Awacs. Schinveld. Protest. Bos. Kappen. Zagen. Zingende zaag.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:01 schreef Symer het volgende:
Waar ging muzikale stukje aan het begin eigenlijk over?
Toen er een nieuwsbericht in beeld kwam met muzikale begeleiding bedoel ik.
Ik zat op een clou te wachten oid, maar dat kwam niet?
Werken voor de AVRO met Koefnoenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef greatgonzo het volgende:
Zijn Paul Groot en Owen Schumacher te duur ofzo? Imo zijn zij de enigen die het programma kunnen redden
Dat weet ik niet hoe het zitquote:Op zondag 15 januari 2006 19:07 schreef greatgonzo het volgende:
begrijp ik, maar contracten zijn toch niets voor JdM? Hij kocht Jack toch ook gewoon op?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:48 schreef WAT het volgende:
Ik zou wel willen weten wat voor soort rare mensen dit soort programma's maken ...
Jack heeft volgens mij nooit gezegd iets 'compleet vernieuwends' te gaan doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:02 schreef greatgonzo het volgende:
iemand op teletekst 316 verwoord het wel mooi:
Verona Jansen uit Breda:"Jack Spijkerman zou op Talpa iets compleet vernieuwends gaan doen. Ik was best nieuwsgierig,dus keek ik op zaterdagavond naar Koppensnellers.
Maar het was precies hetzelfde als het oude Kopspijkers.Nog steeds grappige tv-fragmenten,het kopspijkerspel (nu de kop van Jut) en cabaret. Erg vernieuwend zeg.Spijkerman wilde dus echt totaal wat anders doen. Hij bevestigt nu dat hij alleen voor het geld naar Talpa is overgestapt.
Met Koppensnellers bewijst hij dat hij helemaal niets nieuws wilde doen. Het enige wat Spijkerman wil is zijn eigen zakken vullen. Hierbij nomineer ik hem als de Kop van Jut
Linkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben hem gisteravond ook vergeten op te nemen.
Iemand een link om online te kijken?
Oeh, goed dat je me er aan herinnert. Even de video instellen. Ik geef vandaag de voorkeur aan Finkers op 3.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar Jack kijken![]()
Ik niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |