Daar was ook niet veel voor nodig....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind het tot nu toe leuker dan vorige week.![]()
duidelijk erg slecht...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Kim Holland? Zo, dat is de slechtste immitatie sinds 10 jaar
Ik vond haar ook wel grappig eigenlijk. En knapper dan de echte.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:57 schreef Showtime het volgende:
Ik vind die Kim Holland verdomd grappig.
Wat was er wel goed dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Het darten en de smurf was echt een dieptepunt, daar mee vergeleken was bij de kijkers thuis nog leuker...en dat zegt veel![]()
Fuck vergeten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:08 schreef pberends het volgende:
Nou ik ga de Lama's kijken.
Het begin met de 'leuke filmpjes' viel nog wel mee, maar dat was ook niet echt leuker dan anders...quote:
Mja, leuke filmpjes zijn vaak erg verdraaid en bovendien gejat. "Haha, weer een technische fout"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het begin met de 'leuke filmpjes' viel nog wel mee, maar dat was ook niet echt leuker dan anders...
nouja, het stukje met de eo 'verborgen camera' was nog wel leuk...daar zag je dus gewoon een cameraman staanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mja, leuke filmpjes zijn vaak erg verdraaid en bovendien gejat. "Haha, weer een technische fout".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |