Was inderdaad leuk. Gezellig leuk. Geen spanningen, zowel positief als negatief.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:58 schreef VD het volgende:
Morgen met mijn ex sociaal doen. Bios/drinken. Leuk..
Rlext dat je er cool onder bleef.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:54 schreef VD het volgende:
[..]
Was inderdaad leuk. Gezellig leuk. Geen spanningen, zowel positief als negatief.
Ook weer een update gehad. Geen vriend aanwezig maar neukt wel een getrouwde vent.. Afknapper.
. Kon die info wel aan zonder emotioneel te worden. Niet fijn, maar ik blijf stabiel. Teken dat het beter gaat.
.
Maar het beeld van lief/onschuldig meisje is wel weg..
Als je echt voor elkaar gemaakt bent, dan kom je tóch wel weer bij elkaar. Dan maakt het ook niet uit als je met je ratio een besluit tot afstand neemt. Dat wordt dan toch wel weer 'overruled' als het meant to be is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:10 schreef Copycat het volgende:
maar als jullie écht voor elkaar gemaakt zijn, waarom zijn jullie dan niet samen?
Inderdaad. Als jullie voor elkaar gemaakt zijn, is de liefde ook zo sterk om te overleven na een periode van complete radiostilte* .quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:14 schreef Moonah het volgende:
Als je echt voor elkaar gemaakt bent, dan kom je tóch wel weer bij elkaar. Dan maakt het ook niet uit als je met je ratio een besluit tot afstand neemt. Dat wordt dan toch wel weer 'overruled' als het meant to be is.
Míj heeft deze manier van denken er altijd doorheen geholpen. En dan bleek dus uiteindelijk dat we kennelijk toch niet zo voor elkaar gemaakt waren als ik dacht.![]()
Je doet er goed aan, als je daarmee 'kappen' bedoelt, ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef SHE het volgende:
ok; komt een heel verhaal hoor, dus ik waarschuw jullie maar even
Ik en mijn ex kennen elkaar sinds 2002; relatie aangegaan en dat 2.5 jr volgehouden. In het kort heb ik hem nooit zo heel erg netjes behandeld en wat dingen gedaan die niet zo door de beugel kunnen.
Spijt van natuurlijk en ondanks dat ik in beginsel niet verliefd op hem was, met de jaren zo vreselijk gek van hem geworden dat ik zowat brak toen hij er een punt achter zette, 1.5 jr terug
Ondanks dat het uit was, zagen en spraken we elkaar nog elke dag. Waarom vraag je je af, nou simpelweg om de reden dat we ondanks onze stormachtige relaties en botsende persoonlijkheden helemaal gek van elkaar zijn.
Afgelopen 1.5 jr, sinds het uit is, gingeb we nog wel met elkaar naar bed en deelden nog steeds alle emoties, ups & highs ( dom ja , I know )
Daar wij allebei in de naieve veronderstelling waren dat vrienden zijn met je ex werkt
Alleen is dat geen vriendschap...met je vrienden neuk je immers niet .
Ik voel nog steeds veel voor hem en wilde ook steeds weer een nieuwe kans, maar omdat ik hem zovaak heb gekwetst in het verleden, durfde en durft hij het nog steeds niet aan. Hij heeft er geen vertrouwen in.
Aan de andere kant, belemmert hij me wel met een ander verder te gaan. Als ik een date heb, mailt hij me plat of belt met beschuldigingen en gezeik...snap ik dus niets van.
1.5 jr nog zo aan elkaar vast zitten en niet los laten, leek mij ongezond...en dus gisteren eindelijk verstandig geweest en hem gezegd dat we voorlopig het contact moeten verbreken.
Ik kan er niet meer tegen, een soort halve relatie te hebben, met alleen maar lasten weinig lusten ( op sex na ) Immers, hij wil zich niet comitten !
En ik leen me daar dus niet voor..
Uiteraard ging hij over de zeik en mailen we sinds gisteravond non stop; omdat hij pissig is en mij verwijt te zwart/wit te zijn. Hij kan niet geloven dat ik een "vriendschap" weggooi...en ik kan niet begrijpen waarom hij niet begrijpt dat een vriendschap voor mij te moeilijk is nog steeds en ik hem sowieso teveel als belemmering ervaar en de vriendschap niet gezond vind.
Om een lang verhaal nog langer te maken...Hier kunnen we het nog dagen over hebben, maar ik heb deze keuze al eens eerder gemaakt en me steeds door hem laten omlullen...met het gevoel dat ik nu 1.5 jr na dato nog steeds single ben en geen reet verder kom
Ik doe hier toch wel goed aan?
ik zeg niet dat het dan dus niet liefde kan zijn, maar dat die wanhoop en dat hevig verlangen dat je je voelt, niet perse een bewijs van liefde is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef petitlapin2 het volgende:
is houden van dan meer dan angst, verlangen, fysicke aantrekkingskracht, iemand missen, willen dat iemand naar jou verlangt ?
en liefde zorgt juist voor al die shit, volgens mij. Als er geen liefde in het spel is, dan was het wel al lang voorbij ...
nou en ik geloof dus, dat als je keer op keer desastreuze problematische liefdes hebt, dat je dan dus zo verlangt naar die ene alles omvattende liefde, dat je bepaalde zaken gaat verwarren met liefde.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:23 schreef petitlapin2 het volgende:
tja, het zal zijn dat ik nogal wat "problematische liefdes" heb gekend en zo
maar ik ben ervan overtuigd dat ik echt wel van die manen hield, al heb ik sommigen wel serieus gekwetst. En dat ging echt wel veel verder dan fysieke aantrekkingskracht ... ik hield gewoon van die venten...
Maar ja, soms moet je gewoon loslaten. Want liefde is niet alleen maar een positief gevoel, het kan destructief zijn.
Wat een ******slet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:21 schreef Carda het volgende:
Mijn verhaal in het kort, mijn ex ging vreemd, kreeg er spijt van, vertelde me het 2 weken nadat ik bij haar weg was in tranen en tuiten.. ze had er zoo spijt van en ze wilde mij en niet hem.. 3 dagen later zat die kerel weer bij haar op de koffie.. dat was de meest kloten week van mijn hele leven tot nu toe...
Vrienden voor het leven, erg belangrijk. Iets wat je zeker nooit moet opgeven!!quote:Gaat nu na heel veel praten erover met anderen wel weer goed.. als ik niet zoveel vrienden nog had dan wist ik het niet meer hoor.. En nu kom ik er ook achter dat je vrienden HEEL belangrijk voor je zijn en je vriendin maar eerst moet bewijzen dat ze heel erg belangrijk is.
Das wel een teringstreek indd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:30 schreef Carda het volgende:
Het lullige is dat het allemaal zo vaag ging... ze kustte met hem, vertelde mij niks maar maakte het uit onder het mom van, "samenwonen gaat niet we moeten uit elkaar maar ik wil je nog wel veel zien"
(aan het lijntje houden dus..terwijl ze zei dat ze dat niet wilde doen)..
Toen hield ik me dus nog goed.. en gingen we als vrienden uit mekaar. Zelfs samen nog op vakantie als vrienden. Een dagen nadat ik uit d'r huis was is ze met hem naar bed geweest..
En het weekend daarna dus verteld aan mij..
Mensen die het zelf niet is overkomen snappen het inderdaad niet echt. Het klinkt misschien hard, maar het is wel zo dat het eigenlijk goed is als ze zelf ook op der bek gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:49 schreef Carda het volgende:
Stilletjes hoop ik dat ze ooit een keer begrijpt of ervaard hoe dat is.. zodat ze het nooit weer iemand aan wil doen. Of we nog normaal vrienden kunnen zijn weet ik niet.. dat zal de tijd wel leren.. bah.. heb nie eens ajuus kunnen zeggen tegen haar ouders na anderhalf jaar en 2 maand samenwonen..
Het is altijd het kutste als het de eerste keer uitgaat met diegenene waarvan je dacht dat het "de ware"was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:03 schreef Carda het volgende:
26 allebei... was mijn eerste echte lange relatie. En vergeven kan ik haar denk ik wel maar mijn vertrouwen in haar is wel erg gekrenkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |