Vanaf maart komt Paul de Leeuw weer 1.5 miljoen kijkers wegkapen.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:31 schreef mbn het volgende:
1.236.000 kijkers. Toch ongeveer een halvering van wat hij bij de VARA haalde en ik vrees voor hem dat er na gisteren nog wat kijkers afhaken volgende keer, al staat er voorlopig alleen Idols als kijkcijferhit tegenover.
Hetzelfde wat jij hier doet: Een medium vinden om je mening te verkondigen.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:11 schreef Cairon het volgende:
wat doet die linkse relnicht van een Marijnissen daar zo op Talpa?
nieuwquote:Op zondag 15 januari 2006 00:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Met fragmenten van VARA's Kopspijkers, of was het compleet nieuw?
Dan is het gedaan ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Vanaf maart komt Paul de Leeuw weer 1.5 miljoen kijkers wegkapen.
Mensen van de EO staan ook altijd op houseparties.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:11 schreef Cairon het volgende:
Je hebt het hier wel over dé Finkers ...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef pberends het volgende:
een of ander cabaretshowtje
Bij de SP hebben ze gewoon een policy dat ze overal komen, ook in de "hol van de kapitalistische leeuw".quote:Op zondag 15 januari 2006 10:11 schreef Cairon het volgende:
Ik noem het showtje omdat het al zo oud is en die Finkers is zo geniaal dat het massaproductie is. M'n complimenten.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef WAT het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over dé Finkers ...![]()
ik vond het niet slecht, ik vond alleen de aflevering alleen tegenvallen, en die punten die ik genoemd hebt, gelden alleen voor deze afleveringquote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef BMH het volgende:
Waarom kijken mensen nog naar Jack Spijkerman? Iedere week lees ik geklaag, maar toch blijven de klagers kijken. "misschien is ie volgende week WEL leuk". Jack Spijkerman is tijdverspilling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |