Wie weet wat er uit de gesprekken tevoorschijn komt, die 2 snollen vertrouw ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:39 schreef Croupouque het volgende:
Ik hoop dat er geen kinderen in dat huis zitten.
Waarom, hij zong zo mooi,quote:
Nou ik ook niet, volgens mij hebben die een erg ruime fantasiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie weet wat er uit de gesprekken tevoorschijn komt, die 2 snollen vertrouw ik ook niet hoor![]()
![]()
Ja en vooral een playboy fantasie $$$$$$$quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik ook niet, volgens mij hebben die een erg ruime fantasie![]()
Nou, de laatste geruchten waren toch dat die dochters alles verzonnen hadden, dacht ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:39 schreef Croupouque het volgende:
Ik hoop dat er geen kinderen in dat huis zitten.
Zit je daar echt op te wachten dan?quote:
bronquote:Een verzoening tussen zanger Gert Timmerman en zijn dochters lijkt definitief verkeken. Dochters Sandra en Sheila hebben geen goed woord over voor het ultimatum dat hen is gesteld. Gert Timmerman liet drie maanden geleden weten dat het goed kon komen tussen hem en zijn dochters: maar wel als ze vóór 1 januari tot verzoening kwamen.
Sandra en Sheila willen vader Timmerman niet meer zien
Genoeg van Gert!
"Je stelt je dochters toch geen ultimatum"
Die tijd is verstreken en voor Gert is het duidelijk: Afgelopen week begon zijn nieuwe leven. Samen met Babs, de vrouw met wie hij in de lente van 2002 trouwde. Dochter Sheila is ook duidelijk: "Ik hoef hem niet meer te zien. Dat is zeker." De dochters Sandra en Sheila beschuldigden Gert zes jaar geleden van onder andere incest. Ook zou hij Hermien, zijn toenmalige vrouw die in mei 2003 overleed, hebben geslagen. "Niets van waar", roept Gert sindsdien.
De meiden hebben geen goed woord over voor het ultimatum dat hen is gesteld. Sheila: "Het zijn stomme uitspraken van hem. Je stelt toch geen ultimatum? Wat ben je dan voor vader? Mijn deur is nog nooit op slot geweest voor hem. Als hij ons wil zien, kan hij komen hoor, alhoewel ik niet kan zeggen dat ik hoop dat hij dat ook echt doet. Van ver hoeft hij niet te komen. Hij woont gewoon acht kilometer verderop. Maar als hij aanbelt, zal ik de laatste zijn die de deur voor zijn neus dichtslaat."
Stress
Gert wil niet aan de telefoon komen, maar Babs wil er wel over praten. "Voor Gert blijft het gevoelig", zegt ze. "Hij wil er niks meer over kwijt. Gert heeft een hartinfarct en darmbloeding gehad. Van alle stress. Het spijt ons geweldig. Ook voor de kleinkinderen. Maar we kunnen er niet ons hele leven mee blijven zitten. Ooit moet je een streep zetten om verder te gaan. Wij zijn een nieuw leven begonnen. Maar we missen ze geweldig." Om daaraan toe te voegen: "Als er ooit berouw is, is er vergeving mogelijk."
Maar van Sheila hoeft het allemaal niet: "Eigenlijk wil ik helemaal geen verzoening. Ik wil hem niet meer terugzien. Het doet al zeer genoeg allemaal. Wat niet wegneemt dat ik een vader mis. Ik kan er niet hatelijk tegenover staan. Was het maar waar. Ik zou de haat wel willen opbrengen, maar het is toch je vader."
Babs heeft nóg wat gehoord: "Het verhaal gaat dat Sandra en Sheila destijds 20.000 gulden hebben opgestreken om het leugenverhaal te vertellen."
De vrouw van Gert zal haar echtgenoot de komende weken enorm missen als hij in het Big Brother-huis zit, zo vertrouwt ze me toe. "Samen hebben we nog een lied geschreven. Speciaal voor het programma. Ik de tekst. Gert de muziek. De opbrengst van het lied gaat naar het Rode Kruis. We hopen op een opbrengst van minstens zes cijfers. Het heet Mappa Mondo. Dat is Italiaans. Het betekent wereldkaart."
Psycholoog
Sheila heeft nog steeds veel last van het gedrag van haar vader. "Ik ben de laatste tijd veel naar de psycholoog gegaan. Voor het eerst in mijn leven. Nu we ouder zijn, zie je pas hoe ongezond er met ons is omgegaan. Er is veel te veel gebeurd. Het blijft gewoon zeer doen. Maar ik heb nu de kans om mezelf te vinden." Ze is niet verbaasd dat het conflict de afgelopen maanden weer op scherp is gezet. "Ineens is hij er weer heel erg mee bezig. Het is gewoon narcisme van hem. Er is weer een cd uit. Hij gaat deze week meedoen aan Hotel Big Brother. Het gaat hem om de aandacht, want hij durft gewoon niet te komen."![]()
Babs en Gert: "Als er ooit berouw is over het leugenachtige incestverhaal, dan is vergeving mogelijk."
"Babs is de kwade genius die ons buiten de deur houdt", vindt Sheila (rechts). Links op de foto staat zus Sandra.
Volgens haar is alle ellende begonnen toen Babs, de nieuwe vrouw van Gert, in beeld kwam. "Zij is de kwade genius die ons buiten de deur houdt", tiert ze. "Sinds hij met haar is, komen we geen stap verder. Daardoor hebben we al meer dan vier jaar geen enkel contact meer. Persoonlijk hebben mijn zus Sandra en ik op neutraal terrein contact met Gert gehad. Dat ging eigenlijk best goed. Alles werd gewoon bij de naam genoemd. Al was een bekentenis van Gert kennelijk te veel gevraagd. Maar we waren best ver in die gesprekken."
Volgens Babs raaskalt Sheila echter: "We hebben gigantisch veel pogingen ondernomen om tot een vergelijk te komen", huilt ze. "Maar Sheila en Sandra komen maar niet. Mochten ze ooit anders willen, dan zien we wel. Maar dat is van later zorg."
Is hij schuldig bevonden in een rechtzaak dan? Nee! Dus het is maar afwachten of die uitspraken van die enigszins gestoorde dochters wel kloppenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:00 schreef cobain94 het volgende:
Hij doet zijn naam wel eer aan..timmerman.Wat heeft die een (bord)Plank/balk? voor zijn kop.Wat die zijn eigen vrouw/kinderen heeft aan gedaan.(en toch tis wel een aparte)
Ik vind die Gert ook attent, als zanger geef ik niets om zijn liedjes.. Maar dat terzijde !quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hem dus ook reuze vind meevallen!Weet ook niet wat ik verwacht had na al die slechte publiciteit maar denk nu toch dat die 2 labiele dochters van hem de boel hebben verzonnen om een of andere reden??? Maar goed, daar zullen wij nooit achterkomen, vind hem in het huis sociaal, hardwerkend (70 jaar!) en gewoon lief voor Kelly en Monique!
Zijn optreden in HBB is tot nu toe wel goed voor z'n imagoquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind die Gert ook attent, als zanger geef ik niets om zijn liedjes.. Maar dat terzijde !
Maar als bewoner is hij erg attent. .Zeker voor Kelly die toch gevoelig is !
Is hij erg zorgzaam !
Trouwens voor iedereen is hij aardig en hulpzaam.
Inderdaad,quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:46 schreef doka het volgende:
[..]
Zijn optreden in HBB is tot nu toe wel goed voor z'n imago(Het is hem gegund, wat mij betreft)
Erg he? Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gert heeft samen met Babs het Mapa Mondo lied gemaakt, het is alleen nog niet gedraaid in het huis
Op z'n site is ie wel te beluisteren en ik moet zeggen, het is niet eens zo'n slecht nummer: http://www.gerttimmerman.com/
En dan die nachtelijke gesprekken met Bart, dat lijken net vader en zoon die het prima met elkaar kunnen vinden, de ene lach na de andere, Gert licht zich suf om Bart en Bart geniet van Gerts verhalen over vroeger, heerlijke gesprekken hebben die 2
Ik wist niet dat Gert zo'n lieve,warme, sympatieke en grappige man was, nu ik hem een weekje in het huis zie ben ik gewoon een fan van hem geworden, echt een hele toffe peer...
Volgens mij heeft bijna iedereen datquote:
@ Ilona-scuderia, deze liedje heb ik wel vaker gehoord in het hotel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gert heeft samen met Babs het Mapa Mondo lied gemaakt, het is alleen nog niet gedraaid in het huis
Op z'n site is ie wel te beluisteren en ik moet zeggen, het is niet eens zo'n slecht nummer: http://www.gerttimmerman.com/
En dan die nachtelijke gesprekken met Bart, dat lijken net vader en zoon die het prima met elkaar kunnen vinden, de ene lach na de andere, Gert licht zich suf om Bart en Bart geniet van Gerts verhalen over vroeger, heerlijke gesprekken hebben die 2
Ik wist niet dat Gert zo'n lieve,warme, sympatieke en grappige man was, nu ik hem een weekje in het huis zie ben ik gewoon een fan van hem geworden, echt een hele toffe peer...
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:52 schreef Timmerhout het volgende:
Leuk liedje, toch wel mooi dat hij dat heeft gecomponeerd !!
www.gerttimmerman.com
Yep, dat heb ik ookquote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef Timmerhout het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik, sinds Gert in het Hotel zit, heel anders tegen hem aan ben gaan kijken. het lijkt me wel een sympathiek man !!
Wat een lul, die Henk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:00 schreef M-en-A het volgende:
Viola meldt nog wel even dat ze haar petje af neemt voor Gert Timmerman.
Henk zegt: "Wat ik jammer vindt is dat een man die bekend is geworden van één nummer, dit kennelijk niet op kan brengen".
Viola is het niet helemaal met hem eens. En zegt "Ohhh.... ik heb eerbied..."
"Juist ja", zegt Henk. "Wil je dat nu zingen dan?" vraag Viola. "Nee dat niet", zegt Henk
En i.v.m. de vele berichten is er inmiddels een extra gastenboek geopend.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.gerttimmerman.com/
Steun Gert door met heel fok een berichtje achter te laten in Gert's gastenboek
Pc Eend er is veel meer voorgevallen, o.a. dat Gert voor de tweede keer de door hem geboekte artiesten weer moest afbellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:36 schreef PC eend het volgende:
Zoals ik het begreep ging hij weg, omdat hij rechtentechinsch zijn liedje niet mocht gebruiken, omdat die naam gedeponeerd is door het rode kruis
Het mocht wel als hij de auteursrechten of zou staan, maar dat weigerde hij.
Er spelen kennelijk grotere belangen dan die van die zielige kinderen![]()
Idd, dat dikke nekken goede is ook gewoon onzinquote:Op dinsdag 24 januari 2006 04:42 schreef nachtzuster het volgende:
Bovendien was hij het niet eens met het dikke nekken beleid van Henkie Penkie met al z'n sjieke diners om alleen "het grote geld" binnen te halen.
Het gewone volk werd verwezen naar een site om een tientje te storten, alle andere ideeën werden zo van tafel geveegd.
Erg jammer dat het voor Gert zo moest eindigen, als iemand dat niet verdiend had, was hij het wel.
idd. Gert je hebt het goed gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een lul, die Henk.![]()
Het leek mij wel een aardige gozer, maar hij heeft geen eerbied voor Gert.![]()
Schandaligquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:47 schreef funnyface het volgende:
Eerder geplaatst door EMMA op het BB forum.24 januari 2006 2:59
Gert was vandaag al boos dat alle optredens die hij had geregeld in eerste instantie gecanceld waren en nadat er nog even illusie was dat deze op een later tijdstip toch door zouden gaan (Gert was alweer aan het regelen) bleek later dat van hogerhand anders was beslist.
Dit was i.t.t. wat hier op het forum te lezen is niet de schuld van Henk Krol (die vanmiddag in de slaapkamer al zijn support gaf aan Gert's plannen), maar de leiding van Talpa/Endemol/BB is zich er mee gaan bemoeien. Dit heeft ongetwijfeld te maken met het interview dat J.ohn de M.ol zaterdag in de Telegraaf had gegeven, waarin hij zei dat hij ontevreden was met HBB.
Dat speelde dus vanmiddag.
Toen deze nacht de beelden terugkwamen zagen we iedereen met beteuterde gezichten heel geforceerd gewoon zitten doen en Gert was al zijn spullen aan het verzamelen, waarbij hij overigens alle hulp weigerde. Toen hij zijn spullen bijelkaar had drukte hij de groep nog op het hart om ale informatie buiten de pers te houden.
Bij het afscheid nemen viel er echter een conversatie tussen Gert en Frank te horen (waar ook Viola bij stond) waarbij je Gert duidelijk kon horen zeggen: "Het Rode Kruis kan mijn rug op."
Gedurende de minuut van onoplettendheid van de regisseur werd daarna het volgende duidelijk:
De druppel die de emmer deed overlopen, en dat was net op de stream te horen, is dat Gert door het Rode Kruis is teruggefloten omdat hij "copyrights zou hebben geschonden" door de naam Mappa Mondo te gebruiken in een lied. Het Rode Kruis zou hiervoor eerst toestemming moeten geven. Gert heeft dus als dank voor zijn goede bedoelingen op z'n lazer gekregen en DAT was dus de limit voor hem.
Dat wel !quote:
Kan iemand dit een beetje streamen? Kan het nl. niet ontvangen en ben dan net onderweg naar huisquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gert zit rond 19.15 in de coverstory van RTL Boulevard op RTL4...
Nog niet dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu dus, wat zonde dat ie weg is...
Er is misschien wel meer voorgevallen, maar hij was daardoor nog nooit zo kwaad geworden als gisteren en nu was hij opeens zo kwaad dat hij in 1x opstapt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 04:42 schreef nachtzuster het volgende:
Pc Eend er is veel meer voorgevallen, o.a. dat Gert voor de tweede keer de door hem geboekte artiesten weer moest afbellen.
Bovendien was hij het niet eens met het dikke nekken beleid van Henkie Penkie met al z'n sjieke diners om alleen "het grote geld" binnen te halen.
Het gewone volk werd verwezen naar een site om een tientje te storten, alle andere ideeën werden zo van tafel geveegd.
Erg jammer dat het voor Gert zo moest eindigen, als iemand dat niet verdiend had, was hij het wel.
Ze zaten hem hartelijk uit te lachenquote:
Voor mensen die Boulevard niet gezien hebben vanavond een herhaling op RTL5 !quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gert zit rond 19.15 in de coverstory van RTL Boulevard op RTL4...
Heb de herhaling gezien maar heb erquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor mensen die Boulevard niet gezien hebben vanavond een herhaling op RTL5 !
Ik vind het ook zielig voor Gert dat ie weg is![]()
Lullig voor die kindertjes ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:53 schreef babbelaar het volgende:
[..]
[knip]
lullig voor Gert blijft het![]()
Zo zie je maar hoe domme reden hij weg is gegaan en mensen op fok er hier om janken zowat dat hij weggingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zaten hem hartelijk uit te lachen![]()
Maakte hem belachelijk om zijn exit-redenen, maar 1 ding werd niet genoemd, maar dat moet natuurlijk buiten de pers gehouden worden, zoals ook de bewoners op het hart is gedrukt
Hij is dan ook wel zieligquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe domme reden hij weg is gegaan en mensen op fok er hier om janken zowat dat hij wegging
Jawel, dat vind je welquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Als je je gekwetst voelt dan vind ik dat nooit een domme reden om op te stappen.
Ik ben benieuwd wie Henk Krol zijn opvolger word als manager.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:53 schreef babbelaar het volgende:
[..]
Heb de herhaling gezien maar heb er
geen woorden voor die Henk drol die alles
even verandert omdat dat beter uitkomt denk die ??
Blij dat die opgerot is en de teller loopt ook niet hard
meer op helaas,hoe zou het komen hoor ik wel is..
lullig voor Gert blijft het![]()
Vind het niet netjes van Talpaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam ook niet meer bij
De lachstuip van Humberto Tan.
Humberto Tan kent heel dat programma niet en kreeg te horen dat ie om een flesje Maggi het huis had verlaten.Ik zpu dan ook niet meer bij komen van het alchen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik vond het ook een hele vreemde reactie van Humberto Tan
Ik mis Gert...
Ik had dat stukje vanochtend online op Talpa gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Humberto Tan kent heel dat programma niet en kreeg te horen dat ie om een flesje Maggi het huis had verlaten.Ik zpu dan ook niet meer bij komen van het alchen.
En terecht , zulks een huilie die Timmermanquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had dat stukje vanochtend online op Talpa gezien.
En die Evert had over kruidenAlleen Humberto moest erom lachen
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En terecht , zulks een huilie die Timmerman
Er is al enige tijd geen geliefde BN-er meer doodgegaan, en er is de laatste jaren nu eenmaal een grote behoefte aan lekker samen rouwen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen die in een gastenboek gaan schrijven alsof het een condoléanceregister betreft![]()
Laten we een stille tocht houdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is al enige tijd geen geliefde BN-er meer doodgegaan, en er is de laatste jaren nu eenmaal een grote behoefte aan lekker samen rouwen.![]()
![]()
![]()
Ja, goed ideequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laten we een stille tocht houden
Ik ben tegen zinloos geGert![]()
Dat zei gert ook altijd tegen zijn kinderenquote:
Jaaaaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:43 schreef Gert het volgende:
Er is al enige tijd geen geliefde BN-er meer doodgegaan, en er is de laatste jaren nu eenmaal een grote behoefte aan lekker samen rouwen.![]()
![]()
![]()
Lekker schreeuwen met veel spelfouten!quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:01 schreef rakker582 het volgende:
iK BEGRIJP NIET WAAR JULLIE MEE BEZIG ZIJN, GERT IS NIET WEGGEGAAN OM DE RECHTEN VAN HET MAPPA MONDO LIED, ER IS VEEL MEER VOOR GEVALLEN, MAAR HIJ HEEFT VAN TALPA EEN SPREEKVERBOD GEKREGEN. DUS MAG INHOUDELIJK OOK NIET REAGEREN, EN OM NU IN EEN KEER DIE UITZENDING VAN PROFIEL TE HERHALEN IS HELEMAAL EEN SMERIGE STREEK EEN VERHAAL DAT VAN EEN KANT KOMT UITZENDEN, MAAT ZIET DE PUBLIEKE OMROEP NIET IN DE GELD PROBLEMEN, WIE WEET WAT TALPA HEEFT BETAALD AAN DE KRO, OM GERT OP DEZE MANIER TERUG TE PAKKEN. HIJ WAS BIJ DE KIJKERS TE POPULAIR.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rustig maar rakkertje, adem in, adem uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 03:01 schreef rakker582 het volgende:
* hysterie *
JUIST EN ZO MIN MOGELIJK LEESTEKENS GEBRUIKEN EN OH IK HEB CAPSLOCK AANGEZET WANT IK KREEG KRAMP IN MN PINK TOEN IK BOVENSTAAND AAN HET TIKKEN WAS!quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker schreeuwen met veel spelfouten!![]()
Heel interessant ja, jammer dat ik alleen de laatste 5 minuten heb gezienquote:
SCHREEUW NIET ZO EIKEL!quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:01 schreef rakker582 het volgende:
iK BEGRIJP NIET WAAR JULLIE MEE BEZIG ZIJN, GERT IS NIET WEGGEGAAN OM DE RECHTEN VAN HET MAPPA MONDO LIED, ER IS VEEL MEER VOOR GEVALLEN, MAAR HIJ HEEFT VAN TALPA EEN SPREEKVERBOD GEKREGEN. DUS MAG INHOUDELIJK OOK NIET REAGEREN, EN OM NU IN EEN KEER DIE UITZENDING VAN PROFIEL TE HERHALEN IS HELEMAAL EEN SMERIGE STREEK EEN VERHAAL DAT VAN EEN KANT KOMT UITZENDEN, MAAT ZIET DE PUBLIEKE OMROEP NIET IN DE GELD PROBLEMEN, WIE WEET WAT TALPA HEEFT BETAALD AAN DE KRO, OM GERT OP DEZE MANIER TERUG TE PAKKEN. HIJ WAS BIJ DE KIJKERS TE POPULAIR.
Sinds wanneer wordt er in Nederland rechtgesproken? Het in huis hebben van plattegronden, wapens en overige minutie leiden in Nederland niet eens tot de eenduidige uitspraak "voornemen tot het plegen van een aanslag met terroristisch oogmerk. Pedofielen (zeer recentelijk nog) krijgen een taakstraf op een kinderboerderij - slachtofferhulp verzuimt ouders en kinderen bij te staan, Jeugdzorg laat kinderen bij misbruikers zitten, Kinderbescherming treedt nauwelijks op - het gaat nooit om wat je weet, het gaat om wat je kunt bewijzen - bewijzen zijn interpretatiegevoelig, een goed betaalde advocaat kan gerede twijfel zaaien waarmee de zaak is verloren of niet eens voorkomt - wat zegt dit systeem nu over de werkelijke gang van zaken? Wat laat dit systeem nu werkelijk zien van individuele schuld of onschuld?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Is hij schuldig bevonden in een rechtzaak dan? Nee! Dus het is maar afwachten of die uitspraken van die enigszins gestoorde dochters wel kloppen
Het zit je nogal hoog blijkbaar.. Niks mis mee trouwensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:53 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt er in Nederland rechtgesproken? Het in huis hebben van plattegronden, wapens en overige minutie leiden in Nederland niet eens tot de eenduidige uitspraak "voornemen tot het plegen van een aanslag met terroristisch oogmerk. Pedofielen (zeer recentelijk nog) krijgen een taakstraf op een kinderboerderij - slachtofferhulp verzuimt ouders en kinderen bij te staan, Jeugdzorg laat kinderen bij misbruikers zitten, Kinderbescherming treedt nauwelijks op - het gaat nooit om wat je weet, het gaat om wat je kunt bewijzen - bewijzen zijn interpretatiegevoelig, een goed betaalde advocaat kan gerede twijfel zaaien waarmee de zaak is verloren of niet eens voorkomt - wat zegt dit systeem nu over de werkelijke gang van zaken? Wat laat dit systeem nu werkelijk zien van individuele schuld of onschuld?
Tja, Ik ben de zoon van de tekstschrijfster van het voormalige Gert en Hermien Duo - Ik heb veel met de kinderen opgetrokken, etc. Dus ik ben niet een die aan de zijlijn staat en het moet doen met de gebrekkige informatie die de media naar buiten brengt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef doka het volgende:
[..]
Het zit je nogal hoog blijkbaar.. Niks mis mee trouwens
Oke, dat maakt het wat duidelijkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Tja, Ik ben de zoon van de tekstschrijfster van het voormalige Gert en Hermien Duo - Ik heb veel met de kinderen opgetrokken, etc. Dus ik ben niet een die aan de zijlijn staat en het moet doen met de gebrekkige informatie die de media naar buiten brengt.
Hierin heb je volkomen gelijk, maar ik ben van mening dat het niet veel verder gaat dan de dochters voor "gestoord" verklaren omdat zij een zwaarwegende beschuldiging lanceren (incest); of omdat zij, in tegenstelling tot Li'l Kim of Christina Alg. niet bepaald financieel zijn beloond voor "prikkelend" gedrag. Of zijn die eerste twee werkelijk voortreffelijke zangeressen en zijn de kaskrakers gebaseerd op niet meer dan hun fenomenale zangprestaties?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:21 schreef doka het volgende:
[..]
Oke, dat maakt het wat duidelijkerMaar om nou het hele rechtssysteem van Nederland te veroordelen op basis van deze (of enkele zaken) gaat mijns inziens wel erg ver
Ook hierin moet ik je terleurstellen - de discussie is in de eerste plaats al geruime tijd een publieke - als je het woord integer gebruikt dan wil ik je adviseren de betekenis ervan op te zoeken - integere stellingname is een stellingname die niet ontstaat uit vooringenomenheid of persoonlijk belang, maar uit onderzoek - niet op basis van geruchten, media of volksroddels maar op de feiten zoals die zich hebben voorgedaan. Ik vindt dat een mening integer is als deze stoelt op feiten en omstandigheden en onbevooroordeelde waarneming (overbodig te vermelden dat het er niet toe doet of deze mening zich nu uit op een openbaar forum zoals deze, of in de algemene media).quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:59 schreef Mabelle het volgende:
Kort samengevat ... de poging van de dochters is mislukt![]()
Nee goed, alle gekheid op een stokje. Ik neem hier geen mening in aan en het prive leven van Timmerman en dochters intresseert me te weinig![]()
Dat zou jou ook wat minder moeten doen. Ik vind het ver gaan dat je op Fok, een relatief anoniem forum een verdedigingscampagne gaat voeren.
Volgens mij zijn types zoals jij uit de omgeving van het gezin de grootste boosdoeners door zich met zaken te bemoeien en openheid te geven op een niet integere manier.
Ik denk dat zowel Gert als dochters zich te veel laten sturen door hun omgeving en druk van buitenaf.
ik ben nogal moe en word nogal moe van al je vergelijkingen, zou je het even in 3 zinnen samen kunnen vatten wat je nu eigenlijk wilt zeggen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:04 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ook hierin moet ik je terleurstellen - de discussie is in de eerste plaats al geruime tijd een publieke - als je het woord integer gebruikt dan wil ik je adviseren de betekenis ervan op te zoeken - integere stellingname is een stellingname die niet ontstaat uit vooringenomenheid of persoonlijk belang, maar uit onderzoek - niet op basis van geruchten, media of volksroddels maar op de feiten zoals die zich hebben voorgedaan.
Het publiek op dit forum dicussieert over dit onderwerp door middel van schuine opmerkingen en dergelijke - niet bepaald integer en zeker niet kennis dragend van enig feit dat de zaak min of meer tot een oplossing kan brengen. Het lijkt wel of de discussie op zich belangrijkers is dan enige uitkomst van onderzoek. Gert laat zich door niemand sturen dan zichzelf, de dochters reageren zoals het hen goeddunkt en ik ook. Ik ben vriend noch vijand in deze zaak en voer geen verdedigingscampagne. Ik verzet mij echter tegen de eenzijdigheid van het relaas. En ik vraag mij af waarom er niet eens een onderzoek loopt ......
Beste Manu, als het samenvatten in drie zinnen alleen kan ontstaan uit het weglaten van de feiten die achter deze discussie liggen, dan is mijn antwoord hierop nee ...quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben nogal moe en word nogal moe van al je vergelijkingen, zou je het even in 3 zinnen samen kunnen vatten wat je nu eigenlijk wilt zeggen?
Bovendien is de topicstarter begonnen met een zeer kort en bondige samenvatting over de artiest Gert Timmerman - en laat deze samennvatting al een vreemde samenloop van tegenstrijdige omstandigheden zien. Ik zie niet in waarom het toevoegen van informatie aan deze topic af zou hangen van het Big Brother gebeuren ......quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef regenworm het volgende:
Gert Timmerman
Gert is geboren op 8 juni 1935 en scoorde zijn eerste grote hit in Nederland al in 1960 als vertolker van "Blume von Tahiti" waarvan meer dan 100.000 exemplaren over de toonbank gingen.
Zijn grootste successen behaalde hij echter als Gert van het duo Gert & Hermien met oa. het onverwoestbare "alle duiven op de dam"
In 1974 bekeerde Timmerman zich tot het christendom. Frappant is dat de eerste LP met geestelijk repertoire, "Daarom ben ik blij", een verkoop haalt van meer dan 100.000 exemplaren en wederom wordt beloond met een gouden plaat. Het paar sloot zich aan bij de baptisten, en hoewel ze veelvuldig optraden voor de Evangelische Omroep stokte hun muzikale carrière. Na een verblijf in Israël in 1977 keerden ze weer naar Overijssel terug. In 1990 traden ze tot veler verbazing op met de Achterhoekse band Normaal en in 1993 volgde een comeback. Hun geloof hadden ze weer afgezworen, en Timmerman gaf zelfs toestemming voor een fotoreportage van zijn dochters Sandra en Sheila in het mannenblad Playboy. De successen van weleer behaalde het duo echter niet meer.
Hermien overleed in 2003 en Gert timmert sindsien solo aan de weg
prima, ik lees het allemaal wel een keer als ik wakker ben, bedoelde alleen dat je de beestjes bij hun naam moet noemen en geen fiat panda en gouden koets, maar misschien dat ik het allemaal begrijp als ik het rustig doorlees en niet zo gehaastquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:34 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Bovendien is de topicstarter begonnen met een zeer kort en bondige samenvatting over de artiest Gert Timmerman - en laat deze samennvatting al een vreemde samenloop van tegenstrijdige omstandigheden zien. Ik zie niet in waarom het toevoegen van informatie aan deze topic af zou hangen van het Big Brother gebeuren ......
Beste Mano, de beestjes bij de naam noemen .... een veelzeggende woordkeuze die ik van plan ben te respecteren ....En inderdaad, ik geef toe dat de zaak complex is en dat het zich het verhaal niet 1, 2, 3, laat vertellen, maar ik ga mijn best doen om de volgorde van gebeurtenissen en betrokkenen zo helder en duidelijk mogelijk naar voren te brengen. In het begin zal ik echter hier en daar afgekorte namen in beeld brengen, tenzij ik de uitdrukkelijke toestemming heb van getuigen en betrokkenen om hun naam voluit te schrijven. dus heb geduld, wordt wakker en neem al je tijd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
prima, ik lees het allemaal wel een keer als ik wakker ben, bedoelde alleen dat je de beestjes bij hun naam moet noemen en geen fiat panda en gouden koets, maar misschien dat ik het allemaal begrijp als ik het rustig doorlees en niet zo gehaast
Laten we 1 ding even helder houden .. en dat is dat jij absoluut niet het vermogen hebt om mij op wat voor manier dan ook teleur te stellen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:04 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ook hierin moet ik je terleurstellen - de discussie is in de eerste plaats al geruime tijd een publieke - als je het woord integer gebruikt dan wil ik je adviseren de betekenis ervan op te zoeken -
Nee, wellicht heeft de heer Timmerman een obsessie? Dat hij geboren is om te worden vervolgd voor zaken waar hij part nog deel aan had?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef N.icka het volgende:
Jemig , heb jij een Timmerman obsessie![]()
je vergelijkt een appel met een peer. De aardbeving zou in een ander subforum staan!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef FrancisC het volgende:
Mabelle, jij schrijft: Laten we 1 ding even helder houden .. en dat is dat jij absoluut niet het vermogen hebt om mij op wat voor manier dan ook teleur te stellen.
De discussie is naar mijn mening publiek gemaakt door types zoals jij ...
Het zijn de dochters Timmerman die de publicatie maakten, niet ik, noch enig ander - Als er in jou directe omgeving kinderen zijn die vreemd gedrag vertonen en het later, volgens eigen zeggen, in verband brengen met incest - zou jij niet aan waarheidsvinding willen doen? Ik zeg niet dat jou dit gegeven moet intereseren, ik zet het hier niet neer om wie dan ook maar te behagen of in discrediet te brengen - mij intereseert een aardbeving in Roemenie niet, maar betekent dit ook dat we er geen verslag van mogen doen? of betekent dit dat zolang het mij niet intereseert er mogelijk ook geen slachtoffers kunnen zijn gevallen?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:35 schreef Mabelle het volgende:
Francis ... je doet het goed hoor.aandoenlijk gewoon, hier op Fok heb je werkelijk een bereik wat de situatie zal doen veranderen.
Ik krijg prima beeld bij je onderschrift in ieder geval![]()
Rond die tijd zaten Gert en Hermien toch aan de speed?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef FrancisC het volgende:
Let ook op de vier jaar voor de bekering - een lichting uit de krant van 1970
Nederland anno 1970
* 21 augustus: Zanger Gert Timmerman spant een proces aan tegen uitgever Peter J. Muller van Candy omdat deze "stijf en strak vol houdt dat Timmerman de bedenker en producer is van een LP met daarop een pornografisch hoorspel. De zanger liet in de Tielse Courant weten dat Muller "volkomen in elkaar geslagen wordt" als hij zich in zijn buurt vertoont.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef FrancisC het volgende:
Let ook op de vier jaar voor de bekering - een lichting uit de krant van 1970
Nederland anno 1970
* 21 augustus: Zanger Gert Timmerman spant een proces aan tegen uitgever Peter J. Muller van Candy omdat deze "stijf en strak vol houdt dat Timmerman de bedenker en producer is van een LP met daarop een pornografisch hoorspel. De zanger liet in de Tielse Courant weten dat Muller "volkomen in elkaar geslagen wordt" als hij zich in zijn buurt vertoont.
12 september: Hoofd van het arrondissementsparket mr. J. Hartsuiker spant een proefproces om de rechter te laten uitmaken of de langspeelplaat "Pornogram" als pornografisch aangemerkt kan worden. Op de plaat staat een pornografisch hoorspel geschreven en geproduceerd door de bekende zanger Gert Timmerman, en op de markt gebracht door het blad Candy. Als de zaak in de publiciteit komt ontkent Timmerman iedere betrokkenheid en noemt hij Johnny Hoes als de maker, waarop deze aankondigt een proces tegen Timmerman wegens smaad aan te spannen. Als Jan Nager in een Vara-radioprogramma onthult dat ook de stem van Timmerman op de plaat is te horen, kondigt deze een proces aan tegen Peter Muller, Johnny Hoes en de Vara. In de biografie 'Het Ware Verhaal' noemt Hermien het porno-uitstapje van Gert "een dom avontuur".
Aan de drank en aan de speed? Klopt - maar kijk nog eens goed wat er gebeurt - het is een steeds terugkerend patroon in het leven van Gert Timmerman dat totaal los staat van drank en speed omdat het steeds maar weer terugkomt. Een pornografisch hoorspel geschreven en geproduceerd door de heer Timmerman - wanneer de zaak echter in de publiciteit komt ONTKENT hij echter iedere betrokkenheid. En dat, terwijl in het "Ware Verhaal"het pornouitstapje een dom avontuurtje wordt genoemd. Dit boek is trouwens niet meer dan een opsomming van de gesprekken met Gert en Hermien Timmerman - de titel in strijd met de waarheid - en alle in het boek voorkomende personen worden niet naar toestemming gevraagd om in het boek op te treden - bovendien wordt er door Gert Timmerman een aardige schep geld voor gevangen - vreemd, want de maatstaf voor de dochters is dat hun aantijgingen niet waar kunnen zijn omdat zij er "geld voor zouden hebben gevangen".
Maar goed, het gaat om het patroon - komt iets in de publiciteit wordt het ontkend en in een ander medium, even later rustig weer erkend - Gert Timmerman verteld zijn verhalen steeds opnieuw maar Herhaald ze niet - de feiten komen steeds weer op een andere plek te liggen of er wordt een andere betekenis aan gedicht, en dat is het dan ......
Daar is hij inmiddels wel aan gewend, lijkt mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef kitchenbitch het volgende:
Bij mij rijst de vraag wat zou Gert vinden van deze bizarre discussie?![]()
Ach, als ie maar over 2 jaar ontkent deze discussie te hebben gezien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef kitchenbitch het volgende:
Toen ik hem in 1984 om opheldering verzocht met betrekking tot deze zaken kon hij zich niet herinneren dat ze hadden plaatsgehad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef kitchenbitch het volgende:
Wat een details.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:28 schreef FrancisC het volgende:
zij kopen met het restantbedrag van de Playboy een Jamaha dx7 synthesizer, twee Roland U220 soundmodules, een Kawai Q80 sequenzer, een Jamaha drumcomputer, de verkabeling, de soundcards en Midi-expander unit om hun broer de middelen te verschaffen zijn eigen talenten nu pas echt tot uiting te kunnen brengen.
Zij tellen hiervoor ongeveer 8000 guldens neer.
Lees even terugquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een details.
FrancisC = Timmerman jr
Ik heb het (verder) gelezen vanaf het moment dat hij zich in de discussie mengde.quote:
Kan toch.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef schatje het volgende:
Nee suffie. Daar hadden ze een tekstschrijfster voor.
Get a life net als Peterquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:
Tjezus, als ik tann niet 'had' had ik dit toch ff allemaal gelezen![]()
Francis C is Francis C - de apperatuur was van mij en de zusjes namen deze van mij over voor Gertje Timmerman Jr - mijn moeder was immers de tekstschrijfster en ik ging andere spullen kopen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een details.
FrancisC = Timmerman jr
Interesant dat je hiermee komt - terwijl een hele boel mensen toch zeker weten dat hij deze uitlating publiekelijk heeft gedaan zegt Gert Timmerman even later in een ander programma dat hij dit nooit heeft gezegd ..... nooit!!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef schatje het volgende:
Wat ik zo misselijk vind aan deze man is dat hij telkens maar weer lijkt uit te halen naar zijn overleden vrouw. Zo beweerde hij enige tijd geleden dat Hermien lesbisch was ten tijde van hun huwelijk. Niet echt netjes terwijl iemand zich niet meer kan verdedigen. Toen hij te gast in Barend & van Dorp zeiden Gordon en Babette van Veen daar ook wat van. Verder gaf hij daar ook toe dat de karbonades weleens door de keuken vlogen omdat Hermien geen speklapjes had gebakken. Een bewering die kennelijk door zijn dochters werd gedaan in dat programma van de Kro.
Mijn moeder schreef de teksten, zij is de enigste tektschrijfster in Nederland die een gouden plaat ontving, normaal krijgen alleen de zangers dit - alsje de muziek van het Duo kent en je kijkt achterop zie je altijd Capelle-Flame (sommige teksten stonden op Hermiens naam)quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het (verder) gelezen vanaf het moment dat hij zich in de discussie mengde.
Schreef Hermien de teksten
Laster?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:40 schreef FrancisC het volgende:
De seksuele voorkeur voor veel te jonge meisjes die in goede trouw naar het huis komen van broeder Gertje om koekjes te bakken maakt dat hij een grote fout maakt, die zich niet meer laat herstellen. Zich niet meer weg laat wuiven als een mogelijk toekomstige Roddel van Jaloerse zusjes. Het feit is gepleegd, wat nu?
Werkelijk? Als dat zo is ben ik juriddisch hierop aan te spreken. En bedenk dat ik het over de levenden heb, niet over Hermien Timmerman waarvan slechts kan worden verwacht dat zij zich nog verweren kan tegenover de beweringen van haar man. Gert Timmerman Junior kan er natuurlijk voor kiezen zich te verweren - maar de voorganger van de betreffende kerk is vanuit zijn positie niet geoorloofd om te liegen, wel om het zwijgen ertoe te doen.quote:
OMdat jij de Panda en de gouden koets maar niet kunt vergeten wil ik het overwegen. Maar alleen als jij het eerste exemplaar dan ook leest!quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:52 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer ga je het boek schrijven Francis?
en vergeet de panda en de koets niet he
wanneer komt het vervolg?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Werkelijk? Als dat zo is ben ik juriddisch hierop aan te spreken. En bedenk dat ik het over de levenden heb, niet over Hermien Timmerman waarvan slechts kan worden verwacht dat zij zich nog verweren kan tegenover de beweringen van haar man. Gert Timmerman Junior kan er natuurlijk voor kiezen zich te verweren - maar de voorganger van de betreffende kerk is vanuit zijn positie niet geoorloofd om te liegen, wel om het zwijgen ertoe te doen.
FEIT, geen laster of smaad! Kopieer de link van deze pagina naar zijn pagina (Gert's Music), mail hem, sluit de link erbij in en attendeer hem op het bestaan van dit artikel.
Wellicht komt hij zich verweren? Hij is een in leven zijnde persoon, ik ook. Maar ook de voorganger, de kerkleden, het bewuste meisje en haar OUDERS!
tuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef FrancisC het volgende:
[..]
OMdat jij de Panda en de gouden koets maar niet kunt vergeten wil ik het overwegen. Maar alleen als jij het eerste exemplaar dan ook leest!
En hoe zit dat met de vader? Is hij niet op de hoogte van het voorval? Dat durf ik heel stellig te betwijfelen ..... Het vormt een van de redenen dat Gert Timmerman nooit jurridische stappen zal ondernemen om zijn dochters "een lesje te leren". Want wat doet dit met de publieke opinie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Werkelijk? Als dat zo is ben ik juriddisch hierop aan te spreken. En bedenk dat ik het over de levenden heb, niet over Hermien Timmerman waarvan slechts kan worden verwacht dat zij zich nog verweren kan tegenover de beweringen van haar man. Gert Timmerman Junior kan er natuurlijk voor kiezen zich te verweren - maar de voorganger van de betreffende kerk is vanuit zijn positie niet geoorloofd om te liegen, wel om het zwijgen ertoe te doen.
FEIT, geen laster of smaad! Kopieer de link van deze pagina naar zijn pagina (Gert's Music), mail hem, sluit de link erbij in en attendeer hem op het bestaan van dit artikel.
Wellicht komt hij zich verweren? Hij is een in leven zijnde persoon, ik ook. Maar ook de voorganger, de kerkleden, het bewuste meisje en haar OUDERS!
* Stereotomy deelt zijn bakje popcorn met Manu82quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tuurlijkhet begint net spannend te worden
Goede vraag: Nooit! De Timmermans kijken wel uit! Zie je, veel mensen zijn bang voor reputatie, etc, doen er liever het zwijgen toe!quote:
Komt het er nu op neer dat Gert jr. ook van de jonge kindertjes houd?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef FrancisC het volgende:
[..]
En hoe zit dat met de vader? Is hij niet op de hoogte van het voorval? Dat durf ik heel stellig te betwijfelen ..... Het vormt een van de redenen dat Gert Timmerman nooit jurridische stappen zal ondernemen om zijn dochters "een lesje te leren". Want wat doet dit met de publieke opinie?
Mogelijk hetzelfde als zijn verschijnen in het BogBrother Hotel? Aaag, die lieve, zorgzame knuffelbeer, schat van een man, bracht zoveel leven in de brouwerij.
Maar wat als dit bovenstaande feit wordt? Aartje naar papaatje?
En wanneer heb jij ze voor het laatst gezien?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Goede vraag: Nooit! De Timmermans kijken wel uit! Zie je, veel mensen zijn bang voor reputatie, etc, doen er liever het zwijgen toe!
Slachtoffers tellen niet, winst behalen of zelf overeind blijven is de moraal.
quote:Is Gert Timmerman Schuldig aan de hem ten laste gelegde aantijgingen van zijn dochters?
Het antwoord: NEE
Sheila Timmerman vertelde mij en mijn moeder dat er een prijs afspraak was tussen beide dochters en de eerste publicisten van het verhaal; VOORDAT de INCESTAFFAIRE feit trof melden beide dochters en Hermien Timmerman tijdens een even aan deze desastreuze publicatie voorafgaand bezoek ter kantore van Mells Music Enschede het volgende: Wij gaan Nederland op de grondvesten doen schudden! Studiobaas Jan Slym dacht dat het over muziek ging - een kleine week later vond de publicatie plaats ....
Gert, je kent mijn dochtertje - als ik je niet zou vertrouwen zou ik mijn kind niet bij je thuis laten spelen.
Dat het echter vroeger een roerige en voor vele onbegrijpelijke tijd was blijft staan.
Maar, Gert, hoe onze meningen soms ook mogen verschillen - jij bent NIET de aanrander van je eigen kinderen. De bewijslast hiervoor is ONOMSTOTELIJK!
Ik volg die kerel al helemaal niet meerquote:Ik heb gezien hoe je naar mijn dochtertje keek en dat je ineens de tranen nader stonden dan de lach, omdat je zelf ook kleinkinderen hebt die je nu niet ziet. Ik wilde met de vorige berichten aangeven dat het een zeer moeilijke tijd geweest is voor de kinderen - maar als zoon van jullie tekstschrijfster wil ik ook kwijt dat je NIET schuldig bent aan de AANTIJGINGEN - en als de media aan waarheidsvinding deed in plaats van aan het lucratief continueren van deze kwalijke soap hadden een aantal vragen kunnen leiden tot de ontmaskering van de leugens die jouw als mens en artiest blijvend hebben geschaad.
De volgende boodschap is gericht aan Sheila Timmerman: Het sms verkeer tussen ons is bewaard gebleven; je noemde mij uit het niets een gevaar voor jouw welzijn en dat van je kinderen - je wilde mijn detentie in Amerika tegen mij gebruiken als het moest ....
Ik heb geboet voor mijn misstappen, nu jij nog ...durf je?
Die zijn ook niet te volgen, MPS-typetjequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef Manu82 het volgende:
Nog even 2 quotes uit het gastenboek van Gert Timmerman van Francis:
[..]
[..]
Ik volg die kerel al helemaal niet meer
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:49 schreef teamlead het volgende:
Ik vraag me af wat iemand als FrancisC bezielt om niet alleen Gert Timmerman (weer) af te schilderen als een vreselijke man, maar nu ook nog Gert jr. (nooit van gehoord overigens) de grond in te trappen...
Stel dat alles wat Francis hier schrijft waar is en daar heb ik mijn twijfels al over, wat is dan het nut hiervanIs het de bedoeling dat we geen cd's van Gert meer kopen? Dat was ik toch al niet van plan
Zoals Gert zich in HBB presenteerde was hij iemand die mijn respect verdiende.. wat hij in zijn privéleven wel of niet gedaan heeft, interesseert me niet eigenlijk
Hier ben ik super blij mee want ook dit mailtje werd gewist terwijl ik juist nu dacht dat het dit keer zou blijven staan - de mailtjes van mij en een andere meneer, een zekere Jan hovink werden verwijderd - ieder mailtje met een vleugje van kritiek verdween (eenzijdige verslaggeving?) Dus gooide ik het over een andere boeg - om te zien of een mailtje dat de totale schuld bij Sheila neerlegt en de onschuld bij Gert zou blijven staan. Dit mailtje bleef in eerste instantie staan. Totdat ik wilde toevoegen dat dit Babs visie vertegenwoordigde - en verdwenen beiden weer. Maar niet alleen deze mailtjes - ook die van een zekere meneer Hovink, overigens fan van Gert Timmerman - op het moment dat hij een kritisch mailtje van mij beantwoorde verdween ook hij van het Gastenboek.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef Manu82 het volgende:
Nog even 2 quotes uit het gastenboek van Gert Timmerman van Francis:
[..]
[..]
Ik volg die kerel al helemaal niet meer
Cd's kopen zoveel je wilt - maar ik vraag je waarom je zo aan de waarheid twijfelt - in de kerk en omstreken van Almelo is dit een heel bekend gegeven (wat Gert Timmerman Jr betreft)quote:
Aangezien die al wel weg waren de anderen stonden er nog in cachequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:49 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hier ben ik super blij mee want ook dit mailtje werd gewist terwijl ik juist nu dacht dat het dit keer zou blijven staan - de mailtjes van mij en een andere meneer, een zekere Jan hovink werden verwijderd - ieder mailtje met een vleugje van kritiek verdween (eenzijdige verslaggeving?) Dus gooide ik het over een andere boeg - om te zien of een mailtje dat de totale schuld bij Sheila neerlegt en de onschuld bij Gert. Dit mailtje bleef in eerste instantie staan. Totdat ik wilde toevoegen dat dit Babs visie vertegenwoordigde - en verdwenen beiden weer. Maar niet alleen deze mailtjes - ook die van een zekere meneer Hovink, overigens fan van Gert Timmerman - op het moment dat hij een kritisch mailtje van mij beantwoorde verdween ook hij van het Gastenboek.
Er bestaan geen kritische mailtjes in het gastenboek van Gert timmerman - die worden verwijderd. Als ik zou hebben geschreven: Gert, ik weet dat jij onschuldig bent, want ik heb namelijk altijd op de slaapkamer van Sandra verstopt gezeten en je daar nooit zien binnen komen zou, ondanks de leugen, alleen een dergelijk mailtje mogen bestaan. Als de schuld bij Sheila of Sandra wordt neergelegd, het maakt niet uit op welke absurde wijze, blijft het mailtje staan. Maar verwijs of vraag niets naar de mogelijk toedracht van de incestaffaire, of je wordt gewist.
Waarom dan een dergelijk Gert's visie onderbouwt verhaal ook wissen? Omdat ik namlijk eraan had toegevoegd dat dit de visie van Babs en Gert vertegenwoordigde - als je dus deze mail rechtstreeks uit het gastenboek hebt kunnen plukken, dan vraag ik me af waarom je die niet hebt meegenomen, hij stond er direct onder ......
Maar staan de beide mailtjes er nu wel?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aangezien die al wel weg waren de anderen stonden er nog in cache
Tis een publiek forumquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
Jouw conclusie/samenvatting in 2 zinnen, zodat we daarna hiermee op kunnen houden? Ik denk dat jij de enige bent die hier serieus op in wil gaan, dus misschien kun je dat mailend doen met mensen die daar individueel interesse in hebben.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Cd's kopen zoveel je wilt - maar ik vraag je waarom je zo aan de waarheid twijfelt - in de kerk en omstreken van Almelo is dit een heel bekend gegeven (wat Gert Timmerman Jr betreft)
Gert Timmerman Jr reageert niet - vreemd hoor - als ik wordt beschuldigd van ontucht op welke wijze dan ook met een minderjarige kan de aangever maar beter heel snel op de proppen komen met de bewijslast -
Gaaf dat je dit stelt - er is een aantal interesante mensen die meelezen zonder te reageren ....quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis een publiek forum
Tis een Gert topic
Ut gaat over Gert
Er zijn meerdere users om verschillende manieren geintresseerd
Zullen we het maar gewoon hier doen dan ?![]()
![]()
In de eerste plaats werd het delict niet in de kerk gepleegd maar in de woning van Gertje Timmerman jr tijdens de baklessen - , het meisje nam de loop uit de woning en melde het voorval direct aan haar ouders - een van de resutaten was dat Gertje Timmerman Jr. bij het bekend worden van het incident met onmiddelijke ingang van zijn taken in de kerk werd ontheven - het heeft nog een behoorlijke tijd geduurd voor zijn persoonlijke spullen die nog in de kerk lagen werden nageleverd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]het verbaast je dat ik geruchten in een kerkelijk circuit over ontucht niet al te serieus neem?
Laat dat laatste nou net tekort schieten: FrancisC is al het halve topic tegen zichzelf aan het ranten. Manu heeft er af en toe nog een droge opmerking ertussendoor en verdwaalde ramptoeristen mompelen dat ze Gert best vonden meevallen in het HBB.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis een publiek forum
Tis een Gert topic
Ut gaat over Gert
Er zijn meerdere users om verschillende manieren geintresseerd
De gave van een stormlooptopicquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:44 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Gaaf dat je dit stelt - er is een aantal interesante mensen die meelezen zonder te reageren ....
Ik zal het boek iig even updatenquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat dat laatste nou net tekort schieten: FrancisC is al het halve topic tegen zichzelf aan het ranten. Manu heeft er af en toe nog een droge opmerking ertussendoor en verdwaalde ramptoeristen mompelen dat ze Gert best vonden meevallen in het HBB.
Ik probeer aan te geven dat dit redelijk zinloos is, om monologen op een publiek forum te houden.
Maargoed, genoeg bitterheid en verwijten alom om de kusjesinvasie in het SC topic te neutraliseren.![]()
Daar kon hij niet veel schade aanrichten, gezien het ontbreken van de doelgroep (jonge meisjes) Moest Gert het doen met Bonnie en Viool. Zou het een taakstraf geweest zijn ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef Gert het volgende:
In het BB-huis kon je \'m tenminste nog een beetje in de gaten houden.
alles leuk en aardig maar waar blijft m'n contract???????????quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef FrancisC het volgende:
Willy en de Flamingo\'s
Een zangeres uit diezelfde tijd die een hit scoorde met het nummer Gouden Bergen en o.a. Helle lichten in de Stad:
Ik was bezig met een opname in de studio van Gert en plotseling onderbrak hij de opname en vertelde mij dat ik het nummer \"geil moest zingen\" - sinds die tijd was voor mij niet alleen het plezier eraf (van het nummer) maar al zeker van Gert.
Willy voegt er aan toe dat Gert op het punt van jonge meiden \"helemaal niet deugde\".
Maar natuurlijk zullen ook deze mensen, die nooit in de media zijn meegenomen en geen geld ontvingen voor het doen van de een of andere uitlating, vast en zeker geboren leugenaars of van nature gezegend zijn geweest met een ziek geheugen.....
En ondanks de sarcastische opmerkingen van het forum doet het mij toch goed dat niemand een antwoord geeft op de vraag: Waarom stapt Timmerman niet naar de rechter en spant een zaak tegen smaad aan?
Het antwoord is duidelijk, komt het namelijk tot een zaak dan zouden er mensen in overvloed zijn die niet alleen vanuit hun positie destijds, maar zeker vanuit hun carriere status een zaak naar buiten kunnen brengen die van de visie van Gert Timmerman niets meer overeind laat - er zal dan komen vast te staan dat Gert Timmerman alleen maar ontkent en nergens verantwoording voor neemt -
en er zal komen vast te staan dat hij zich niet alleen tegenover zijn dochters geplaatst ziet .....
Ah, nog een insider.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef Timmerhout het volgende:
de Gert die jullie zagen in het BB Hotel was NIET de ware Gert Timmerman. Meer wil ik er ( voorlopig ) nog niet over zeggen, maar sta volledig achter het verhaal van Francis !!!!!!!
Ik heb het programma nauwelijks bekeken, dus ik denk niet dat je over 'jullie' moet spreken.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:03 schreef Timmerhout het volgende:
Als jullie de werkelijke Gert zouden leren kennen, zou je bek openvallen. Maar door zijn leuke praatjes, prettige glimlach en zijn \" huilbuien \" op de TV, houdt Gert IEDEREEN in Nederland al jaren voor de gek !!!!! De waarheid is echter, dat achter die \" glimlach \' een notoire leugenaar zit verborgen !
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:15 schreef Timmerhout het volgende:
Gert heeft op vele ander manieren mensen door de jaren heen ook beschadigd, GOED beschadigd wel te verstaan maar dat ligt meer op het geestelijke vlak en daar helpt geen aangifte tegen.
Huhquote:Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
![]()
oke.. kunnen we NU ophouden met beschuldigingen weergeven alsof het feiten zijn? Zolang Gert niet veroordeeld is voor de feiten waarvan hij beschuldigd wordt, moeten we aannemen dat hij onschuldig is.. en aangezien we er allemaal niet bij waren, zal niemand van ons de werkelijke feiten kennen....
Roddels en hearsay zijn dan ook geen probleem :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Dit hele subforum -en SHO bv ook- hangt van roddels en \'hear say\' aan elkaar.
gaan we natuurlijk wel op glad ijs...quote:maar de waarheid is dat HIJ wel degelijk de dader is
Dan moet je met bewijzen komen......quote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef Timmerhout het volgende:
Laten we even duidelijk zijn, dit zijn geen loze beschuldigingen maar VASTSTAANDE feiten !!
zolang hij niet veroordeeld is, is het niet meer dan een beschuldiging.. en dus geen vaststaand feitquote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef Timmerhout het volgende:
Laten we even duidelijk zijn, dit zijn geen loze beschuldigingen maar VASTSTAANDE feiten !!
Zie mijn reactie hierboven.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
maar met zinnen als
[..]
gaan we natuurlijk wel op glad ijs...
dat bedoelde ik dusquote:
als dat zo is ben je volgens de wet verplicht om aangifte te doen van een strafbaar feit...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik je nou zeg dat IK erbij was ? En weet wat er is voorgevallen... waarschijnlijk zal ik voor leugenaar en fantast worden uitgemaakt..... het zij zo ....
Waar was je bij dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik je nou zeg dat IK erbij was ? En weet wat er is voorgevallen... waarschijnlijk zal ik voor leugenaar en fantast worden uitgemaakt..... het zij zo ....
Hmzz, dat weet ik niet zeker. Hangt van het misdrijf af, maar dat is meer een gevalletje WGR.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef teamlead het volgende:
als dat zo is ben je volgens de wet verplicht om aangifte te doen van een strafbaar feit...
Het probleem is dus dat hij zich al jaren verdedigd, zij het op een valse en sluwe manier door het slachtoffer te spelen. En ik zit er inderdaad over te denken om iets te gaan doen zodat Gert aangepakt kan worden ...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
zolang hij niet veroordeeld is, is het niet meer dan een beschuldiging.. en dus geen vaststaand feit
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hmzz, dat weet ik niet zeker. Hangt van het misdrijf af, maar dat is meer een gevalletje WGR.
nee, het probleem is dat de beschuldiging is geuit in een roddelblad ipv een rechtzaal....quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat hij zich al jaren verdedigd, zij het op een valse en sluwe manier door het slachtoffer te spelen. En ik zit er inderdaad over te denken om iets te gaan doen zodat Gert aangepakt kan worden ...
dan hadden ze aangifte moeten doen...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
De bewijzen ( Sandra & Sheila ) zijn al jaren een roepende in de woestijn,
Nee.quote:
Doorgaan tot ik er bij neerval Jappie - al is het alleen maar om de oudrechercheur-Leo, later van recherchebureau Justitia, vooralsnog voor zijn inspanningen te bedanken - en om alle gedupeerden in ieder geval onder de loep te brengen, want ze verdienen het niet om te worden afgedaan als een fata-morgana...........quote:Op zondag 5 februari 2006 00:36 schreef Jappie het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik meen mij toch recentelijk iets te herinneren over zuigen en bashen naar medeusers...iets over dat dat niet mocht enzo
ergo
Ga lekker zo door FrancisC
Het is bijna net zo verrassend geschreven als \"pulp fiction\"![]()
Okay.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
De bewijzen ( Sandra & Sheila ) zijn al jaren een roepende in de woestijn,
Nee, Gert Timmerman is de onderneming die schade heeft geleden aan de uitlatingen van zijn dochters - zijn inkomsten donderden in elkaar - hij had aangifte moeten doen van smaad!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hadden ze aangifte moeten doen...
Er wordt vooralsnog niets in twijfel getrokken, het probleem is dat het zo moeilijk bewijsbaar is.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef Timmerhout het volgende:
Jammer dat jullie alles in twijfel trekken, kan het me ook wel voorstellen, wie zou kunnen denken of zich er een voorstelling van maken dat lieve Gert dit allemaal op zijn kerfstok heeft ? Binnen afzienbare tijd zullen jullie ook moeten toegeven dat je ongelijk had .....
Die redenatie is natuurlijk raar...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nee, Gert Timmerman is de onderneming die schade heeft geleden aan de uitlatingen van zijn dochters - zijn inkomsten donderden in elkaar - hij had aangifte moeten doen van smaad!
Alleen, die smaad had hij moeten bewijzen ....
hoe moet hij bewijzen dat hij onschuldig isquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Timmerhout het volgende:
En Gert kan NIETS bewijzen, hij staat met lege handen, want hij kan HELEMAAL NIETS bewijzen. En dat hij een inkomstenderving heeft gehad is nog een milde straf ....
Hola!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef FrancisC het volgende:
Nee, Gert Timmerman is de onderneming die schade heeft geleden aan de uitlatingen van zijn dochters - zijn inkomsten donderden in elkaar - hij had aangifte moeten doen van smaad!
Alleen, die smaad had hij moeten bewijzen ....
Dat komt door de Nederlandse wetgeving, waar meer aandacht is voor de slachtoffers dan voor de daders.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die redenatie is natuurlijk raar...
Zijn dochters beschuldigen hem van een vreselijke misdaad.. en dan moet hij gaan bewijzen dat hij daar niet schuldig aan is, puur omdat er sprake zou zijn van inkomstendervingLijkt me de omgekeerde wereld
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Hola!![]()
Als je slachtoffer bent van een dusdanig ingrijpende misdaad moet je aangifte doen.
Punt.
Onze journalistieke instincten.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
![]()
APK.. we zijn het met elkaar eensWat gebeurt hier?
Ja, ik wel ....quote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef teamlead het volgende:
weten de insiders toevallig ook waarom deze zaak niet in handen van justitie wordt gelegd maar wordt uitgevochten in de privé
Wat ik daaraan niet begrijp is dat zij zich eerst laten afkopen en vervolgens wel de publiciteit zoeken.. dat rijmt niet met elkaar..quote:Op zondag 5 februari 2006 01:44 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ja, ik wel ....
Maar dan moeten we een sprong terug maken in de tijd - naar de tijd dat Sandra klein was en er voldoende getuigen waren die haar gedrag en de vreemdsoortige band tussen Gert Timmerman en het kind opmerkten. Mijn naam is Francis Capelle, ik ben de zoon van Marg Capelle Jonkman, de testschrijfster van het duo ......
Welnu, in de tijd waar ik aan refereer waren er ook de gebroeders E. Dit waren de grootcontracthouders van Gert Timmerman - Beide broers verkeerden altijd in het gezelschap van een zekere Cor .....
Het werkte heel eenvoudig - weet dat het duo timmerman miljoenen platen per jaar verkocht, dan weet je ook hoeveel geld er in de tijd omging - ieder brandje, ieder gerucht dat schade kon veroorzaken aan de kip die de gouden eieren legde (Gert Timmerman) werd heel eenvoudig de kop in gedrukt - de gebroeders E verschenen en boden de gedupeerden rond de tienduizend gulden - in die tijd een aardig bedrag - wilde dit niet werken verschenen zij weer, dit maal met Cor - het kon namelijk ook op een nadere manier opgelost worden ........
Nog eens: Ik begrijp je volkomen - die aangifte had toen moeten plaatsvinden maar dit gebeurde niet - nu zoveel jaar na dato kun je de zaak wel aangeven, maar dan komt het niet verder dan een mutatie - de zedenpolitie kan dit bevestigen - dit is een heel moeilijke aangifte, zeggen is niet genoeg, bewijzen kun je niets .....quote:Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Hola!![]()
Als je slachtoffer bent van een dusdanig ingrijpende misdaad moet je aangifte doen.
Punt.
Edit: Ik heb het over zijn dochters.
Wie van hun zocht de publiciteit? Noem eens namen?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat ik daaraan niet begrijp is dat zij zich eerst laten afkopen en vervolgens wel de publiciteit zoeken.. dat rijmt niet met elkaar..
zijn dochters..........quote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wie van hun zocht de publiciteit? Noem eens namen?
Ik heb je gelezen en ik hou je onder de aandacht, vriend, in welke hoedanigheid je er ook bij betrokken bent ......quote:Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef Timmerhout het volgende:
Dat zijn feiten Francis die ik nog niet genoemd heb, maar je hebt gelijk, alles werd afgekocht in die tijd ....
Er is een wetsvoorstel om de bewijslast in dit soort zaken om te draaien.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nog eens: Ik begrijp je volkomen - die aangifte had toen moeten plaatsvinden maar dit gebeurde niet - nu zoveel jaar na dato kun je de zaak wel aangeven, maar dan komt het niet verder dan een mutatie - de zedenpolitie kan dit bevestigen - dit is een heel moeilijke aangifte, zeggen is niet genoeg, bewijzen kun je niets .....
hoe bewijs je dat je zoiets niet gedaan hebt danquote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Er is een wetsvoorstel om de bewijslast in dit soort zaken om te draaien.
Zou dat helpen
Een wetsvoorstel refelcteert niet de realistische gang van zaken - er is een wetsvoorstel en zelfs een grondwettelijk artikel dat zegt dat iedere Nederlander tenminste over een stoel, een tafel en een bed moet kunnen beschikken ..... Is dit de praktijk voor alle nederlanders?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Er is een wetsvoorstel om de bewijslast in dit soort zaken om te draaien.
Zou dat helpen
You tell me.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef teamlead het volgende:
hoe bewijs je dat je zoiets niet gedaan hebt dan
Mijn gezonde verstand zegt dat jullie contact moeten zoeken en alsnog aangifte moeten doen.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef FrancisC het volgende:
Ingewikkeld he? Maar wat zegt jou gezonde verstand je als je werkelijk tientallen klagers hebt die allemaal vertellen dat ze zijn benadeeld door een persoon? Dat deze tien liegen, of neem je redelijkerwijs (zoals de wet deze ruimte biedt) aan dat deze persoon dan ook wel iets heeft ondernomen?
die tientallen waar jij naar verwijst zijn vooralsnog niet naar voren gekomen met hun beschuldigingen... (anoniem op internet is niet echt serieus te nemen...)quote:Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef FrancisC het volgende:
[quote]Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe bewijs je dat je zoiets niet gedaan hebt dan
[/quot
Ingewikkeld he? Maar wat zegt jou gezonde verstand je als je werkelijk tientallen klagers hebt die allemaal vertellen dat ze zijn benadeeld door een persoon? Dat deze tien liegen, of neem je redelijkerwijs (zoals de wet deze ruimte biedt) aan dat deze persoon dan ook wel iets heeft ondernomen?
Dat is geen bewijs voor een zedendelict.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:00 schreef FrancisC het volgende:
Laten we niet WILLEN overtuigen maar getuigen - jij stelde al eerder dat Gert een notiore leugenaar was ..... nou, zijn hier bewijzen voor? Ja. De rechtbank in Almelo veroordeelde hem onlangs voor het terugbetalen aan de antiekhandelaar Padberg die hij immers grond had verkocht die niet van hem was. Gert Timmerman\\\' s huidige vrouw had wat connecties met geld en liet deze de zaak in de minne schikken. Maar de veroordeling ligt er en het feit dat Gert Timmerman WILLENS en WETENS een stuk grond verkocht dat aan de gemeente Usselo behoorde maakte dat hij werd veroordeeld ...... Wast geen water van de zee ....
Gert heeft niet zoveel getuigen meer, de stemming is aan het omslaan, ik hoop van harte dat er mensen zijn die hem abrupt laten vallen, zoals Gert ook met velen heeft gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
die tientallen waar jij naar verwijst zijn vooralsnog niet naar voren gekomen met hun beschuldigingen... (anoniem op internet is niet echt serieus te nemen...)
Bovendien hangt het er vanaf wat die tientallen slachtoffers onder ede zouden verklaren of ik die verklaringen wel of niet voor waarheid zou aannemen....
Want als alles is zoals jij beschrijft, heeft ook Gert vast wel tientallen getuigen in zijn voordeel....
Bronquote:Op zondag 5 februari 2006 02:00 schreef FrancisC het volgende:
Laten we niet WILLEN overtuigen maar getuigen - jij stelde al eerder dat Gert een notiore leugenaar was ..... nou, zijn hier bewijzen voor? Ja. De rechtbank in Almelo veroordeelde hem onlangs voor het terugbetalen aan de antiekhandelaar Padberg die hij immers grond had verkocht die niet van hem was. Gert Timmerman\' s huidige vrouw had wat connecties met geld en liet deze de zaak in de minne schikken. Maar de veroordeling ligt er en het feit dat Gert Timmerman WILLENS en WETENS een stuk grond verkocht dat aan de gemeente Usselo behoorde maakte dat hij werd veroordeeld ...... Wast geen water van de zee ....
nu ken ik toevallig ook wat mensen... en Babs is echt niet zo armlastig als jij haar nu afschildertquote:Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Gert heeft niet zoveel getuigen meer, de stemming is aan het omslaan, ik hoop van harte dat er mensen zijn die hem abrupt laten vallen, zoals Gert ook met velen heeft gedaan.
En als Gert geen connectie\\\'s zou hebben met geld ( zoals Francis zegt ) is hij helemaal nergens meer. Mocht die ooit zijn of haar handen aftrekken van Gert en Babs kunnen ze wel inpakken, letterlijk want ze hebben NIETS, zijn afhankleijk van de gulheid en meeheulen van anderen ...
Een kerkijkelijke doofpot ziet er als volgt uit, maar lees goed voordat je concludeert ......quote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef Timmerhout het volgende:
Als de kerk waarin Gert Timmerman Jr. toen zat alles in de doofpot stopte en onder de eigen hoed hield, wat kun je daar nog mee, en ik bevestig de woorden van Francis. Als Cor langskwam en je ging niet akkoord met zijn schikkingsvoorstel, had hij twee kameraden bij zich .... een linker- en een rechtervuist !
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu ken ik toevallig ook wat mensen... en Babs is echt niet zo armlastig als jij haar nu afschildert
Bron: Rechtbank Almelo - en nee, het geeft slechts aan dat Gert de waarheid niet ligt!quote:Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bron
Bovendien: da\'s nogal een een andere categorie dan een zedendelict....
Is die Cor met zijn linker- en rechtervuist nog steeds actief?quote:
Daar zit inderdaad iets in.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef FrancisC het volgende:
ALS JE GOED LEEST HERINNERT HIJ ZICH HET VOORVAL NIET: MAAR WIL ER LIEVER OOK NIET MEER OP INGAAN! NU IS MIJN VRAAG - WAAR NIET OP INGAAN? HERINNERT HIJ HET ZICH NU WEL OF NIET?
Nee hoor, al jaren niet meer - je ziet echter dat persoonlijk eigen belang, waar het ook speelt - altijd de voornaamste drempel vormt - in in vele gevallen zelfs een onneembare ...... ware het niet .....quote:Op zondag 5 februari 2006 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Is die Cor met zijn linker- en rechtervuist nog steeds actief?
Ah, er is dus bewijsmateriaal.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:17 schreef FrancisC het volgende:
ware het niet .....
Dat er een tape bestaat in een antwoordapperaat van lang, lang geleden waarop Gertje Timmerman junior het voorval toegeeft .........
Ik was al aan het knippen, maar had blijkbaar iets over het hoofd gezien.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
eh.. Francis.. let je ajb ff op met persoonsgegevens van derden hier? thanx
je kunt zeggen van Gert wat je wilt... maar hij is wel de HBB'er over wie het meeste te melden isquote:Op zondag 5 februari 2006 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, er is dus bewijsmateriaal.
Ik voorzie een deel 2 van dit topic.
Voor de duidelijkheid: ik was en ben geen Gert-aanhanger... maar ik vind wel dat hij zich in HBB profileerde op een manier waar de anderen nog wat van konden leren.. en eigenlijk vind ik het diep triest dat we het alleen maar over deze beschuldiging hebben zonder dat de betrokkenen zich kunnen verdedigen hierquote:Op zondag 5 februari 2006 02:22 schreef Timmerhout het volgende:
Mensen, ik ( en Francis denk ik ook ) willen niemand direct overtuigen, maar weet wel dat jullie een verkeerd beeld van Gert hebben. Ik wou dat ik een manier wist om dat in EEN keer aan jullie duidelijk te kunnen maken. helaas, dat kan ik niet. En wat weten jullie van Babs, zijn huidige echtgenote ? Kijk naar de brief van Francis, eerst zeggen ze dat ze zich het voorval niet kunnen herinneren, en later dat ze er niet meer op in willen gaan. Dat bevestigd mijn eerdere uitspraken dat er meer begrip is voor de daders dan voor de slachtoffers.
Wisten jullie trouwens dat Gert Timmerman ( bijna ) op commando kan huilen. Nog iets, gert heeft altijd beweerd dat hem NIETS is gevraagd angaande de docu bij de KRO. Bedenk dan wel even dat ze Babs hebben gebeld commentaar maar dat die de boot heeft afgehouden ? Ook niet voor niets ....
Dan liegt Gert dus niet, want ze vroegen het aan Babs.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:22 schreef Timmerhout het volgende:
Nog iets, gert heeft altijd beweerd dat hem NIETS is gevraagd angaande de docu bij de KRO. Bedenk dan wel even dat ze Babs hebben gebeld commentaar maar dat die de boot heeft afgehouden ? Ook niet voor niets ....
Dat kunnen ze makkelijk hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:24 schreef teamlead het volgende:
en eigenlijk vind ik het diep triest dat we het alleen maar over deze beschuldiging hebben zonder dat de betrokkenen zich kunnen verdedigen hier
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef Timmerhout het volgende:
Diep triest ? Weet je wat diep triest is ? Dat Gert en Babs wel degelijk van dit forum afweten, maar zich afzijdig houden, zelfs onder een nickname durven ze niets te schrijven !!
ja., maar je hebt ook gezien hoe er gereageerd werd op Tanja en Menno toen zij opeens hier verschenen.... ik snap best dat Gert er niet op zit te wachten om zich hier te gaan verdedigen...quote:Op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kunnen ze makkelijk hoor.
Hij heeft toch een website met gastenboek of emailadres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |