Klopt,quote:Op maandag 30 januari 2006 15:55 schreef Carda het volgende:
Hehe, ja zijn we toch hard mee bezig![]()
Niks is zo leuk als met mensen praten over hun ervaringen. Steek je een hoop van op hoor!
De een vind dit, de ander vind dat en dan kun jij die informatie gebruiken mocht je daar baat bij hebben.
Klopt.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Carda het volgende:
Precies, anders blijf je maar in dezelfde kring en worden je vrienden er ondanks dat ze het niet erg vinden best wel moe van je hehe
Dat al helemaal niet indd.quote:Maarja je moet er zelf ook niet lang bij stil staan dat is ook een feit
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef Raat het volgende:
Stil staan is dood gaan zeiden we hier altijd, er is ook eigenlijk niets leuker dan weer opnieuw verliefd worden natuurlijk!!
Is waar, maar ze kunnen je ook dingen vertellen die je zelf niet ziet of wil zien terwijl ze misschien wel heel positief zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:29 schreef het.ismij het volgende:
vrienden kunnen alles heel erg veel beinvloeden als je niet zelf stevig in je schoenen staat.
ze zei dat ze pas was met hem kreeg nadat het voorbij was met mij. Ergens heb ik daar zo mijn twijfels bij, maar aan de andere kant zijn we altijd heel eerlijk en open tegen elkaar geweest, dus ik hoop dat ze ook daarin eerlijk tegen me was. En tja mijn vrienden konden ook niet begrijpen wat ik in haar zag, zeiden ze achteraf. Maar voor mij was ze alles.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Carda het volgende:
Same here carriron, alleen vond ze hem eigenlijk al voordat het uit was met mij.. en dat steekt. Maarja mijn vrienden vonden haar toch al niet zo'n toffe meid achteraf he. Hoop dat de volgende een beetje beter bij hun in de smaak valtNee zonder gekheid.. je (echte!) vrienden voelen meer aan dan je denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |