paul Witteman van de buis gehaald. Dat was een goed programma, maar er keken te weinig mensen naar en het is om die reden van de zender gehaald. Dat doen de KRO en de NCRV ook. Nu is de situatie schijnheilig. Neem opnieuw het voetbal. De Wedstrijden van Talpa. Daar zit reclame bij. Maar hoe zat Studio Sport in elkaar? Dat begon om zeven uur, maar eerst vijf minuten reclame. Dan om acht uur vijf minuten reclame, tien minuten Journaal, vijf minuten reclame, weer Studio Sport en weer reclame. Dat is twintig minuten reclame. Dat is meer dan er nu in De Wedstrijden zit. Waarom zat er een Journaal midden in Studio Sport terwijl er de hele week op Nederland 2 geen nieuws is om acht uur? Omdat ze anders geen reclame kunnen uitzenden. En dan wèl zeiken over reclame bij De Wedstrijden."
Awacs. Schinveld. Protest. Bos. Kappen. Zagen. Zingende zaag.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:01 schreef Symer het volgende:
Waar ging muzikale stukje aan het begin eigenlijk over?
Toen er een nieuwsbericht in beeld kwam met muzikale begeleiding bedoel ik.
Ik zat op een clou te wachten oid, maar dat kwam niet?
Werken voor de AVRO met Koefnoenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef greatgonzo het volgende:
Zijn Paul Groot en Owen Schumacher te duur ofzo? Imo zijn zij de enigen die het programma kunnen redden
Dat weet ik niet hoe het zitquote:Op zondag 15 januari 2006 19:07 schreef greatgonzo het volgende:
begrijp ik, maar contracten zijn toch niets voor JdM? Hij kocht Jack toch ook gewoon op?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:48 schreef WAT het volgende:
Ik zou wel willen weten wat voor soort rare mensen dit soort programma's maken ...
Jack heeft volgens mij nooit gezegd iets 'compleet vernieuwends' te gaan doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:02 schreef greatgonzo het volgende:
iemand op teletekst 316 verwoord het wel mooi:
Verona Jansen uit Breda:"Jack Spijkerman zou op Talpa iets compleet vernieuwends gaan doen. Ik was best nieuwsgierig,dus keek ik op zaterdagavond naar Koppensnellers.
Maar het was precies hetzelfde als het oude Kopspijkers.Nog steeds grappige tv-fragmenten,het kopspijkerspel (nu de kop van Jut) en cabaret. Erg vernieuwend zeg.Spijkerman wilde dus echt totaal wat anders doen. Hij bevestigt nu dat hij alleen voor het geld naar Talpa is overgestapt.
Met Koppensnellers bewijst hij dat hij helemaal niets nieuws wilde doen. Het enige wat Spijkerman wil is zijn eigen zakken vullen. Hierbij nomineer ik hem als de Kop van Jut
Linkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben hem gisteravond ook vergeten op te nemen.
Iemand een link om online te kijken?
Oeh, goed dat je me er aan herinnert. Even de video instellen. Ik geef vandaag de voorkeur aan Finkers op 3.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar Jack kijken![]()
Ik niet![]()
dat is echt heel erg, jaquote:
Word niks koppensnellersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:30 schreef manny het volgende:
oh my god, wat slecht.
Je zag het mijlenver aankomen. Ik dacht dat ie ging zeggen. Pap, mam, ik word Moslimquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef milagro het volgende:
"Pap, mam....... ik wil bij de Hofstadgroep"
Ze hebben Carte Blanche bij de Avro voor een goed salaris. Ze zitten daar prima denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef greatgonzo het volgende:
Zijn Paul Groot en Owen Schumacher te duur ofzo? Imo zijn zij de enigen die het programma kunnen redden
Daar was ook niet veel voor nodig....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind het tot nu toe leuker dan vorige week.![]()
duidelijk erg slecht...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Kim Holland? Zo, dat is de slechtste immitatie sinds 10 jaar
Ik vond haar ook wel grappig eigenlijk. En knapper dan de echte.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:57 schreef Showtime het volgende:
Ik vind die Kim Holland verdomd grappig.
Wat was er wel goed dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Het darten en de smurf was echt een dieptepunt, daar mee vergeleken was bij de kijkers thuis nog leuker...en dat zegt veel![]()
Fuck vergeten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:08 schreef pberends het volgende:
Nou ik ga de Lama's kijken.
Het begin met de 'leuke filmpjes' viel nog wel mee, maar dat was ook niet echt leuker dan anders...quote:
Mja, leuke filmpjes zijn vaak erg verdraaid en bovendien gejat. "Haha, weer een technische fout"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het begin met de 'leuke filmpjes' viel nog wel mee, maar dat was ook niet echt leuker dan anders...
nouja, het stukje met de eo 'verborgen camera' was nog wel leuk...daar zag je dus gewoon een cameraman staanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mja, leuke filmpjes zijn vaak erg verdraaid en bovendien gejat. "Haha, weer een technische fout".
als je het allemaal zo kut vindt, waarom kijk je dan en reageer je steeds met dezelfde soort reacties in dit topic?? Ik weet nu al hoe jouw reactie er volgende week uit gaat zienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mja, leuke filmpjes zijn vaak erg verdraaid en bovendien gejat. "Haha, weer een technische fout".
Hij heeft helemaal niet gekeken deze week, maar komt nog wel om te zeikenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:00 schreef Marseille het volgende:
[..]
als je het allemaal zo kut vindt, waarom kijk je dan en reageer je steeds met dezelfde soort reacties in dit topic?? Ik weet nu al hoe jouw reactie er volgende week uit gaat zien![]()
Dat heb ik volgens mij al eerder voorbij zien komen. En leuke filmpjes van tv zie je bij Jensen en de TV show ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
nouja, het stukje met de eo 'verborgen camera' was nog wel leuk...daar zag je dus gewoon een cameraman staanmaar meestal is het idd net goed geknipt door Jack of een veel voorkomende fout
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:00 schreef Marseille het volgende:
[..]
als je het allemaal zo kut vindt, waarom kijk je dan en reageer je steeds met dezelfde soort reacties in dit topic?? Ik weet nu al hoe jouw reactie er volgende week uit gaat zien![]()
Het is zeker slecht, ben met jou eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:58 schreef pberends het volgende:
[..].
Ach man, geef nou gewoon toe: Zelfs vergeleken met het laatste seizoen Kopspijkers is de nieuwe Koppensnellers dramatisch slecht. Wie dit programma verdedigt kan ik absoluut niet begrijpen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef Trancelocator het volgende:
Was "Bij de mensen thuis" dit keer bij andere mensen thuis?
wie dit programma en ook Kopspijkers keer op keer compleet de grond in boort en toch blijft kijken, week in week uit, een jaar lang, die kan ik nu weer niet begrijpenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:58 schreef pberends het volgende:
[..].
Ach man, geef nou gewoon toe: Zelfs vergeleken met het laatste seizoen Kopspijkers is de nieuwe Koppensnellers dramatisch slecht. Wie dit programma verdedigt kan ik absoluut niet begrijpen.
Dan was het wel heeeeel slechtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef MadGuy het volgende:
OMG, wat dramatisch slecht inderdaad zeg. Zelfs ik kon hooguit glimlachen...
Wat een onzin. Afgelopen seizoenen heb ik regelmatig goede cijfers gegeven. Seizoenen 2000/2001/2002 ben ik gigantisch fan van het programma geweest. Daarna ging het snel bergafwaarts (Spijkerman had er eigenlijk mee moeten stoppen). Iedere (ex)fan weet dat het vroeger rond die jaren veel en veel beter was. Daarom snap ik niet waar de mensen die nog fan zijn het programma juist verdedigen dat zichtbaar veel slechter is geworden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef milagro het volgende:
[..]
wie dit programma en ook Kopspijkers keer op keer compleet de grond in boort en toch blijft kijken, week in week uit, een jaar lang, die kan ik nu weer niet begrijpen
Ach, 2/3 steekt slechts hun middelvinger opquote:De eerste uitzending van het Talpa-programma Koppensnellers is gisteren door 1,2 miljoen kijkers bekeken. Dat is weliswaar fors minder dan het aantal dat naar voorganger Kopspijkers keek, maar presentator Jack Spijkerman zal er tevreden mee zijn. "Na 30 december viel er een last van mijn schouders. Er keken 1,3 miljoen mensen naar de oudejaarsshow van Koppensnellers. Dus de mensen kijken weer en steken niet hun middelvinger naar me op", zei Spijkerman begin januari.
Het zal rond de 800k gaan schommelen de komende weken denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Over een paar weken vast nog maar 500.000En Paul de Leeuw moet nog beginnen, dan wordt het helemaal een drama
![]()
Het was pas de tweede afleveringquote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef freako het volgende:
Was best aardig gisteren. Wel eens leukere afleveringen gezien, maar ook zeker wel eens slechtere. Het is nog een beetje uitproberen met die nieuwe onderdelen.
De 2e aflevering van een eeneiige tweelingquote:
Ik vergelijk het met Kopspijkers. Het is in wezen ook hetzelfde programma. Dat het nu een andere naam heeft maakt niet uit.quote:
Na het vertrek van Paul Groot en Owen Schumacher is het snel achteruit gegaan en nooit echt meer goed geworden.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met Kopspijkers. Het is in wezen ook hetzelfde programma. Dat het nu een andere naam heeft maakt niet uit.
En ook binnen Kopspijkers is er wel een watl veranderd. De introductie van die imitaties bijvoorbeeld, toen Peter Heerschop, Viggo Waas en Hans Sibbel niet meer aan een tafel met Jack de week door gingen nemen (En deze week in Deze Week, de week die is geweest).
Toen Paul Groot en Owen Schumacher een paar jaar later vertrokken duurde het ook even voor de bar helemaal was wat ze wilden. Eerst waren er van die vaste barkeepers en zo'n stamgast, maar die waren na een paar weken ook vertrokken.
Ik vind dat Owen ook niet goed typetjes na kan doen. Het cabaret leunde voor het grootste deel op het kunnen van Paul Groot.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Na het vertrek van Paul Groot en Owen Schumacher is het snel achteruit gegaan en nooit echt meer goed geworden.
Owen is een goeie aangever. Dat zag je al toen hij bij KS nog de straatsketches met Youp van Deukdekom deed.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik vind dat Owen ook niet goed typetjes na kan doen. Het cabaret leunde voor het grootste deel op het kunnen van Paul Groot.
Koppensnellers is de evil twin van Kopspijkers.. alhoewel, een vergelijking met een door beademingsapparatuur in leven gehouden kasplantje past beter denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef pberends het volgende:
De 2e aflevering van een eeneiige tweeling.
Op zich zijn Thomas van Luijn en Mike Bodde behoorlijk goede cabaretiers, maar imitaties zijn niet echt hun ding. Mike Bodde kan wel zeer goed drs P. nadoen, Rotterdammers en oude bluesnegers, maar dan houdt het op. De Mike & Thomas show is absoluut geniaal, maar hun bijdrage tot nu toe aan Kopspijkers/Koppensnellers is nog niet echt memorabel.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef SunChaser het volgende:
En nu Van Muiswinkel ook niet meer meedoet zie je hoe beperkt Mike Bode, Thomas van Luijn en Sanne Wallis de Vries is. Plien en Bianca kunnen al helemaal geen typetjes nadoen.
Tja, mijn motivatie is dat ik toch steeds tegen beter weten in blijf hopen dat het beter wordt. Deze x niet echt een goede aflevering. Dat item met Jack Wouterse als uitgerangeerde darter was wel aardig, net als die verborgen camera-grap van de EO, maar verder was er weinig aan. Pierre Kartner klonk trouwens verdacht veel als Herman van Veen! En die reclame die Jack ondertussen moet maken voor Talpa-programma's maakt het niet veel beter. "Straks na mijn programma is Big Brother Hotel, geweldig programma, echte aanrader" , terwijl hij bij de VARA meestal geen spaan heel liet van dat soort programma's.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef milagro het volgende:
[..]
wie dit programma en ook Kopspijkers keer op keer compleet de grond in boort en toch blijft kijken, week in week uit, een jaar lang, die kan ik nu weer niet begrijpen
Zei hij dat echtquote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, mijn motivatie is dat ik toch steeds tegen beter weten in blijf hopen dat het beter wordt. Deze x niet echt een goede aflevering. Dat item met Jack Wouterse als uitgerangeerde darter was wel aardig, net als die verborgen camera-grap van de EO, maar verder was er weinig aan. Pierre Kartner klonk trouwens verdacht veel als Herman van Veen! En die reclame die Jack ondertussen moet maken voor Talpa-programma's maakt het niet veel beter. "Straks na mijn programma is Big Brother Hotel, geweldig programma, echte aanrader" , terwijl hij bij de VARA meestal geen spaan heel liet van dat soort programma's.
Jammer dat de beste imitatoren (Paul Groot, Erik van Muiswinkel) weg zijn. Mike Bodde is een hele goede cabaretier, maar het imiteren van bestaande personen (uitgezonderd drs P) kan íe niet.
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Zei hij dat echt? Das Spijkerman toch helemaal niet?
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
"Straks na mijn programma is Big Brother Hotel, geweldig programma, echte aanrader" , terwijl hij bij de VARA meestal geen spaan heel liet van dat soort programma's.
Wat laat ie zich kennen zegquote:Op zondag 22 januari 2006 18:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
en hij leek het nog te menen ook
Dat terwijl hij bij de VARA zo'n programma vast de grond in zou boren
![]()
Ik kan me overigens nog een aardige imitatie van Al-Sahaf van hem herinneren.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Mike Bodde is een hele goede cabaretier, maar het imiteren van bestaande personen (uitgezonderd drs P) kan íe niet.
Maar das niet zo moeilijk, die man kent niemand dus lijkt de immitatie altijd.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:27 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik kan me overigens nog een aardige imitatie van Al-Sahaf van hem herinneren.
Nou, de meeste mensen zullen hem nog wel goed kennen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:36 schreef SunChaser het volgende:
Maar das niet zo moeilijk, die man kent niemand dus lijkt de immitatie altijd.
ik vond hem er al niet goed uitzien...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:37 schreef SunChaser het volgende:
En de vader Abraham-immitatie, die was met baard maar zonder snor terwijl er toch echt een snor bijhoort.
[afbeelding]
abraham leek nog, maar stem was van Herman van Veenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik vond hem er al niet goed uitzien...![]()
Als je dit slechts matig vond ben ik benieuwd hoe teringgrappig je DWHN en De Lama's dan vindtquote:Op zondag 22 januari 2006 20:31 schreef greatgonzo het volgende:
een woord: matig
Jack: Wie was ook alweer de beste pentwister?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:24 schreef SunChaser het volgende:
Het erge is dat Jack S. nu zelf ook rgappen gaat vertellen. Maar ook zo'n 30 seconden item van dat pentwisten ofzo, sloeg nergens op.
Wat boeit Cheque $pijkerman het eigenlijk, hij verdient er geen cent minder om.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:19 schreef Zwansen het volgende:
Whehehe... Ver gezakt tov vorige week...
En bovendien is het het best bekeken niet aan voetbal gerelateerde programma van Talpa. Een hit, voor Talpa-begrippen, dus een blijvertje.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef pberends het volgende:
Wat boeit Cheque $pijkerman het eigenlijk, hij verdient er geen cent minder om.
Alles voor de kijkcijfers!quote:
Ik geloof dat Beau die opmerking maakte...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
Reactie van mediakrant:
[afbeelding]
Wat is hiervan waar?
Nee, Jack volgens mij. Maar wat is er erg aan, behalve dat t een slechte grap was.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik geloof dat Beau die opmerking maakte...
Jack zei zoiets.. Albert is toch homo? Beau zegt ja. Zegt Jack, misschien dat ie door Daphne genezen is (dat was dus grappend bedoeld). En dan beelden van RTL nieuws waar RTL Boulevard wordt aangekondigd. Op de achtergrond zie je de Boulevard studio, waar 2 mensen (waarschijnlijk Daphne en Albert, dat is niet echt duidelijk te zien) in een soort omhelsing pose staan.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
Reactie van mediakrant:
[afbeelding]
Wat is hiervan waar?
Derde. De Barbie en Ken-stukjes van Linda & Beau zijn ook door hem geproduceerd.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:01 schreef matthijst het volgende:
Dus, tweede flop van Spijkerman bij Talpa, na zijn oh zo grappige sportprutswerk![]()
Wow, die gast is dus echt niet grappigquote:Op maandag 23 januari 2006 11:06 schreef SunChaser het volgende:
Derde. De Barnie en Ken-stukjes van Linda & Beau zijn ook door hem geproduceerd.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Derde. De Barbie en Ken-stukjes van Linda & Beau zijn ook door hem geproduceerd.
Daar kijk ik naar uit naar MWDLquote:Op maandag 23 januari 2006 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jack heeft geluk dat Mooi! Weer de Leeuw pas in Maart weer begint anders konden we nog harder lachen
De herhaling van Finkers scoort anders ook bestquote:Op maandag 23 januari 2006 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jack heeft geluk dat Mooi! Weer de Leeuw pas in Maart weer begint anders konden we nog harder lachen
Ja, want daar ga ik dus naar kijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
volgensmij ookquote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik geloof dat Beau die opmerking maakte...
Zat ik naar een ander programma te kijken hoor ik plots :quote:Op maandag 23 januari 2006 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
HH begint nu.
Bleek idd mee te vallen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef MrBadGuy het volgende:
volgensmij ookEn het was duidelijk als grap bedoeld, dus om daar nou over te klagen
![]()
ja Christian Bale!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:15 schreef 7eVeNL het volgende:
die smurf is dat toevallig ook een bekende acteur? :p
Ze zijn freelancers, dus ze moeten gewoon werken. De acteurs komen btw wel ook voorbij bij Koefnoen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:21 schreef Beathoven het volgende:
Ik snap die caberetiers trouwens ook niet, die kunnen toch wel wat beters vinden.
Ja, viel me ook al op, waar is het 2e gesprek? Gaat ie dan vertellen dat hij het erg mee vindt vallen dat maar 2/3 van de kijkers afgehaakt is?? Ben benieuwd! Er staat immers bij dat het een eerlijk gesprek is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Hebben jullie dit al gezien? Het wekelijkse praatje met Jack:
http://www.talpa.tv/web/s(...)803/typeofpage=47019
Ben benieuwd wat hij na de 2e aflevering voor praatje gaat houden (deze is dus nog van vorige week)
AANTAL REACTIES 0quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Hebben jullie dit al gezien? Het wekelijkse praatje met Jack:
http://www.talpa.tv/web/s(...)803/typeofpage=47019
Ben benieuwd wat hij na de 2e aflevering voor praatje gaat houden (deze is dus nog van vorige week)
Als je niet in de gaten had dat dit ironisch bedoeld was en niet door hebt dat hij ook in dit geval geen spaan heel liet van het programma vraag ik me werkelijk af of het niveau van Koppensnellers niet een beetje te hoog voor je is.....quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En die reclame die Jack ondertussen moet maken voor Talpa-programma's maakt het niet veel beter. "Straks na mijn programma is Big Brother Hotel, geweldig programma, echte aanrader" , terwijl hij bij de VARA meestal geen spaan heel liet van dat soort programma's.
Jack Spijkerman kennende had hij dat wel op een iets andere toon gezegd dan hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Als je niet in de gaten had dat dit ironisch bedoeld was en niet door hebt dat hij ook in dit geval geen spaan heel liet van het programma vraag ik me werkelijk af of het niveau van Koppensnellers niet een beetje te hoog voor je is.....![]()
![]()
quote:
Gisteren gezien, hij zei t zonder ironiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Als je niet in de gaten had dat dit ironisch bedoeld was en niet door hebt dat hij ook in dit geval geen spaan heel liet van het programma vraag ik me werkelijk af of het niveau van Koppensnellers niet een beetje te hoog voor je is.....![]()
![]()
Spijkerman bij de commercielen is de grootste mindfuck van deze eeuw.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:59 schreef MadGuy het volgende:
Als het ironisch bedoeld was heeft zijn publiek het in ieder geval niet opgepikt...
tot nu toe...ik zie hem binnenkort nog wel een belspelletje presenterenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Spijkerman bij de commercielen is de grootste mindfuck van deze eeuw.
Tv opname's zijn toch altijd anders..dan je thuis voor de buis het ziet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:03 schreef marit1978 het volgende:
Ik ga komende zaterdag naar de opnames kijken... ben erg benieuwd !
Deel de mening hier in het topic wel, des te interessanter !!
Met Ron Boshardt tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:37 schreef marit1978 het volgende:
Leuk ja!
Ben ooit eens bij de opnames van De Leukste Thuis geweest, erg leuk om mee te maken.
Ben benieuwd naar jullie reakties n.a.v. de uitzending zaterdag!
Dan zal ik mijn life-ervaringen eens delen.
Die was wel leuk ja.quote:
Van BNN?quote:
Oh ja, das waarquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:
wtf
Mijn collega naakt in de kou
iemand moet het leuk vinden hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:34 schreef snellejelle het volgende:
wat lacht hij zelf hard om de filmpjes![]()
zoals net met dat belspelletje.....
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
duidelijk ja
gezellig in dat hoofd daarzo
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ze had 4 mannen en 3 vrouwen in haar hoofd, zo ziet ze er ook wel uit.
Die kandidaten kregen overigens drie seconden later hun punten weer gewoon terug hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:34 schreef snellejelle het volgende:
zoals net met dat belspelletje.....
Doe jij mee aan "bel"spelletjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die kandidaten kregen overigens drie seconden later hun punten weer gewoon terug hoor.
Hoe ik dat weet?? Ik was die mongool die ook meedeed aan dat spelletje maar er al in de eerste ronde uit was geflikkerd!![]()
(Waarom die foto niet te zien was, bij dat belspelletje liep achter de camera één of andere sufferd die over een kabel flikkerde waardoor het scherm waarop 'wij' de vragen konden zien uitviel...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |