Ik zal het boek iig even updatenquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat dat laatste nou net tekort schieten: FrancisC is al het halve topic tegen zichzelf aan het ranten. Manu heeft er af en toe nog een droge opmerking ertussendoor en verdwaalde ramptoeristen mompelen dat ze Gert best vonden meevallen in het HBB.
Ik probeer aan te geven dat dit redelijk zinloos is, om monologen op een publiek forum te houden.
Maargoed, genoeg bitterheid en verwijten alom om de kusjesinvasie in het SC topic te neutraliseren.![]()
Daar kon hij niet veel schade aanrichten, gezien het ontbreken van de doelgroep (jonge meisjes) Moest Gert het doen met Bonnie en Viool. Zou het een taakstraf geweest zijn ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef Gert het volgende:
In het BB-huis kon je \'m tenminste nog een beetje in de gaten houden.
alles leuk en aardig maar waar blijft m'n contract???????????quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef FrancisC het volgende:
Willy en de Flamingo\'s
Een zangeres uit diezelfde tijd die een hit scoorde met het nummer Gouden Bergen en o.a. Helle lichten in de Stad:
Ik was bezig met een opname in de studio van Gert en plotseling onderbrak hij de opname en vertelde mij dat ik het nummer \"geil moest zingen\" - sinds die tijd was voor mij niet alleen het plezier eraf (van het nummer) maar al zeker van Gert.
Willy voegt er aan toe dat Gert op het punt van jonge meiden \"helemaal niet deugde\".
Maar natuurlijk zullen ook deze mensen, die nooit in de media zijn meegenomen en geen geld ontvingen voor het doen van de een of andere uitlating, vast en zeker geboren leugenaars of van nature gezegend zijn geweest met een ziek geheugen.....
En ondanks de sarcastische opmerkingen van het forum doet het mij toch goed dat niemand een antwoord geeft op de vraag: Waarom stapt Timmerman niet naar de rechter en spant een zaak tegen smaad aan?
Het antwoord is duidelijk, komt het namelijk tot een zaak dan zouden er mensen in overvloed zijn die niet alleen vanuit hun positie destijds, maar zeker vanuit hun carriere status een zaak naar buiten kunnen brengen die van de visie van Gert Timmerman niets meer overeind laat - er zal dan komen vast te staan dat Gert Timmerman alleen maar ontkent en nergens verantwoording voor neemt -
en er zal komen vast te staan dat hij zich niet alleen tegenover zijn dochters geplaatst ziet .....
Ah, nog een insider.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef Timmerhout het volgende:
de Gert die jullie zagen in het BB Hotel was NIET de ware Gert Timmerman. Meer wil ik er ( voorlopig ) nog niet over zeggen, maar sta volledig achter het verhaal van Francis !!!!!!!
Ik heb het programma nauwelijks bekeken, dus ik denk niet dat je over 'jullie' moet spreken.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:03 schreef Timmerhout het volgende:
Als jullie de werkelijke Gert zouden leren kennen, zou je bek openvallen. Maar door zijn leuke praatjes, prettige glimlach en zijn \" huilbuien \" op de TV, houdt Gert IEDEREEN in Nederland al jaren voor de gek !!!!! De waarheid is echter, dat achter die \" glimlach \' een notoire leugenaar zit verborgen !
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:15 schreef Timmerhout het volgende:
Gert heeft op vele ander manieren mensen door de jaren heen ook beschadigd, GOED beschadigd wel te verstaan maar dat ligt meer op het geestelijke vlak en daar helpt geen aangifte tegen.
Huhquote:Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
![]()
oke.. kunnen we NU ophouden met beschuldigingen weergeven alsof het feiten zijn? Zolang Gert niet veroordeeld is voor de feiten waarvan hij beschuldigd wordt, moeten we aannemen dat hij onschuldig is.. en aangezien we er allemaal niet bij waren, zal niemand van ons de werkelijke feiten kennen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |