volgensmij ookquote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik geloof dat Beau die opmerking maakte...
Zat ik naar een ander programma te kijken hoor ik plots :quote:Op maandag 23 januari 2006 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
HH begint nu.
Bleek idd mee te vallen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef MrBadGuy het volgende:
volgensmij ookEn het was duidelijk als grap bedoeld, dus om daar nou over te klagen
![]()
ja Christian Bale!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:15 schreef 7eVeNL het volgende:
die smurf is dat toevallig ook een bekende acteur? :p
Ze zijn freelancers, dus ze moeten gewoon werken. De acteurs komen btw wel ook voorbij bij Koefnoen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:21 schreef Beathoven het volgende:
Ik snap die caberetiers trouwens ook niet, die kunnen toch wel wat beters vinden.
Ja, viel me ook al op, waar is het 2e gesprek? Gaat ie dan vertellen dat hij het erg mee vindt vallen dat maar 2/3 van de kijkers afgehaakt is?? Ben benieuwd! Er staat immers bij dat het een eerlijk gesprek is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Hebben jullie dit al gezien? Het wekelijkse praatje met Jack:
http://www.talpa.tv/web/s(...)803/typeofpage=47019
Ben benieuwd wat hij na de 2e aflevering voor praatje gaat houden (deze is dus nog van vorige week)
AANTAL REACTIES 0quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Hebben jullie dit al gezien? Het wekelijkse praatje met Jack:
http://www.talpa.tv/web/s(...)803/typeofpage=47019
Ben benieuwd wat hij na de 2e aflevering voor praatje gaat houden (deze is dus nog van vorige week)
Als je niet in de gaten had dat dit ironisch bedoeld was en niet door hebt dat hij ook in dit geval geen spaan heel liet van het programma vraag ik me werkelijk af of het niveau van Koppensnellers niet een beetje te hoog voor je is.....quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En die reclame die Jack ondertussen moet maken voor Talpa-programma's maakt het niet veel beter. "Straks na mijn programma is Big Brother Hotel, geweldig programma, echte aanrader" , terwijl hij bij de VARA meestal geen spaan heel liet van dat soort programma's.
Jack Spijkerman kennende had hij dat wel op een iets andere toon gezegd dan hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Als je niet in de gaten had dat dit ironisch bedoeld was en niet door hebt dat hij ook in dit geval geen spaan heel liet van het programma vraag ik me werkelijk af of het niveau van Koppensnellers niet een beetje te hoog voor je is.....![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |