Dat stond tie bij de VARA ook al dus dat moet niet veeluitmaken. Ik ben i.i.g. erg beniuwed!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef Peter6000 het volgende:
Inhoudelijk waarschijnlijk hetzelfde als Kopspijkers.
Je moet ervan houden, ik vond het eerst leuk, maar (net als Paul de Leeuw) nu niet origineel, en zichzelf herhalend.
Maar goed, er zullen vast veel mensen kijken.
Al is de programmering (tegenover Idols) misschien niet zo heel praktisch.
Dat is pas weer in maartquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk wel naar Mooi Weer De Leeuw
Zoals?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef mhr-zip het volgende:
Talpa gaat niet zo goed.....
Terwijl ze best leuke programma's hebben.
Oa. gooise vrouwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Zoals?
Af en toe een aardige b-film, maar verder?
Oja.quote:
Er keken meer mannen naar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef greatgonzo het volgende:
tis niet gek dat gooise vrouwen aansloeg, er was op dat moment geen andere vrouwen tv op de zondag, geen meiden van de wit enz
Dus zonder zelf naar talpa te hebben gekeken vind je het al niks. Dat vind ik wel erg hypocriet hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef el_hombre het volgende:
Ik ga een beetje naar Talpa kijken zeker. Ik heb er nog niks op gezien en dat wil ik graag zo houden
Ik haat commerciele televisie en ik ga Talpa niet eens een kans geven
Dus jij hebt alleen ned 1, 2 en 3 geprogrammeerd staan, qua NL zendersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef el_hombre het volgende:
Ik ga een beetje naar Talpa kijken zeker. Ik heb er nog niks op gezien en dat wil ik graag zo houden
Ik haat commerciele televisie en ik ga Talpa niet eens een kans geven
Ik heb geen eigen tv (woon bij ouders en heb er nooit echt behoefte aan gehad)quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:56 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Dus jij hebt alleen ned 1, 2 en 3 geprogrammeerd staan, qua NL zenders![]()
Concept heeft ie geniaal verzonnen, maar het programma kreeg echt niet een hoge waardering door "volksjongen" Jack Spijkerman.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:45 schreef BGN het volgende:
Jack Spijkerman is gewoon zelf niet grappig. Ik keek Kopspijkers ook niet of juist ondanks hem.
Bij Café de Sport is het helemaal een aanfluiting.
quote:Tipje van de Koppensnellers-sluier
Vandaag een tipje van de sluier: wat kunnen we zaterdag verwachten van Jack en zijn team bij de eerste aflevering van Koppensnellers?
Uiteraard blijft het concept in grote gedeeltes gelijk aan het programma Kopspijkers. Dus rare fragmenten, de cabaretiers die het nieuws doornemen, vreemde gasten. Echter er zijn ook nieuwe aspecten aan Koppensnellers.
Hierbij een overzichtje:
* De Muzikale Opening: Mike Boddé opent iedere uitzending met een lied over de actuatiliteit van de afgelopen week.
* De Kop van Jut: We zagen hem al bij het eindejaarsprogramma van Jack, het nieuwe spel is de Kop van Jut. Iedere week staat er iemand anders op de Kop van Jut, de taak van de bekende gasten om deze kop van Jut er af te slaan. Morgen zijn tophockeyer Teun de Nooyer en topturner Yuri van Gelder te gast.
* Wij veranderen Nederland: Peter Heerschop en Viggo Waas gaan proberen Nederland te verbeteren. Veel Nederlanders denken eraan om het land te verlaten, aan Peter en Viggo de taak Nederland zo te verbeteren dat ze toch blijven.
* Soapcomedy: De cabaretiers spelen in een ´All in the Family´-setting in een wekelijkse soapcomedy, waarin de actualiteit natuurlijk ook niet ontbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |