abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34611579
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:30 schreef Carriron het volgende:
ik heb geprobeerd te snel weer vrienden met haar te worden, terwijl ik daar nog helemaal niet aan toe ben.....ik dacht het aan te kunnen dat ze ondertussen iemand anders heeft, maar dat valt dus vies tegen....het doet me alleen maar beseffen hoe veel ik nog van haar hou en hoe erg ik haar mis....
Dat heb ik nou dus ook, zij zegt dat ze wel vrienden wil worden maar ik heb daar nu echt even tijd voor nodig. Ik moet mijn gevoel voor haar weg kunnen zetten, dat lukt nu ook steeds beter doordat ik me heel veel onder de mensen begeef. Het enige wat ik nu mis is een beetje aandacht van mensen maar dat komt denk ik wel goed
pi_34611673
Wij hadden het ook eerder geprobeerd maar dat werkte niet echt. Ik was een emotioneel wrak en zij kon er totaal niet mee omgaan. Nu gaat het gelukkig wel goed. Doen elke week wel even 'iets' samen. .
pi_34611780
Ja dat wilde ik ook VD, maarja.. kan nu niet.. wil haar even niet zien nu en dat is andersom ook zo. We moeten elkaar met rust laten.
pi_34611821
Komt misschien vanzelf wel weer. .
pi_34612004
Rustig aan allemaal.
Alles komt vanzelf weer goed
(kijk maar naar vd en mij we waren hopeloos de weg kwijt. en nu,.. )
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
pi_34612060
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:00 schreef Carda het volgende:
hehe, m'n vrienden zeggen dat ik maar es een meid moet nemen om haar te vergeten.. maar vind zelf niet echt dat dat gaat werken.
Rebound girly werkt indd niet.
Is ook lullig voor haar.
Op maandag 30 januari 2006 14:00 schreef Carda het volgende:
hehe, m'n vrienden zeggen dat ik maar es een meid moet nemen om haar te vergeten.. maar vind zelf niet echt dat dat gaat werken.
Niet doen. Je zou zelf toch ook niet als rebound gebruikt willen worden?

Of het moet een verschikkelijk lekker wijf zijn natuurlijk. .
pi_34612167
Precies, heb liever gewoon meiden waarmee ik goed kan praten. Of er later wat van komt.. mja dat kan altijd. Maarja, rebound girly werkte bij vrienden van me wel.. anders beginnen ze er niet over..

Ach ja.. we zien wel wat er gebeurd als ik ga stappen
pi_34612175
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:04 schreef VD het volgende:

[..]

Niet doen. Je zou zelf toch ook niet als rebound gebruikt willen worden?

Of het moet een verschikkelijk lekker wijf zijn natuurlijk. .
Dan valt er nog wat over te zeggen indd!
  maandag 30 januari 2006 @ 14:08:58 #261
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_34612280
Had a Rebound boy, en het werd er alleen maar erger van
pi_34612302
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef Raat het volgende:
Had a Rebound boy, en het werd er alleen maar erger van
Dan ga je alles in die andere missen
dat schiet ook niet op!
pi_34612365
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef Carda het volgende:
Hmm.. mja misschien helpt het voor sommigen wel en voor sommigen niet.
verschilt per persoon, dat wel.
pi_34613001
Als ik de kans zou krijgen zou ik eroverheen gaan puur voor de lust. meer niet.
Op maandag 30 januari 2006 13:32 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Gewoon weer afkappen, en eerlijk tegen haar zijn als je haar ooit nog is als vrienden verder wilt zien.

* het.ismij vindt zichzelf ineens heel wijs/verstandig klinken
Als ik zo me posts is teruglees, moet niet gekker worden.
dat zou ik wel moeten doen ja, dat weet ik ook wel. maar heb het de vorige keer ook maar een paar weken volgehouden om geen contact te hebben, totdat ze een meeltje stuurde hoe het met me ging.
ik wil haar echt niet kwijt als vriendin, daarvoor is er teveel gebeurd tussen ons. maar de reden dat ik haar nu weer wil zien, zal wel komen door de gevoelens die ik nog steeds voor haar heb. en das geen goede reden om haar te blijven zien. alleen ik weet nu al dat ik het contact met haar ga missen, ik ga haar missen.....dat was vorige keer ook al zo, en als ze dan weer es wat van zich laat horen, is het zo makkelijk om weer af te spreken. Ben dan gewoon niet sterk genoeg
pi_34613078
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef Carriron het volgende:

[..]

dat zou ik wel moeten doen ja, dat weet ik ook wel. maar heb het de vorige keer ook maar een paar weken volgehouden om geen contact te hebben, totdat ze een meeltje stuurde hoe het met me ging.
ik wil haar echt niet kwijt als vriendin, daarvoor is er teveel gebeurd tussen ons. maar de reden dat ik haar nu weer wil zien, zal wel komen door de gevoelens die ik nog steeds voor haar heb. en das geen goede reden om haar te blijven zien. alleen ik weet nu al dat ik het contact met haar ga missen, ik ga haar missen.....dat was vorige keer ook al zo, en als ze dan weer es wat van zich laat horen, is het zo makkelijk om weer af te spreken. Ben dan gewoon niet sterk genoeg
Prober sterk te zijn, en haar duidelijk te maken dat zodra je er klaar voor bent je met haar contact op neemt?
klinkt lullig, maar is maybe wel bter.
Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef Carda het volgende:
Hmm.. mja misschien helpt het voor sommigen wel en voor sommigen niet.
was al iemand tegengekomen die ik toch wel erg leuk vond, maar voor mn gevoel was ik nog teveel met mn ex bezig en zou ze dus een rebound girl zijn. Omdat ik zelf nooit als rebound vriendje gebruikt zou willen worden, is er geen haar op mn hoofd die eraan denkt om dat dan bij iemand anders te doen. dus voor mij helpt dat zeker niet.
  maandag 30 januari 2006 @ 14:40:50 #270
139913 Raat
pi_34613251
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:31 schreef het.ismij het volgende:
Als ik de kans zou krijgen zou ik eroverheen gaan puur voor de lust. meer niet.
Dat dacht ik ook, maar kon het niet....(en dat deed pijn!!) no rebound boys for me!
pi_34613797
Hoe lang heb je het uit dan Raat? M'n ex kreeg ook spijt nadat ze puur voor de lust ging met een collega van haar die ze achteraf toch leuk vond.. achteraf vind ze hem leuker dan ze mij vind blijkbaar..maarja.. daar hoef ik me nu niet meer druk om te maken
  maandag 30 januari 2006 @ 15:00:20 #272
139913 Raat
pi_34613916
Het is nu een dikke maand uit...maar vind het moeilijk, niet omdat ik nog wat voor hem voel maar meer omdat ik het niet uit kan staan dat het contact weg is....
pi_34614102
Wil hij geen contact meer dan? Heb jij het uitgemaakt of hij? Bij mij is het net voor kerst allemaal gebeurd..
  maandag 30 januari 2006 @ 15:07:57 #274
139913 Raat
pi_34614139
Bij mij ook een paar dagen voor kerst

[ Bericht 32% gewijzigd door Raat op 30-01-2006 22:30:19 ]
pi_34614171
Mja je moet gewoon met anderen in contact komen dan Als je er over wil kletsen met een lotgenoot..
  maandag 30 januari 2006 @ 15:11:51 #276
139913 Raat
pi_34614244
Oh ik ga ook veel met met m'n vrienden op stap en vermaak me ontzettend, maar het is wel een stukje ergernis...where can I find you?
pi_34614849
Check me profiel voor msn Ben nu alleen nog op me werk..
pi_34614873

En ja "het.ismij" je mag me ook wel msn-en hoor The more the merrier zeg ik dan altijd.

Jammer trouwens dat je niet kunt pm-en hiero.. scheelt een hoop geouwehoer
pi_34614961
Whehe.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:44:04 #281
139913 Raat
pi_34615159
hehe ja soms nog even zoeken hier! gezelligheid!
pi_34615359
is best te vinden hier. zeker in dit liefdevolle topic

Niks is zo leuk als met mensen praten over hun ervaringen. Steek je een hoop van op hoor!
De een vind dit, de ander vind dat en dan kun jij die informatie gebruiken mocht je daar baat bij hebben.
pi_34615577
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:55 schreef Carda het volgende:
Hehe, ja zijn we toch hard mee bezig

Niks is zo leuk als met mensen praten over hun ervaringen. Steek je een hoop van op hoor!
De een vind dit, de ander vind dat en dan kun jij die informatie gebruiken mocht je daar baat bij hebben.
Klopt,
Is ook wel is lekker om een mening van iemand te krijgen die er totaal buiten staat. en hoe diegene erover denkt.

Maarja je moet er zelf ook niet lang bij stil staan dat is ook een feit
pi_34616003
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Carda het volgende:
Precies, anders blijf je maar in dezelfde kring en worden je vrienden er ondanks dat ze het niet erg vinden best wel moe van je hehe
Klopt.
quote:
Maarja je moet er zelf ook niet lang bij stil staan dat is ook een feit
Dat al helemaal niet indd.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:15:39 #287
139913 Raat
pi_34616148
Stil staan is dood gaan zeiden we hier altijd, er is ook eigenlijk niets leuker dan weer opnieuw verliefd worden natuurlijk!!
pi_34616184
ach mijn vrienden zeggen hetzelfde als wat er hier gezegd wordt, maar soms denk je alles beter te weten he.....achteraf had ik gewoon naar ze moeten luisteren.....maar ja, das achteraf.
ik hoop alleen dat ik de volgende keer wel wat beter naar ze luister
pi_34616304
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef Raat het volgende:
Stil staan is dood gaan zeiden we hier altijd, er is ook eigenlijk niets leuker dan weer opnieuw verliefd worden natuurlijk!!
Ik kan niet wachten. .
  maandag 30 januari 2006 @ 16:20:43 #290
139913 Raat
pi_34616312
Liefde maakt blind, maar je vrienden niet???
pi_34616316
Ja Raat dat is zo

En Carriron, het probleem is dat je vrienden ook hun mening hebben over jouw vriend(in). Dat beinvloed ook hun oordeel.
Je moet je eigen weg volgen vind ik. En een "second" opinion kan nooit kwaad toch?
pi_34616586
vrienden kunnen alles heel erg veel beinvloeden als je niet zelf stevig in je schoenen staat.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:32:45 #293
139913 Raat
pi_34616680
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:29 schreef het.ismij het volgende:
vrienden kunnen alles heel erg veel beinvloeden als je niet zelf stevig in je schoenen staat.
Is waar, maar ze kunnen je ook dingen vertellen die je zelf niet ziet of wil zien terwijl ze misschien wel heel positief zijn.
pi_34616835
Als je maar genoeg van iemand houdt, dan kunnen je vrienden nog zo gelijk hebben, je slaat hun advies toch in de wind. Zonder in detail te willen treden, had ik achteraf beter moeten weten en naar hen moeten luisteren, maar ik heb er absoluut geen spijt van. Ik kan echt zeggen dat in de tijd dat ik wat met haar heb gehad, ik nog nooit zo gelukkig ben geweest. Daarom doet het nu zo verschrikkelijk veel pijn dat het voorbij is. En dat ze al zo snel iemand anders heeft gevonden.....
pi_34616976
Vrienden kunnen meedogeloos eerlijk zijn, zeker als ze vinden dat het nodig is.
Maarjah zoals al 100000000x keren eerder vermeld.
Liefde maakt blind hé.
Same here carriron, alleen vond ze hem eigenlijk al voordat het uit was met mij.. en dat steekt. Maarja mijn vrienden vonden haar toch al niet zo'n toffe meid achteraf he. Hoop dat de volgende een beetje beter bij hun in de smaak valt Nee zonder gekheid.. je (echte!) vrienden voelen meer aan dan je denkt.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:51:54 #297
139913 Raat
pi_34617269
Quote: je (echte!) vrienden voelen meer aan dan je denkt

Klopt zeker weten!! Die van mij zagen ons als een team, maar zagen ook dat er iets niet goed zat..
pi_34618526
1 maand uit en mijn gevoelens zijn nog steeds even sterk als toen het aan was. Krijg ik hem ooit uit me hoofd :S. Liefde lijkt wel vergif, voel me er zwaar ongelukkig door.

Gelukkig heb ik vrienden die er voor mij zijn. Ze laten me gelukkig wel lachen..
A conclusion is the place where you got tired of thinking
  maandag 30 januari 2006 @ 17:45:48 #299
139913 Raat
pi_34618978
Zolang je jezelf maar bezig houdt is er niets aan de hand...tot het moment dat je stil zit zo shit!!
pi_34619118
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Carda het volgende:
Same here carriron, alleen vond ze hem eigenlijk al voordat het uit was met mij.. en dat steekt. Maarja mijn vrienden vonden haar toch al niet zo'n toffe meid achteraf he. Hoop dat de volgende een beetje beter bij hun in de smaak valt Nee zonder gekheid.. je (echte!) vrienden voelen meer aan dan je denkt.
ze zei dat ze pas was met hem kreeg nadat het voorbij was met mij. Ergens heb ik daar zo mijn twijfels bij, maar aan de andere kant zijn we altijd heel eerlijk en open tegen elkaar geweest, dus ik hoop dat ze ook daarin eerlijk tegen me was. En tja mijn vrienden konden ook niet begrijpen wat ik in haar zag, zeiden ze achteraf. Maar voor mij was ze alles.
En diezelfde vrienden zeiden dat het niet verstandig was om al zo snel weer contact met haar te hebben. Daarin hadden ze in ieder geval wel gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')