abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 01:41:07 #251
6941 APK
Factual, I think.
pi_34749439
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef FrancisC het volgende:

Nee, Gert Timmerman is de onderneming die schade heeft geleden aan de uitlatingen van zijn dochters - zijn inkomsten donderden in elkaar - hij had aangifte moeten doen van smaad!
Alleen, die smaad had hij moeten bewijzen ....
Hola!
Als je slachtoffer bent van een dusdanig ingrijpende misdaad moet je aangifte doen.
Punt.

Edit: Ik heb het over zijn dochters.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34749454
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef teamlead het volgende:

[..]

Die redenatie is natuurlijk raar...

Zijn dochters beschuldigen hem van een vreselijke misdaad.. en dan moet hij gaan bewijzen dat hij daar niet schuldig aan is, puur omdat er sprake zou zijn van inkomstenderving Lijkt me de omgekeerde wereld
Dat komt door de Nederlandse wetgeving, waar meer aandacht is voor de slachtoffers dan voor de daders.
  zondag 5 februari 2006 @ 01:42:00 #253
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34749459
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef APK het volgende:

[..]

Hola!
Als je slachtoffer bent van een dusdanig ingrijpende misdaad moet je aangifte doen.
Punt.

APK.. we zijn het met elkaar eens Wat gebeurt hier?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 5 februari 2006 @ 01:44:38 #254
6941 APK
Factual, I think.
pi_34749504
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:

APK.. we zijn het met elkaar eens Wat gebeurt hier?
Onze journalistieke instincten.
  zondag 5 februari 2006 @ 01:44:53 #255
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34749510
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef teamlead het volgende:
weten de insiders toevallig ook waarom deze zaak niet in handen van justitie wordt gelegd maar wordt uitgevochten in de privé
Ja, ik wel ....

Maar dan moeten we een sprong terug maken in de tijd - naar de tijd dat Sandra klein was en er voldoende getuigen waren die haar gedrag en de vreemdsoortige band tussen Gert Timmerman en het kind opmerkten. Mijn naam is Francis Capelle, ik ben de zoon van Marg Capelle Jonkman, de testschrijfster van het duo ......
Welnu, in de tijd waar ik aan refereer waren er ook de gebroeders E. Dit waren de grootcontracthouders van Gert Timmerman - Beide broers verkeerden altijd in het gezelschap van een zekere Cor .....
Het werkte heel eenvoudig - weet dat het duo timmerman miljoenen platen per jaar verkocht, dan weet je ook hoeveel geld er in de tijd omging - ieder brandje, ieder gerucht dat schade kon veroorzaken aan de kip die de gouden eieren legde (Gert Timmerman) werd heel eenvoudig de kop in gedrukt - de gebroeders E verschenen en boden de gedupeerden rond de tienduizend gulden - in die tijd een aardig bedrag - wilde dit niet werken verschenen zij weer, dit maal met Cor - het kon namelijk ook op een nadere manier opgelost worden ........
pi_34749552
Dat zijn feiten Francis die ik nog niet genoemd heb, maar je hebt gelijk, alles werd afgekocht in die tijd ....
  zondag 5 februari 2006 @ 01:47:35 #257
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34749557
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:44 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ja, ik wel ....

Maar dan moeten we een sprong terug maken in de tijd - naar de tijd dat Sandra klein was en er voldoende getuigen waren die haar gedrag en de vreemdsoortige band tussen Gert Timmerman en het kind opmerkten. Mijn naam is Francis Capelle, ik ben de zoon van Marg Capelle Jonkman, de testschrijfster van het duo ......
Welnu, in de tijd waar ik aan refereer waren er ook de gebroeders E. Dit waren de grootcontracthouders van Gert Timmerman - Beide broers verkeerden altijd in het gezelschap van een zekere Cor .....
Het werkte heel eenvoudig - weet dat het duo timmerman miljoenen platen per jaar verkocht, dan weet je ook hoeveel geld er in de tijd omging - ieder brandje, ieder gerucht dat schade kon veroorzaken aan de kip die de gouden eieren legde (Gert Timmerman) werd heel eenvoudig de kop in gedrukt - de gebroeders E verschenen en boden de gedupeerden rond de tienduizend gulden - in die tijd een aardig bedrag - wilde dit niet werken verschenen zij weer, dit maal met Cor - het kon namelijk ook op een nadere manier opgelost worden ........
Wat ik daaraan niet begrijp is dat zij zich eerst laten afkopen en vervolgens wel de publiciteit zoeken.. dat rijmt niet met elkaar..
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  zondag 5 februari 2006 @ 01:47:45 #258
6941 APK
Factual, I think.
pi_34749561
edit: verkeerde quote.
  zondag 5 februari 2006 @ 01:48:12 #259
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34749567
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef APK het volgende:

[..]

Hola!
Punt.

Edit: Ik heb het over zijn dochters.
Nog eens: Ik begrijp je volkomen - die aangifte had toen moeten plaatsvinden maar dit gebeurde niet - nu zoveel jaar na dato kun je de zaak wel aangeven, maar dan komt het niet verder dan een mutatie - de zedenpolitie kan dit bevestigen - dit is een heel moeilijke aangifte, zeggen is niet genoeg, bewijzen kun je niets .....
  zondag 5 februari 2006 @ 01:49:20 #260
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34749588
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef teamlead het volgende:

[..]

Wat ik daaraan niet begrijp is dat zij zich eerst laten afkopen en vervolgens wel de publiciteit zoeken.. dat rijmt niet met elkaar..
Wie van hun zocht de publiciteit? Noem eens namen?
  zondag 5 februari 2006 @ 01:50:19 #261
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34749617
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Wie van hun zocht de publiciteit? Noem eens namen?
zijn dochters..........
  zondag 5 februari 2006 @ 01:50:40 #262
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34749620
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:47 schreef Timmerhout het volgende:
Dat zijn feiten Francis die ik nog niet genoemd heb, maar je hebt gelijk, alles werd afgekocht in die tijd ....
Ik heb je gelezen en ik hou je onder de aandacht, vriend, in welke hoedanigheid je er ook bij betrokken bent ......
pi_34749627
Als de kerk waarin Gert Timmerman Jr. toen zat alles in de doofpot stopte en onder de eigen hoed hield, wat kun je daar nog mee, en ik bevestig de woorden van Francis. Als Cor langskwam en je ging niet akkoord met zijn schikkingsvoorstel, had hij twee kameraden bij zich .... een linker- en een rechtervuist !
  zondag 5 februari 2006 @ 01:51:08 #264
6941 APK
Factual, I think.
pi_34749631
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:48 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Nog eens: Ik begrijp je volkomen - die aangifte had toen moeten plaatsvinden maar dit gebeurde niet - nu zoveel jaar na dato kun je de zaak wel aangeven, maar dan komt het niet verder dan een mutatie - de zedenpolitie kan dit bevestigen - dit is een heel moeilijke aangifte, zeggen is niet genoeg, bewijzen kun je niets .....
Er is een wetsvoorstel om de bewijslast in dit soort zaken om te draaien.
Zou dat helpen
  zondag 5 februari 2006 @ 01:52:11 #265
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34749656
[quote]Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

zijn dochters..........
[/quote

Zijn dochters zijn niet afgekocht - ik heb het over de tijd dat Sandra nog heel klein was en onmogelijk zelf aangifte had kunnen doen ..... In die tijd waren de gebroeders E er nog! In die tijd had Gert een reputatie en geld en mediamacht.
De mensen die zich hebben laten afkopen hebben nooit de publiciteit gezocht, dat kan ik je verzekeren ......
  zondag 5 februari 2006 @ 01:52:34 #266
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34749662
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef APK het volgende:

[..]

Zou dat helpen
hoe bewijs je dat je zoiets niet gedaan hebt dan
  zondag 5 februari 2006 @ 01:53:54 #267
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34749685
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef APK het volgende:

[..]

Zou dat helpen
Een wetsvoorstel refelcteert niet de realistische gang van zaken - er is een wetsvoorstel en zelfs een grondwettelijk artikel dat zegt dat iedere Nederlander tenminste over een stoel, een tafel en een bed moet kunnen beschikken ..... Is dit de praktijk voor alle nederlanders?
pi_34749693
Dat zou zeker helpen. Weet je dat Gert in die tijd als een soort dominee op de preekstoel stond en ander gelovigen voorhield wat ze wel en niet mochten ? En zelf alles deed wat God verboden heeft ... Francis, ik ken je niet maar kwam hier bij toeval terecht, en ik weet dat je gelijk hebt. Maar het is moeilijk om anderen te overtuigen .... helaas.
  zondag 5 februari 2006 @ 01:55:52 #269
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34749719
[quote]Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

[/quot

Ingewikkeld he? Maar wat zegt jou gezonde verstand je als je werkelijk tientallen klagers hebt die allemaal vertellen dat ze zijn benadeeld door een persoon? Dat deze tien liegen, of neem je redelijkerwijs (zoals de wet deze ruimte biedt) aan dat deze persoon dan ook wel iets heeft ondernomen?
  zondag 5 februari 2006 @ 01:57:16 #270
6941 APK
Factual, I think.
pi_34749743
Anyway.
Als ik misbruikt was zou ik de dader op alle manieren proberen te slopen.

Maar ik zou beginnen met een aangifte, daarna zou ik een paar sappige interviews geven en met een boek komen.
Het -niet eens anoniem- posten op een Internetforum is ook een optie natuurlijk.

Ik lees de woede in de posts van jullie maar, nogmaals, bewijzen is moeilijk. Tenzij een groep slachtoffers samen aangifte doet.
  zondag 5 februari 2006 @ 01:58:30 #271
6941 APK
Factual, I think.
pi_34749768
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef teamlead het volgende:

You tell me.

Maar daar zal vast wel een discussie over lopen in NWS of POL.
pi_34749775
Ik ben ( nog ) anoniem, maar dat kan snel omslaan. Als ik de kans zou krijgen zou ik Gert Timmerman tot op de grond afbreken, hij speelt mooi weer en de dochters zitten met de ellende.
  zondag 5 februari 2006 @ 02:00:53 #273
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34749813
[quote]Op zondag 5 februari 2006 01:54 schreef Timmerhout het volgende:
Dat zou zeker helpen. Weet je dat Gert in die tijd als een soort dominee op de preekstoel stond en ander gelovigen voorhield wat ze wel en niet mochten ? En zelf alles deed wat God verboden heeft ... Francis, ik ken je niet maar kwam hier bij toeval terecht, en ik weet dat je gelijk hebt. Maar het is moeilijk om anderen te overtuigen .... helaas.
[/quote

Laten we niet WILLEN overtuigen maar getuigen - jij stelde al eerder dat Gert een notiore leugenaar was ..... nou, zijn hier bewijzen voor? Ja. De rechtbank in Almelo veroordeelde hem onlangs voor het terugbetalen aan de antiekhandelaar Padberg die hij immers grond had verkocht die niet van hem was. Gert Timmerman' s huidige vrouw had wat connecties met geld en liet deze de zaak in de minne schikken. Maar de veroordeling ligt er en het feit dat Gert Timmerman WILLENS en WETENS een stuk grond verkocht dat aan de gemeente Usselo behoorde maakte dat hij werd veroordeeld ...... Wast geen water van de zee ....
  zondag 5 februari 2006 @ 02:00:55 #274
6941 APK
Factual, I think.
pi_34749814
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef FrancisC het volgende:

Ingewikkeld he? Maar wat zegt jou gezonde verstand je als je werkelijk tientallen klagers hebt die allemaal vertellen dat ze zijn benadeeld door een persoon? Dat deze tien liegen, of neem je redelijkerwijs (zoals de wet deze ruimte biedt) aan dat deze persoon dan ook wel iets heeft ondernomen?
Mijn gezonde verstand zegt dat jullie contact moeten zoeken en alsnog aangifte moeten doen.
pi_34749817
Bovendien kan ik hier zo nog een paar namen opnoemen van meisjes, maar uit respect doe ik dat niet, ik weet niet wie er allemaal meelezen. En Francis is NIET anoniem, ik ken zijn moeder, en die kent Gert ook maar al te goed !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')