abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2006 @ 12:29:12 #201
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34725675
quote:
Op vrijdag 3 februari 2006 00:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Laat dat laatste nou net tekort schieten: FrancisC is al het halve topic tegen zichzelf aan het ranten. Manu heeft er af en toe nog een droge opmerking ertussendoor en verdwaalde ramptoeristen mompelen dat ze Gert best vonden meevallen in het HBB.

Ik probeer aan te geven dat dit redelijk zinloos is, om monologen op een publiek forum te houden.

Maargoed, genoeg bitterheid en verwijten alom om de kusjesinvasie in het SC topic te neutraliseren.
Ik zal het boek iig even updaten Die jongen doet ook z'n best en aan het verhaal is toch geen touw aan vast te knopen
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2006 @ 12:39:39 #202
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34725998
ff volledige post verwijderd, omdat delen ervan editten niet lukte... De info uit de post is overigens toch uit het topic te halen.

Groet,
Flugel

[ Bericht 24% gewijzigd door flugeltje op 05-02-2006 19:33:08 ]
Room 23
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2006 @ 14:08:31 #203
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34728776
Hey Francis C., we hebben nu al aanbiedingen voor een boek en een film, maar ik heb nog geen contract als ghostwriter, hoe zit dat?

ps. de film wordt natuurlijk wel met jou als hoofdpersoon als strijder tegen alle kwaad
Room 23
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:17:29 #204
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34735051
De Zangeres Angela

Terug even naar de affaire van de dochters Timmerman - Zoals we weten is er een kindermeisje, mevrouw L die het opmerkelijke gedrag van de kleine Sandra Timmreman opmerkt. Maar er is nog iemand die dit ook doet .....

Het kindsterretje Angela, een zangeres uit die tijd die tijdens het uitkomen van haar LP 14 jaar is -
De plaat wordt uitgebracht door Music Fror Pleasure, nr 5476 -
Op deze plaat staan 12 titels - er worden plannen gemaakt om Angela klaar te stomen voor het songfestival in die tijd. Angela was een zeer goed verkopende zangeres - een dochter van de tekstschrijfster met een repetoir dat er in die tijd inging als koek ......

En het is deze Angela die eveneens stellig stelt dan Sandra Timmerman NIET LIEGT - zij herinnert zich de vele vreemdsoortige gesprekken die in die tijd plaatsvonden - Angela: \"Dat Gert timmerman ronduit verdacht werd door een grote groep mensen met betrekking tot een ongezonde houding tot zijn dochtertje Sandra Timmerman was toen geen geheim en ik kan mij nu eigenlijk nauwelijks voorstellen waarom de latere onthullingen als spetterende nieuwsfeiten werden gepresenteerd ....

Ik herinner mij ze zaak als gisteren - Er was ook een zekere Anette of Janette die daarom weggebleven is. Om maar niet te spreken van alle andere kindersterretjes die er kwamen, maar nog veel sneller gingen, allen onder bedenkelijke omstandigheden.

Ik herinner mij de hevige ruzies tussen het echtpaar die vaak op een handgemeen uitliepen. Hermien viel als het ware op de meest onverwachte momenten de Studio van Gert Timmerman binnen om te zien wat daar op dat moment speelde. Het is erg voor Sheila en Sandra dat er nooit iemand opgestaan is om in te grijpen - sommigen hadden het niet door, anderen durfden eenvoudigweg niet. In die tijd ging het praten over die zaken niet zo gemakkelijk en vergeet niet dat Gert Timmerman een man van aanzien was en met connecties overal.

[ Bericht 0% gewijzigd door FrancisC op 04-02-2006 18:31:09 ]
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:30:27 #205
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34735463
Willy en de Flamingo's

Een zangeres uit diezelfde tijd die een hit scoorde met het nummer Gouden Bergen en o.a. Helle lichten in de Stad:

Ik was bezig met een opname in de studio van Gert en plotseling onderbrak hij de opname en vertelde mij dat ik het nummer "geil moest zingen" - sinds die tijd was voor mij niet alleen het plezier eraf (van het nummer) maar al zeker van Gert.

Willy voegt er aan toe dat Gert op het punt van jonge meiden "helemaal niet deugde".

Maar natuurlijk zullen ook deze mensen, die nooit in de media zijn meegenomen en geen geld ontvingen voor het doen van de een of andere uitlating, vast en zeker geboren leugenaars of van nature gezegend zijn geweest met een ziek geheugen.....

En ondanks de sarcastische opmerkingen van het forum doet het mij toch goed dat niemand een antwoord geeft op de vraag: Waarom stapt Timmerman niet naar de rechter en spant een zaak tegen smaad aan?

Het antwoord is duidelijk, komt het namelijk tot een zaak dan zouden er mensen in overvloed zijn die niet alleen vanuit hun positie destijds, maar zeker vanuit hun carriere status een zaak naar buiten kunnen brengen die van de visie van Gert Timmerman niets meer overeind laat - er zal dan komen vast te staan dat Gert Timmerman alleen maar ontkent en nergens verantwoording voor neemt -
en er zal komen vast te staan dat hij zich niet alleen tegenover zijn dochters geplaatst ziet .....
  Moderator zaterdag 4 februari 2006 @ 18:53:43 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34736066
In het BB-huis kon je 'm tenminste nog een beetje in de gaten houden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:27:18 #207
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_34737075
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef Gert het volgende:
In het BB-huis kon je \'m tenminste nog een beetje in de gaten houden.
Daar kon hij niet veel schade aanrichten, gezien het ontbreken van de doelgroep (jonge meisjes) Moest Gert het doen met Bonnie en Viool. Zou het een taakstraf geweest zijn ?
_ De mens is de maat van alle dingen _
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2006 @ 21:08:44 #208
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34740542
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef FrancisC het volgende:
Willy en de Flamingo\'s

Een zangeres uit diezelfde tijd die een hit scoorde met het nummer Gouden Bergen en o.a. Helle lichten in de Stad:

Ik was bezig met een opname in de studio van Gert en plotseling onderbrak hij de opname en vertelde mij dat ik het nummer \"geil moest zingen\" - sinds die tijd was voor mij niet alleen het plezier eraf (van het nummer) maar al zeker van Gert.

Willy voegt er aan toe dat Gert op het punt van jonge meiden \"helemaal niet deugde\".

Maar natuurlijk zullen ook deze mensen, die nooit in de media zijn meegenomen en geen geld ontvingen voor het doen van de een of andere uitlating, vast en zeker geboren leugenaars of van nature gezegend zijn geweest met een ziek geheugen.....

En ondanks de sarcastische opmerkingen van het forum doet het mij toch goed dat niemand een antwoord geeft op de vraag: Waarom stapt Timmerman niet naar de rechter en spant een zaak tegen smaad aan?

Het antwoord is duidelijk, komt het namelijk tot een zaak dan zouden er mensen in overvloed zijn die niet alleen vanuit hun positie destijds, maar zeker vanuit hun carriere status een zaak naar buiten kunnen brengen die van de visie van Gert Timmerman niets meer overeind laat - er zal dan komen vast te staan dat Gert Timmerman alleen maar ontkent en nergens verantwoording voor neemt -
en er zal komen vast te staan dat hij zich niet alleen tegenover zijn dochters geplaatst ziet .....
alles leuk en aardig maar waar blijft m'n contract???????????
Room 23
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:30:23 #209
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_34743362
Aai
Confidence through competence
  zondag 5 februari 2006 @ 00:36:54 #210
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34747738
Ik weet het niet hoor, maar ik meen mij toch recentelijk iets te herinneren over zuigen en bashen naar medeusers...iets over dat dat niet mocht enzo

ergo

Ga lekker zo door FrancisC
Het is bijna net zo verrassend geschreven als "pulp fiction"
pi_34748203
Het is erg moedig van Francis om dit allemaal aan de kaak te stellen, Gert is lang genoeg de hand boven het hoofd gehouden, de Gert die jullie zagen in het BB Hotel was NIET de ware Gert Timmerman. Meer wil ik er ( voorlopig ) nog niet over zeggen, maar sta volledig achter het verhaal van Francis !!!!!!!
pi_34748345
En Gert Timmerman stapt inderdaad NIET naar de rechter omdat hij bang is voor zijn eigen hachje. De deksel van de beerput is door Francis een weinig opgelicht, als deze helemaal weggehaald zal worden blijft er niets, maar dan ook niets over van " de heer " Timmerman !!
  zondag 5 februari 2006 @ 00:56:10 #213
6941 APK
Factual, I think.
pi_34748364
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef Timmerhout het volgende:
de Gert die jullie zagen in het BB Hotel was NIET de ware Gert Timmerman. Meer wil ik er ( voorlopig ) nog niet over zeggen, maar sta volledig achter het verhaal van Francis !!!!!!!
Ah, nog een insider.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34748451
Ik moet nog even iets kwijt, MOCHT Gert naar de rechter stappen, dan KAN er echt een heel leger meiden tegen hem getuigen die in net zo\'n positie verkeren als de dochters, en die hebben geen woord gelogen. Gert heeft Sandra misbruikt en zij is ( helaas ) niet de enige.......... Raar dat de mensen denken dat Sandra en Sheila liegen .... Gert is de dader, maar hij speelt al jaren het slachtoffer. En tot nu toe lukt hem dat aardig, maar de waarheid is dat HIJ wel degelijk de dader is !!!!!!!!!!!
pi_34748570
Ik ben een "insider " jazeker, ik ken Francis dan wel niet maar weet dat hij geen woord liegt ! Als jullie de werkelijke Gert zouden leren kennen, zou je bek openvallen. Maar door zijn leuke praatjes, prettige glimlach en zijn " huilbuien " op de TV, houdt Gert IEDEREEN in Nederland al jaren voor de gek !!!!! De waarheid is echter, dat achter die " glimlach ' een notoire leugenaar zit verborgen !
pi_34748759
Ik blijf aan de gang ik weet het ... Maar ik heb ook jaren mijn kaken op elkaar gehouden. Waarom ? Geen idee, waarschijnlijk om dezelfde redenen waarom andere mensen uit Gert's omgeving hebben gezwegen. Bang ? Misschien, maar ik ben niet bang meer voor de " heer Timmerman ". Het is tijd dat de waarheid boven water komt en Gert straf ontvangt voor alle leed wat hij andere mensen heeft berokkend ....
  zondag 5 februari 2006 @ 01:12:13 #217
6941 APK
Factual, I think.
pi_34748837
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:03 schreef Timmerhout het volgende:
Als jullie de werkelijke Gert zouden leren kennen, zou je bek openvallen. Maar door zijn leuke praatjes, prettige glimlach en zijn \" huilbuien \" op de TV, houdt Gert IEDEREEN in Nederland al jaren voor de gek !!!!! De waarheid is echter, dat achter die \" glimlach \' een notoire leugenaar zit verborgen !
Ik heb het programma nauwelijks bekeken, dus ik denk niet dat je over 'jullie' moet spreken.
Ik woonde lang geleden bij hem in de buurt (Volthe) en volg mede daarom dit topic.

Ik snap nog steeds niet goed waarom er niet alsnog aangifte wordt gedaan als er dusdanig veel slachtoffers zijn en zijn zoon blijkbaar eenzelfde patroon volgt.
pi_34748910
Ik hoop dat er mede door deze berichten iets zal gaan gebeuren in die richting. Alleen ben ik niet de aangewezen persoon die dat kan gaan doen, want mij heeft hij nooit iets gedaan, qua handtastelijkheid e.d. dan. Gert heeft op vele ander manieren mensen door de jaren heen ook beschadigd, GOED beschadigd wel te verstaan maar dat ligt meer op het geestelijke vlak en daar helpt geen aangifte tegen.
  zondag 5 februari 2006 @ 01:17:34 #219
6941 APK
Factual, I think.
pi_34748955
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:15 schreef Timmerhout het volgende:
Gert heeft op vele ander manieren mensen door de jaren heen ook beschadigd, GOED beschadigd wel te verstaan maar dat ligt meer op het geestelijke vlak en daar helpt geen aangifte tegen.
Heb je daar voorbeelden van?
Anders kunnen we er weinig mee natuurlijk....
pi_34748973
Even ter verduidelijking ; met " jullie " bedoel ik de lezers op dit forum, niet persoonlijk elke lezer hier ...
pi_34748986
Ik zou er geen grapjes over maken, de zaak is ernstig genoeg ....
  zondag 5 februari 2006 @ 01:19:19 #222
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34748992

oke.. kunnen we NU ophouden met beschuldigingen weergeven alsof het feiten zijn? Zolang Gert niet veroordeeld is voor de feiten waarvan hij beschuldigd wordt, moeten we aannemen dat hij onschuldig is.. en aangezien we er allemaal niet bij waren, zal niemand van ons de werkelijke feiten kennen....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_34749024
Voorbeelden ? Mensen die Gert hebben geholpen met van alles... Zijn schulden afbetaald, hem weer in het zadel geholpen ( ik spreek over de jaren \'70 ) en die NOOIT een cent hebben teruggezien en door Gert als oud vuil aan de straat werden gezet als \"meneer \"weer boven jan was...... Zijn vrienden afschilderen in de pers als idioten, en noem maar op.
  zondag 5 februari 2006 @ 01:22:06 #224
6941 APK
Factual, I think.
pi_34749037
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:

oke.. kunnen we NU ophouden met beschuldigingen weergeven alsof het feiten zijn? Zolang Gert niet veroordeeld is voor de feiten waarvan hij beschuldigd wordt, moeten we aannemen dat hij onschuldig is.. en aangezien we er allemaal niet bij waren, zal niemand van ons de werkelijke feiten kennen....
Huh

Dit hele subforum -en SHO bv ook- hangt van roddels en 'hear say' aan elkaar.
pi_34749051
Laten we even duidelijk zijn, dit zijn geen loze beschuldigingen maar VASTSTAANDE feiten !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')