Owkeej dan issut logisch dat je pissig wordt,..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee.. ik wist precies hoe dat weer zou verlopen. Dan blijkt hij me gewoon te missen.. begint hij te zeiken op zijn nieuwe vriendin en hoe goed wij het samen hadden.. etc etc..
Ik heb een zwak voor die jongen.. ik dacht ook serieus dat hij het voor me was..heb soms het gevoel dat ik mezelf moet beschermen.
Wel beter ja. En ik doe mijn best, meer kan ik niet doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef Emel het volgende:
het gaat heel goed met je hoorvergeleken met paar maanden. Ben ik erg blij om
Je kan niet meer dna je best doen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef VD het volgende:
[..]
Wel beter ja. En ik doe mijn best, meer kan ik niet doen.
Vroeg of laat valt alles op zijn plaats.
Maar jij bent nog steeds bij je vriend? want zo te zien heb je nog veel gevoelens voor je ex, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef gekke_sandra het volgende:
Mja.. hij heeft zijn vriendin zodanig gebrainwashed of hoe hij het ook gedaan heeft.. dat zij gelooft dat ík de boosdoener ben. Dat terwijl hij met haar heeft en mij en mijn vriend doodleuk uit ons bed belt, om 4 uur 's nachts. Mijn vriend boos op mij, dat ik opnam.. maar ik dacht dat er misschien wel iets ergs gebeurd was.
Ipv dat kwam hij met een hele liefdesverklaring. "Weg van alles, samen een nieuwe start".
En nu zag ik hem samen met haar in een club. Ze schijnen zelfs samen te wonen nu!
Zoon idee kreeg k ook in eerste instantie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:53 schreef atomixx het volgende:
[..]
Maar jij bent nog steeds bij je vriend? want zo te zien heb je nog veel gevoelens voor je ex, of zie ik dat verkeerd?
Maybe.. maar ja, dan nog.. hij woont nu samen met zijn vriendin!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef het.ismij het volgende:
owkeej dan,..
vrij apart,..
had je um dronekn aan de lijn snachts of niet??
dronken mensen spreken de waarheid![]()
K ga me mond maar houden denk k voordat je verder gaat twijfelen dalijk ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:16 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Maybe.. maar ja, dan nog.. hij woont nu samen met zijn vriendin!Dus hij heeft er heus niets mee bedoelt. Hoewel.. hij wel altijd over zijn vriendin zat te zeuren tegen iederen. Maar dat doet hij vast bij elke vriendin die hij heeft..
Ik ben niet meer bij mijn vriend, nee. Ik denk dat ik altijd wel gevoelens blijf houden voor mijn ex...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:53 schreef atomixx het volgende:
Maar jij bent nog steeds bij je vriend? want zo te zien heb je nog veel gevoelens voor je ex, of zie ik dat verkeerd?
Ik hield super veel van mijn laatste vriendje.. hij was ook super lief voor me.. maar hij was echt geen rebound.. zo wil ik hem ook niet zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef het.ismij het volgende:
Zoon idee kreeg k ook in eerste instantie.
en dat de rest onder de noemer "rebound" mag vallen, (voor beide, uit de verhalen)
Ach, ik zit sowieso alles te overdenken momenteelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:18 schreef het.ismij het volgende:
K ga me mond maar houden denk k voordat je verder gaat twijfelen dalijk ofzo.![]()
maar eigenlijk wil je hem nog wel tegenkomen? Het lijkt alsof je diep in je hart bij hem wilt zijn, of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik ben niet meer bij mijn vriend, nee. Ik denk dat ik altijd wel gevoelens blijf houden voor mijn ex...hij is mijn big en dan ben ik even carrie
zodra ik hem zie wekt hij weer vanalles op.. niet dat ik ineens niet meer van mijn vriend hou..
ik moet hem gewoon niet meer tegenkomen en hij mij niet..
misschien wel.. maar ja.. hij gaat vreemd van zijn vriendinnen.. ik heb niet zo veel aan zo iemand..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:45 schreef atomixx het volgende:
maar eigenlijk wil je hem nog wel tegenkomen? Het lijkt alsof je diep in je hart bij hem wilt zijn, of zie ik dat verkeerd?
Weet ie iig wel wattie wil,..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
misschien wel.. maar ja.. hij gaat vreemd van zijn vriendinnen.. ik heb niet zo veel aan zo iemand..
Ja, dat zei hij eens tegen me van de zomer.. toen belde hij me 's nachts op, terwijl ik naast mijn vriend lag. Hij had toen nog steeds met zijn vriendin. Ik heb hem altijd gezegd, dat ik hem niet geloof tot hij het uitmaakt met zijn vriendin en het nog eens vraagt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef het.ismij het volgende:
Weet ie iig wel wattie wil,..
alles en iedereen,..
oke kutopmerking![]()
Maaruh, dat schiet indd niet op. stel nou, dat hij overal mee stopt voor jou (vreemdgaan e.d.) zou je daarin geloven als hij daarmee aan komt zetten?
ok. Snap dat je vriend daar niet zo blij mee was, wie zou dat wel zijn? Misschien moet je elkaar dan toch met rust laten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:11 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij eens tegen me van de zomer.. toen belde hij me 's nachts op, terwijl ik naast mijn vriend lag. Hij had toen nog steeds met zijn vriendin. Ik heb hem altijd gezegd, dat ik hem niet geloof tot hij het uitmaakt met zijn vriendin en het nog eens vraagt.
Volgens mij doen ze dat ook?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:15 schreef atomixx het volgende:
[..]
ok. Snap dat je vriend daar niet zo blij mee was, wie zou dat wel zijn? Misschien moet je elkaar dan toch met rust laten.
Dit doen wij, ja, elkaar met rust laten. Maar goed, dat wil niet altijd werken.. we blijven elkaar toch wel tegenkomen of horen van/over elkaar via via.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef het.ismij het volgende:
Volgens mij doen ze dat ook?
Of snap ik het verhaal nu niet?
quote:
hehe jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:08 schreef VD het volgende:
Op een uitgaansavond; "En, waar zie ik je vanavond?".
Workes for me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |