abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:20:44 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34005571
Waar gaat het over
De Kunst van het loslaten van een ex dus

Vorig topic
De kunst van het loslaten van een ex (#31)

En daar heb je wat aan
Yup, vind hier medeslachtoffers, en lucht je hart

Dus hier slowchatten we
Nope, dat doe je maar in de R&P SC reeks!

Hier weer verder
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:28:43 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34005732
De laatste Kunstenaar en reactie uit het vorige deel:
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:50 schreef Katana het volgende:
Nou ik mag me na vanavond ook bezig gaan houden met dit topic. Hoe zal ik beginnen? Het is net 2 uur uit. Ik (22) heb een relatie gehad van 3 jaar en nog een beetje met een meisje (21) van mn vorige school. We leerden elkaar kennen op mn vorige school, zij deed secetaresse opleiding en ik Communicatie. Samen volgden we lessen Duits in een combi klas. Zij vond mij al vrij snel leuk. Toen we op studiereis naar Berlijn gingen hebben we wat zitten praten in de bus en in Berlijn. Eenmaal thuis wat over msn zittne praten en toen gingen we daten. Na de 2e date gebeurde er wat en waren we een stel, tot vanavond 23.36.

Onze relatie begon leuk, erg leuk. Ik was tot over mn oren verliefd op haar en zij op mij. Het eerste jaar ging alles leuk en deden veel leuke dingen. Na anderhalf jaar merkte ik al snel op dat zij zich heel jaloers kon gedragen wat betreft 'vreemde' vrouwen in mijn buurt. Dit begon met het stappen, op een gegeven moment was het zover dat ik niet meer met haar wilde stappen omdat ze zo jaloers was. Ik had geen zin in ruzie alleen omdat er een meisje tegen me aan kwam praten. Wat betreft andere vrouwen was ze jaloers aangelegt. Een beetje jaloezie oke, maar teveel trek ik niet. Na die anderhalf jaar is het aantal keren dat we samen wezen zijn stappen op 2 handen te tellen.

In die periode kregen we ook om de meest kleine dingen ruzie. Echt hele onbenullige dingen waarvan ik niet begreep waarom we nu ruzie hadden. Vaak de ruzies uitgepraat en alles was weer goed. Alleen kwam er nu een tijd aan waarin we steeds vaker kleine irritaties kregen, kleine ruzies enz. Dit begon ik steeds slechter te trekken. Ik kreeg ook sterk het gevoel dat ze wel erg afhankelijk van me was. Zij heeft naast mij, 1 vriendin, een broer en een zus met wie ze omgaat. Verder niemand. Terwijl ik een hele vriendengroep heb die ik ook de nodige aandacht wil geven. Soms kreeg ik het verwijt dat ik teveel met mn vrienden deed en te weinig met haar. Hier had ze soms ook wel gelijk in, want ik ging stappen met vrienden en niet met haar (om de bekende reden). Hier ben ik mischien achteraf wat nalatig geweest, had vaker wat leuks kunnen gaan doen met haar. De kleine ruzies werden steeds vaker een feit. Afgelopen week weer een vaag voorval gehad waardoor we elkaar een week niet spraken. In deze week ging ik zo twijfelen of alles nog wel goed was, of ik dit nog wel wilde op deze manier enz. Zaterdag belde ze me op om alles uit te spreken. Ik stemde in en zodoende spraken we af. Leuke avond gehad, alles uitgesproken enz.

Toen ze zondagochtend weg ging voelde alles weer goed maar toen ze eenmaal weg was kwam dezelfde twijfel weer. Ik heb dit de hele week gehouden. Veel zitten denken enz.
Vanavond viel er weer iets heel onbenulligs voor waardoor we elkaar weer irriteerde. Dit was voor mij de druppel en stelde voor om er mee te stoppen. Een hele schok natuurlijk, want ik was/ben alles voor haar.

Ik weet gewoon dat dit zo beter is op de lange termijn, ondanks dat ik haar nog lief vind. Onze karakters verschillen gewoon teveel en botsen te vaak. Ik voelde me niet meer oke in de relatie vandaar mijn besluit. Nu zit ik hier op mijn zolderkamertje de zoveelste heineken naar binnen te werken omdat ik me kut voel, heel kut. Ik schrijf nu alles van me af en hoop hier de komende tijd steun te vinden in dit topic. Ik heb een tijd niet gehuild, de laatste keer was toen mijn oma overleed 10 jaar geleden. Maar nu merk ik toch dat ik af en toe gewoon moet huilen om deze shit. Toch 3 jaar een relatie gehad. Nu is het weg. Ik had deze tijd nooit willen missen en ben blij dat ik deze tijd met haar heb kunnen beleven.

Heb haar zojuist nog een mail gestuurd waarin ik alles en mijn besluit uit heb gelegt.
Maargoed, jullie zullen mij de komende tijd wel vaker zien in dit topic.
Sorry voor mn lange tekst.
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:19 schreef Breukink het volgende:

Dan ben je daar dus 3 jaar voor samen geweest.....
pi_34009910
quote:
Dan ben je daar dus 3 jaar voor samen geweest
Kerel, kom niet met zulke opmerkingen aan. We hebben het uigebreid bepraat en ik heb het haar uitgelegt. Alleen om het geheel nog te verduidelijken omdat ze het na mijn idee nog niet volledig begreep heb ik haar een mail gestuurd. Ik weet niet wat daar raar aan is hoor maargoed.
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_34010607
Ik ben zo dom geweest heb mn ex gesmst het ging zo goed de paar weken maar voelde me alleen, aangezien ik geen vrienden heb, en dan krijg je te horen dat het uitstekend met hem gaat en dat ie een nieuwe vriendin heeft tja doen voel je je even kut
pi_34020117
Vanacht weer van haar gedroom. Het haalde veel pijn naar boven
Na al die jaren blijft het gewoon hangen.... soms kijk ik wel eens jaloers naar een goudvis met zijn maximum geheugen van 2 seconden.
Doe eens wild ....
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:14:13 #6
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_34021243
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:11 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ben zo dom geweest heb mn ex gesmst het ging zo goed de paar weken maar voelde me alleen, aangezien ik geen vrienden heb, en dan krijg je te horen dat het uitstekend met hem gaat en dat ie een nieuwe vriendin heeft tja doen voel je je even kut
Ik heb ook gemerkt hoe lastig het kan zijn om niet constant smsjes naar je ex te sturen... gelukkig heb ik een goede zelfbeheersing en ben ik niet een keer de fout in gegaan. En op een gegeven moment hoefde ik ook echt niet meer te weten hoe goed het met hem en z'n nieuwe vlam ging...
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_34021278
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef Flibble het volgende:

[..]

Ik heb ook gemerkt hoe lastig het kan zijn om niet constant smsjes naar je ex te sturen... gelukkig heb ik een goede zelfbeheersing en ben ik niet een keer de fout in gegaan. En op een gegeven moment hoefde ik ook echt niet meer te weten hoe goed het met hem en z'n nieuwe vlam ging...
Ik deed het uit pure eenzaamheid en met mn dromerige gedachten hoopt ik te horen dat ie me miste ofzo maar het tegenovergestelde. Aan de ene kant wel beter aangezien t wel beter is dat het uit is ik moet gewoon eens wat vrienden maken en vaker de deur uit
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:39:15 #8
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_34023947
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:02 schreef MaikJ het volgende:

[..]

dude.. wil je dr terug? dan laat je haar met rust.. maak het haar niet moeilijk.. stel voor om dr te helpen wilt ze dat niet.. laat haar dan eventjes gaan.. als ze van je houdt.. roept ze je hulp wel in.. trust me ik heb dat ook vaak meegemaakt.. depri-vriendinnetje.. "ja ik weet het niet meer" laat een week niks van je horen en ze hangt jankend aan de foon te aske of je nog van dr houdt.. waarop jij verstandig reageerd.. Ja maak je niet onnodig druk! suc6
Thx kerel, ik hoop ZO ontzettend dat het lukt, ik heb haar net nog weer ff gesproken, ze wil mij een tijd niet meer zien helaas En ze weet niet wat onze toekomst zal worden zegt ze.. ze ziet het somber voor ons in Bah, ik hou zoveel van haar!!

Zal ik dan 1 week niets van mij laten horen? en haar volgende week vrijdag eens bellen? kijken of ik dan langs mag komen?

Wat moet ik toch zonder haar...
==sorry allen dat ik zo emotioneel ben nu, ik ben er echt kapot van==
Whoehhhh.. is da van mij?? ^^ Whoeiii!!
pi_34025506
Het lijkt mij verstandiger om haar te laten komen, want anders ga je de boel alleen maar forceren.
Ik weet zeker dat het heel moeilijk is/word, maar ik denk dat dat het beste is. Sterkte ermee!
Hattrick: AFC Asch (505106)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:30:08 #10
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34032953
Het is nu anderhalve week uit met mijn vriendin, na 5,5 jaar.. Probeer wel aan andere dingen te denken, maar echt goed gaat dat niet
pi_34033802
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef _CoolZero_ het volgende:

[..]

Thx kerel, ik hoop ZO ontzettend dat het lukt, ik heb haar net nog weer ff gesproken, ze wil mij een tijd niet meer zien helaas En ze weet niet wat onze toekomst zal worden zegt ze.. ze ziet het somber voor ons in Bah, ik hou zoveel van haar!!

Zal ik dan 1 week niets van mij laten horen? en haar volgende week vrijdag eens bellen? kijken of ik dan langs mag komen?

Wat moet ik toch zonder haar...
==sorry allen dat ik zo emotioneel ben nu, ik ben er echt kapot van==
je moet haar gewoon eventjes rustig laten gaan gast das het enigste wat je nu kunt doen.. als je dr gaat bellen en smsen dan forceer je het.. dat heb ik zelf bij mijn relatie ook een paar keer gehad.. en dat moet je niet hebben.. als je van dr houdt.. laat dr eventjes gaan.. als ze ook van jou houdt.. dan komt ze serieus om jou hulp vragen maat! het enigste wat je nu kunt doen.. is je eigen kalm houden en hopen dat het goed komt.. en afleiding hebt! suc6
pi_34033927
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Het is nu anderhalve week uit met mijn vriendin, na 5,5 jaar.. Probeer wel aan andere dingen te denken, maar echt goed gaat dat niet
Nee dat is te bevatten! bij mij is het nu een maand uit ongeveer en heb ook lange relatie gehad..zorgen dat je veel afleiding hebt! en zorg dat je met mensen kan praten! zodat je je verhaal kwijt kunt! en dat helpt! een vriend van me heeft mij ook geholpen! en ik ben dr ook bijna overheen! ook al blijft het moeilijk.. gedachtes.. muziek.. bepaalde nr's.. en over een paar weekjes.. of een maandje.. dan voel je je eigen vast wel anders! suc6
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:04:58 #13
45511 TimmyAsd
pi_34034274
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef MaikJ het volgende:

[..]

Nee dat is te bevatten! bij mij is het nu een maand uit ongeveer en heb ook lange relatie gehad..zorgen dat je veel afleiding hebt! en zorg dat je met mensen kan praten! zodat je je verhaal kwijt kunt! en dat helpt! een vriend van me heeft mij ook geholpen! en ik ben dr ook bijna overheen! ook al blijft het moeilijk.. gedachtes.. muziek.. bepaalde nr's.. en over een paar weekjes.. of een maandje.. dan voel je je eigen vast wel anders! suc6
Al die herinneringen bij liedjes, foto's, het doen en laten. Echt pijnlijk allemaal. Maar ik weet ook: ik kom er overheen

bedankt iig.. Zal dit topic blijven volgen btw
pi_34034582
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:04 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Al die herinneringen bij liedjes, foto's, het doen en laten. Echt pijnlijk allemaal. Maar ik weet ook: ik kom er overheen

bedankt iig.. Zal dit topic blijven volgen btw
blijft pijnlijk.. zal wel een tijdje blijven.. maar alles slijt met de tijd!! veel afleiding hebben! en ga je je kut voelen.. ga dan iets doen wat je leuk vind om te doen! suc6
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:56:56 #15
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_34048096
[quote]Op zaterdag 14 januari 2006 14:55 schreef _CoolZero_ het volgende:

[..]

Zo.. even een update:
kreeg gister te horen dat ze al een weekje of 2 rommelt met iemand anders, ze zegt zelf dat ze niets met hem wil. maar via Partyflock (omg) heeft ze een profiel aangemaakt waarin staat dat zij een relatie met die andere gast heeft.
Vraag ik haar dit na, zegt ze: "nee heb niets met hem!! en waarom doe je zo lief tegen mij? ik verdien jou niet!!" "en echt waar lieverd, ik heb niets met hem uitgevreten!"

Belde ze mij 2 uur geleden, vol in tranen toen ik vertelde wat ik gehoord en gezien had..

En net alweer 2 smsjes gekregen waarin ze zegt: "ik verdien jou niet!!!! tis mijn schuld!!"

Lekker is dat, je vriendin, mijn beste maatje, kwijt zijn... en dat ze mogelijk ook écht wat heeft met iemand anders... Ahh.. ik kan dat echt niet verkroppen

bah, keb gewoon tevaak en teveel in de shit gezeten, ik weet het allemaal niet meer, keb geen zin in werken, uitgaan, eten, ik weet het niet meer.. voel me ZO ontzettend beet genomen...
En het stomme is; ik weet nu écht niet of ze het meend of niet Houd ze echt van me zoals ze zei aan de telefoon? of lult ze maar wat en gaat ze straks lekker weg met die andere gast?

God wat doet het allemaal pijn.

Bedankt dat ik het hier van me af mag schrijven.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 16:08:28 #16
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_34050163
Het is dus sinds 20 december uit na drie en een half jaar, ben van 23 december tot 8 januari op vakantie geweest, en zoals ik al verwacht had kwam de klap pas echt toen ik weer thuiskwam. God, wat een leegte en wat een verdriet. Waarom het is uitgegaan is een lang verhaal, het komt door fouten van mijn kant, maar dat ik spijt heb weet ik wel zeker. Zelfs nu is mijn ex nog lief voor me, hij laat me in mijn waarde en laat me contact opnemen als ik daar behoefte aan heb. Zelf heeft hij daar sinds ons ''afscheidsgesprek'' geen behoefte meer aan. Dat afscheidsgesprek was afgelopen dinsdag. Hij zag er goed uit, we hebben elkaar nog omhelsd. Toen moest ik me zo beheersen niet op mijn blote knieen om vergiffenis te vragen, terwijl ik toch weet dat dat niet meer kan. Daarvoor is veel te veel gebeurd.
Ik wist dat we samen goed oud hadden kunnen worden, we pasten goed bij elkaar en hadden op de lange termijn dezelfde wensen en dromen. Alleen niet op de korte termijn. Hij wist en vond dat ook. We hadden elkaar 10 jaar later moeten ontmoeten. Maar dat is niet zo, ik ben hem voorgoed kwijt en moet daar maar mee leren leven.
En wat gaat het moeilijk worden als ik hem ooit met een ander zien, ik weet dat hij dat meisje heel gelukkig gaat maken. En dat gun ik hem, geluk en liefde, omdat hij het verdient.
Ik wist niet dat ik me zo verloren zou voelen zonder hem, echt waar, als ik dit geweten had had ik alles anders gedaan. Leven is soms zo keihard. En ik heb alleen mezelf de schuld te geven.
Leve de dag dat ik hieroverheen ben.
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:55:20 #17
74671 h_vreman
true Junglist
pi_34053570
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef Fasai het volgende:
Het is dus sinds 20 december uit na drie en een half jaar, ben van 23 december tot 8 januari op vakantie geweest, en zoals ik al verwacht had kwam de klap pas echt toen ik weer thuiskwam. God, wat een leegte en wat een verdriet. Waarom het is uitgegaan is een lang verhaal, het komt door fouten van mijn kant, maar dat ik spijt heb weet ik wel zeker. Zelfs nu is mijn ex nog lief voor me, hij laat me in mijn waarde en laat me contact opnemen als ik daar behoefte aan heb. Zelf heeft hij daar sinds ons ''afscheidsgesprek'' geen behoefte meer aan. Dat afscheidsgesprek was afgelopen dinsdag. Hij zag er goed uit, we hebben elkaar nog omhelsd. Toen moest ik me zo beheersen niet op mijn blote knieen om vergiffenis te vragen, terwijl ik toch weet dat dat niet meer kan. Daarvoor is veel te veel gebeurd.
Ik wist dat we samen goed oud hadden kunnen worden, we pasten goed bij elkaar en hadden op de lange termijn dezelfde wensen en dromen. Alleen niet op de korte termijn. Hij wist en vond dat ook. We hadden elkaar 10 jaar later moeten ontmoeten. Maar dat is niet zo, ik ben hem voorgoed kwijt en moet daar maar mee leren leven.
En wat gaat het moeilijk worden als ik hem ooit met een ander zien, ik weet dat hij dat meisje heel gelukkig gaat maken. En dat gun ik hem, geluk en liefde, omdat hij het verdient.
Ik wist niet dat ik me zo verloren zou voelen zonder hem, echt waar, als ik dit geweten had had ik alles anders gedaan. Leven is soms zo keihard. En ik heb alleen mezelf de schuld te geven.
Leve de dag dat ik hieroverheen ben.
Niks over te zeggen of toe te voegen....sprakeloos.
1000% herkenbaar.

Sterkte igg
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_34054842
't houdt bij mij nu al 3 maanden aan...

En natuurlijk weet ik dat je leuke dingen moet doen, en dat doe ik ook regelmatig, maar toch is er elke keer dat gevoel van gemis dat je het niet kan delen met degene met wie je dat het liefst zou doen.

We hebben nog een beetje contact, maar niet veel. Verwacht dat ze binnen korte tijd een nieuwe lover zal hebben en zal daar ook doorheen moeten. Heb zelf over aandacht niet te klagen enzo, maar het gevoel dat je maar bij 1 iemand wil zijn, is nog steeds te sterk Als we wel contact hebben is ze oppervlakkig in mijn beleving en dat doet misschien wel het meeste pijn: dat je niet meer voor haar op de eerste plek komt...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:26:35 #19
74671 h_vreman
true Junglist
pi_34057338
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:28 schreef tijnemans26 het volgende:
't houdt bij mij nu al 3 maanden aan...

En natuurlijk weet ik dat je leuke dingen moet doen, en dat doe ik ook regelmatig, maar toch is er elke keer dat gevoel van gemis dat je het niet kan delen met degene met wie je dat het liefst zou doen.

We hebben nog een beetje contact, maar niet veel. Verwacht dat ze binnen korte tijd een nieuwe lover zal hebben en zal daar ook doorheen moeten. Heb zelf over aandacht niet te klagen enzo, maar het gevoel dat je maar bij 1 iemand wil zijn, is nog steeds te sterk Als we wel contact hebben is ze oppervlakkig in mijn beleving en dat doet misschien wel het meeste pijn: dat je niet meer voor haar op de eerste plek komt...
Al 3 maanden geen contact met Ex sinds einde relatie, nul komma nul.....
Helse pijn maar gaat nu stukken beter zelfs. Zijn weer wat dingen gebeurd ook. Langzaamaan maar gaat beter....
Kdenk nog wel aan mijn ex..........
Misschien moet je je op andere zaken focussen, geloof me die kutmomenten blijven toch..........slijt ooit wel, kmoet het ook nog meemaken maar goed.
succes.
Grtn
Doom |
pi_34062392
Ik heb het een week volgehouden om helemaal geen contact te hebben. Contact zoeken komt niet van mij, dat doet ze zelf vaak: bellen/SMS'en. Ik zou haar graag zien, maar die vorm van contact zoeken komt niet in haar op

Focus me ook op hele andere dingen: heb net een nieuwe baan, doe vaak leuke dingen met vrienden, ben er voor mijn familie. Maar toch blijft dat gemist op het moment dat je thuiskomt en alleen in je bedje ligt. De week geen contact had ik ook genomen omdat ik me op mijn werk wilde kunnen concentreren.

Maar blijft zo dat het niet meer op de eerste plek komen zo verdomd moeilijk is. Dat je eerst maar hoefde kicken en ze er voor je zou zijn geweest, maar nu niet meer. Zeker als het toch al niet allemaal van een leien dakje gaat
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:55:53 #21
74671 h_vreman
true Junglist
pi_34068215
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef tijnemans26 het volgende:
Maar blijft zo dat het niet meer op de eerste plek komen zo verdomd moeilijk is. Dat je eerst maar hoefde kicken en ze er voor je zou zijn geweest, maar nu niet meer. Zeker als het toch al niet allemaal van een leien dakje gaat
Ik weet.... en je kunt er geen fuck aan doen....
Tis zow (kut)...
Doom |
pi_34073251
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef _CoolZero_ het volgende:
[quote]Op zaterdag 14 januari 2006 14:55 schreef _CoolZero_ het volgende:

[..]

Zo.. even een update:
kreeg gister te horen dat ze al een weekje of 2 rommelt met iemand anders, ze zegt zelf dat ze niets met hem wil. maar via Partyflock (omg) heeft ze een profiel aangemaakt waarin staat dat zij een relatie met die andere gast heeft.
Vraag ik haar dit na, zegt ze: "nee heb niets met hem!! en waarom doe je zo lief tegen mij? ik verdien jou niet!!" "en echt waar lieverd, ik heb niets met hem uitgevreten!"

Belde ze mij 2 uur geleden, vol in tranen toen ik vertelde wat ik gehoord en gezien had..

En net alweer 2 smsjes gekregen waarin ze zegt: "ik verdien jou niet!!!! tis mijn schuld!!"

Lekker is dat, je vriendin, mijn beste maatje, kwijt zijn... en dat ze mogelijk ook écht wat heeft met iemand anders... Ahh.. ik kan dat echt niet verkroppen

bah, keb gewoon tevaak en teveel in de shit gezeten, ik weet het allemaal niet meer, keb geen zin in werken, uitgaan, eten, ik weet het niet meer.. voel me ZO ontzettend beet genomen...
En het stomme is; ik weet nu écht niet of ze het meend of niet Houd ze echt van me zoals ze zei aan de telefoon? of lult ze maar wat en gaat ze straks lekker weg met die andere gast?

God wat doet het allemaal pijn.

Bedankt dat ik het hier van me af mag schrijven.
Dude.. ik weet dat het pijn doet etc.. maar.. je verdient beter! egt.. tis na een relatie van ongeveer 5 en een half jaar ook uit tussen mij en mijn vriendin we wouden gaan samenwonen etc dromen.. allemaal dromen.. woordjes.. woorden zeggen veel.. maak het maar eens waar.. je moet uitgaan.. en je niet aan iemand binden.. daar ben ik inmidels nu ook achter! het leven gaat door.. met of zonder dat meisje.. en mjah.. ik d8 ook dat mn vriendin de ware voor me was.. bleek niet zo.. sinds een paar maanden ga ik weer uit.. en kom steeds leukere dames tegen.. vergeet dr.. straks als je dr vergeten bent.. en je komt een andere dame tegen.. dan denk je.. "veel beter" trust me! suc6 gozer!!
  zondag 15 januari 2006 @ 15:24:32 #23
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_34085490
quote:
Op zondag 15 januari 2006 02:35 schreef MaikJ het volgende:

[..]

Dude.. ik weet dat het pijn doet etc.. maar.. je verdient beter! egt.. tis na een relatie van ongeveer 5 en een half jaar ook uit tussen mij en mijn vriendin we wouden gaan samenwonen etc dromen.. allemaal dromen.. woordjes.. woorden zeggen veel.. maak het maar eens waar.. je moet uitgaan.. en je niet aan iemand binden.. daar ben ik inmidels nu ook achter! het leven gaat door.. met of zonder dat meisje.. en mjah.. ik d8 ook dat mn vriendin de ware voor me was.. bleek niet zo.. sinds een paar maanden ga ik weer uit.. en kom steeds leukere dames tegen.. vergeet dr.. straks als je dr vergeten bent.. en je komt een andere dame tegen.. dan denk je.. "veel beter" trust me! suc6 gozer!!
Wow.. 5 en een half jaar??!! Ik zou mezelf dan om zeep helpen ben ik bang.
Wat ontzettend cool dat jij de draad weer oppakt!! Ik kreeg verdorie net nog een sms van dat klote mens: "haha, keb je gister niet gezien in de discotheek, we stonden er wel, maar keb jou niet, maar je vrienden wel gezien, haha"
**vloek vloek** Wat een klote streek,
Jammer dat wanneer je een 'vrouw' in elkaar rost je zo'n enorme naam krijgt, maar op dit moment wil ik niets liever

Bedankt voor je opbeurende woorden. tja leven gaat door inderdaad... Ookal hoeft het voor mij soms niet meer Helemaal nu ze weet waar ik altijd uit ga.. en ze het daar ook leuk vind. Zonder mij zat ze nu nog altijd vast in 1 café'tje. Maar nu gaat ze op plekken waar ik me prettig voelde.. lekker irritant tegen mij doen.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:36:37 #24
22944 Breetai
....Relax....
pi_34085931
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:24 schreef _CoolZero_ het volgende:
Je vind je leven toch niet afhankelijk van je vorige partner?? NAar mijn idee mis je dan iets bij jezelf en moet je dat snel terug vinden.
quote:
Wat ontzettend cool dat jij de draad weer oppakt!! Ik kreeg verdorie net nog een sms van dat klote mens: "haha, keb je gister niet gezien in de discotheek, we stonden er wel, maar keb jou niet, maar je vrienden wel gezien, haha"
Jammer dat wanneer je een 'vrouw' in elkaar rost je zo'n enorme naam krijgt, maar op dit moment wil ik niets liever
Wil je d'r niet zien en ga je daarom niet naar die discotheek. Of blijf je zielig thuis zitten? Ik geloof gerust dat je haar ff net wilt zien. Er bestaan meer dan voldoende andere discotheken, cafe's en plekken om mensen tegen te komen.

Ga in ieder geval niet proberen meer lol te hebben dan haar. Jouw leven heeft niks meer van doen met haar. Je hebt je eigen leven. Doe gewoon waar jezelf zin in hebt. Al zal je misschien even moeten zoeken wat je eigenlijk wilt.

Je moet je eigen leven weer oppakken zonder haar.
Daarbij zo'n reactie accepteer je toch niet van iemand. Daar hou je toch geen contact mee? Gewoon PLONK geen reactie meer. Laat d'r eerst maar met een hoop excuses aankomen voordat je ook maar 1 woord weer met d'r wisselt. Denk ff aan je zelfrespect.
Dit pik je gewoon niet, er lopen mensen rond die jouw aandacht wel verdienen. Jezelf zo frustreren kost je alleen maar energie, die je niet in nuttige zaken kan investeren.

"With friends like these, who needs enemies."
quote:
Bedankt voor je opbeurende woorden. tja leven gaat door inderdaad... Ookal hoeft het voor mij soms niet meer Helemaal nu ze weet waar ik altijd uit ga.. en ze het daar ook leuk vind. Zonder mij zat ze nu nog altijd vast in 1 café'tje. Maar nu gaat ze op plekken waar ik me prettig voelde.. lekker irritant tegen mij doen.
Laat je leven niet controleren door 1 bitch waar je jouw ziel en hart aan gegeven had. Bouw eerst jezelf weer op en daarna ga je feesten op je gewone plekken. Mensen die jou irriteren lat je gewoonlinks liggen. Dit zal niet makkelijk gaan.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_34096995
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:36 schreef Breetai het volgende:
Je vind je leven toch niet afhankelijk van je vorige partner?? NAar mijn idee mis je dan iets bij jezelf en moet je dat snel terug vinden.
Tsja ik snap het wel hoor, na 5 half jaar ben je toch wel in een hoop dingen met elkaar verbonden lijkt me. maar de meeste waarheden die in dit topic staan weet je stiekem ook wel, maar je hebt daar gewoon de tijd voor nodig om jezelf daar weer van te overtuigen.

heb zelf 1 januari jl. de bons gekregen (happy newyear!) en ondanks dat ik eigenlijk wel wist dat dat het einde was ging ik toch nog hopen dat ze me zou missen etc. ik vond haar echt alles en ik wilde haar terug tegen beter weten in. dat is gewoon je verlangen dat tegen je verstand aan het meppen is. en in het begin is dat vechten tegen de natuur (dat win je nooit ), maar al is je verlangen nog zo snel, je verstand achterhaalt haar wel.

of zoals een vrind van me altijd zegt: accepteren, mondje dicht tegen de scheids en de bal het werk laten doen (sander, je bent een held!)

[ Bericht 1% gewijzigd door MadScientist op 15-01-2006 20:43:17 ]
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  zondag 15 januari 2006 @ 20:49:27 #26
22944 Breetai
....Relax....
pi_34098357
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:23 schreef MadScientist het volgende:
Dat is gewoon je verlangen dat tegen je verstand aan het meppen is. en in het begin is dat vechten tegen de natuur (dat win je nooit ), maar al is je verlangen nog zo snel, je verstand achterhaalt haar wel.

of zoals een vrind van me altijd zegt: accepteren, mondje dicht tegen de scheids en de bal het werk laten doen (sander, je bent een held!)
Je emoties en lichaam kunnen wel tot rust komen als je jezelf dat gunt. Je moet alleen van die "nutteloze" dingen doen zoals wandelen, mediteren, sporten en meer van dat soort ongein. Geef je lagere bewustzijn ook de kans om zich in te richten op de nieuwe situatie.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_34101633
Natuurlijk kun je tot rust komen en zoals altijd geldt: tijd heelt alle wonden. Maar er is nog zoiets als een verlangen om de situatie om te keren, waardoor je naast 'nutteloze dingen doen', ook veel energie moet steken in het ombuigen van je gedachten over 'goed komen'.

Dus naast acceptatie van het gebeurde zul je nog een extra hindernis moeten nemen. En laat die in mijn geval nou juist zo moeilijk zijn
  zondag 15 januari 2006 @ 22:12:53 #28
45511 TimmyAsd
pi_34102187
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef tijnemans26 het volgende:
Natuurlijk kun je tot rust komen en zoals altijd geldt: tijd heelt alle wonden. Maar er is nog zoiets als een verlangen om de situatie om te keren, waardoor je naast 'nutteloze dingen doen', ook veel energie moet steken in het ombuigen van je gedachten over 'goed komen'.

Dus naast acceptatie van het gebeurde zul je nog een extra hindernis moeten nemen. En laat die in mijn geval nou juist zo moeilijk zijn
Komt me idd erg bekend voor..
pi_34103906
mijn ex vertrekt volgende week voor 6 maanden naar het buitenland.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_34104886
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:24 schreef _CoolZero_ het volgende:

[..]

Thx! maar tis niet altijd even makelijk om de draad op te pakken.. maar nu heb ik mn leven weer zoals het hoort.. voel me beter als dat ik met haar had.. we hadden vaker ruzie dan dat het goed ging.. en op een gegeven moment moet je een keus maken, voor je er zelf aan onder door gaat en je eigen om zeep helpen.. dat moet je niet doen! en een meisje slaan moet je ook nooit doen dude ook al heb je ruzie.. is egt niet verstandig!! ik heb vaak ruzie gehad met mn ex.. en ik heb dr nog nooit geslagen... en ook alweet ze waar je uitgaat.. maakt niet uit gast! gewoon gaan! laat dr maar links liggen.. of rechts.. weet dat je dr mist.. straks kom je ander meisje tegen en dan denk je.. "WoW" en dan ben je dat andere meisje zo vergeten! dude! suc6! komt allemaal wel goed!! en dude je hebt je eigen leven!! en je hebt verder niks met haar te maken dan! dus doe gewoon je ding! wat je altijd doet! en laat je leven niet door haar behersen!! suc6 gast!
pi_34120804
M'n ex is na die woensdag zondag weer langs geweest. Nog normaal kunnen praten ook. Zelfs over gevoelskwesties. Das even een verschil zeg. . Werden ook weer wat dingen opgehelderd.

Dat ze in de relatie de laatste tijd zo'n @$@#$ was kwam doordat ze sinds sep/okt/nov 2004 bezig was mij los te laten. Als we bij mijn ouders waren dan zat ze er ook met het idee "dit is de laatste keer dat ik hier ben". Daarom was ze ook ineens vertrokken. Ze had op het juiste moment gewacht. En dat ze vaak "ik weet het niet" zei kwam omdat ze mij verbaal te sterk vond. Ze kon niet zomaar antwoord geven en voor die tijd had ik allang mijn woordje klaar. Ze kon er gewoon niet tegenop.

Waarom ze woensdag op de stoep stond? Ze wil het graag weer oppakken, normaal met elkaar omgaan. En gezien haar houding geloof ik het ook nog. .
pi_34143733
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef VD het volgende:
M'n ex is na die woensdag zondag weer langs geweest. Nog normaal kunnen praten ook. Zelfs over gevoelskwesties. Das even een verschil zeg. . Werden ook weer wat dingen opgehelderd.

Dat ze in de relatie de laatste tijd zo'n @$@#$ was kwam doordat ze sinds sep/okt/nov 2004 bezig was mij los te laten. Als we bij mijn ouders waren dan zat ze er ook met het idee "dit is de laatste keer dat ik hier ben". Daarom was ze ook ineens vertrokken. Ze had op het juiste moment gewacht. En dat ze vaak "ik weet het niet" zei kwam omdat ze mij verbaal te sterk vond. Ze kon niet zomaar antwoord geven en voor die tijd had ik allang mijn woordje klaar. Ze kon er gewoon niet tegenop.

Waarom ze woensdag op de stoep stond? Ze wil het graag weer oppakken, normaal met elkaar omgaan. En gezien haar houding geloof ik het ook nog. .
ehmz.. wil je haar terug of??
pi_34144549
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef MaikJ het volgende:
ehmz.. wil je haar terug of??
Zoals ze zich nu profileert... volmondig ja.

Maar, dat zit er niet in. Dus zijn we gewoon vriendjes. . Semi. Ik doe nog even de kat uit de boom kijken gezien de history.

[ Bericht 17% gewijzigd door VD op 17-01-2006 00:09:58 ]
pi_34149309
Heb voor van het weekend met mn ex afgesproken, nadat ik haar een maandje niet gezien/gesproken heb. Ergens weet ik dat het waarschijnlijk nog te vroeg is om haar weer te zien, maar ik wil gewoon weten hoe ik ervoor sta, of ik al normaal met haar kan omgaan. Gister poosje met haar zitten kletsen en dan is het gewoon gezellig, lekker ouwehoeren en zo. Maar als ik dan weer alleen in mn bedje lig, dan kan ik het niet helpen om af en toe terug te denken aan alle leuke dingen die we daar hebben gedaan, en die ze nu met iemand anders doet.....
pi_34150850
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Emel het volgende:
mijn ex vertrekt volgende week voor 6 maanden naar het buitenland.
Ah das wel rlext voor je,. toch?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef VD het volgende:

[..]

Zoals ze zich nu profileert... volmondig ja.

Maar, dat zit er niet in. Dus zijn we gewoon vriendjes. . Semi. Ik doe nog even de kat uit de boom kijken gezien de history.
Dude je hebt het bij mij gezien,..
na een periode van erg goede vrienden zijn is het dan toch weer zover.
Eigenlijk moet je zoiets helemaal niet vragen denk ik, maar enfin. Zat me dwars. .

Nee, das niet waar. Eigenlijk amper. Na een minuut of twee *traantje wegplinkend* kwam er een emo "nee, dat denk ik niet" uit.

Ach, hell. Ook al blijft het bij vriendschap. I'll take it. Het is gezellig samen, daar gaat het om. .

[ Bericht 13% gewijzigd door VD op 17-01-2006 13:19:53 ]
pi_34157325
Als het bij vriendschap blijft, en zij krijgt een nieuwe vriend, terwijl je toch nog wat voelt voor haar, werkt het toch niet.. Dat zie ik nu wel, ik maak me druk om wat mijn ex met haar aan t doen is, terwijl ik nog steeds veel gevoelens voor hem heb, en erg graag vrienden wil blijven.. En hij wil dat ook :s
pi_34157888
Vd als ze een nieuwe vriend krijgt, en je staat er nog zo dichtbij zonder het volledig verwerkt te hebben ga je er opzeker aan kapot.
"Mark my words"
hoe lullig het ook is,..
Wel wat korte relaties gehad daarna.. maar steeds uitgemaakt omdat ik na een week of 3 een rotgevoel kreeg. (misschien schuldgevoel, ik weet het niet precies..)

Nu kwam mijn ex gisteren voor de eerste keer sinds een lange tijd weer online. (had haar gevraagd om me niet meer te bellen omdat ik het anders nooit zou kunnen verwerken)

Ik voelde een stroom van misselijkheid door mijn lichaam gaan. Het voelde zo raar.
Blijdschap enerzijds, maar verdriet en machteloosheid anderzijds. Wist ze maar dat ik voor haar mezelf uit de naad heb gewerkt om mijn negatieve punten aan te passen... de trut!

Toen kreeg ik het besef dat ik nog steeds veel van haar hou en nog steeds niet over haar overheen ben. Het lijkt net of het nooit meer weg zal gaan.. Maar denk niet dat k ooit nog en kans krijg om mezelf te bewijzen..

(en neej, ik ben niet zielig!)
pi_34158941
je kan je eigen kansen creeren,..
Waarom is het uit gegaan als k vragen mag???
Door je negatieve punten? (die je hebt verbeterd naar eigen zeggen)
Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef het.ismij het volgende:
Vd als ze een nieuwe vriend krijgt, en je staat er nog zo dichtbij zonder het volledig verwerkt te hebben ga je er opzeker aan kapot.
Dat ben ik me bewust. Maar ik begin al aan het idee te wennen dat ze zich door iemand anders laat uitwonen dus dat komt wel goed. .

[ Bericht 1% gewijzigd door VD op 17-01-2006 15:43:00 ]
pi_34159544
owkeej dan,..
1 hint speel ut *slim* als je weer goede "vrienden" wordt,.

ps:had k al gemeld dat mijn manipulatie skills behoorlijk goed zijn,..
Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef het.ismij het volgende:
je kan je eigen kansen creeren,..
Waarom is het uit gegaan als k vragen mag???
Door je negatieve punten? (die je hebt verbeterd naar eigen zeggen)
Ze heeft een andere vriend..ook een reden waarom het uit is gegaan... en ben nu ook weer niet iemand die gaat zitten stoken, wil haar geluk niet in de weg staan...

Negatieve punten/eigenschappen waren: dat ik gameverslaafd was.. game nu helemaal niet meer, leren luisteren en praten, van een negatieve naar een positieve instelling, het oplossen van een ruzie, het vertellen wat een vrouw graag wil horen.... dat zijn in hoofdzaak wel de redenen dat het uit is gegaan en wat ik dus "verbeterd" heb.

Om dat te realiseren ben ik een half jaar bij een vriend in het buitenland bij een vriend gaan wonen die ook al eens zoiets heeft meegmaakt. Daar heb ik mezelf gestort in de denk en leefwijze van een vrouw en heel veel praten.

En dat ik verbeterd ben.. tuurlijk, dat vindt ik zelf ook. Maar als je terug komt uit het buitenland.. en mensen die dicht bij me staan zeggen: "jezus, wat is er met jouw gebeurd" of "Ik snap echt niet dat ze het uit heeft gemaakt of je nog een kans heeft gegeven". Lijkt me toch wel dat dat iets zegt.
Het doet me goed, maar aan de andere kant is het ook wel weer zuur dat ik dat niet eerder doorhad...
pi_34160411
Whehe k had/heb dezelfde problemen,..
K was ff afgekickt, maar sinds kort weer fanatiek gamer,.. en t boeid der nu niet echt meer,.. omdat k nu op xbox 360 verslaafd ben,.. en dat doen we met een man of 6!
dus dan vindt ze ut wel gezellie.
De rest ook heel herkenbaar,..
Je kan het of niet, heel simpel.
Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef het.ismij het volgende:
ps:had k al gemeld dat mijn manipulatie skills behoorlijk goed zijn,..
Ja, de mijne ook. But I don't want to go down that road again. Uiteindelijk kan het tegen je werken.

Speel het liever eerlijk. En anders pech gehad.
pi_34162259
De wereld is hard en niet eerlijk.
Je moet het gewoon beter spelen.

Ma goed, je moet natuurlijk wel weten tot hoe ver je kan gaan.
Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef het.ismij het volgende:
De wereld is hard en niet eerlijk.
Dat klopt en ik kan niet zeggen dat ik dat prettig vind. Ik begin liever eerlijk. Mocht de andere partij het oneerlijk gaan spelen dan doe ik gezellig mee. .

-algemeen statement, niet doelend op ex-
pi_34164071
whehehe,..
we snappen um.
Ik denk dat niemand voor de volle 100% ergens eerlijk aan begint.
IMO althans.
Maarjah ik ga dan ook graag uit van het slechte in een mens,..
Zoals de waard is,..
Op dinsdag 17 januari 2006 09:44 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ah das wel rlext voor je,. toch?
tis goed voor ons beiden denk ik..

hij is vandaag dus vertrokken en komt pas waarschijnlijk in juni terug. Ik heb hem vandaag aan de lijn gehad om goede vlucht te wensen...en succes met alles. Hij vond het lief.

mocht hij een ander krijgen, dan stap ik helemaal uit zijn leven denk ik. Ik heb geen behoefte om hem met een ander te zien.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:39:51 #51
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_34173979
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef tijnemans26 het volgende:
Ik heb het een week volgehouden om helemaal geen contact te hebben. Contact zoeken komt niet van mij, dat doet ze zelf vaak: bellen/SMS'en. Ik zou haar graag zien, maar die vorm van contact zoeken komt niet in haar op

Focus me ook op hele andere dingen: heb net een nieuwe baan, doe vaak leuke dingen met vrienden, ben er voor mijn familie. Maar toch blijft dat gemist op het moment dat je thuiskomt en alleen in je bedje ligt. De week geen contact had ik ook genomen omdat ik me op mijn werk wilde kunnen concentreren.
Ik herken dit heel erg (ben wat topics weggeweesd ondertussen gelukkig). Tis bij mij nu 5 maanden uit, ik ben zelf verder gegaan met mijn leven, heb t dermate druk met vanalles dat ik niet heel erg mezelf druk kan maken. Ik merk echter wel dat ik er nog niet over heen ben, ondanks de periode die er ondertussen overheen is gegaan. De redenen daarvoor zijn simpel:
- contact houden
- elkaar zien

Het komt er ene beetje op neer dat ik een zwak voor t meisje heb, maar wel mezelf op de eerste plaats zet. Ik heb me zwaktes gehad met sturen berichtjes enzo, maar ook al eens het contact verbroken. GEvolg is dat ik 10 dagen lang iedere dag berichtjes kreeg etc.. Gevolg is dat er dan bij mij weer een lampje gaat branden dat zij blijkbaar toch ook iets van een zwak heeft (of zit ik ernaast?), waardoor ik toch weer antwoord, het contact weer meer wordt, we mekaar zien, dat leuk is, er een serieus gesprek komt van mijn kant (vind t anders sonde van mijn energie). het vervolges weer klapt.

In het begin kwam het initiatief vaak van mij, dat is ondertussen helemala gestopt. Ik kijjk wel waar zij mee op de proppen komt, en dan stelt ze toch weer voor mekaar te zien enzo, gebeuren er weer meer dingen die gezond zijn bij een normale vriendschap etc.. Is zij nou gewoon zo verdomd tegenstrijdig/wijfelend en is t aan mij om weer es initiatief te tonen, of moet ik er gewoon van uitgaan dat zij problemen met zichzelf heeft waar ik me lekker buiten moet laten? Merk wel dat t verdomd moeilijk is om dat te doen, maar gezien het doel het op zijn tijd wel waard is.
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:41:14 #52
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_34174046
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:04 schreef Emel het volgende:

[..]
mocht hij een ander krijgen, dan stap ik helemaal uit zijn leven denk ik. Ik heb geen behoefte om hem met een ander te zien.
dat je dat niet wil/kan, is dat een teken dat je er niet overheen bent?
pi_34174324
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Lexcorp het volgende:
Wat zou het anders kunnen zijn?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:48:14 #54
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_34174399
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef VD het volgende:

[..]

Wat zou het anders kunnen zijn?
egoisme? zij niet zolang ik niet
pi_34175306
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

ik ben niet overheen hij ook niet
pi_34175333
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

egoisme? zij niet zolang ik niet
nee dat is het helemaal niet
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:33:11 #57
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_34176508
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef Emel het volgende:

[..]

nee dat is het helemaal niet
kan best toch? ik durf best te zeggen dat ik liever zie dat ik eerst zelf weer aan de vrouw ben, dan dat zij eerder weer aan een kerel is. Zelfde dat als je als ex toch t wel fijjn vind om te zien dat je voormalige vriendinnetje een lelijke/nietszeggende gast alss jouw opvolger heeft.. weer een reden minder om jaloers te zijn dan!

maar in jouw geval... wel lekker dat je dan echt gedwongen wordt om afstand te nemen, versneld wel het hele proces iig!
pi_34176901
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

kan best toch? ik durf best te zeggen dat ik liever zie dat ik eerst zelf weer aan de vrouw ben, dan dat zij eerder weer aan een kerel is. Zelfde dat als je als ex toch t wel fijjn vind om te zien dat je voormalige vriendinnetje een lelijke/nietszeggende gast alss jouw opvolger heeft.. weer een reden minder om jaloers te zijn dan!

maar in jouw geval... wel lekker dat je dan echt gedwongen wordt om afstand te nemen, versneld wel het hele proces iig!
het kan best ja ik heb voorlopig geen behoefte aan een nieuwe relatie.

wel raar dat mn ex 6 maanden weg is. Ik moet wennen aan het idee. We hebben iig goed afscheid genomen van elkaar. Het zal zeker het proces versnellen
pi_34182019
Wereld van verschil m'n ex. Dacht, ik test het even. Heb d'r mee uit gevraagd naar een event. Binnen twee uur een volmondig ja. Ze vroeg zelfs hoe het met me ging.

Klinkt misschien raar maar dit is echt wennen. .
pi_34187391
Wow Viper.......of VD tegenwoordig. Ben hier al een tijdje niet meer geweest, lees af en toe wel mee. Maar zie dat jij weer kansen ziet in een herstart, of lijkt dat maar zo. Pas wel op dat ze je niet nog eens door de mangel haalt!

Ik zie noch spreek mijn ex meer, ze woont sinds november samen ver weg van mij.....met die gast waarvoor ze bij mij weg ging. Ik vind het best zo, het is haar geluk en dat gun ik haar ook.....maar in contact met haar heb ik geen behoefte meer. Zij wil wel contact met mij, maar dat is haar probleem, hehe
Heb zelf ook weer even wat gehad met iemand anders en dat beviel goed, geen enge ex-herinneringen ofzo......voor herhaling vatbaar dus
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_34190184
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef Emel het volgende:

[..]

ik ben niet overheen hij ook niet
Dat vind k altijd van die vreemde uitspraken.
Het komt er dan min of meer op neer imo dat je beide spijt hebt van het beeindigen van een relatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door het.ismij op 18-01-2006 08:32:43 ]
Op woensdag 18 januari 2006 08:27 schreef het.ismij het volgende:

Het komt er dan min of meer op neet imo dat je beide spijt hebt van het beeindigen van een relatie.
helemaal niet. Iemand missen en lijden onder een breuk is niet hetzelfde als terug een relatie willen starten.

Hoeveel je ook van iemand houdt, als je weet dat een relatie gewoon niet werkt en toch gedoemd is om te mislukken, heeft het gewoon geen zin om opnieuw te beginnen.

en dat besef kan pijn doen , maar verbreken is en blijft dan de beste keuze
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_34190272
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:32 schreef petitlapin het volgende:

[..]

helemaal niet. Iemand missen en lijden onder een breuk is niet hetzelfde als terug een relatie willen starten.

Hoeveel je ook van iemand houdt, als je weet dat een relatie gewoon niet werkt en toch gedoemd is om te mislukken, heeft het gewoon geen zin om opnieuw te beginnen.

en dat besef kan pijn doen , maar verbreken is en blijft dan de beste keuze
Oke zit wat in, als het echt niet werkt kan je elkaar indd missen, maar goed.
Het ligt er natuurlijk aan op welke grond je relatie is beëindigd.
Als je uit elkaar gaat door "twijfel", dan wordt het toch wel lastig.
Op woensdag 18 januari 2006 08:34 schreef het.ismij het volgende:

Oke zit wat in, als het echt niet werkt kan je elkaar indd missen, maar goed.
Het ligt er natuurlijk aan op welke grond je relatie is beëindigd.
Als je uit elkaar gaat door "twijfel", dan wordt het toch wel lastig.
nou, persoonlijk, als ik "twijfel" is het in 100 % van de gevallen dan toch niet blijven duren. Een relatie is nooit perfect natuurlijk, en je ergert je altijd wel eens, maar als ik écht twijfel of een relatie nog wel moet blijven duren, loopt het op een bepaald moment toch slecht af.

en natuurlijk heeft de reden van de breuk er veel mee te maken... toch zou ik persoonlijk nooit met een ex herbeginnen. Ik denk dat dat voor mij niet meer zou werken, hoe graag ik die man nog zou zien. Iets fundamenteels zou geknakt zijn. Maar dat is dus persoonlijk
pi_34190813
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:10 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nou, persoonlijk, als ik "twijfel" is het in 100 % van de gevallen dan toch niet blijven duren. Een relatie is nooit perfect natuurlijk, en je ergert je altijd wel eens, maar als ik écht twijfel of een relatie nog wel moet blijven duren, loopt het op een bepaald moment toch slecht af.
Gelukkig is het bij iedereen anders.
quote:
en natuurlijk heeft de reden van de breuk er veel mee te maken... toch zou ik persoonlijk nooit met een ex herbeginnen. Ik denk dat dat voor mij niet meer zou werken, hoe graag ik die man nog zou zien. Iets fundamenteels zou geknakt zijn. Maar dat is dus persoonlijk
Das persoonlijke keus.
Op woensdag 18 januari 2006 08:27 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Het komt er dan min of meer op neer imo dat je beide spijt hebt van het beeindigen van een relatie.
nee geen spijt
het werkte niet meer, ondanks dat we erg veel van elkaar hielden en nog steeds van elkaar houden

na 4 maanden weten we nog steeds niet hoe we met elkaar om moeten gaan.Contact met elkaar bezorgt ons ook pijn.We hebben altijd een enorme aantrekkingskracht gehad en dat is er nog steeds als we elkaar zien. Daarom is het voor ons beiden goed dat hij nu 6 maanden weg is.
pi_34191119
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:30 schreef Emel het volgende:

[..]

nee geen spijt
het werkte niet meer, ondanks dat we erg veel van elkaar hielden en nog steeds van elkaar houden
Ja dat is lastig, k ken ut,
quote:
na 4 maanden weten we nog steeds niet hoe we met elkaar om moeten gaan.Contact met elkaar bezorgt ons ook pijn.We hebben altijd een enorme aantrekkingskracht gehad en dat is er nog steeds als we elkaar zien. Daarom is het voor ons beiden goed dat hij nu 6 maanden weg is.
Dat schiet ook niet echt op.
Het is maar net wat je zelf wilt in omgang.
Ik was daar (gelukkig) niet zo moeilijk in, dat heeft tot het eindresultaat van nu geleid.
Ik kan heel makkelijk me gevoel opzij schuiven/negeren/verbergen, heeft me wel erg geholpen moet ik zeggen.
Op woensdag 18 januari 2006 09:35 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ja dat is lastig, k ken ut,
[..]

Dat schiet ook niet echt op.
Het is maar net wat je zelf wilt in omgang.
Ik was daar (gelukkig) niet zo moeilijk in, dat heeft tot het eindresultaat van nu geleid.
Ik kan heel makkelijk me gevoel opzij schuiven/negeren/verbergen, heeft me wel erg geholpen moet ik zeggen.
ieder is anders

het is geforceerd omgaan met elkaar, je weet geen houding aan te nemen, dat heeft hij veel sterker dan ik.

we zien wel over 6 maanden dan zijn we haast een jaar uit elkaar
pi_34191253
Er kan een hoop gebeuren in 6 maanden.
Dus zal wel goed komen!! ("positive thinking" )
Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef het.ismij het volgende:
Er kan een hoop gebeuren in 6 maanden.
Dus zal wel goed komen!! ("positive thinking" )
zal ik de liefde van mn leven tegen komen?
pi_34191287
't is nu net 1 maand uit, na 3 maanden gehad te hebben, en moet zeggen.. we gaan nu nog beter met elkaar om dan toen we met elkaar hadden..

We kunnen gewoon over van alles praten nog, en schuwen niet te vertellen over evt. nieuwe liefde.. best apart eigenlijk. Sterker nog, ze zit af en toe mee te kijken als ik zit te flirten of af te spreken met iemand op msn, en ze nodigt me uit op feestje waar nb haar evt. nieuwe vriend zit..

En toen ik aan het daten was met een vriendin van haar, had ze er totaal geen problemen mee :s
Terwijl we toch best ver waren in de relatie, ookal was het 3 mnd... we gingen erg snel met alles.

Wat moet ik daar nu van denken? ikzelf vind het aan de ene kan fantastisch, dat ik het kan, dat zij het kan.. maar af en toe snap ik niet hoe iemand eerst echt verliefd kan worden, tot houden van zelfs, en nadat het uit is, wel nog zoveel kan/wil omgaan met mij zonder dat er wat is.. moet toegeven dat ze m'n hartje soms weleens weer sneller laat kloppen

Gelukkig heb ik genoeg afleiding en aandacht van vrouwen, ik denk dat ik zonder dat het niet zou kunnen... lastig
pi_34191334
grappig dat het na een breuk zo goed kan gaan waarom niet tijdens de relatie?
pi_34191412
je bent binnen een relatie bezig met je relatie.
Daarna als vrienden niet meer.
K merkte dat ook de laatste tijd tussen mij en me ex.
Je bent "vrijer" en gaat "vrijer" met elkaar om. Je praat als goede vrienden met elkaar, en dan praat je op een hele andere toon dan als je met je relatie bezig bent.
heb je nog twijfels?

na een breuk zijn er ook weinig/geen verwachtingen meer van elkaar. Je gaat veel ontspannen met elkaar om.
pi_34191487
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:44 schreef Sander_K het volgende:
't is nu net 1 maand uit, na 3 maanden gehad te hebben, en moet zeggen.. we gaan nu nog beter met elkaar om dan toen we met elkaar hadden..

We kunnen gewoon over van alles praten nog, en schuwen niet te vertellen over evt. nieuwe liefde.. best apart eigenlijk. Sterker nog, ze zit af en toe mee te kijken als ik zit te flirten of af te spreken met iemand op msn, en ze nodigt me uit op feestje waar nb haar evt. nieuwe vriend zit..

En toen ik aan het daten was met een vriendin van haar, had ze er totaal geen problemen mee :s
Terwijl we toch best ver waren in de relatie, ookal was het 3 mnd... we gingen erg snel met alles.

Wat moet ik daar nu van denken? ikzelf vind het aan de ene kan fantastisch, dat ik het kan, dat zij het kan.. maar af en toe snap ik niet hoe iemand eerst echt verliefd kan worden, tot houden van zelfs, en nadat het uit is, wel nog zoveel kan/wil omgaan met mij zonder dat er wat is.. moet toegeven dat ze m'n hartje soms weleens weer sneller laat kloppen

Gelukkig heb ik genoeg afleiding en aandacht van vrouwen, ik denk dat ik zonder dat het niet zou kunnen... lastig
ik zou het niet trekken hoor maar ik had 3 jaar met hem
pi_34191523
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:53 schreef Emel het volgende:
hoe is het nu dan het.ismij?
heb je nog twijfels?
Op het moment heb k weinig om over na te denken,..
Kep sinds maandag nieuwe baan, ben van smorgens half 7 tot savonds 7/half 8 in de weer.
Maar gaat goed, er is vrij weinig veranderd eigenlijk sinds onze "vriendschap" eigenlijk.
We hadden meer een sexloze relatie omdat ze zo veel met elkaar omgingen/spraken/zagen/bij elkaar waren. Tot en met bij elkaar slapen aan toe als we geen zin meer hadden om naar huis te gaan int weekend.
quote:
na een breuk zijn er ook weinig/geen verwachtingen meer van elkaar. Je gaat veel ontspannen met elkaar om.
Precies.
Op woensdag 18 januari 2006 09:55 schreef Emel het volgende:

ik zou het niet trekken hoor maar ik had 3 jaar met hem
na het einde van langdurige relaties, heb ik eigenlijk nooit die problemen gehad.

Ik had heel veel pijn, maar ik kon mijn rede echt laten overwinnen, en ik had er geen enkel probleem mee dat hij na een (korte) tijd met een ander aan zijn hand liep.

Ik kan me er altijd redelijk snel doorheen vechten ( vechten was het wel, ja), al is die aantrekkingskracht er nog wel, ik kon hem zeker nog wel onder ogen komen, en ik kon me een houding geven.

Hij deed maar, het was over ...

en ook hoopte ik ook nooit voor een nieuwe start of zo, want dat wou ik gewoon niet. Dat zou niet meer werken, het zou me een flauw afkooksel lijken van de eerste relatie.
pi_34191600
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:56 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Op het moment heb k weinig om over na te denken,..
Kep sinds maandag nieuwe baan, ben van smorgens half 7 tot savonds 7/half 8 in de weer.
Maar gaat goed, er is vrij weinig veranderd eigenlijk sinds onze "vriendschap" eigenlijk.
We hadden meer een sexloze relatie omdat ze zo veel met elkaar omgingen/spraken/zagen/bij elkaar waren. Tot en met bij elkaar slapen aan toe als we geen zin meer hadden om naar huis te gaan int weekend.
[..]

Precies.
ik ben blij voor je wie zegt dat een relatie met ex niet werkt?
pi_34191657
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:00 schreef petitlapin het volgende:

[..]

na het einde van langdurige relaties, heb ik eigenlijk nooit die problemen gehad.

Ik had heel veel pijn, maar ik kon mijn rede echt laten overwinnen, en ik had er geen enkel probleem mee dat hij na een (korte) tijd met een ander aan zijn hand liep.

Ik kan me er altijd redelijk snel doorheen vechten ( vechten was het wel, ja), al is die aantrekkingskracht er nog wel, ik kon hem zeker nog wel onder ogen komen, en ik kon me een houding geven.

Hij deed maar, het was over ...

en ook hoopte ik ook nooit voor een nieuwe start of zo, want dat wou ik gewoon niet. Dat zou niet meer werken, het zou me een flauw afkooksel lijken van de eerste relatie.
bij ons is het heel vervelend uitgegaan..zeer onverwacht. De klap was erg groot.

ik denk dat dat meespeelt bij mij.
pi_34191720
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:00 schreef Emel het volgende:

[..]

wie zegt dat een relatie met ex niet werkt?
Geen idee,..
Alles is mogelijk. Zelfs weer uit de frendszone komen,..
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:12:13 #81
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_34191885
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:03 schreef Emel het volgende:

[..]

bij ons is het heel vervelend uitgegaan..zeer onverwacht. De klap was erg groot.

ik denk dat dat meespeelt bij mij.
En toch vind ik het maar vreemd als beiden zich geen houding kunnen geven. Als het uitgaat moet er per definitie altijd 1 zijn die er echt klaar mee is, en voor wie het 'uitgaan' dus zelfs een soort van opluchting vormt. Als beiden er niet mee om kunnen gaan is er dus nog wel degelijk een spanning/gevoel tussen beiden. Alleen helaas is t vaak moeilijk om daar op peen fatsoenlijke manier t met elkaar over te hebben zonder dat 1 van beiden zich heel hard laat kennen.
pi_34192179
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:12 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

En toch vind ik het maar vreemd als beiden zich geen houding kunnen geven. Als het uitgaat moet er per definitie altijd 1 zijn die er echt klaar mee is, en voor wie het 'uitgaan' dus zelfs een soort van opluchting vormt. Als beiden er niet mee om kunnen gaan is er dus nog wel degelijk een spanning/gevoel tussen beiden. Alleen helaas is t vaak moeilijk om daar op peen fatsoenlijke manier t met elkaar over te hebben zonder dat 1 van beiden zich heel hard laat kennen.
da's waar. Ik snap het ook niet
ik denk dat er inderdaad nog gevoelens een rol spelen, bij hem en bij mij. Hopelijk verdwijnt het snel die gevoelens bij hem ook denk ik, moet wel lukken aangezien hij nu ook in het buitenland zit.
pi_34192689
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 01:55 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ben hier al een tijdje niet meer geweest, lees af en toe wel mee. Maar zie dat jij weer kansen ziet in een herstart, of lijkt dat maar zo. Pas wel op dat ze je niet nog eens door de mangel haalt!
Hey pino, leuk je weer eens te zien. .

Momenteel zie ik geen kansen in een herstart. Ze geeft aan waarschijnlijk geen relatie meer te willen dus dat neem ik als een 'nee'. Mocht ze er anders over (gaan) denken; ze kent mijn standpunt. Als ze me terug wil dan maakt ze maar een move.

Ondertussen zijn we vriendjes. .
pi_34192712
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:23 schreef Emel het volgende:

[..]

da's waar. Ik snap het ook niet
ik denk dat er inderdaad nog gevoelens een rol spelen, bij hem en bij mij. Hopelijk verdwijnt het snel die gevoelens bij hem ook denk ik, moet wel lukken aangezien hij nu ook in het buitenland zit.
Of het werkt averechts. kan nl ook.
k bedoel wil niet negatief doen.
Op woensdag 18 januari 2006 10:47 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Of het werkt averechts. kan nl ook.
k bedoel wil niet negatief doen.
wat werkt averechts?:) dat hij in het buitenland zit nu?
pi_34193022
Yeapzz,..
je zit daar toch "in je eentje".
En veel tijd om na te denken ws.
Op woensdag 18 januari 2006 10:59 schreef het.ismij het volgende:
Yeapzz,..
je zit daar toch "in je eentje".
En veel tijd om na te denken ws.
hij zit niet in zn eentje daar, maar met een groep andere studenten. Hij moet stage lopen. Denk dat hij juist weinig tijd zal hebben om na te denken over "ons"
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:09:41 #88
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_34193246
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:07 schreef Emel het volgende:

[..]

hij zit niet in zn eentje daar, maar met een groep andere studenten. Hij moet stage lopen. Denk dat hij juist weinig tijd zal hebben om na te denken over "ons"
Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt..
pi_34193275
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:07 schreef Emel het volgende:

[..]

Oke dat scheelt dan wel weer.

Indd lex
Op woensdag 18 januari 2006 11:09 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt..
that's true, jammer genoeg
pi_34193988
Life is a bitch, ain't it?
Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef het.ismij het volgende:
Life is a bitch, ain't it?
hehe echt wel

ik heb gelukkig de moeilijkste periode achter de rug, ben nu bezig met de ''resten'' en de littekens.
pi_34195193
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:42 schreef Emel het volgende:

[..]

hehe echt wel

ik heb gelukkig de moeilijkste periode achter de rug, ben nu bezig met de ''resten'' en de littekens.
littekens kunnen helen, nooit verdwijnen, Helaas.
Alles laat zijn sporen achter.
Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef het.ismij het volgende:

[..]

littekens kunnen helen, nooit verdwijnen, Helaas.
Alles laat zijn sporen achter.
maar we blijven positief he?
pi_34198034
Sry ja indd,..
we blijven positief.
Delivered without an information leaflet
pi_34199329
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef gekke_sandra het volgende:
deh.. voel me kut..
Lucht je hart,..
pi_34206248
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:41 schreef Uiruru het volgende:
Ik heb het megadruk en je zou verwachten dat ik daardoor minder aan haar zou denken. Maar niks hoor... Mijn gedachten dwalen steeds naar haar af... ik mis haar zo.
Dat is helemaal klote.
Hoe lang is het over?
Hoe lang heeft je relatie geduurd?
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:50:07 #101
74671 h_vreman
true Junglist
pi_34219225
Someday it will all be over.......
Kun je weer verder.........kdenk voornamelijk aan de leuke herinneringen nu.
Maarja dan komen ook die knagende gedachtten --> traantje --> ff laten komen.....
en weer verder, want je moet.

Sterkte allen
Doom |
pi_34222249
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef Emel het volgende:
ik mis hem ook damn
Tja, ik mis haar ook. Maar het is niet meer van grote invloed op mijn humeur.

Het komt wel goed. One way or another.
pi_34226103
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef VD het volgende:

[..]

Je zegt het goed! en het komt altijd wel goed! op een of andere manier! en die manier zul je wel vinden! suc6!!
pi_34228526
Ik heb er geen last meer van. Sinds dat ik vier maand geleden een briefkaart en een tweetal rozen heb verstuurd, heb ik het afgesloten. In de briefkaart stond een gedichtje en een boodschap dat ze altijd een speciaal plekje in mijn hart heeft.
pi_34230385
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef VD het volgende:

[..]

het heeft ook geen grote invloed op mijn humeur. Mn leven gaat door.
ik weet dat het goed komt. Af en toe denk ik gewoon aan hem en mis hem.
pi_34230687
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 07:50 schreef Emel het volgende:

[..]

het heeft ook geen grote invloed op mijn humeur. Mn leven gaat door.
ik weet dat het goed komt. Af en toe denk ik gewoon aan hem en mis hem.
Is maar goed ook,. anders wordt je zoon sjago sekreet,..
K had zeker de eerste 2/3 maanden dat k erg sjago was,
darna incidenteel.
Nu niet meer,..
k moet allene nog ff werken aan het jaloers zijn, is gelukkig wederzijds,.. .

1 keer gehad toen we uitgingen, zoals k in ander topic al melde groet ik sommige vrouwen met een zoen op de mond.
Dat vondt ze niet zo coowl. Zou ik trouwens ook niet coowl vinden als zij dat bij andere gasten deed, maar goed.
daar dacht k toen ff niet zo aan,.
Op donderdag 19 januari 2006 08:32 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Is maar goed ook,. anders wordt je zoon sjago sekreet,..
K had zeker de eerste 2/3 maanden dat k erg sjago was,
darna incidenteel.
Nu niet meer,..
k moet allene nog ff werken aan het jaloers zijn, is gelukkig wederzijds,.. .

1 keer gehad toen we uitgingen, zoals k in ander topic al melde groet ik sommige vrouwen met een zoen op de mond.
Dat vondt ze niet zo coowl. Zou ik trouwens ook niet coowl vinden als zij dat bij andere gasten deed, maar goed.
daar dacht k toen ff niet zo aan,.
meisjes zoenen op de mond, dat doe je toch niet? logisch dat ze jaloers is

wederzijds jaloezie? geen probleem
pi_34251719
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:06 schreef Emel het volgende:

[..]

meisjes zoenen op de mond, dat doe je toch niet? logisch dat ze jaloers is
waarom niet?? toen zag ik het niet zo, en was ze de hele avond pissig zonder dat k begreep waarom
nadenken is soms niet mijn sterke kant,..
Na een half uur stilzwijgen (op de terugweg 4 uur later) kreeg k ineens een heel klaagzang over me heen.
snapte het uiteindelijk wel,..
quote:
wederzijds jaloezie? geen probleem
Precies,.
Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef het.ismij het volgende:

[..]

waarom niet?? toen zag ik het niet zo, en was ze de hele avond pissig zonder dat k begreep waarom
nadenken is soms niet mijn sterke kant,..
Na een half uur stilzwijgen (op de terugweg 4 uur later) kreeg k ineens een heel klaagzang over me heen.
snapte het uiteindelijk wel,..
[..]

Precies,.
haha pissig, klagen..zwijgen..
wat herkenbaar

single zijn heeft zo zn voordelen lekker rustig in mn hoofd
pi_34252050
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:50 schreef Emel het volgende:

[..]

haha pissig, klagen..zwijgen..
wat herkenbaar
erg irritant!!
Roep gewoon wat je dwarszit en grow up!! ipv uren zielig te gaan zitten doen!
quote:
single zijn heeft zo zn voordelen
true
quote:
lekker rustig in mn hoofd
Niet altijd,..
Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef het.ismij het volgende:

[..]

erg irritant!!
Roep gewoon wat je dwarszit en grow up!! ipv uren zielig te gaan zitten doen!
[..]

true
[..]

Niet altijd,..
soms verwachten we dat je je fout inziet en zelf erover begint

sinds ik single is het veel rustiger in mijn hoofd
pi_34252283
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Emel het volgende:
soms verwachten we dat je je fout inziet en zelf erover begint
Mannen blijven mannen he
Zolang er niemand klaagt boeit die fout niet.
En aan subtiel hebben we niks aan.
quote:
Oke, wel rlext.
Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Mannen blijven mannen he
Zolang er niemand klaagt boeit die fout niet.
En aan subtiel hebben we niks aan.
[..]

Oke, wel rlext.
mannen ja

is best vermoeiend hoor dat we altijd moeten zeggen "schat, wat je deed vond ik niet zo leuk"
vriendje "wat heb ik gedaan dan?""

pi_34252457
ik bedoel maar,..
we zijn de onschuldigheid zelve altijd.
domme dingen die we doen realiseren we ons of niet of te laat.
Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef het.ismij het volgende:
ik bedoel maar,..
we zijn de onschuldigheid zelve altijd.
domme dingen die we doen realiseren we ons of niet of te laat.
ik weet er alles van

wachten tot hij praat, zelf mee komt..dan kan ik lang wachten
pi_34252612
i rest my case,..
Zo moeiljik is de omgang met mannen niet,...
gewoon duidelijk zijn,
Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Emel het volgende:
Dat dan weer wel ja. Maar nu is het rust -liefde. Anders was het onrust +liefde. Wat elkaar redelijk in stand houdt. .
pi_34252661
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef het.ismij het volgende:
i rest my case,..
Zo moeiljik is de omgang met mannen niet,...
gewoon duidelijk zijn,
mannen zijn veel moeilijker dan vrouwen
pi_34252704
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:10 schreef VD het volgende:

[..]

Dat dan weer wel ja. Maar nu is het rust -liefde. Anders was het onrust +liefde. Wat elkaar redelijk in stand houdt. .
liefde zorgt gewoon voor onrust en stress

laat ik nu maar van de rust genieten
pi_34252710

Tuurlijk schat.
Op donderdag 19 januari 2006 20:12 schreef Emel het volgende:
laat ik nu maar van de rust genieten
Nu het nog kan. .
pi_34252801
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:14 schreef VD het volgende:

[..]

Nu het nog kan. .
heerlijk hoor..ik blijf nog even single
pi_34252879
* het.ismij niet
hoop k
Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij niet
hoop k
is het rustig in j hoofd?
pi_34253026
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:19 schreef Emel het volgende:

[..]

is het rustig in j hoofd?
aangezien k het of te druk heb of te moe ben om te denken,..
ja best wel,..
Op donderdag 19 januari 2006 20:21 schreef het.ismij het volgende:

[..]

aangezien k het of te druk heb of te moe ben om te denken,..
ja best wel,..
gelukkig maar
zo houden
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:23:27 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34253113
Ook hier is mailen een optie...
pi_34253162
we hebben het over ex'en hoor en rust in ons hoofd
pi_34253203
terug naar het onderwerp

ik mis hem nog steeds
pi_34253256
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:25 schreef Emel het volgende:
terug naar het onderwerp

ik mis hem nog steeds
K hoop voor je dat je de aankomende 6 maanden dat gevoel een beetje kwijtraakt.
Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef het.ismij het volgende:

[..]

K hoop voor je dat je de aankomende 6 maanden dat gevoel een beetje kwijtraakt.
dat zal wel toch?
hij is zo ver weg, we hebben geen contact meer.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:30:32 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34253363
Kom op. Dit is gewoon slecht veredelde slowchat. Daar zijn andere kanalen voor.
pi_34253374
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Copycat het volgende:
Kom op. Dit is gewoon slecht veredelde slowchat. Daar zijn andere kanalen voor.
ik ben nu serieus
pi_34254289
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef Emel het volgende:

[..]

dat zal wel toch?
hij is zo ver weg, we hebben geen contact meer.
Lijkt me wel iig,..
anders is het echt niet goed.
Op woensdag 18 januari 2006 14:06 schreef het.ismij het volgende:
Lucht je hart,..
Pff.. ging voor het eerst weer eens in rotterdam uit met vrienden van me.
Kwam ik mijn ex met zijn vriendin tegen. Ik had niet verwacht, dat ik me zo zou voelen als ik deed.
Ik werd super kwaad op hem, maar ik weet niet of dat wel mijn echte gevoel was...
pi_34254386
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Pff.. ging voor het eerst weer eens in rotterdam uit met vrienden van me. Kwam ik mijn ex met zijn vriendin tegen. Ik had niet verwacht, dat ik me zo zou voelen als ik deed. Ik werd super kwaad op hem, maar ik weet niet of dat wel mijn echte gevoel was...
Oke,
Is het al lang uit?
Lang relatie gehad?
Op donderdag 19 januari 2006 20:58 schreef het.ismij het volgende:
Oke,
Is het al lang uit?
Lang relatie gehad?
Ja, dat is het hem nou juist.. ik had kort met hem, maar de tijd dat het daarna doorsukkelde.. meer dan een jaar. Er was altijd wel gezeur... en inmiddels is het 2 jaar geleden (dat het uitging) en heb ik ook al weer geruime tijd een vriend gehad. Hij heeft me erge dingen geflikt.. maar dat het nog zoveel pijn deed wist ik niet..
pi_34254644
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ja, dat is het hem nou juist.. ik had kort met hem, maar de tijd dat het daarna doorsukkelde.. ruim een jaar. Er was altijd wel gezeur... en inmiddels is het 2 jaar geleden en heb ik ook al weer geruime tijd een vriend gehad.
Oke,..
Denk je niet dat het dan is tijd wordt om verder te gaan? Waarom wordt je dan ineens pissig op um?
Hij is verder gegaan met zijn leven, jij blijkbaar ook, maar ook een deel achtergelaten zo te lezen.
Denk je inet dat het tijd wordt om het los te laten?
Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Lijkt me wel iig,..
anders is het echt niet goed.
weet ik, maar ik weet zeker dat het goed komt ik ken mezelf. Ik blijf niet nog een jaar rouwen.
pi_34254865
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:07 schreef Emel het volgende:

[..]

weet ik, maar ik weet zeker dat het goed komt ik ken mezelf. Ik blijf niet nog een jaar rouwen.
Zou ik ook niet doen als ik jou was,..
Schiet niet op.
Op donderdag 19 januari 2006 21:09 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Zou ik ook niet doen als ik jou was,..
Schiet niet op.
anders behandel ik mezelf als shrink zijnde
pi_34255192
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef het.ismij het volgende:
Oke,..
Denk je niet dat het dan is tijd wordt om verder te gaan? Waarom wordt je dan ineens pissig op um?
Hij is verder gegaan met zijn leven, jij blijkbaar ook, maar ook een deel achtergelaten zo te lezen.
Denk je inet dat het tijd wordt om het los te laten?
Dat ben ik allang gegaan, maar hij heeft me gruwelijke dingen geflikt.. maar ik ga liever niet op de details in.
Ach.. nee.. als het hem even niet meezit gaat hij maar al te graag terug naar zijn ex vriendinnen of anderen.
Ik denk dat het heel ergens anders tijd voor is..
pi_34255360
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Dat ben ik allang gegaan, maar hij heeft me gruwelijke dingen geflikt.. maar ik ga liever niet op de details in.
Ach.. nee.. als het hem even niet meezit gaat hij maar al te graag terug naar zijn ex vriendinnen of anderen.
Ik denk dat het heel ergens anders tijd voor is..
Dat je door gruwelijke dingen kwaad op m bent oke.
Maar na 2 jaar "zo heftig" wat ik begrijp was je vrji over de rooie is ook niet echt gezond lijkt mij??
Op donderdag 19 januari 2006 20:15 schreef Emel het volgende:
heerlijk hoor..ik blijf nog even single
Vind het aan de ene kant wel prettig maar... ach, het is nogal dubbel. .
pi_34255531
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:21 schreef het.ismij het volgende:
Dat je door gruwelijke dingen kwaad op m bent oke.
Maar na 2 jaar "zo heftig" wat ik begrijp was je vrji over de rooie is ook niet echt gezond lijkt mij??
2 jaar dat t uitging, maar t sudderde daarna nog een ruim jaar door. Hij wilde afgelopen november weer eens zogenaamd "praten". Afgelopen juni/juli wilde hij me terug en belde hij me 's nachts uit mn bed.. was mijn "nieuwe" vriend niet blij mee. Ik denk zijn vriendin ook niet..
pi_34255637
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

2 jaar dat t uitging, maar t sudderde daarna nog door. Hij wilde afgelopen november weer eens zogenaamd "praten"..
Oke dus je bent een jaar verder na een korte relatie + jaar doorsukkelen.

Maruh jij wilde dus niet met hem "praten"?
Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef VD het volgende:

[..]

Vind het aan de ene kant wel prettig maar... ach, het is nogal dubbel. .
denk dat ik weet wat je bedoelt...
ik weet zeker dat ik niets meer met mn ex wil. Dat is iig heel wat!
pi_34255847
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef het.ismij het volgende:
Oke dus je bent een jaar verder na een korte relatie + jaar doorsukkelen.

Maruh jij wilde dus niet met hem "praten"?
Nee.. ik wist precies hoe dat weer zou verlopen. Dan blijkt hij me gewoon te missen.. begint hij te zeiken op zijn nieuwe vriendin en hoe goed wij het samen hadden.. etc etc..
Ik heb een zwak voor die jongen.. ik dacht ook serieus dat hij het voor me was.. heb soms het gevoel dat ik mezelf moet beschermen.
pi_34255937
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef Emel het volgende:
ik weet zeker dat ik niets meer met mn ex wil. Dat is iig heel wat!
Hier net andersom eigenlijk. Maar dat maakt niet uit.
Heb tenminste duidelijkheid voor mezelf. Dat is fijn. .

En ondertussen gaat alles vrolijk verder. .
pi_34256069
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef VD het volgende:

[..]

Hier net andersom eigenlijk. Maar dat maakt niet uit.
Heb tenminste duidelijkheid voor mezelf. Dat is fijn. .

En ondertussen gaat alles vrolijk verder. .
het gaat heel goed met je hoor vergeleken met paar maanden. Ben ik erg blij om
pi_34256128
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Nee.. ik wist precies hoe dat weer zou verlopen. Dan blijkt hij me gewoon te missen.. begint hij te zeiken op zijn nieuwe vriendin en hoe goed wij het samen hadden.. etc etc..
Ik heb een zwak voor die jongen.. ik dacht ook serieus dat hij het voor me was.. heb soms het gevoel dat ik mezelf moet beschermen.
Owkeej dan issut logisch dat je pissig wordt,..
Mja.. hij heeft zijn vriendin zodanig gebrainwashed of hoe hij het ook gedaan heeft.. dat zij gelooft dat ík de boosdoener ben. Dat terwijl hij met haar heeft en mij en mijn vriend doodleuk uit ons bed belt, om 4 uur 's nachts. Mijn vriend boos op mij, dat ik opnam.. maar ik dacht dat er misschien wel iets ergs gebeurd was.
Ipv dat kwam hij met een hele liefdesverklaring. "Weg van alles, samen een nieuwe start".
En nu zag ik hem samen met haar in een club. Ze schijnen zelfs samen te wonen nu!
pi_34256608
owkeej dan,..
vrij apart,..
had je um dronekn aan de lijn snachts of niet??
dronken mensen spreken de waarheid
Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef Emel het volgende:
het gaat heel goed met je hoor vergeleken met paar maanden. Ben ik erg blij om
Wel beter ja. En ik doe mijn best, meer kan ik niet doen.
Vroeg of laat valt alles op zijn plaats.
pi_34268817
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef VD het volgende:

[..]

Wel beter ja. En ik doe mijn best, meer kan ik niet doen.
Vroeg of laat valt alles op zijn plaats.
Je kan niet meer dna je best doen!
En zodat je dat volhoud komt het goed.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:53:27 #156
139567 atomixx
atomix rocks
pi_34271102
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef gekke_sandra het volgende:
Mja.. hij heeft zijn vriendin zodanig gebrainwashed of hoe hij het ook gedaan heeft.. dat zij gelooft dat ík de boosdoener ben. Dat terwijl hij met haar heeft en mij en mijn vriend doodleuk uit ons bed belt, om 4 uur 's nachts. Mijn vriend boos op mij, dat ik opnam.. maar ik dacht dat er misschien wel iets ergs gebeurd was.
Ipv dat kwam hij met een hele liefdesverklaring. "Weg van alles, samen een nieuwe start".
En nu zag ik hem samen met haar in een club. Ze schijnen zelfs samen te wonen nu!
Maar jij bent nog steeds bij je vriend? want zo te zien heb je nog veel gevoelens voor je ex, of zie ik dat verkeerd?
pi_34271194
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:53 schreef atomixx het volgende:

[..]

Maar jij bent nog steeds bij je vriend? want zo te zien heb je nog veel gevoelens voor je ex, of zie ik dat verkeerd?
Zoon idee kreeg k ook in eerste instantie.
en dat de rest onder de noemer "rebound" mag vallen, (voor beide, uit de verhalen)
Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef het.ismij het volgende:
owkeej dan,..
vrij apart,..
had je um dronekn aan de lijn snachts of niet??
dronken mensen spreken de waarheid
Maybe.. maar ja, dan nog.. hij woont nu samen met zijn vriendin! Dus hij heeft er heus niets mee bedoelt. Hoewel.. hij wel altijd over zijn vriendin zat te zeuren tegen iederen. Maar dat doet hij vast bij elke vriendin die hij heeft..
pi_34271830
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:16 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Maybe.. maar ja, dan nog.. hij woont nu samen met zijn vriendin! Dus hij heeft er heus niets mee bedoelt. Hoewel.. hij wel altijd over zijn vriendin zat te zeuren tegen iederen. Maar dat doet hij vast bij elke vriendin die hij heeft..
K ga me mond maar houden denk k voordat je verder gaat twijfelen dalijk ofzo.
Op vrijdag 20 januari 2006 10:53 schreef atomixx het volgende:
Ik ben niet meer bij mijn vriend, nee. Ik denk dat ik altijd wel gevoelens blijf houden voor mijn ex... hij is mijn big en dan ben ik even carrie zodra ik hem zie wekt hij weer vanalles op.. niet dat ik ineens niet meer van mijn vriend hou.. ik moet hem gewoon niet meer tegenkomen en hij mij niet..
pi_34272488
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef het.ismij het volgende:
Zoon idee kreeg k ook in eerste instantie.
en dat de rest onder de noemer "rebound" mag vallen, (voor beide, uit de verhalen)
Ik hield super veel van mijn laatste vriendje.. hij was ook super lief voor me.. maar hij was echt geen rebound.. zo wil ik hem ook niet zien.
pi_34272507
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:18 schreef het.ismij het volgende:
K ga me mond maar houden denk k voordat je verder gaat twijfelen dalijk ofzo.
Ach, ik zit sowieso alles te overdenken momenteel
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:45:11 #163
139567 atomixx
atomix rocks
pi_34272727
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ik ben niet meer bij mijn vriend, nee. Ik denk dat ik altijd wel gevoelens blijf houden voor mijn ex... hij is mijn big en dan ben ik even carrie zodra ik hem zie wekt hij weer vanalles op.. niet dat ik ineens niet meer van mijn vriend hou.. ik moet hem gewoon niet meer tegenkomen en hij mij niet..
maar eigenlijk wil je hem nog wel tegenkomen? Het lijkt alsof je diep in je hart bij hem wilt zijn, of zie ik dat verkeerd?
pi_34272969
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:45 schreef atomixx het volgende:
maar eigenlijk wil je hem nog wel tegenkomen? Het lijkt alsof je diep in je hart bij hem wilt zijn, of zie ik dat verkeerd?
misschien wel.. maar ja.. hij gaat vreemd van zijn vriendinnen.. ik heb niet zo veel aan zo iemand..
pi_34273053
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

misschien wel.. maar ja.. hij gaat vreemd van zijn vriendinnen.. ik heb niet zo veel aan zo iemand..
Weet ie iig wel wattie wil,..
alles en iedereen,..
oke kutopmerking

Maaruh, dat schiet indd niet op. stel nou, dat hij overal mee stopt voor jou (vreemdgaan e.d.) zou je daarin geloven als hij daarmee aan komt zetten?
Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef het.ismij het volgende:
Weet ie iig wel wattie wil,..
alles en iedereen,..
oke kutopmerking

Maaruh, dat schiet indd niet op. stel nou, dat hij overal mee stopt voor jou (vreemdgaan e.d.) zou je daarin geloven als hij daarmee aan komt zetten?
Ja, dat zei hij eens tegen me van de zomer.. toen belde hij me 's nachts op, terwijl ik naast mijn vriend lag. Hij had toen nog steeds met zijn vriendin. Ik heb hem altijd gezegd, dat ik hem niet geloof tot hij het uitmaakt met zijn vriendin en het nog eens vraagt.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:15:04 #167
139567 atomixx
atomix rocks
pi_34273721
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:11 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ja, dat zei hij eens tegen me van de zomer.. toen belde hij me 's nachts op, terwijl ik naast mijn vriend lag. Hij had toen nog steeds met zijn vriendin. Ik heb hem altijd gezegd, dat ik hem niet geloof tot hij het uitmaakt met zijn vriendin en het nog eens vraagt.
ok. Snap dat je vriend daar niet zo blij mee was, wie zou dat wel zijn? Misschien moet je elkaar dan toch met rust laten.
pi_34280912
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:15 schreef atomixx het volgende:

[..]

ok. Snap dat je vriend daar niet zo blij mee was, wie zou dat wel zijn? Misschien moet je elkaar dan toch met rust laten.
Volgens mij doen ze dat ook?
Of snap ik het verhaal nu niet?
Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:
Volgens mij doen ze dat ook?
Of snap ik het verhaal nu niet?
Dit doen wij, ja, elkaar met rust laten. Maar goed, dat wil niet altijd werken.. we blijven elkaar toch wel tegenkomen of horen van/over elkaar via via.
pi_34332233
Morgen met mijn ex sociaal doen. Bios/drinken. Leuk. .
pi_34332295
Eh. Vandaag dus. Voor de wakkeren. .
pi_34332412
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:00 schreef VD het volgende:
Eh. Vandaag dus. Voor de wakkeren. .
mooi gast! nog tips voor het uitvragen van een meisje die je niet kent? en die achter een kassa zit
pi_34332537
Op een uitgaansavond; "En, waar zie ik je vanavond?".

Workes for me. .
pi_34332611
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:08 schreef VD het volgende:
Op een uitgaansavond; "En, waar zie ik je vanavond?".

Workes for me. .
hehe ja maar waar zij werkt is het meestal druk dus heb ik weinig kans om iets tegen dr te zegge.. in de rij gaan staan en vragen of ze me x wilt bellen? of briefje met mn nr dr opgeve? meestal weet ik zelf wel iets te verzinnen.. maar.. alsk dr zie en ik zie dr mooie ooge.. dan weet ik het nie meer
pi_34333134
Toevallig een winkel met een klantenkaart systeem? Daar je nummer op kalken. .
pi_34365804
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:58 schreef VD het volgende:
Morgen met mijn ex sociaal doen. Bios/drinken. Leuk. .
Was inderdaad leuk. Gezellig leuk. Geen spanningen, zowel positief als negatief.

Ook weer een update gehad. Geen vriend aanwezig maar neukt wel een getrouwde vent. . Afknapper. . Kon die info wel aan zonder emotioneel te worden. Niet fijn, maar ik blijf stabiel. Teken dat het beter gaat. .

Maar het beeld van lief/onschuldig meisje is wel weg. .
pi_34368913
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:54 schreef VD het volgende:

[..]

Was inderdaad leuk. Gezellig leuk. Geen spanningen, zowel positief als negatief.

Ook weer een update gehad. Geen vriend aanwezig maar neukt wel een getrouwde vent. . Afknapper. . Kon die info wel aan zonder emotioneel te worden. Niet fijn, maar ik blijf stabiel. Teken dat het beter gaat. .

Maar het beeld van lief/onschuldig meisje is wel weg. .
Rlext dat je er cool onder bleef.
tis nu wel duidelijk dat die **** je niet waard is!!!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:00:00 #178
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_34406591
ok; komt een heel verhaal hoor, dus ik waarschuw jullie maar even

Ik en mijn ex kennen elkaar sinds 2002; relatie aangegaan en dat 2.5 jr volgehouden. In het kort heb ik hem nooit zo heel erg netjes behandeld en wat dingen gedaan die niet zo door de beugel kunnen.
Spijt van natuurlijk en ondanks dat ik in beginsel niet verliefd op hem was, met de jaren zo vreselijk gek van hem geworden dat ik zowat brak toen hij er een punt achter zette, 1.5 jr terug

Ondanks dat het uit was, zagen en spraken we elkaar nog elke dag. Waarom vraag je je af, nou simpelweg om de reden dat we ondanks onze stormachtige relaties en botsende persoonlijkheden helemaal gek van elkaar zijn.
Afgelopen 1.5 jr, sinds het uit is, gingeb we nog wel met elkaar naar bed en deelden nog steeds alle emoties, ups & highs ( dom ja , I know )
Daar wij allebei in de naieve veronderstelling waren dat vrienden zijn met je ex werkt
Alleen is dat geen vriendschap...met je vrienden neuk je immers niet .

Ik voel nog steeds veel voor hem en wilde ook steeds weer een nieuwe kans, maar omdat ik hem zovaak heb gekwetst in het verleden, durfde en durft hij het nog steeds niet aan. Hij heeft er geen vertrouwen in.
Aan de andere kant, belemmert hij me wel met een ander verder te gaan. Als ik een date heb, mailt hij me plat of belt met beschuldigingen en gezeik...snap ik dus niets van.
1.5 jr nog zo aan elkaar vast zitten en niet los laten, leek mij ongezond...en dus gisteren eindelijk verstandig geweest en hem gezegd dat we voorlopig het contact moeten verbreken.
Ik kan er niet meer tegen, een soort halve relatie te hebben, met alleen maar lasten weinig lusten ( op sex na ) Immers, hij wil zich niet comitten !

En ik leen me daar dus niet voor..

Uiteraard ging hij over de zeik en mailen we sinds gisteravond non stop; omdat hij pissig is en mij verwijt te zwart/wit te zijn. Hij kan niet geloven dat ik een "vriendschap" weggooi...en ik kan niet begrijpen waarom hij niet begrijpt dat een vriendschap voor mij te moeilijk is nog steeds en ik hem sowieso teveel als belemmering ervaar en de vriendschap niet gezond vind.

Om een lang verhaal nog langer te maken...Hier kunnen we het nog dagen over hebben, maar ik heb deze keuze al eens eerder gemaakt en me steeds door hem laten omlullen...met het gevoel dat ik nu 1.5 jr na dato nog steeds single ben en geen reet verder kom

Ik doe hier toch wel goed aan?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:03:02 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34406671
Ik denk dat dit voor nu de slimste beslissing is die je kunt nemen, SHE.
Vrienden zijn kan eventueel later nog, als je je liefdesgevoelsmatig ook echt helemaal van hem hebt losgekoppeld.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:07:02 #180
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_34406787
Ja...dat zegt mijn verstand ook. Dit geklooi heeft namelijk ook bewezen sinds anderhalf jaar niets substantieels op te leveren. Dus zelfs met een Dr. Phil-verstand kun je concluderen dat het niet voor je werkt. Maar ik ben een sucker 4 romance en houd mezelf voor dat er een reden moet zijn dat we elkaar niet kunnen loslaten en misschien wel bij elkaar horen...terwijl mijn verstand schreeuwt dat hij een machtspelletje speelt en zich aan de ene kant niet wil comitten, maar aan de andere kant ook niet toelaat dat ik met iemand anders verder ga.

Mannen
pi_34406835
Zo herkenbaar dit she,..
Zelfde als tussen mij en ex.
Is nu weer me vriendin.
Als hij zich permanent niet wil binden kan je indd beter afstand nemen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:10:10 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34406880
Je verstand heeft het in deze hoogstwaarschijnlijk bij het rechte eind.
Ik ben zelf ook een sucker for romance, dus ik begrijp je dilemma goed, maar als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn, waarom zijn jullie dan niet samen?
Liefde moet toch vooral leuk zijn (met de nodige ups en downs) en geen strijd of eeuwigdurende onzekerheid?
Doe je jezelf tekort mee.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:14:08 #183
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34406999
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:10 schreef Copycat het volgende:
maar als jullie écht voor elkaar gemaakt zijn, waarom zijn jullie dan niet samen?
Als je echt voor elkaar gemaakt bent, dan kom je tóch wel weer bij elkaar. Dan maakt het ook niet uit als je met je ratio een besluit tot afstand neemt. Dat wordt dan toch wel weer 'overruled' als het meant to be is.
Míj heeft deze manier van denken er altijd doorheen geholpen. En dan bleek dus uiteindelijk dat we kennelijk toch niet zo voor elkaar gemaakt waren als ik dacht.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:30:26 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34407517
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:14 schreef Moonah het volgende:

Als je echt voor elkaar gemaakt bent, dan kom je tóch wel weer bij elkaar. Dan maakt het ook niet uit als je met je ratio een besluit tot afstand neemt. Dat wordt dan toch wel weer 'overruled' als het meant to be is.
Míj heeft deze manier van denken er altijd doorheen geholpen. En dan bleek dus uiteindelijk dat we kennelijk toch niet zo voor elkaar gemaakt waren als ik dacht.
Inderdaad. Als jullie voor elkaar gemaakt zijn, is de liefde ook zo sterk om te overleven na een periode van complete radiostilte* .

* Die ga ik trouwens snel doorbreken, Moonah
pi_34408330
Wat Moonah en Cc zeggen: als je gemaakt bent voor elkaar, kom je toch wel weer bij elkaar terug. Dat overleeft ook een radio stilte. Dat heb ik ook ontdekt met mijn ex: we bleken toch niet helemaal erg voor elkaar gemaakt te zijn...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_34412684
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef SHE het volgende:
ok; komt een heel verhaal hoor, dus ik waarschuw jullie maar even

Ik en mijn ex kennen elkaar sinds 2002; relatie aangegaan en dat 2.5 jr volgehouden. In het kort heb ik hem nooit zo heel erg netjes behandeld en wat dingen gedaan die niet zo door de beugel kunnen.
Spijt van natuurlijk en ondanks dat ik in beginsel niet verliefd op hem was, met de jaren zo vreselijk gek van hem geworden dat ik zowat brak toen hij er een punt achter zette, 1.5 jr terug

Ondanks dat het uit was, zagen en spraken we elkaar nog elke dag. Waarom vraag je je af, nou simpelweg om de reden dat we ondanks onze stormachtige relaties en botsende persoonlijkheden helemaal gek van elkaar zijn.
Afgelopen 1.5 jr, sinds het uit is, gingeb we nog wel met elkaar naar bed en deelden nog steeds alle emoties, ups & highs ( dom ja , I know )
Daar wij allebei in de naieve veronderstelling waren dat vrienden zijn met je ex werkt
Alleen is dat geen vriendschap...met je vrienden neuk je immers niet .

Ik voel nog steeds veel voor hem en wilde ook steeds weer een nieuwe kans, maar omdat ik hem zovaak heb gekwetst in het verleden, durfde en durft hij het nog steeds niet aan. Hij heeft er geen vertrouwen in.
Aan de andere kant, belemmert hij me wel met een ander verder te gaan. Als ik een date heb, mailt hij me plat of belt met beschuldigingen en gezeik...snap ik dus niets van.
1.5 jr nog zo aan elkaar vast zitten en niet los laten, leek mij ongezond...en dus gisteren eindelijk verstandig geweest en hem gezegd dat we voorlopig het contact moeten verbreken.
Ik kan er niet meer tegen, een soort halve relatie te hebben, met alleen maar lasten weinig lusten ( op sex na ) Immers, hij wil zich niet comitten !

En ik leen me daar dus niet voor..

Uiteraard ging hij over de zeik en mailen we sinds gisteravond non stop; omdat hij pissig is en mij verwijt te zwart/wit te zijn. Hij kan niet geloven dat ik een "vriendschap" weggooi...en ik kan niet begrijpen waarom hij niet begrijpt dat een vriendschap voor mij te moeilijk is nog steeds en ik hem sowieso teveel als belemmering ervaar en de vriendschap niet gezond vind.

Om een lang verhaal nog langer te maken...Hier kunnen we het nog dagen over hebben, maar ik heb deze keuze al eens eerder gemaakt en me steeds door hem laten omlullen...met het gevoel dat ik nu 1.5 jr na dato nog steeds single ben en geen reet verder kom

Ik doe hier toch wel goed aan?
Je doet er goed aan, als je daarmee 'kappen' bedoelt, ja.
En wat hij doet is puur een egoistisch machtsspel idd, met de nadruk op ego.
Man, ik heb een ex gehad die smeekt mij om hem nog een kans te geven, puur om het vervolgens zelf uit te kunnen maken.
Hoe erg komen ze? Nou, zou erg dus

Ik ken zo'n figuur ook dus (wie niet ), iedere keer het weer zo weten te draaien, dat het uiteindelijk vooral aan jou ligt, jij doet te moeilijk, jij zeurt,voor jou is het nooit genoeg, terwijl 'we het toch leuk hebben zo dus wat wil je nog meer dan? maak het niet zo moeilijk allemaal, je wil gewoon te veel'.
En al die praatjes, al die spijt, al het geouwehoer over hoeveel je betekent, hoeveel wat "we" hebben toch waard is, komt pas als het er niet meer is of dreigt te zijn en dan enkel als JIJ degene bent die er een punt achter zet of wil zetten.

Flikker op, voor hem tien anderen, jammer alleen dat je dat zelf soms niet wil of kan zien.
Zelfs dat houden van van jouw kant hoeft niet eens echt houden van te zijn, al voelt dat wel zo.
Het is meer angst en verlangen naar dat ene iets, en dan maakt je niets maar tot iets wat het niet is, want een hele sterke lichamelijke aantrekkingskracht is niet persé liefde, al verwarren we dat maar al te graag ermee
Soms is het alleen maar dat, extreem fysieke compatibiliteit.

Als het ook daarnaast liefde zou zijn, had je al deze shit niet.
Althans, dat lijkt mij zo.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34414449
is houden van dan meer dan angst, verlangen, fysicke aantrekkingskracht, iemand missen, willen dat iemand naar jou verlangt ?

en liefde zorgt juist voor al die shit, volgens mij. Als er geen liefde in het spel is, dan was het wel al lang voorbij ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:14:35 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_34414760
Vooral je laatste alinea is heel treffend Milagro, dat geloof ik ook...als het liefde was, dan was die pijn er niet bij..en zeker die spelletjes niet...dat geloof ik gewoon niet !

Je repliek is heel helder en idd, je kan het bijna niet geloven, maar mannen en hun ego's zijn ongelofelijk.
Thnx ladies, ik weet in elk geval dat ik er goed aan doe er niet weer in te trappen.
pi_34414764
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef petitlapin2 het volgende:
is houden van dan meer dan angst, verlangen, fysicke aantrekkingskracht, iemand missen, willen dat iemand naar jou verlangt ?

en liefde zorgt juist voor al die shit, volgens mij. Als er geen liefde in het spel is, dan was het wel al lang voorbij ...
ik zeg niet dat het dan dus niet liefde kan zijn, maar dat die wanhoop en dat hevig verlangen dat je je voelt, niet perse een bewijs van liefde is.

ik stond er zelf versteld van hoe snel die wanhoop weg is, als eenmaal het lef daar is om die stap te zetten, en het ook door te zetten.

je hikt meer aan tegen het "ik kom er nooit overheen, die pijn die wil ik niet weer voelen" dan dat het werkelijk liefde was, zoals je dacht dat het was.

als de hartstocht weg is, het fysieke verlangen , het missen van dat lijf, zijn lijf, en er blijft niets over, dan was het denk ik toch vooral het fysieke wat bond, en maakte je er toen meer van., omdat je zo verlangt naar liefde.
je kan echt jezelf doen geloven dat wat je voelt liefde is, puur omdat je het zo nodig hebt.

en het moet over zijn, om te weten dat het niet meer was dan extreme sexuele aantrekkingskracht, vooral als je eens op een rijtje zet wat er nu zo leuk was, naast de sex.
als je zoveel van mening verschilde op zoveel vlakken, zo vaak botste en dat altijd maar met wegneukte, om het eens grof en zwartwit te zeggen, wil het nog weleens verblinden.

ik geloof dus niet dat liefde al dat soort shit oplevert of op moet leveren, als bewijs van, shit is geen liefde, shit is shit en ik schijt zelf meer dan voldoende al
pi_34415022
tja, het zal zijn dat ik nogal wat "problematische liefdes" heb gekend en zo

maar ik ben ervan overtuigd dat ik echt wel van die manen hield, al heb ik sommigen wel serieus gekwetst. En dat ging echt wel veel verder dan fysieke aantrekkingskracht ... ik hield gewoon van die venten...

Maar ja, soms moet je gewoon loslaten. Want liefde is niet alleen maar een positief gevoel, het kan destructief zijn.
pi_34415178
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:23 schreef petitlapin2 het volgende:
tja, het zal zijn dat ik nogal wat "problematische liefdes" heb gekend en zo

maar ik ben ervan overtuigd dat ik echt wel van die manen hield, al heb ik sommigen wel serieus gekwetst. En dat ging echt wel veel verder dan fysieke aantrekkingskracht ... ik hield gewoon van die venten...

Maar ja, soms moet je gewoon loslaten. Want liefde is niet alleen maar een positief gevoel, het kan destructief zijn.
nou en ik geloof dus, dat als je keer op keer desastreuze problematische liefdes hebt, dat je dan dus zo verlangt naar die ene alles omvattende liefde, dat je bepaalde zaken gaat verwarren met liefde.

van zijn kant, maar ook van je eigen kant.
dat je dus denkt "dit moet wel liefde zijn, want ik lijd zoveel"

als per saldo het lijden de overhand heeft, noem ik het , bij volle verstand nu , geen liefde of ms deels liefde, maar voor het grote deel toch een intens verlangen om dat wat je hebt te zien als liefde en het lijden als bewijs om een en ander maar vast te kunnen houden.

Gadverdamme wat een wazig geblabla
pi_34421235
ik vind 'lijden' niet echt het bewijs van liefde ...

ik weet niet; als je zo aan iemand gehecht bent, dagen met elkaar kan lullen, je fysiek aangetrokken voelt tot iemand, jedenkt dat je niet zonder iemand kan, en niet openstaat voor iemand anders ...

tja, dan kan je naar mijn mening alleen maar liefde voelen voor deze persoon , anders zou je er wel onmiddellijk mee kappen.

Natuurlijk is er de angst van eenzaamheid en leegte, waardoor je wel eens te lang aan iemand blijft plakken, maar toch ... moest je geen liefde en emotionele betrokkenheid voelen, zou je er toch wel sneller mee kappen als je er geen toekomst inziet
pi_34448383
Mijn verhaal in het kort, mijn ex ging vreemd, kreeg er spijt van, vertelde me het 2 weken nadat ik bij haar weg was in tranen en tuiten.. ze had er zoo spijt van en ze wilde mij en niet hem.. 3 dagen later zat die kerel weer bij haar op de koffie.. dat was de meest kloten week van mijn hele leven tot nu toe...

Gaat nu na heel veel praten erover met anderen wel weer goed.. als ik niet zoveel vrienden nog had dan wist ik het niet meer hoor.. En nu kom ik er ook achter dat je vrienden HEEL belangrijk voor je zijn en je vriendin maar eerst moet bewijzen dat ze heel erg belangrijk is.
pi_34448486
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef Carda het volgende:
Mijn verhaal in het kort, mijn ex ging vreemd, kreeg er spijt van, vertelde me het 2 weken nadat ik bij haar weg was in tranen en tuiten.. ze had er zoo spijt van en ze wilde mij en niet hem.. 3 dagen later zat die kerel weer bij haar op de koffie.. dat was de meest kloten week van mijn hele leven tot nu toe...
Wat een ******slet.
gelijk einde verhaal lijkt me.
je bent beter af zonder als ze je zo bedriegt.
quote:
Gaat nu na heel veel praten erover met anderen wel weer goed.. als ik niet zoveel vrienden nog had dan wist ik het niet meer hoor.. En nu kom ik er ook achter dat je vrienden HEEL belangrijk voor je zijn en je vriendin maar eerst moet bewijzen dat ze heel erg belangrijk is.
Vrienden voor het leven, erg belangrijk. Iets wat je zeker nooit moet opgeven!!
Het lullige is dat het allemaal zo vaag ging... ze kustte met hem, vertelde mij niks maar maakte het uit onder het mom van, "samenwonen gaat niet we moeten uit elkaar maar ik wil je nog wel veel zien"
(aan het lijntje houden dus..terwijl ze zei dat ze dat niet wilde doen)..
Toen hield ik me dus nog goed.. en gingen we als vrienden uit mekaar. Zelfs samen nog op vakantie als vrienden. Een dagen nadat ik uit d'r huis was is ze met hem naar bed geweest..
En het weekend daarna dus verteld aan mij..
pi_34449180
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef Carda het volgende:
Het lullige is dat het allemaal zo vaag ging... ze kustte met hem, vertelde mij niks maar maakte het uit onder het mom van, "samenwonen gaat niet we moeten uit elkaar maar ik wil je nog wel veel zien"
(aan het lijntje houden dus..terwijl ze zei dat ze dat niet wilde doen)..
Toen hield ik me dus nog goed.. en gingen we als vrienden uit mekaar. Zelfs samen nog op vakantie als vrienden. Een dagen nadat ik uit d'r huis was is ze met hem naar bed geweest..
En het weekend daarna dus verteld aan mij..
Das wel een teringstreek indd.
Stilletjes hoop ik dat ze ooit een keer begrijpt of ervaard hoe dat is.. zodat ze het nooit weer iemand aan wil doen. Of we nog normaal vrienden kunnen zijn weet ik niet.. dat zal de tijd wel leren.. bah.. heb nie eens ajuus kunnen zeggen tegen haar ouders na anderhalf jaar en 2 maand samenwonen..
pi_34449674
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:49 schreef Carda het volgende:
Stilletjes hoop ik dat ze ooit een keer begrijpt of ervaard hoe dat is.. zodat ze het nooit weer iemand aan wil doen. Of we nog normaal vrienden kunnen zijn weet ik niet.. dat zal de tijd wel leren.. bah.. heb nie eens ajuus kunnen zeggen tegen haar ouders na anderhalf jaar en 2 maand samenwonen..
Mensen die het zelf niet is overkomen snappen het inderdaad niet echt. Het klinkt misschien hard, maar het is wel zo dat het eigenlijk goed is als ze zelf ook op der bek gaan.
Of je vrienden kan zijn hangt er ook van af of jij het haar kan vergeven of niet. En of je het kan aanzien dat ze met een ander gaat.
Hoe oud zijn jullie als k vragen mag?
pi_34450073
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:03 schreef Carda het volgende:
26 allebei... was mijn eerste echte lange relatie. En vergeven kan ik haar denk ik wel maar mijn vertrouwen in haar is wel erg gekrenkt.
Het is altijd het kutste als het de eerste keer uitgaat met diegenene waarvan je dacht dat het "de ware"was.
En dan cker op zoon manier.
Zoals je zelf al zei, vrienden kunnen een grote steun zijn, ook om je gedachten te verzetten, en alles van je af te zetten. Zodat je weer vrolijk firs en fruitig de jacht kan openen.

Ik kan steeds meer genieten van het vrijgezel zijn hoor, en pff jagen? laat de vrouwen maar eens een keer het werk doen of zijn ze nog niet ge-emancipeert?
pi_34450394
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:13 schreef Carda het volgende:
Ach ja, zij was vroeger helemaal weg van me he.. en ze dacht dat ik de ware was.. uiteindelijk kreeg ze te weinig aandacht (naar wat ze zelf zegt) en nu is ze weg.
Oke dan,.. najah ben je maar beter af ook zo. moet je maar denken.
quote:
Ik kan steeds meer genieten van het vrijgezel zijn hoor, en pff jagen? laat de vrouwen maar eens een keer het werk doen of zijn ze nog niet ge-emancipeert?
En terecht! Opgejaagd worden,..
Nou weet ik waarom niet..
pi_34450673
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef Carda het volgende:
Weet je wat het me nog het meest steekt? Dat ze zo blij was dat ik haar vertrouwde om bij een collega (haar nieuwe vlam) te mogen koffie drinken. Want dat mocht ze bij haar ex niet..
Nou weet ik waarom niet..
Maar als ik het goed begrijp ging ze dus ook al met die gast bij haar vorige vriend?
of mis ik het punt nu even?
pi_34450933
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef Carda het volgende:
Nee Dit was haar nieuwe werk. Oh en ze zei ook nog dat het haar type niet was he!...bah..
Daar begint het al. Altijd fout!!
jammer dat je haar het vertrouwen gaf dat ze wilde en dat ze daar misbruik van maakte.
pi_34451439
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef Carda het volgende:
Ja ik heb er van geleerd, van de hele relatie eigenlijk. Ik heb ook een heleboel fout gedaan, maar ik heb haar in haar waarde gelaten en zij mij niet.
Zoals je zelf al zegt, Het was een leermoment. Klinkt hard, is helaas op niks anders uitgelopen.
Dat ze je niet in je waarde heeft gelaten is inderdaad klote. Maar helaas niks meer aan te doen.
het enige wat je nog kan doen is erom lachen, en maar denken dat als ze zo met iemand omgaat ze je niet waard is.
pi_34486305
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:03 schreef Carda het volgende:
Jup, maarja.. het blijft rondspoken he.. in je hoofd.. ik zal blij zijn als ik kwaad kan worden op haar.
Komt vanzelf wel. .
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:58:57 #211
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_34494886
ja, de cliche's over de verschillende stadia in het verwerken zijn ook allemaal waar... handig om te weten, dan weet je waar je zit in die ' route' : het begint met ongeloof (' dit kan niet waar zijn' ) naar zelfmedelijden (het ligt allemaal aan mij) naar berusting (tis maar beter zo) naar uiteindelijk woede. Als je daar bent, kun je het een heel eind achter je laten. En je mag je dan gelukkig prijzen als je een goede reden kan vinden om kwaad te worden, want dan kom je sneller door de stadia heen!

overigens, misschien ben ik ergens een stadium vergeten, weet iemand dat aan te vullen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_34495003
volgens mij komt die woede voor de berusting, en heb je vóór die woede eerder een soort (quasi) onverschilligheid.
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:02:09 #213
94676 Garisson72
pi_34495022
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:46 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Zoals je zelf al zegt, Het was een leermoment. Klinkt hard, is helaas op niks anders uitgelopen.
Dat ze je niet in je waarde heeft gelaten is inderdaad klote. Maar helaas niks meer aan te doen.
het enige wat je nog kan doen is erom lachen, en maar denken dat als ze zo met iemand omgaat ze je niet waard is.
Het zou het mooiste zijn als je uiteindelijk een keer kunt zeggen: ik ben blij dat ik het heb meegemaakt, prijs mezelf erg gelukkig hem/haar gekend te hebben, gun diegene alle geluk van de wereld maar mezelf bovenal ook en dus ga ik nu verder. Dan kun je verder met jezelf, dan ben je erover heen op een gezonde manier.
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:05:58 #214
94676 Garisson72
pi_34495183
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:01 schreef milagro het volgende:
volgens mij komt die woede voor de berusting, en heb je vóór die woede eerder een soort (quasi) onverschilligheid.
Je hebt gelijk, eigenlijk schreef ik al zoiets in een reactie hier precies boven!
bij berusting heb je het eigenlijk achter je gelaten, ben je verder gegaan met je leven (richting toekomst) en niet meer met je hoofd in het verleden (of wat je vindt dat de toekomst had moeten zijn)

Op het moment merk ik echter dat ik tussen die stadia ook heen en weer geslingerd kan worden... de ene dag weer terug naar ongeloof, dan weer woede, nu toevallig wat berusting. Dus de stadia liggen niet vast... eigenlijk heb je er dus geen fnuck aan.
pi_34495627
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:05 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, eigenlijk schreef ik al zoiets in een reactie hier precies boven!
bij berusting heb je het eigenlijk achter je gelaten, ben je verder gegaan met je leven (richting toekomst) en niet meer met je hoofd in het verleden (of wat je vindt dat de toekomst had moeten zijn)

Op het moment merk ik echter dat ik tussen die stadia ook heen en weer geslingerd kan worden... de ene dag weer terug naar ongeloof, dan weer woede, nu toevallig wat berusting. Dus de stadia liggen niet vast... eigenlijk heb je er dus geen fnuck aan.
nee, en zelfs na een hele poos kan er toch nog woede ontstaan of terugkomen, voor even dan.

heb ik ook nog wel, hoor, met een zeker persoon.
ik had gewoon nog dat ene ding willen zeggen, kan soms zelfs nu nog niet uitstaan dat ik hem het laatste woord heb gegeven destijds.
nu ja, zeggen.... ik zou nu eigenlijk niets meer willen zeggen, maa hem liever 1 goed geplaatste ram verkopen, dat zou best opluchten
  vrijdag 27 januari 2006 @ 07:09:13 #216
94676 Garisson72
pi_34507161
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:15 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, en zelfs na een hele poos kan er toch nog woede ontstaan of terugkomen, voor even dan.

heb ik ook nog wel, hoor, met een zeker persoon.
ik had gewoon nog dat ene ding willen zeggen, kan soms zelfs nu nog niet uitstaan dat ik hem het laatste woord heb gegeven destijds.
nu ja, zeggen.... ik zou nu eigenlijk niets meer willen zeggen, maa hem liever 1 goed geplaatste ram verkopen, dat zou best opluchten
Jij bent dus ook nog aan het worstelen met een breakup, Milagro? domme vraag... waarom zou je anders op dit forum rondzwerven...
De mijne is pas een maand geleden, dus natuurlijk heb ik het er nog moeilijk mee. En hoewel het maar een relatie van 6 maanden was, heeft het er bij mij toch ontzettend in gehakt; zo intens heb ik die 6 maanden beleefd dat het wel ter waarde van 6 jaar lijkt te zijn geweest!

Maar wat doe je op het moment dat je die woede voelt opkomen, dat je hem een ram zou willen verkopen?
pi_34507650
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 07:09 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Jij bent dus ook nog aan het worstelen met een breakup, Milagro? domme vraag... waarom zou je anders op dit forum rondzwerven...
De mijne is pas een maand geleden, dus natuurlijk heb ik het er nog moeilijk mee. En hoewel het maar een relatie van 6 maanden was, heeft het er bij mij toch ontzettend in gehakt; zo intens heb ik die 6 maanden beleefd dat het wel ter waarde van 6 jaar lijkt te zijn geweest!

Maar wat doe je op het moment dat je die woede voelt opkomen, dat je hem een ram zou willen verkopen?
Oh nee ik worstel niet, hoor
Het was nog geen week tranen en toen klaar, terwijl het toch een relatie van jaren was.
Soms dan zegt iemand iets dat zó de druppel is, dat in 1 klap alles duidelijk is, en op zijn plaats valt, dat je er eigenlijk niet eens meer echt verdriet over voelt.
Klinkt raar, maar zo werkt dat bij mij iig.

Het is enkel dat als ik door iets herinnerd word, en dan ga zitten denken hoe het laatste gesprek verliep dat ik dan nog steeds pissig kan worden.
Ik heb hem nooit meer gezien of gesproken en dat is nu wat mij betreft prima, alleen jammer dat hij het laatste woord had.

Die kwaadheid gaat zo weer weg ook, hoor
Ik heb dat eigenlijk vaker, dat ik als ik aan bepaalde gebeurtenissen denk, ook die niets met liefde etc te maken hebben, de herinnering nog zo levendig is terug te halen dat ik de emoties van toen gewoon weer voel.
Betekent niet dat er nog mee geworsteld wordt, gelukkig.
pi_34508408
Ach ze wil nog perse vrienden zijn en elkaar spreken via msn.. maar op dit moment heb ik daar steeds minder behoefte aan. Vooral als ze gaat zeggen wat ze gaat doen. Doet ze me alleen maar pijn mee, zeg ik haar de volgende keer ook. Als ze dat niet begrijpt dan will ik helemaal geen contact meer.
pi_34511666
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:18 schreef Carda het volgende:
Ach ze wil nog perse vrienden zijn en elkaar spreken via msn.. maar op dit moment heb ik daar steeds minder behoefte aan. Vooral als ze gaat zeggen wat ze gaat doen. Doet ze me alleen maar pijn mee, zeg ik haar de volgende keer ook. Als ze dat niet begrijpt dan will ik helemaal geen contact meer.
Als ze het al snapt denk ik niet echt dat jullie op dit moment vrienden kunnen zijn?
te begrijpen uit je posts
pi_34516977
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:30 schreef Carda het volgende:
Nee, we gaan elkaar ook zowiezo een tijdje niet zien. Tijd zal het leren denk ik maar.. daarna moet ze me maar weer overtuigen of ze mijn vriendschap nog waard is.. hoop het wel, denk het niet.
Verstandig.
tijd heelt alle wonden (zeggen ze)

Zodra ze van plan is om echt vrinden te worden merk je dat vanzelf.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:42:57 #222
94676 Garisson72
pi_34527218
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:25 schreef milagro het volgende:

[..]

<....>
Het is enkel dat als ik door iets herinnerd word, en dan ga zitten denken hoe het laatste gesprek verliep dat ik dan nog steeds pissig kan worden.
Ik heb hem nooit meer gezien of gesproken en dat is nu wat mij betreft prima, alleen jammer dat hij het laatste woord had.
<....>
Ik herken het zeker; de relatie die hiervoor uitging heeft me ook achtergelaten met een gevoel van woede wat ik zo weer kan oproepen - niet zozeer het kwaad zijn, maar de reden om kwaad te zijn staat me nog heel helder voor ogen.
Soms kan ik me wel afvragen of ik het dan niet goed heb afgesloten voor mezelf; misschien herken jij daar ook iets van, Milagro?

Maar de woede blijft niet lang; let bygones be bygones, denk ik dan. En nu al helemaal, ik heb het in de bovenkamer nog veel te druk met de relatie die een maand geleden ten einde was.
  maandag 30 januari 2006 @ 02:33:08 #223
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_34603360
Weer een maand vrijgezel en lichtelijk verkerend in staat van woede/teleurstelling. Raar dat je woede kunt voelen om cliches als we kunnen vrienden blijven? Wil hem niet kwijt als vriend..
pi_34606033
Mja je kunt je wel kwaad maken, maar veel nut heeft het niet he.. althans dat denk ik. Zelfs bij voetbal word ik niet aggressief.. Ik denk gelukkig! steeds minder aan haar.
pi_34607034
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:07 schreef Carda het volgende:
Ik denk gelukkig! steeds minder aan haar.
Das positief!!!
Hij wou gewoon vrienden blijven..
Maar hoe kan ik ooit gewoon vrienden blijven als ik nog zo verliefd ben.
Ik verwijder alles van hem!, bah..
Sowieso schrijf je zo.
pi_34607665
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef -XX- het volgende:
Bij mij is het nu een kleine week uit, maar ik ben nog vet verliefd op hem
Vrienden blijven kost tijd, eerst loslaten en dan kijken of je nog vrienden kunt zijn. Daar ben ik nu ook mee bezig. En echt waar, het moet.
pi_34607694
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef -XX- het volgende:
Bij mij is het nu een kleine week uit, maar ik ben nog vet verliefd op hem
Dat schiet inderdaad niet op.
Eerst zorgen dat je hem "los" kan laten, anders maak je jezelf alleen maar gek.
quote:
Moet kunnen.
pi_34608143
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Emel het volgende:
vrienden blijven? ik weet niet of ik dat kan met mijn ex. Misschien niet. Dan houdt het op.
Je hebt er voorlopig nog 5enhalve maand geen last van.
K kon dat wel, nu helemaal
pi_34608418
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Carda het volgende:
Mja voordat ze me "haar fout" vertelde kon ik heel goed vrienden zijn met haar. Nu heb ik tijd nodig voor MEZELF en die neem ik ook anders kan ik met haar geen vrienden meer zijn.
En terecht!
Eerst aan jezelf denken! Dan pas aan de rest!
Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Je hebt er voorlopig nog 5enhalve maand geen last van.
K kon dat wel, nu helemaal
inderdaad nog 5 en halve maand we hebben sinds zijn vertrek helemaal geen contact meer met elkaar.

jouw situatie is anders, jullie hadden een soort van time out
pi_34609674
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:31 schreef Emel het volgende:

[..]

inderdaad nog 5 en halve maand we hebben sinds zijn vertrek helemaal geen contact meer met elkaar.
quote:
jouw situatie is anders, jullie hadden een soort van time out
Wha int begin was het echt haat/haat (letterlijk, van mijn kant zeker)
Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef het.ismij het volgende:

[..]

[..]

Wha int begin was het echt haat/haat (letterlijk, van mijn kant zeker)
serieus?

hoe is het zo gekomen dan dat jullie toch weer met elkaar kregen?
had zij het uitgemaakt?
pi_34610030
Emel 5 maand geeft je veel tijd om na te denken wat je echt wilt. Ga lekker veel stappen met vrienden en doe wat met je leven. Ga er niet bij stil staan want daar schiet je niks mee op.
Misschien wil je over 5 maand wel helemaal geen contact meer met hem.
pi_34610306
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:48 schreef Carda het volgende:
Emel 5 maand geeft je veel tijd om na te denken wat je echt wilt. Ga lekker veel stappen met vrienden en doe wat met je leven. Ga er niet bij stil staan want daar schiet je niks mee op.
Misschien wil je over 5 maand wel helemaal geen contact meer met hem.
dat doe ik ook hoor, ik ben erg druk met werk en met vrienden. Ik doe veel leuke dingen, lekker bezig dus. Maar momenten dat ik niets te doen heb, dan denk ik weer aan hem. Da's niet gek natuurlijk.

Het zou heel goed kunnen dat ik over 5 maanden geen contact meer met hem wil.
pi_34610405
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:34 schreef Emel het volgende:

[..]

serieus?
yeapz
quote:
hoe is het zo gekomen dan dat jullie toch weer met elkaar kregen?
Ja we gingen weer heel erg veel met elkaar om, vertelden elkaar alles.
Het groeide gewoon, we zijn nu iets ouder, en der is veel gebeurd afgelopen tijd.
Soort van soulmates ofzo.
quote:
had zij het uitgemaakt?
yeapz

Moet gewoon weer meer leuke meiden leren kennen waarmee ik op die momenten gezellig kan kletsen
pi_34610447
Ach, wij doen nu ook gewoon vriendjes enzo. Ze weet dat ik nog van d'r hou en die bagger. Vind ze niet erg en het gaat goed. .
pi_34610541
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:03 schreef VD het volgende:
Ach, wij doen nu ook gewoon vriendjes enzo. Ze weet dat ik nog van d'r hou en die bagger. Vind ze niet erg en het gaat goed. .
Euh ja houden van dat blijft wel hoor, het moet alleen een andere vorm aannemen.
pi_34610566
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:06 schreef Carda het volgende:

[..]

Euh ja houden van dat blijft wel hoor, het moet alleen een andere vorm aannemen.
precies.
Dat gaat echt (zo goed als) nooit meer weg.
Ze had aan een vriend van me gevraagd of ik met haar wou praten. Ik zei dus ja. En voor de rest heb ik er niets van gehoort. En toen ze weg ging zei ze tegen iedereen netjes gedag, behalve tegen mij. Ze keek me niet eens aan.

En ze ouwehoert over mij met anderen. Want ze maakt zich zorgen over me, omdat ik veel naar metal luister ( ?) en vertelt aan veel mensen wat we samen hebben gedaan. En in die 2 jaar heeft ze al 2 andere vriendjes gehad.
Bah.
pi_34610621
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:07 schreef het.ismij het volgende:

precies.
Dat gaat echt (zo goed als) nooit meer weg.
jawel hoor, ik zie mijn exen nog wel als vrienden, maar ik hou helemaal niet meer zo van ze als toen.

ik vind niet dat ik nog van "houden van" kan spreken, hoe verliefd ik ook op die mensen ooit geweest ben. Ik kan echt niet meer koud of warm van ze worden.
pi_34610897
Je houd niet van je vrienden dan?
pi_34610952
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef Carda het volgende:
Je houd niet van je vrienden dan?
helemaal niet zoals van een lief nee. Is in de verste verten niet te vergelijken
pi_34610953
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:09 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]
ik vind niet dat ik nog van "houden van" kan spreken, hoe verliefd ik ook op die mensen ooit geweest ben. Ik kan echt niet meer koud of warm van ze worden.
Ik van sommige wel.
ik heb geprobeerd te snel weer vrienden met haar te worden, terwijl ik daar nog helemaal niet aan toe ben.....ik dacht het aan te kunnen dat ze ondertussen iemand anders heeft, maar dat valt dus vies tegen....het doet me alleen maar beseffen hoe veel ik nog van haar hou en hoe erg ik haar mis....
pi_34611261
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:30 schreef Carriron het volgende:
ik heb geprobeerd te snel weer vrienden met haar te worden, terwijl ik daar nog helemaal niet aan toe ben.....ik dacht het aan te kunnen dat ze ondertussen iemand anders heeft, maar dat valt dus vies tegen....het doet me alleen maar beseffen hoe veel ik nog van haar hou en hoe erg ik haar mis....
Gewoon weer afkappen, en eerlijk tegen haar zijn als je haar ooit nog is als vrienden verder wilt zien.

* het.ismij vindt zichzelf ineens heel wijs/verstandig klinken
Als ik zo me posts is teruglees, moet niet gekker worden.
Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

helemaal niet zoals van een lief nee. Is in de verste verten niet te vergelijken
Euh.. je houd toch ook van je ouders/broers/zussen? Dat is ook niet zoals van je lief.
pi_34611579
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:30 schreef Carriron het volgende:
Dat heb ik nou dus ook, zij zegt dat ze wel vrienden wil worden maar ik heb daar nu echt even tijd voor nodig. Ik moet mijn gevoel voor haar weg kunnen zetten, dat lukt nu ook steeds beter doordat ik me heel veel onder de mensen begeef. Het enige wat ik nu mis is een beetje aandacht van mensen maar dat komt denk ik wel goed
pi_34611673
Wij hadden het ook eerder geprobeerd maar dat werkte niet echt. Ik was een emotioneel wrak en zij kon er totaal niet mee omgaan. Nu gaat het gelukkig wel goed. Doen elke week wel even 'iets' samen. .
pi_34611780
Ja dat wilde ik ook VD, maarja.. kan nu niet.. wil haar even niet zien nu en dat is andersom ook zo. We moeten elkaar met rust laten.
pi_34611821
Komt misschien vanzelf wel weer. .
pi_34612004
Rustig aan allemaal.
Alles komt vanzelf weer goed
(kijk maar naar vd en mij we waren hopeloos de weg kwijt. en nu,.. )
pi_34612060
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:00 schreef Carda het volgende:
hehe, m'n vrienden zeggen dat ik maar es een meid moet nemen om haar te vergeten.. maar vind zelf niet echt dat dat gaat werken.
Rebound girly werkt indd niet.
Is ook lullig voor haar.
Op maandag 30 januari 2006 14:00 schreef Carda het volgende:
hehe, m'n vrienden zeggen dat ik maar es een meid moet nemen om haar te vergeten.. maar vind zelf niet echt dat dat gaat werken.
Niet doen. Je zou zelf toch ook niet als rebound gebruikt willen worden?

Of het moet een verschikkelijk lekker wijf zijn natuurlijk. .
pi_34612167
Precies, heb liever gewoon meiden waarmee ik goed kan praten. Of er later wat van komt.. mja dat kan altijd. Maarja, rebound girly werkte bij vrienden van me wel.. anders beginnen ze er niet over..

Ach ja.. we zien wel wat er gebeurd als ik ga stappen
pi_34612175
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:04 schreef VD het volgende:

[..]

Niet doen. Je zou zelf toch ook niet als rebound gebruikt willen worden?

Of het moet een verschikkelijk lekker wijf zijn natuurlijk. .
Dan valt er nog wat over te zeggen indd!
  maandag 30 januari 2006 @ 14:08:58 #261
139913 Raat
pi_34612280
Had a Rebound boy, en het werd er alleen maar erger van
pi_34612302
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef Raat het volgende:
Had a Rebound boy, en het werd er alleen maar erger van
Dan ga je alles in die andere missen
dat schiet ook niet op!
pi_34612365
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef Carda het volgende:
Hmm.. mja misschien helpt het voor sommigen wel en voor sommigen niet.
verschilt per persoon, dat wel.
pi_34613001
Als ik de kans zou krijgen zou ik eroverheen gaan puur voor de lust. meer niet.
Op maandag 30 januari 2006 13:32 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Gewoon weer afkappen, en eerlijk tegen haar zijn als je haar ooit nog is als vrienden verder wilt zien.

* het.ismij vindt zichzelf ineens heel wijs/verstandig klinken
Als ik zo me posts is teruglees, moet niet gekker worden.
dat zou ik wel moeten doen ja, dat weet ik ook wel. maar heb het de vorige keer ook maar een paar weken volgehouden om geen contact te hebben, totdat ze een meeltje stuurde hoe het met me ging.
ik wil haar echt niet kwijt als vriendin, daarvoor is er teveel gebeurd tussen ons. maar de reden dat ik haar nu weer wil zien, zal wel komen door de gevoelens die ik nog steeds voor haar heb. en das geen goede reden om haar te blijven zien. alleen ik weet nu al dat ik het contact met haar ga missen, ik ga haar missen.....dat was vorige keer ook al zo, en als ze dan weer es wat van zich laat horen, is het zo makkelijk om weer af te spreken. Ben dan gewoon niet sterk genoeg
pi_34613078
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef Carriron het volgende:

[..]

dat zou ik wel moeten doen ja, dat weet ik ook wel. maar heb het de vorige keer ook maar een paar weken volgehouden om geen contact te hebben, totdat ze een meeltje stuurde hoe het met me ging.
ik wil haar echt niet kwijt als vriendin, daarvoor is er teveel gebeurd tussen ons. maar de reden dat ik haar nu weer wil zien, zal wel komen door de gevoelens die ik nog steeds voor haar heb. en das geen goede reden om haar te blijven zien. alleen ik weet nu al dat ik het contact met haar ga missen, ik ga haar missen.....dat was vorige keer ook al zo, en als ze dan weer es wat van zich laat horen, is het zo makkelijk om weer af te spreken. Ben dan gewoon niet sterk genoeg
Prober sterk te zijn, en haar duidelijk te maken dat zodra je er klaar voor bent je met haar contact op neemt?
klinkt lullig, maar is maybe wel bter.
Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef Carda het volgende:
Hmm.. mja misschien helpt het voor sommigen wel en voor sommigen niet.
was al iemand tegengekomen die ik toch wel erg leuk vond, maar voor mn gevoel was ik nog teveel met mn ex bezig en zou ze dus een rebound girl zijn. Omdat ik zelf nooit als rebound vriendje gebruikt zou willen worden, is er geen haar op mn hoofd die eraan denkt om dat dan bij iemand anders te doen. dus voor mij helpt dat zeker niet.
  maandag 30 januari 2006 @ 14:40:50 #270
139913 Raat
pi_34613251
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:31 schreef het.ismij het volgende:
Als ik de kans zou krijgen zou ik eroverheen gaan puur voor de lust. meer niet.
Dat dacht ik ook, maar kon het niet....(en dat deed pijn!!) no rebound boys for me!
pi_34613797
Hoe lang heb je het uit dan Raat? M'n ex kreeg ook spijt nadat ze puur voor de lust ging met een collega van haar die ze achteraf toch leuk vond.. achteraf vind ze hem leuker dan ze mij vind blijkbaar..maarja.. daar hoef ik me nu niet meer druk om te maken
  maandag 30 januari 2006 @ 15:00:20 #272
139913 Raat
pi_34613916
Het is nu een dikke maand uit...maar vind het moeilijk, niet omdat ik nog wat voor hem voel maar meer omdat ik het niet uit kan staan dat het contact weg is....
pi_34614102
Wil hij geen contact meer dan? Heb jij het uitgemaakt of hij? Bij mij is het net voor kerst allemaal gebeurd..
  maandag 30 januari 2006 @ 15:07:57 #274
139913 Raat
pi_34614139
Bij mij ook een paar dagen voor kerst

[ Bericht 32% gewijzigd door Raat op 30-01-2006 22:30:19 ]
pi_34614171
Mja je moet gewoon met anderen in contact komen dan Als je er over wil kletsen met een lotgenoot..
  maandag 30 januari 2006 @ 15:11:51 #276
139913 Raat
pi_34614244
Oh ik ga ook veel met met m'n vrienden op stap en vermaak me ontzettend, maar het is wel een stukje ergernis...where can I find you?
pi_34614849
Check me profiel voor msn Ben nu alleen nog op me werk..
pi_34614873

En ja "het.ismij" je mag me ook wel msn-en hoor The more the merrier zeg ik dan altijd.

Jammer trouwens dat je niet kunt pm-en hiero.. scheelt een hoop geouwehoer
pi_34614961
Whehe.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:44:04 #281
139913 Raat
pi_34615159
hehe ja soms nog even zoeken hier! gezelligheid!
pi_34615359
is best te vinden hier. zeker in dit liefdevolle topic

Niks is zo leuk als met mensen praten over hun ervaringen. Steek je een hoop van op hoor!
De een vind dit, de ander vind dat en dan kun jij die informatie gebruiken mocht je daar baat bij hebben.
pi_34615577
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:55 schreef Carda het volgende:
Hehe, ja zijn we toch hard mee bezig

Niks is zo leuk als met mensen praten over hun ervaringen. Steek je een hoop van op hoor!
De een vind dit, de ander vind dat en dan kun jij die informatie gebruiken mocht je daar baat bij hebben.
Klopt,
Is ook wel is lekker om een mening van iemand te krijgen die er totaal buiten staat. en hoe diegene erover denkt.

Maarja je moet er zelf ook niet lang bij stil staan dat is ook een feit
pi_34616003
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Carda het volgende:
Precies, anders blijf je maar in dezelfde kring en worden je vrienden er ondanks dat ze het niet erg vinden best wel moe van je hehe
Klopt.
quote:
Maarja je moet er zelf ook niet lang bij stil staan dat is ook een feit
Dat al helemaal niet indd.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:15:39 #287
139913 Raat
pi_34616148
Stil staan is dood gaan zeiden we hier altijd, er is ook eigenlijk niets leuker dan weer opnieuw verliefd worden natuurlijk!!
pi_34616184
ach mijn vrienden zeggen hetzelfde als wat er hier gezegd wordt, maar soms denk je alles beter te weten he.....achteraf had ik gewoon naar ze moeten luisteren.....maar ja, das achteraf.
ik hoop alleen dat ik de volgende keer wel wat beter naar ze luister
pi_34616304
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef Raat het volgende:
Stil staan is dood gaan zeiden we hier altijd, er is ook eigenlijk niets leuker dan weer opnieuw verliefd worden natuurlijk!!
Ik kan niet wachten. .
  maandag 30 januari 2006 @ 16:20:43 #290
139913 Raat
pi_34616312
Liefde maakt blind, maar je vrienden niet???
pi_34616316
Ja Raat dat is zo

En Carriron, het probleem is dat je vrienden ook hun mening hebben over jouw vriend(in). Dat beinvloed ook hun oordeel.
Je moet je eigen weg volgen vind ik. En een "second" opinion kan nooit kwaad toch?
pi_34616586
vrienden kunnen alles heel erg veel beinvloeden als je niet zelf stevig in je schoenen staat.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:32:45 #293
139913 Raat
pi_34616680
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:29 schreef het.ismij het volgende:
vrienden kunnen alles heel erg veel beinvloeden als je niet zelf stevig in je schoenen staat.
Is waar, maar ze kunnen je ook dingen vertellen die je zelf niet ziet of wil zien terwijl ze misschien wel heel positief zijn.
pi_34616835
Als je maar genoeg van iemand houdt, dan kunnen je vrienden nog zo gelijk hebben, je slaat hun advies toch in de wind. Zonder in detail te willen treden, had ik achteraf beter moeten weten en naar hen moeten luisteren, maar ik heb er absoluut geen spijt van. Ik kan echt zeggen dat in de tijd dat ik wat met haar heb gehad, ik nog nooit zo gelukkig ben geweest. Daarom doet het nu zo verschrikkelijk veel pijn dat het voorbij is. En dat ze al zo snel iemand anders heeft gevonden.....
pi_34616976
Vrienden kunnen meedogeloos eerlijk zijn, zeker als ze vinden dat het nodig is.
Maarjah zoals al 100000000x keren eerder vermeld.
Liefde maakt blind hé.
Same here carriron, alleen vond ze hem eigenlijk al voordat het uit was met mij.. en dat steekt. Maarja mijn vrienden vonden haar toch al niet zo'n toffe meid achteraf he. Hoop dat de volgende een beetje beter bij hun in de smaak valt Nee zonder gekheid.. je (echte!) vrienden voelen meer aan dan je denkt.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:51:54 #297
139913 Raat
pi_34617269
Quote: je (echte!) vrienden voelen meer aan dan je denkt

Klopt zeker weten!! Die van mij zagen ons als een team, maar zagen ook dat er iets niet goed zat..
pi_34618526
1 maand uit en mijn gevoelens zijn nog steeds even sterk als toen het aan was. Krijg ik hem ooit uit me hoofd :S. Liefde lijkt wel vergif, voel me er zwaar ongelukkig door.

Gelukkig heb ik vrienden die er voor mij zijn. Ze laten me gelukkig wel lachen..
A conclusion is the place where you got tired of thinking
  maandag 30 januari 2006 @ 17:45:48 #299
139913 Raat
pi_34618978
Zolang je jezelf maar bezig houdt is er niets aan de hand...tot het moment dat je stil zit zo shit!!
pi_34619118
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Carda het volgende:
Same here carriron, alleen vond ze hem eigenlijk al voordat het uit was met mij.. en dat steekt. Maarja mijn vrienden vonden haar toch al niet zo'n toffe meid achteraf he. Hoop dat de volgende een beetje beter bij hun in de smaak valt Nee zonder gekheid.. je (echte!) vrienden voelen meer aan dan je denkt.
ze zei dat ze pas was met hem kreeg nadat het voorbij was met mij. Ergens heb ik daar zo mijn twijfels bij, maar aan de andere kant zijn we altijd heel eerlijk en open tegen elkaar geweest, dus ik hoop dat ze ook daarin eerlijk tegen me was. En tja mijn vrienden konden ook niet begrijpen wat ik in haar zag, zeiden ze achteraf. Maar voor mij was ze alles.
En diezelfde vrienden zeiden dat het niet verstandig was om al zo snel weer contact met haar te hebben. Daarin hadden ze in ieder geval wel gelijk.
pi_34620484
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Willemijntje het volgende:
1 maand uit en mijn gevoelens zijn nog steeds even sterk als toen het aan was. Krijg ik hem ooit uit me hoofd :S. Liefde lijkt wel vergif, voel me er zwaar ongelukkig door.

Gelukkig heb ik vrienden die er voor mij zijn. Ze laten me gelukkig wel lachen..
Dat moet slijten, gaat niet ineens. Gewoon veel nieuwe mensen leren kennen en dan vergeet je hem snel genoeg. Gevoelens voor hem blijven altijd wel maar je kunt het dan een plekje geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')