abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34399956
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van Maandag 23 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

[ Bericht 2% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 00:32:01 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34399973
De streams staan nog steeds op het HBB-logo

pi_34400457
Nog steeds alle beelden op het HBB-logo. Echter, uit welingelichte bronnen heb ik gehoord dat er inmiddels mensen van Endemol het huis in zijn gegaan om Gert te kalmeren en proberen ze hem om te praten. Verder geen nieuws!
"Domheid is het geluk van de massa" - China Svensk
pi_34400488
Er is weer beeld. Gert is druk bezig om zijn koffer aan het pakken

[ Bericht 31% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 01:04:34 ]
pi_34400523
BREAKING NEWS
Streams zijn weer online, Gert gaat naar huis en is zijn spullen aan het pakken!
http://img225.imageshack.us/my.php?image=2101200600540bv.jpg

EDIT: Shit, iemand was me voor.
pi_34400651
Henk is nog steeds in het huis. Hij is de hoteliers aan het ondervragen wat voor ontspanningsmiddelen ze willen in het hotel.

Eerst vraagt hij het aan Frank en daarna aan Viola. Ze mogen 5 dingen kiezen.

Viola meldt nog wel even dat ze haar petje af neemt voor Gert Timmerman.

Henk zegt: "Wat ik jammer vindt is dat een man die bekend is geworden van één nummer, dit kennelijk niet op kan brengen".
Viola is het niet helemaal met hem eens. En zegt "Ohhh.... ik heb eerbied..."
"Juist ja", zegt Henk. "Wil je dat nu zingen dan?" vraag Viola. "Nee dat niet", zegt Henk

[ Bericht 8% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 01:05:17 ]
pi_34400672
Viola en Henk hebben het over inventaris die gekocht moet worden, en hebben het intussen over Gert. Henk heeft het over dat het gezellig had moeten zijn en trapt nu wat na in de richting van Gert. De eerste verstandige opmerkingen van Viola: 'Het is laat op de avond, laten we erover ophouden'. De rest van het huis is kennelijk kwaad, want verder is alleen Frank in beeld. Spannend!
pi_34400783
Henk is bezig om op een keukenschort een boodschap neer te zetten.

Ook Frank schrijft er wat op. "Ik wil het wat aanpassen. Ik wil er graag Pappa Mondo opzetten", zegt hij.
pi_34400826
Een aantal bewoners zijn weggeweest. Ze komen nu weer terug in het hotel.

John loopt gelijk naar Gert toe en pakt hem even stevig in de armen. Dan vraagt hij of hij Gert even moet helpen met de geluidsapparatuur

pi_34400841
De rest van de bewoners komen via de deur weer naar binnen. Kennelijk is er overleg geweest met de regie oid.
pi_34400868
Bart hoor ik zeggen dat ze het zo gaan afsluiten met zijn allen en de streams vallen weer op logo
pi_34400890
Streams weer terug. Ze hebben het nu over uitslapen morgen. Terwijl Gert nog druk bezig is om alle bedrading van zijn installatie los te halen

Ook zijn kruiden neemt hij mee naar huis

[ Bericht 30% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 01:18:17 ]
pi_34400947
Gert is zn kruidenkist aan het inruimen en iedereen biedt aan te helpen, hij weigert echter.
pi_34400960
Gert is toch aan het inpakken en lijkt toch echt te vertrekken nu.

Monique zegt dat ze een flinke uitbrander van Hummie hebben gekregen...

Iedereen is druk met van alles en nog wat en Gert met inpakken en zijn spullen bij elkaar pakken.....?! Monique vraagt aan Gert of hij zelf gaat rijden nu?? Nee nee zegt Gert...
pi_34400991
Henk blijft ondertussen driftig zijn lijstje aanvullen met wensen van de anderen.

Bonnie tekent ook het schort. En Gert blijft rustig zijn spullen bij elkaar zoeken

pi_34401003
Er wordt gerept over internetkijkers, Bart: Die zijn er niet, ze staan uit!
Ze moesten eens weten, haha!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 01:18:20 #17
3685 Dr. Treker
A beautiful Mind
pi_34401038
Bonnie houdt zich de hele tijd rustig, en zegt ook niks
Apparatuur van Gert wordt verzameld door.....Gert zelf...
i can't get no sleep - Faithless
pi_34401088
Henk zegt nu dat hij verschillende dingen vanmiddag in de redaktievergadering al heeft doorgesproken en dat ze daar zijn beslist.

Hij wilde het er al eerder met de bewoners over hebben, maar de sfeer was daar niet naar volgens hem

Gert is ondertussen nog steeds druk bezig met het verzamelen van zijn muziekspullen
pi_34401108

(Foreverblue)
pi_34401180
Monique zegt dat ze liever niet weg had willen gaan. Bart en Viola praten er over dat ze nadat Gert vertrokken is het van HBB niet meer over hem mogen hebben.
pi_34401193
Henk heeft zijn jas alvast aangetrokken.

Er wordt gevraagd of ze nu met z'n zessen verder moeten of met zeven. Henk verdedigt even het punt dat dit onverwacht komt, dus dat de redactie nu niet verantwoordelijk kan worden gesteld dat er nog niets geregeld is.

Henk gaat regelen dat de internet-streams weer zo snel mogelijk aangezet worden. Volgens Bart staan ze op dit moment nog steeds uit. Anders gaan de mensen zich af vragen wat er aan de hand is, zegt Viola

Dan gaat de telefoon in het kantoor en komt Bart terug met de mededeling dat de streams NU NIET uitstaan

[ Bericht 48% gewijzigd door M-en-A op 24-01-2006 01:32:48 ]
pi_34401254
Henk zegt: 'Ik hoop dat die internetstream zo snel mogelijk weer aan gaat'. Hij kuevelt wat verder hierover met Viola en ze hebben over meer geld als de internetkijkers meekijken. De telefoon gaat en direct als Bart begint met praten wordt zijn microfoon uitgeschakeld. Dit gebeurt een paar keer. Het blijkt de regie te zijn: de stream is aan -duh-. Viola meldt dat er uitgeslapen mag worden.
pi_34401288
Henk vertrekt nu. Hij vertelt dat hij geen wekker zet en wel ziet hoe laat hij morgen wakker wordt. Hij weet ook niet hoe mensen op internet reageren nu "omdat ze niet weten of ik solidair ben met jullie", zegt Henk nog snel even en verdwijnt naar buiten toe.

Viola vraagt of ze Gert niet moeten gaan helpen. Monique zegt dat ze dat aangeboden heeft maar dat Gert aangegeven heeft dat hij dat niet wil.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 01:34:32 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_34401359
Dag gert.

Foreverblue
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34401367
Bart verteld over hoe ze in Bosnie vissen gingen vangen met handgranaten Terwijl Gert druk bezig is met zijn apparatuur.

"Ik ga niet tillen met mijn schouder hoor, moet jij ook niet doen
Monique" Zegt Viola. John heeft er de kracht niet meer voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')