Wat een onzin. Afgelopen seizoenen heb ik regelmatig goede cijfers gegeven. Seizoenen 2000/2001/2002 ben ik gigantisch fan van het programma geweest. Daarna ging het snel bergafwaarts (Spijkerman had er eigenlijk mee moeten stoppen). Iedere (ex)fan weet dat het vroeger rond die jaren veel en veel beter was. Daarom snap ik niet waar de mensen die nog fan zijn het programma juist verdedigen dat zichtbaar veel slechter is geworden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef milagro het volgende:
[..]
wie dit programma en ook Kopspijkers keer op keer compleet de grond in boort en toch blijft kijken, week in week uit, een jaar lang, die kan ik nu weer niet begrijpen
Ach, 2/3 steekt slechts hun middelvinger opquote:De eerste uitzending van het Talpa-programma Koppensnellers is gisteren door 1,2 miljoen kijkers bekeken. Dat is weliswaar fors minder dan het aantal dat naar voorganger Kopspijkers keek, maar presentator Jack Spijkerman zal er tevreden mee zijn. "Na 30 december viel er een last van mijn schouders. Er keken 1,3 miljoen mensen naar de oudejaarsshow van Koppensnellers. Dus de mensen kijken weer en steken niet hun middelvinger naar me op", zei Spijkerman begin januari.
Het zal rond de 800k gaan schommelen de komende weken denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Over een paar weken vast nog maar 500.000En Paul de Leeuw moet nog beginnen, dan wordt het helemaal een drama
![]()
Het was pas de tweede afleveringquote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef freako het volgende:
Was best aardig gisteren. Wel eens leukere afleveringen gezien, maar ook zeker wel eens slechtere. Het is nog een beetje uitproberen met die nieuwe onderdelen.
De 2e aflevering van een eeneiige tweelingquote:
Ik vergelijk het met Kopspijkers. Het is in wezen ook hetzelfde programma. Dat het nu een andere naam heeft maakt niet uit.quote:
Na het vertrek van Paul Groot en Owen Schumacher is het snel achteruit gegaan en nooit echt meer goed geworden.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met Kopspijkers. Het is in wezen ook hetzelfde programma. Dat het nu een andere naam heeft maakt niet uit.
En ook binnen Kopspijkers is er wel een watl veranderd. De introductie van die imitaties bijvoorbeeld, toen Peter Heerschop, Viggo Waas en Hans Sibbel niet meer aan een tafel met Jack de week door gingen nemen (En deze week in Deze Week, de week die is geweest).
Toen Paul Groot en Owen Schumacher een paar jaar later vertrokken duurde het ook even voor de bar helemaal was wat ze wilden. Eerst waren er van die vaste barkeepers en zo'n stamgast, maar die waren na een paar weken ook vertrokken.
Ik vind dat Owen ook niet goed typetjes na kan doen. Het cabaret leunde voor het grootste deel op het kunnen van Paul Groot.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Na het vertrek van Paul Groot en Owen Schumacher is het snel achteruit gegaan en nooit echt meer goed geworden.
Owen is een goeie aangever. Dat zag je al toen hij bij KS nog de straatsketches met Youp van Deukdekom deed.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik vind dat Owen ook niet goed typetjes na kan doen. Het cabaret leunde voor het grootste deel op het kunnen van Paul Groot.
Koppensnellers is de evil twin van Kopspijkers.. alhoewel, een vergelijking met een door beademingsapparatuur in leven gehouden kasplantje past beter denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef pberends het volgende:
De 2e aflevering van een eeneiige tweeling.
Op zich zijn Thomas van Luijn en Mike Bodde behoorlijk goede cabaretiers, maar imitaties zijn niet echt hun ding. Mike Bodde kan wel zeer goed drs P. nadoen, Rotterdammers en oude bluesnegers, maar dan houdt het op. De Mike & Thomas show is absoluut geniaal, maar hun bijdrage tot nu toe aan Kopspijkers/Koppensnellers is nog niet echt memorabel.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef SunChaser het volgende:
En nu Van Muiswinkel ook niet meer meedoet zie je hoe beperkt Mike Bode, Thomas van Luijn en Sanne Wallis de Vries is. Plien en Bianca kunnen al helemaal geen typetjes nadoen.
Tja, mijn motivatie is dat ik toch steeds tegen beter weten in blijf hopen dat het beter wordt. Deze x niet echt een goede aflevering. Dat item met Jack Wouterse als uitgerangeerde darter was wel aardig, net als die verborgen camera-grap van de EO, maar verder was er weinig aan. Pierre Kartner klonk trouwens verdacht veel als Herman van Veen! En die reclame die Jack ondertussen moet maken voor Talpa-programma's maakt het niet veel beter. "Straks na mijn programma is Big Brother Hotel, geweldig programma, echte aanrader" , terwijl hij bij de VARA meestal geen spaan heel liet van dat soort programma's.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef milagro het volgende:
[..]
wie dit programma en ook Kopspijkers keer op keer compleet de grond in boort en toch blijft kijken, week in week uit, een jaar lang, die kan ik nu weer niet begrijpen
Zei hij dat echtquote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, mijn motivatie is dat ik toch steeds tegen beter weten in blijf hopen dat het beter wordt. Deze x niet echt een goede aflevering. Dat item met Jack Wouterse als uitgerangeerde darter was wel aardig, net als die verborgen camera-grap van de EO, maar verder was er weinig aan. Pierre Kartner klonk trouwens verdacht veel als Herman van Veen! En die reclame die Jack ondertussen moet maken voor Talpa-programma's maakt het niet veel beter. "Straks na mijn programma is Big Brother Hotel, geweldig programma, echte aanrader" , terwijl hij bij de VARA meestal geen spaan heel liet van dat soort programma's.
Jammer dat de beste imitatoren (Paul Groot, Erik van Muiswinkel) weg zijn. Mike Bodde is een hele goede cabaretier, maar het imiteren van bestaande personen (uitgezonderd drs P) kan íe niet.
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Zei hij dat echt? Das Spijkerman toch helemaal niet?
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
"Straks na mijn programma is Big Brother Hotel, geweldig programma, echte aanrader" , terwijl hij bij de VARA meestal geen spaan heel liet van dat soort programma's.
Wat laat ie zich kennen zegquote:Op zondag 22 januari 2006 18:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
en hij leek het nog te menen ook
Dat terwijl hij bij de VARA zo'n programma vast de grond in zou boren
![]()
Ik kan me overigens nog een aardige imitatie van Al-Sahaf van hem herinneren.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Mike Bodde is een hele goede cabaretier, maar het imiteren van bestaande personen (uitgezonderd drs P) kan íe niet.
Maar das niet zo moeilijk, die man kent niemand dus lijkt de immitatie altijd.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:27 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik kan me overigens nog een aardige imitatie van Al-Sahaf van hem herinneren.
Nou, de meeste mensen zullen hem nog wel goed kennen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:36 schreef SunChaser het volgende:
Maar das niet zo moeilijk, die man kent niemand dus lijkt de immitatie altijd.
ik vond hem er al niet goed uitzien...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:37 schreef SunChaser het volgende:
En de vader Abraham-immitatie, die was met baard maar zonder snor terwijl er toch echt een snor bijhoort.
[afbeelding]
abraham leek nog, maar stem was van Herman van Veenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik vond hem er al niet goed uitzien...![]()
Als je dit slechts matig vond ben ik benieuwd hoe teringgrappig je DWHN en De Lama's dan vindtquote:Op zondag 22 januari 2006 20:31 schreef greatgonzo het volgende:
een woord: matig
Jack: Wie was ook alweer de beste pentwister?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:24 schreef SunChaser het volgende:
Het erge is dat Jack S. nu zelf ook rgappen gaat vertellen. Maar ook zo'n 30 seconden item van dat pentwisten ofzo, sloeg nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |