Ik zal het boek iig even updatenquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat dat laatste nou net tekort schieten: FrancisC is al het halve topic tegen zichzelf aan het ranten. Manu heeft er af en toe nog een droge opmerking ertussendoor en verdwaalde ramptoeristen mompelen dat ze Gert best vonden meevallen in het HBB.
Ik probeer aan te geven dat dit redelijk zinloos is, om monologen op een publiek forum te houden.
Maargoed, genoeg bitterheid en verwijten alom om de kusjesinvasie in het SC topic te neutraliseren.![]()
Daar kon hij niet veel schade aanrichten, gezien het ontbreken van de doelgroep (jonge meisjes) Moest Gert het doen met Bonnie en Viool. Zou het een taakstraf geweest zijn ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef Gert het volgende:
In het BB-huis kon je \'m tenminste nog een beetje in de gaten houden.
alles leuk en aardig maar waar blijft m'n contract???????????quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef FrancisC het volgende:
Willy en de Flamingo\'s
Een zangeres uit diezelfde tijd die een hit scoorde met het nummer Gouden Bergen en o.a. Helle lichten in de Stad:
Ik was bezig met een opname in de studio van Gert en plotseling onderbrak hij de opname en vertelde mij dat ik het nummer \"geil moest zingen\" - sinds die tijd was voor mij niet alleen het plezier eraf (van het nummer) maar al zeker van Gert.
Willy voegt er aan toe dat Gert op het punt van jonge meiden \"helemaal niet deugde\".
Maar natuurlijk zullen ook deze mensen, die nooit in de media zijn meegenomen en geen geld ontvingen voor het doen van de een of andere uitlating, vast en zeker geboren leugenaars of van nature gezegend zijn geweest met een ziek geheugen.....
En ondanks de sarcastische opmerkingen van het forum doet het mij toch goed dat niemand een antwoord geeft op de vraag: Waarom stapt Timmerman niet naar de rechter en spant een zaak tegen smaad aan?
Het antwoord is duidelijk, komt het namelijk tot een zaak dan zouden er mensen in overvloed zijn die niet alleen vanuit hun positie destijds, maar zeker vanuit hun carriere status een zaak naar buiten kunnen brengen die van de visie van Gert Timmerman niets meer overeind laat - er zal dan komen vast te staan dat Gert Timmerman alleen maar ontkent en nergens verantwoording voor neemt -
en er zal komen vast te staan dat hij zich niet alleen tegenover zijn dochters geplaatst ziet .....
Ah, nog een insider.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef Timmerhout het volgende:
de Gert die jullie zagen in het BB Hotel was NIET de ware Gert Timmerman. Meer wil ik er ( voorlopig ) nog niet over zeggen, maar sta volledig achter het verhaal van Francis !!!!!!!
Ik heb het programma nauwelijks bekeken, dus ik denk niet dat je over 'jullie' moet spreken.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:03 schreef Timmerhout het volgende:
Als jullie de werkelijke Gert zouden leren kennen, zou je bek openvallen. Maar door zijn leuke praatjes, prettige glimlach en zijn \" huilbuien \" op de TV, houdt Gert IEDEREEN in Nederland al jaren voor de gek !!!!! De waarheid is echter, dat achter die \" glimlach \' een notoire leugenaar zit verborgen !
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:15 schreef Timmerhout het volgende:
Gert heeft op vele ander manieren mensen door de jaren heen ook beschadigd, GOED beschadigd wel te verstaan maar dat ligt meer op het geestelijke vlak en daar helpt geen aangifte tegen.
Huhquote:Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
![]()
oke.. kunnen we NU ophouden met beschuldigingen weergeven alsof het feiten zijn? Zolang Gert niet veroordeeld is voor de feiten waarvan hij beschuldigd wordt, moeten we aannemen dat hij onschuldig is.. en aangezien we er allemaal niet bij waren, zal niemand van ons de werkelijke feiten kennen....
Roddels en hearsay zijn dan ook geen probleem :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Dit hele subforum -en SHO bv ook- hangt van roddels en \'hear say\' aan elkaar.
gaan we natuurlijk wel op glad ijs...quote:maar de waarheid is dat HIJ wel degelijk de dader is
Dan moet je met bewijzen komen......quote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef Timmerhout het volgende:
Laten we even duidelijk zijn, dit zijn geen loze beschuldigingen maar VASTSTAANDE feiten !!
zolang hij niet veroordeeld is, is het niet meer dan een beschuldiging.. en dus geen vaststaand feitquote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef Timmerhout het volgende:
Laten we even duidelijk zijn, dit zijn geen loze beschuldigingen maar VASTSTAANDE feiten !!
Zie mijn reactie hierboven.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
maar met zinnen als
[..]
gaan we natuurlijk wel op glad ijs...
dat bedoelde ik dusquote:
als dat zo is ben je volgens de wet verplicht om aangifte te doen van een strafbaar feit...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik je nou zeg dat IK erbij was ? En weet wat er is voorgevallen... waarschijnlijk zal ik voor leugenaar en fantast worden uitgemaakt..... het zij zo ....
Waar was je bij dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik je nou zeg dat IK erbij was ? En weet wat er is voorgevallen... waarschijnlijk zal ik voor leugenaar en fantast worden uitgemaakt..... het zij zo ....
Hmzz, dat weet ik niet zeker. Hangt van het misdrijf af, maar dat is meer een gevalletje WGR.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef teamlead het volgende:
als dat zo is ben je volgens de wet verplicht om aangifte te doen van een strafbaar feit...
Het probleem is dus dat hij zich al jaren verdedigd, zij het op een valse en sluwe manier door het slachtoffer te spelen. En ik zit er inderdaad over te denken om iets te gaan doen zodat Gert aangepakt kan worden ...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
zolang hij niet veroordeeld is, is het niet meer dan een beschuldiging.. en dus geen vaststaand feit
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hmzz, dat weet ik niet zeker. Hangt van het misdrijf af, maar dat is meer een gevalletje WGR.
nee, het probleem is dat de beschuldiging is geuit in een roddelblad ipv een rechtzaal....quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat hij zich al jaren verdedigd, zij het op een valse en sluwe manier door het slachtoffer te spelen. En ik zit er inderdaad over te denken om iets te gaan doen zodat Gert aangepakt kan worden ...
dan hadden ze aangifte moeten doen...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
De bewijzen ( Sandra & Sheila ) zijn al jaren een roepende in de woestijn,
Nee.quote:
Doorgaan tot ik er bij neerval Jappie - al is het alleen maar om de oudrechercheur-Leo, later van recherchebureau Justitia, vooralsnog voor zijn inspanningen te bedanken - en om alle gedupeerden in ieder geval onder de loep te brengen, want ze verdienen het niet om te worden afgedaan als een fata-morgana...........quote:Op zondag 5 februari 2006 00:36 schreef Jappie het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik meen mij toch recentelijk iets te herinneren over zuigen en bashen naar medeusers...iets over dat dat niet mocht enzo
ergo
Ga lekker zo door FrancisC
Het is bijna net zo verrassend geschreven als \"pulp fiction\"![]()
Okay.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
De bewijzen ( Sandra & Sheila ) zijn al jaren een roepende in de woestijn,
Nee, Gert Timmerman is de onderneming die schade heeft geleden aan de uitlatingen van zijn dochters - zijn inkomsten donderden in elkaar - hij had aangifte moeten doen van smaad!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hadden ze aangifte moeten doen...
Er wordt vooralsnog niets in twijfel getrokken, het probleem is dat het zo moeilijk bewijsbaar is.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef Timmerhout het volgende:
Jammer dat jullie alles in twijfel trekken, kan het me ook wel voorstellen, wie zou kunnen denken of zich er een voorstelling van maken dat lieve Gert dit allemaal op zijn kerfstok heeft ? Binnen afzienbare tijd zullen jullie ook moeten toegeven dat je ongelijk had .....
Die redenatie is natuurlijk raar...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nee, Gert Timmerman is de onderneming die schade heeft geleden aan de uitlatingen van zijn dochters - zijn inkomsten donderden in elkaar - hij had aangifte moeten doen van smaad!
Alleen, die smaad had hij moeten bewijzen ....
hoe moet hij bewijzen dat hij onschuldig isquote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Timmerhout het volgende:
En Gert kan NIETS bewijzen, hij staat met lege handen, want hij kan HELEMAAL NIETS bewijzen. En dat hij een inkomstenderving heeft gehad is nog een milde straf ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |