abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:39:51 #51
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_34173979
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef tijnemans26 het volgende:
Ik heb het een week volgehouden om helemaal geen contact te hebben. Contact zoeken komt niet van mij, dat doet ze zelf vaak: bellen/SMS'en. Ik zou haar graag zien, maar die vorm van contact zoeken komt niet in haar op

Focus me ook op hele andere dingen: heb net een nieuwe baan, doe vaak leuke dingen met vrienden, ben er voor mijn familie. Maar toch blijft dat gemist op het moment dat je thuiskomt en alleen in je bedje ligt. De week geen contact had ik ook genomen omdat ik me op mijn werk wilde kunnen concentreren.
Ik herken dit heel erg (ben wat topics weggeweesd ondertussen gelukkig). Tis bij mij nu 5 maanden uit, ik ben zelf verder gegaan met mijn leven, heb t dermate druk met vanalles dat ik niet heel erg mezelf druk kan maken. Ik merk echter wel dat ik er nog niet over heen ben, ondanks de periode die er ondertussen overheen is gegaan. De redenen daarvoor zijn simpel:
- contact houden
- elkaar zien

Het komt er ene beetje op neer dat ik een zwak voor t meisje heb, maar wel mezelf op de eerste plaats zet. Ik heb me zwaktes gehad met sturen berichtjes enzo, maar ook al eens het contact verbroken. GEvolg is dat ik 10 dagen lang iedere dag berichtjes kreeg etc.. Gevolg is dat er dan bij mij weer een lampje gaat branden dat zij blijkbaar toch ook iets van een zwak heeft (of zit ik ernaast?), waardoor ik toch weer antwoord, het contact weer meer wordt, we mekaar zien, dat leuk is, er een serieus gesprek komt van mijn kant (vind t anders sonde van mijn energie). het vervolges weer klapt.

In het begin kwam het initiatief vaak van mij, dat is ondertussen helemala gestopt. Ik kijjk wel waar zij mee op de proppen komt, en dan stelt ze toch weer voor mekaar te zien enzo, gebeuren er weer meer dingen die gezond zijn bij een normale vriendschap etc.. Is zij nou gewoon zo verdomd tegenstrijdig/wijfelend en is t aan mij om weer es initiatief te tonen, of moet ik er gewoon van uitgaan dat zij problemen met zichzelf heeft waar ik me lekker buiten moet laten? Merk wel dat t verdomd moeilijk is om dat te doen, maar gezien het doel het op zijn tijd wel waard is.
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:41:14 #52
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_34174046
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:04 schreef Emel het volgende:

[..]
mocht hij een ander krijgen, dan stap ik helemaal uit zijn leven denk ik. Ik heb geen behoefte om hem met een ander te zien.
dat je dat niet wil/kan, is dat een teken dat je er niet overheen bent?
pi_34174324
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Lexcorp het volgende:
Wat zou het anders kunnen zijn?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:48:14 #54
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_34174399
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef VD het volgende:

[..]

Wat zou het anders kunnen zijn?
egoisme? zij niet zolang ik niet
pi_34175306
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

ik ben niet overheen hij ook niet
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_34175333
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

egoisme? zij niet zolang ik niet
nee dat is het helemaal niet
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:33:11 #57
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_34176508
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef Emel het volgende:

[..]

nee dat is het helemaal niet
kan best toch? ik durf best te zeggen dat ik liever zie dat ik eerst zelf weer aan de vrouw ben, dan dat zij eerder weer aan een kerel is. Zelfde dat als je als ex toch t wel fijjn vind om te zien dat je voormalige vriendinnetje een lelijke/nietszeggende gast alss jouw opvolger heeft.. weer een reden minder om jaloers te zijn dan!

maar in jouw geval... wel lekker dat je dan echt gedwongen wordt om afstand te nemen, versneld wel het hele proces iig!
pi_34176901
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

kan best toch? ik durf best te zeggen dat ik liever zie dat ik eerst zelf weer aan de vrouw ben, dan dat zij eerder weer aan een kerel is. Zelfde dat als je als ex toch t wel fijjn vind om te zien dat je voormalige vriendinnetje een lelijke/nietszeggende gast alss jouw opvolger heeft.. weer een reden minder om jaloers te zijn dan!

maar in jouw geval... wel lekker dat je dan echt gedwongen wordt om afstand te nemen, versneld wel het hele proces iig!
het kan best ja ik heb voorlopig geen behoefte aan een nieuwe relatie.

wel raar dat mn ex 6 maanden weg is. Ik moet wennen aan het idee. We hebben iig goed afscheid genomen van elkaar. Het zal zeker het proces versnellen
pi_34182019
Wereld van verschil m'n ex. Dacht, ik test het even. Heb d'r mee uit gevraagd naar een event. Binnen twee uur een volmondig ja. Ze vroeg zelfs hoe het met me ging.

Klinkt misschien raar maar dit is echt wennen. .
pi_34187391
Wow Viper.......of VD tegenwoordig. Ben hier al een tijdje niet meer geweest, lees af en toe wel mee. Maar zie dat jij weer kansen ziet in een herstart, of lijkt dat maar zo. Pas wel op dat ze je niet nog eens door de mangel haalt!

Ik zie noch spreek mijn ex meer, ze woont sinds november samen ver weg van mij.....met die gast waarvoor ze bij mij weg ging. Ik vind het best zo, het is haar geluk en dat gun ik haar ook.....maar in contact met haar heb ik geen behoefte meer. Zij wil wel contact met mij, maar dat is haar probleem, hehe
Heb zelf ook weer even wat gehad met iemand anders en dat beviel goed, geen enge ex-herinneringen ofzo......voor herhaling vatbaar dus
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_34190184
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef Emel het volgende:

[..]

ik ben niet overheen hij ook niet
Dat vind k altijd van die vreemde uitspraken.
Het komt er dan min of meer op neer imo dat je beide spijt hebt van het beeindigen van een relatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door het.ismij op 18-01-2006 08:32:43 ]
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 18 januari 2006 08:27 schreef het.ismij het volgende:

Het komt er dan min of meer op neet imo dat je beide spijt hebt van het beeindigen van een relatie.
helemaal niet. Iemand missen en lijden onder een breuk is niet hetzelfde als terug een relatie willen starten.

Hoeveel je ook van iemand houdt, als je weet dat een relatie gewoon niet werkt en toch gedoemd is om te mislukken, heeft het gewoon geen zin om opnieuw te beginnen.

en dat besef kan pijn doen , maar verbreken is en blijft dan de beste keuze
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_34190272
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:32 schreef petitlapin het volgende:

[..]

helemaal niet. Iemand missen en lijden onder een breuk is niet hetzelfde als terug een relatie willen starten.

Hoeveel je ook van iemand houdt, als je weet dat een relatie gewoon niet werkt en toch gedoemd is om te mislukken, heeft het gewoon geen zin om opnieuw te beginnen.

en dat besef kan pijn doen , maar verbreken is en blijft dan de beste keuze
Oke zit wat in, als het echt niet werkt kan je elkaar indd missen, maar goed.
Het ligt er natuurlijk aan op welke grond je relatie is beëindigd.
Als je uit elkaar gaat door "twijfel", dan wordt het toch wel lastig.
Op woensdag 18 januari 2006 08:34 schreef het.ismij het volgende:

Oke zit wat in, als het echt niet werkt kan je elkaar indd missen, maar goed.
Het ligt er natuurlijk aan op welke grond je relatie is beëindigd.
Als je uit elkaar gaat door "twijfel", dan wordt het toch wel lastig.
nou, persoonlijk, als ik "twijfel" is het in 100 % van de gevallen dan toch niet blijven duren. Een relatie is nooit perfect natuurlijk, en je ergert je altijd wel eens, maar als ik écht twijfel of een relatie nog wel moet blijven duren, loopt het op een bepaald moment toch slecht af.

en natuurlijk heeft de reden van de breuk er veel mee te maken... toch zou ik persoonlijk nooit met een ex herbeginnen. Ik denk dat dat voor mij niet meer zou werken, hoe graag ik die man nog zou zien. Iets fundamenteels zou geknakt zijn. Maar dat is dus persoonlijk
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_34190813
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:10 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nou, persoonlijk, als ik "twijfel" is het in 100 % van de gevallen dan toch niet blijven duren. Een relatie is nooit perfect natuurlijk, en je ergert je altijd wel eens, maar als ik écht twijfel of een relatie nog wel moet blijven duren, loopt het op een bepaald moment toch slecht af.
Gelukkig is het bij iedereen anders.
quote:
en natuurlijk heeft de reden van de breuk er veel mee te maken... toch zou ik persoonlijk nooit met een ex herbeginnen. Ik denk dat dat voor mij niet meer zou werken, hoe graag ik die man nog zou zien. Iets fundamenteels zou geknakt zijn. Maar dat is dus persoonlijk
Das persoonlijke keus.
Op woensdag 18 januari 2006 08:27 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Het komt er dan min of meer op neer imo dat je beide spijt hebt van het beeindigen van een relatie.
nee geen spijt
het werkte niet meer, ondanks dat we erg veel van elkaar hielden en nog steeds van elkaar houden

na 4 maanden weten we nog steeds niet hoe we met elkaar om moeten gaan.Contact met elkaar bezorgt ons ook pijn.We hebben altijd een enorme aantrekkingskracht gehad en dat is er nog steeds als we elkaar zien. Daarom is het voor ons beiden goed dat hij nu 6 maanden weg is.
pi_34191119
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:30 schreef Emel het volgende:

[..]

nee geen spijt
het werkte niet meer, ondanks dat we erg veel van elkaar hielden en nog steeds van elkaar houden
Ja dat is lastig, k ken ut,
quote:
na 4 maanden weten we nog steeds niet hoe we met elkaar om moeten gaan.Contact met elkaar bezorgt ons ook pijn.We hebben altijd een enorme aantrekkingskracht gehad en dat is er nog steeds als we elkaar zien. Daarom is het voor ons beiden goed dat hij nu 6 maanden weg is.
Dat schiet ook niet echt op.
Het is maar net wat je zelf wilt in omgang.
Ik was daar (gelukkig) niet zo moeilijk in, dat heeft tot het eindresultaat van nu geleid.
Ik kan heel makkelijk me gevoel opzij schuiven/negeren/verbergen, heeft me wel erg geholpen moet ik zeggen.
Op woensdag 18 januari 2006 09:35 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ja dat is lastig, k ken ut,
[..]

Dat schiet ook niet echt op.
Het is maar net wat je zelf wilt in omgang.
Ik was daar (gelukkig) niet zo moeilijk in, dat heeft tot het eindresultaat van nu geleid.
Ik kan heel makkelijk me gevoel opzij schuiven/negeren/verbergen, heeft me wel erg geholpen moet ik zeggen.
ieder is anders

het is geforceerd omgaan met elkaar, je weet geen houding aan te nemen, dat heeft hij veel sterker dan ik.

we zien wel over 6 maanden dan zijn we haast een jaar uit elkaar
pi_34191253
Er kan een hoop gebeuren in 6 maanden.
Dus zal wel goed komen!! ("positive thinking" )
Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef het.ismij het volgende:
Er kan een hoop gebeuren in 6 maanden.
Dus zal wel goed komen!! ("positive thinking" )
zal ik de liefde van mn leven tegen komen?
pi_34191287
't is nu net 1 maand uit, na 3 maanden gehad te hebben, en moet zeggen.. we gaan nu nog beter met elkaar om dan toen we met elkaar hadden..

We kunnen gewoon over van alles praten nog, en schuwen niet te vertellen over evt. nieuwe liefde.. best apart eigenlijk. Sterker nog, ze zit af en toe mee te kijken als ik zit te flirten of af te spreken met iemand op msn, en ze nodigt me uit op feestje waar nb haar evt. nieuwe vriend zit..

En toen ik aan het daten was met een vriendin van haar, had ze er totaal geen problemen mee :s
Terwijl we toch best ver waren in de relatie, ookal was het 3 mnd... we gingen erg snel met alles.

Wat moet ik daar nu van denken? ikzelf vind het aan de ene kan fantastisch, dat ik het kan, dat zij het kan.. maar af en toe snap ik niet hoe iemand eerst echt verliefd kan worden, tot houden van zelfs, en nadat het uit is, wel nog zoveel kan/wil omgaan met mij zonder dat er wat is.. moet toegeven dat ze m'n hartje soms weleens weer sneller laat kloppen

Gelukkig heb ik genoeg afleiding en aandacht van vrouwen, ik denk dat ik zonder dat het niet zou kunnen... lastig
pi_34191334
grappig dat het na een breuk zo goed kan gaan waarom niet tijdens de relatie?
pi_34191412
je bent binnen een relatie bezig met je relatie.
Daarna als vrienden niet meer.
K merkte dat ook de laatste tijd tussen mij en me ex.
Je bent "vrijer" en gaat "vrijer" met elkaar om. Je praat als goede vrienden met elkaar, en dan praat je op een hele andere toon dan als je met je relatie bezig bent.
heb je nog twijfels?

na een breuk zijn er ook weinig/geen verwachtingen meer van elkaar. Je gaat veel ontspannen met elkaar om.
pi_34191487
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:44 schreef Sander_K het volgende:
't is nu net 1 maand uit, na 3 maanden gehad te hebben, en moet zeggen.. we gaan nu nog beter met elkaar om dan toen we met elkaar hadden..

We kunnen gewoon over van alles praten nog, en schuwen niet te vertellen over evt. nieuwe liefde.. best apart eigenlijk. Sterker nog, ze zit af en toe mee te kijken als ik zit te flirten of af te spreken met iemand op msn, en ze nodigt me uit op feestje waar nb haar evt. nieuwe vriend zit..

En toen ik aan het daten was met een vriendin van haar, had ze er totaal geen problemen mee :s
Terwijl we toch best ver waren in de relatie, ookal was het 3 mnd... we gingen erg snel met alles.

Wat moet ik daar nu van denken? ikzelf vind het aan de ene kan fantastisch, dat ik het kan, dat zij het kan.. maar af en toe snap ik niet hoe iemand eerst echt verliefd kan worden, tot houden van zelfs, en nadat het uit is, wel nog zoveel kan/wil omgaan met mij zonder dat er wat is.. moet toegeven dat ze m'n hartje soms weleens weer sneller laat kloppen

Gelukkig heb ik genoeg afleiding en aandacht van vrouwen, ik denk dat ik zonder dat het niet zou kunnen... lastig
ik zou het niet trekken hoor maar ik had 3 jaar met hem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')