Ik herken dit heel erg (ben wat topics weggeweesd ondertussen gelukkig). Tis bij mij nu 5 maanden uit, ik ben zelf verder gegaan met mijn leven, heb t dermate druk met vanalles dat ik niet heel erg mezelf druk kan maken. Ik merk echter wel dat ik er nog niet over heen ben, ondanks de periode die er ondertussen overheen is gegaan. De redenen daarvoor zijn simpel:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef tijnemans26 het volgende:
Ik heb het een week volgehouden om helemaal geen contact te hebben. Contact zoeken komt niet van mij, dat doet ze zelf vaak: bellen/SMS'en. Ik zou haar graag zien, maar die vorm van contact zoeken komt niet in haar op![]()
Focus me ook op hele andere dingen: heb net een nieuwe baan, doe vaak leuke dingen met vrienden, ben er voor mijn familie. Maar toch blijft dat gemist op het moment dat je thuiskomt en alleen in je bedje ligt. De week geen contact had ik ook genomen omdat ik me op mijn werk wilde kunnen concentreren.
dat je dat niet wil/kan, is dat een teken dat je er niet overheen bent?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:04 schreef Emel het volgende:
[..]
mocht hij een ander krijgen, dan stap ik helemaal uit zijn leven denk ik. Ik heb geen behoefte om hem met een ander te zien.
Wat zou het anders kunnen zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Lexcorp het volgende:
dat je dat niet wil/kan, is dat een teken dat je er niet overheen bent?
ik ben niet overheenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
dat je dat niet wil/kan, is dat een teken dat je er niet overheen bent?
nee dat is het helemaal nietquote:
kan best toch? ik durf best te zeggen dat ik liever zie dat ik eerst zelf weer aan de vrouw ben, dan dat zij eerder weer aan een kerel is. Zelfde dat als je als ex toch t wel fijjn vind om te zien dat je voormalige vriendinnetje een lelijke/nietszeggende gast alss jouw opvolger heeft.. weer een reden minder om jaloers te zijn dan!quote:
het kan best jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
kan best toch? ik durf best te zeggen dat ik liever zie dat ik eerst zelf weer aan de vrouw ben, dan dat zij eerder weer aan een kerel is. Zelfde dat als je als ex toch t wel fijjn vind om te zien dat je voormalige vriendinnetje een lelijke/nietszeggende gast alss jouw opvolger heeft.. weer een reden minder om jaloers te zijn dan!
maar in jouw geval... wel lekker dat je dan echt gedwongen wordt om afstand te nemen, versneld wel het hele proces iig!
Dat vind k altijd van die vreemde uitspraken.quote:
helemaal niet. Iemand missen en lijden onder een breuk is niet hetzelfde als terug een relatie willen starten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:27 schreef het.ismij het volgende:
Dat vind k altijd van die vreemde uitspraken.
Het komt er dan min of meer op neet imo dat je beide spijt hebt van het beeindigen van een relatie.
Oke zit wat in, als het echt niet werkt kan je elkaar indd missen, maar goed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
helemaal niet. Iemand missen en lijden onder een breuk is niet hetzelfde als terug een relatie willen starten.
Hoeveel je ook van iemand houdt, als je weet dat een relatie gewoon niet werkt en toch gedoemd is om te mislukken, heeft het gewoon geen zin om opnieuw te beginnen.
en dat besef kan pijn doen, maar verbreken is en blijft dan de beste keuze
nou, persoonlijk, als ik "twijfel" is het in 100 % van de gevallen dan toch niet blijven duren. Een relatie is nooit perfect natuurlijk, en je ergert je altijd wel eens, maar als ik écht twijfel of een relatie nog wel moet blijven duren, loopt het op een bepaald moment toch slecht af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:34 schreef het.ismij het volgende:
Oke zit wat in, als het echt niet werkt kan je elkaar indd missen, maar goed.
Het ligt er natuurlijk aan op welke grond je relatie is beëindigd.
Als je uit elkaar gaat door "twijfel", dan wordt het toch wel lastig.
Gelukkig is het bij iedereen anders.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nou, persoonlijk, als ik "twijfel" is het in 100 % van de gevallen dan toch niet blijven duren. Een relatie is nooit perfect natuurlijk, en je ergert je altijd wel eens, maar als ik écht twijfel of een relatie nog wel moet blijven duren, loopt het op een bepaald moment toch slecht af.
Das persoonlijke keus.quote:en natuurlijk heeft de reden van de breuk er veel mee te maken... toch zou ik persoonlijk nooit met een ex herbeginnen. Ik denk dat dat voor mij niet meer zou werken, hoe graag ik die man nog zou zien. Iets fundamenteels zou geknakt zijn. Maar dat is dus persoonlijk![]()
nee geen spijtquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat vind k altijd van die vreemde uitspraken.
Het komt er dan min of meer op neer imo dat je beide spijt hebt van het beeindigen van een relatie.
Ja dat is lastig, k ken ut,quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:30 schreef Emel het volgende:
[..]
nee geen spijt
het werkte niet meer, ondanks dat we erg veel van elkaar hielden en nog steeds van elkaar houden
Dat schiet ook niet echt op.quote:na 4 maanden weten we nog steeds niet hoe we met elkaar om moeten gaan.Contact met elkaar bezorgt ons ook pijn.We hebben altijd een enorme aantrekkingskracht gehad en dat is er nog steeds als we elkaar zien. Daarom is het voor ons beiden goed dat hij nu 6 maanden weg is.
ieder is andersquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ja dat is lastig, k ken ut,![]()
[..]
Dat schiet ook niet echt op.
Het is maar net wat je zelf wilt in omgang.
Ik was daar (gelukkig) niet zo moeilijk in, dat heeft tot het eindresultaat van nu geleid.
Ik kan heel makkelijk me gevoel opzij schuiven/negeren/verbergen, heeft me wel erg geholpen moet ik zeggen.
zal ik de liefde van mn leven tegen komen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef het.ismij het volgende:
Er kan een hoop gebeuren in 6 maanden.
Dus zal wel goed komen!! ("positive thinking")
ik zou het niet trekken hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:44 schreef Sander_K het volgende:
't is nu net 1 maand uit, na 3 maanden gehad te hebben, en moet zeggen.. we gaan nu nog beter met elkaar om dan toen we met elkaar hadden..![]()
We kunnen gewoon over van alles praten nog, en schuwen niet te vertellen over evt. nieuwe liefde.. best apart eigenlijk. Sterker nog, ze zit af en toe mee te kijken als ik zit te flirten of af te spreken met iemand op msn, en ze nodigt me uit op feestje waar nb haar evt. nieuwe vriend zit..
En toen ik aan het daten was met een vriendin van haar, had ze er totaal geen problemen mee :s
Terwijl we toch best ver waren in de relatie, ookal was het 3 mnd... we gingen erg snel met alles.
Wat moet ik daar nu van denken? ikzelf vind het aan de ene kan fantastisch, dat ik het kan, dat zij het kan.. maar af en toe snap ik niet hoe iemand eerst echt verliefd kan worden, tot houden van zelfs, en nadat het uit is, wel nog zoveel kan/wil omgaan met mij zonder dat er wat is.. moet toegeven dat ze m'n hartje soms weleens weer sneller laat kloppen![]()
Gelukkig heb ik genoeg afleiding en aandacht van vrouwen, ik denk dat ik zonder dat het niet zou kunnen... lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |