Gisteren gezien, hij zei t zonder ironiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Als je niet in de gaten had dat dit ironisch bedoeld was en niet door hebt dat hij ook in dit geval geen spaan heel liet van het programma vraag ik me werkelijk af of het niveau van Koppensnellers niet een beetje te hoog voor je is.....![]()
![]()
Spijkerman bij de commercielen is de grootste mindfuck van deze eeuw.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:59 schreef MadGuy het volgende:
Als het ironisch bedoeld was heeft zijn publiek het in ieder geval niet opgepikt...
tot nu toe...ik zie hem binnenkort nog wel een belspelletje presenterenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Spijkerman bij de commercielen is de grootste mindfuck van deze eeuw.
Tv opname's zijn toch altijd anders..dan je thuis voor de buis het ziet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:03 schreef marit1978 het volgende:
Ik ga komende zaterdag naar de opnames kijken... ben erg benieuwd !
Deel de mening hier in het topic wel, des te interessanter !!
Met Ron Boshardt tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:37 schreef marit1978 het volgende:
Leuk ja!
Ben ooit eens bij de opnames van De Leukste Thuis geweest, erg leuk om mee te maken.
Ben benieuwd naar jullie reakties n.a.v. de uitzending zaterdag!
Dan zal ik mijn life-ervaringen eens delen.
Die was wel leuk ja.quote:
Van BNN?quote:
Oh ja, das waarquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:
wtf
Mijn collega naakt in de kou
iemand moet het leuk vinden hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:34 schreef snellejelle het volgende:
wat lacht hij zelf hard om de filmpjes![]()
zoals net met dat belspelletje.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |