als je het allemaal zo kut vindt, waarom kijk je dan en reageer je steeds met dezelfde soort reacties in dit topic?? Ik weet nu al hoe jouw reactie er volgende week uit gaat zienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mja, leuke filmpjes zijn vaak erg verdraaid en bovendien gejat. "Haha, weer een technische fout".
Hij heeft helemaal niet gekeken deze week, maar komt nog wel om te zeikenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:00 schreef Marseille het volgende:
[..]
als je het allemaal zo kut vindt, waarom kijk je dan en reageer je steeds met dezelfde soort reacties in dit topic?? Ik weet nu al hoe jouw reactie er volgende week uit gaat zien![]()
Dat heb ik volgens mij al eerder voorbij zien komen. En leuke filmpjes van tv zie je bij Jensen en de TV show ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
nouja, het stukje met de eo 'verborgen camera' was nog wel leuk...daar zag je dus gewoon een cameraman staanmaar meestal is het idd net goed geknipt door Jack of een veel voorkomende fout
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:00 schreef Marseille het volgende:
[..]
als je het allemaal zo kut vindt, waarom kijk je dan en reageer je steeds met dezelfde soort reacties in dit topic?? Ik weet nu al hoe jouw reactie er volgende week uit gaat zien![]()
Het is zeker slecht, ben met jou eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:58 schreef pberends het volgende:
[..].
Ach man, geef nou gewoon toe: Zelfs vergeleken met het laatste seizoen Kopspijkers is de nieuwe Koppensnellers dramatisch slecht. Wie dit programma verdedigt kan ik absoluut niet begrijpen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef Trancelocator het volgende:
Was "Bij de mensen thuis" dit keer bij andere mensen thuis?
wie dit programma en ook Kopspijkers keer op keer compleet de grond in boort en toch blijft kijken, week in week uit, een jaar lang, die kan ik nu weer niet begrijpenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:58 schreef pberends het volgende:
[..].
Ach man, geef nou gewoon toe: Zelfs vergeleken met het laatste seizoen Kopspijkers is de nieuwe Koppensnellers dramatisch slecht. Wie dit programma verdedigt kan ik absoluut niet begrijpen.
Dan was het wel heeeeel slechtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef MadGuy het volgende:
OMG, wat dramatisch slecht inderdaad zeg. Zelfs ik kon hooguit glimlachen...
Wat een onzin. Afgelopen seizoenen heb ik regelmatig goede cijfers gegeven. Seizoenen 2000/2001/2002 ben ik gigantisch fan van het programma geweest. Daarna ging het snel bergafwaarts (Spijkerman had er eigenlijk mee moeten stoppen). Iedere (ex)fan weet dat het vroeger rond die jaren veel en veel beter was. Daarom snap ik niet waar de mensen die nog fan zijn het programma juist verdedigen dat zichtbaar veel slechter is geworden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef milagro het volgende:
[..]
wie dit programma en ook Kopspijkers keer op keer compleet de grond in boort en toch blijft kijken, week in week uit, een jaar lang, die kan ik nu weer niet begrijpen
Ach, 2/3 steekt slechts hun middelvinger opquote:De eerste uitzending van het Talpa-programma Koppensnellers is gisteren door 1,2 miljoen kijkers bekeken. Dat is weliswaar fors minder dan het aantal dat naar voorganger Kopspijkers keek, maar presentator Jack Spijkerman zal er tevreden mee zijn. "Na 30 december viel er een last van mijn schouders. Er keken 1,3 miljoen mensen naar de oudejaarsshow van Koppensnellers. Dus de mensen kijken weer en steken niet hun middelvinger naar me op", zei Spijkerman begin januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |