abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:06:05 #151
6941 APK
Factual, I think.
pi_34702813
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:58 schreef doka het volgende:

[..]

Lees even terug
Ik heb het (verder) gelezen vanaf het moment dat hij zich in de discussie mengde.
Schreef Hermien de teksten
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34702890
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:06 schreef APK het volgende:

[..]

Nee suffie. Daar hadden ze een tekstschrijfster voor.
pi_34702928
Tjezus, als ik tann niet 'had' had ik dit toch ff allemaal gelezen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:28:40 #154
6941 APK
Factual, I think.
pi_34703257
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef schatje het volgende:

Nee suffie. Daar hadden ze een tekstschrijfster voor.
Kan toch.
Rob de Nijs schrijft ook niet al zijn eigen teksten.
pi_34705152
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:
Tjezus, als ik tann niet 'had' had ik dit toch ff allemaal gelezen
Get a life net als Peter
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:21:23 #156
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34706818
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:55 schreef APK het volgende:

[..]

Wat een details.
FrancisC = Timmerman jr
Francis C is Francis C - de apperatuur was van mij en de zusjes namen deze van mij over voor Gertje Timmerman Jr - mijn moeder was immers de tekstschrijfster en ik ging andere spullen kopen.
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:24:48 #157
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34706876
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef schatje het volgende:
Wat ik zo misselijk vind aan deze man is dat hij telkens maar weer lijkt uit te halen naar zijn overleden vrouw. Zo beweerde hij enige tijd geleden dat Hermien lesbisch was ten tijde van hun huwelijk. Niet echt netjes terwijl iemand zich niet meer kan verdedigen. Toen hij te gast in Barend & van Dorp zeiden Gordon en Babette van Veen daar ook wat van. Verder gaf hij daar ook toe dat de karbonades weleens door de keuken vlogen omdat Hermien geen speklapjes had gebakken. Een bewering die kennelijk door zijn dochters werd gedaan in dat programma van de Kro.
Interesant dat je hiermee komt - terwijl een hele boel mensen toch zeker weten dat hij deze uitlating publiekelijk heeft gedaan zegt Gert Timmerman even later in een ander programma dat hij dit nooit heeft gezegd ..... nooit!!!!!
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:28:56 #158
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34706951
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:06 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb het (verder) gelezen vanaf het moment dat hij zich in de discussie mengde.
Mijn moeder schreef de teksten, zij is de enigste tektschrijfster in Nederland die een gouden plaat ontving, normaal krijgen alleen de zangers dit - alsje de muziek van het Duo kent en je kijkt achterop zie je altijd Capelle-Flame (sommige teksten stonden op Hermiens naam)
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:40:09 #159
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34708533
Mijn moeder, in haar rol als tekstschrijfster, had een aantal malen flinke aanvaringen met het echtpaar Timmerman maar vaak ging het om het eigenzinnige en vooral hoogst "exentrieke" gedrag van Gert Timmerman zelf ....
De publicatie van "Het ware Verhaal" was een van die aanleidingen. Hirein beweerde Gert stellig dat sommige (geestelijke) teksten een bijna fasistische toonzetting hadden. Voor mijn moeder was dit naturlijk een behoorlijke knaller in het gezicht, want niet lang daarvoor werden door dezelfde zanger deze liederen nog luidkeels en vol overtuiging ten gehore gebracht ......
Het kwam dan vaak tot knallende ruzies tussen haar en Gert - die later op de een of andere manier weer werden bijgelegd.
Toen dit echtpaar in Usselo woonde (de tijd waaraan Sheila en Sandra refereren in het programma KRO Profiel) ontwikkelde zich een gedragspatroon waardoor het gezin, vele jaren later totaal uiteen zou vallen ..... maar tot welke proporties kon mijn moeder niet vermoeden.

IN HOLLAND STAAT EEN KERK

Weet je nog, de onzichtbare Gertje timmerman junior?
Toen hij In Almelo kwam wonen had hij niets - een karig inkomen, geen goederen om zijn huis mee aan te kleden, etc.
Hij sloot zich aan bij een kerk. IK VRAAG JE NU OP TE LETTEN.
De mensen in deze kerk hielpen hem zijn spullen voor elkaar te krijgen en brachten hem de nodige boodschappen, etc. Omdat Gertje natuurlijk uit een muzikale familie kwam duurde het niet lang of hij kon ook in de kerk een muzikale bijdrage leveren ...

Gertje had bovendien een bakkersopleiding genoten. Het duurde niet zo lang of hij gaf aan de kinderen van de zondagsschool baklesjes in zijn woning in Almelo.

EN DAAR GAAT HET BEHOORLIJK MIS!!!!!!! Het zal de reden vormen waarom Gertje Timmerman jr zich later nooit meer zal mengen in de discussie die zich later ontwikkelt tussen de dochters (zijn zusters) en vader Gert Timmerman. Het vormt de reden van zijn zwijgen omtrent de hele affaire. Want dit zwijgen is hoogst opmerkelijk - hij pleit zijn vader niet vrij van de aantijgingen, noch steunt hij de zusjes in hun beweringen. Hij hanteert een soort Zwitserse neutraliteit. En niet zomaar. Hij weet dat het MISGEGAAN IS. Hij weet ook dat het een kwestie van TIJD is voor zijn zusters iets van het voorval vernemen! EN HIJ WEET, dat hij NIET IN DE POSITIE VERKEERT VAN ZIJN VADER die met de media stoeien kan, een man die weet hoet het werkt! HIJ WEET DAT ER IN TEGENSTELLING TOT INCEST-AFFAIRE BEWIJS BOVEN TAFEL KOMEN KAN - het gaat hier immers niet om GERUCHTEN, er ligt nu een GEPLEEGD FEIT!

De seksuele voorkeur voor veel te jonge meisjes die in goede trouw naar het huis komen van broeder Gertje om koekjes te bakken maakt dat hij een grote fout maakt, die zich niet meer laat herstellen. Zich niet meer weg laat wuiven als een mogelijk toekomstige Roddel van Jaloerse zusjes. Het feit is gepleegd, wat nu?
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:46:41 #160
6941 APK
Factual, I think.
pi_34708717
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:40 schreef FrancisC het volgende:

De seksuele voorkeur voor veel te jonge meisjes die in goede trouw naar het huis komen van broeder Gertje om koekjes te bakken maakt dat hij een grote fout maakt, die zich niet meer laat herstellen. Zich niet meer weg laat wuiven als een mogelijk toekomstige Roddel van Jaloerse zusjes. Het feit is gepleegd, wat nu?
Laster?
Smaad?
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 12:52:19 #161
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34709206
Wanneer ga je het boek schrijven Francis?

en vergeet de panda en de koets niet he
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 2 februari 2006 @ 12:55:47 #162
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34709289
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef APK het volgende:

[..]

Laster?
Smaad?
Werkelijk? Als dat zo is ben ik juriddisch hierop aan te spreken. En bedenk dat ik het over de levenden heb, niet over Hermien Timmerman waarvan slechts kan worden verwacht dat zij zich nog verweren kan tegenover de beweringen van haar man. Gert Timmerman Junior kan er natuurlijk voor kiezen zich te verweren - maar de voorganger van de betreffende kerk is vanuit zijn positie niet geoorloofd om te liegen, wel om het zwijgen ertoe te doen.
FEIT, geen laster of smaad! Kopieer de link van deze pagina naar zijn pagina (Gert's Music), mail hem, sluit de link erbij in en attendeer hem op het bestaan van dit artikel.
Wellicht komt hij zich verweren? Hij is een in leven zijnde persoon, ik ook. Maar ook de voorganger, de kerkleden, het bewuste meisje en haar OUDERS!
  donderdag 2 februari 2006 @ 12:57:12 #163
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34709344
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:52 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer ga je het boek schrijven Francis?

en vergeet de panda en de koets niet he
OMdat jij de Panda en de gouden koets maar niet kunt vergeten wil ik het overwegen. Maar alleen als jij het eerste exemplaar dan ook leest!
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 12:57:56 #164
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34709372
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Werkelijk? Als dat zo is ben ik juriddisch hierop aan te spreken. En bedenk dat ik het over de levenden heb, niet over Hermien Timmerman waarvan slechts kan worden verwacht dat zij zich nog verweren kan tegenover de beweringen van haar man. Gert Timmerman Junior kan er natuurlijk voor kiezen zich te verweren - maar de voorganger van de betreffende kerk is vanuit zijn positie niet geoorloofd om te liegen, wel om het zwijgen ertoe te doen.
FEIT, geen laster of smaad! Kopieer de link van deze pagina naar zijn pagina (Gert's Music), mail hem, sluit de link erbij in en attendeer hem op het bestaan van dit artikel.
Wellicht komt hij zich verweren? Hij is een in leven zijnde persoon, ik ook. Maar ook de voorganger, de kerkleden, het bewuste meisje en haar OUDERS!
wanneer komt het vervolg?
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 12:58:37 #165
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34709398
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef FrancisC het volgende:

[..]

OMdat jij de Panda en de gouden koets maar niet kunt vergeten wil ik het overwegen. Maar alleen als jij het eerste exemplaar dan ook leest!
tuurlijk het begint net spannend te worden
Room 23
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:05:04 #166
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34709622
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef FrancisC het volgende:

[..]

En hoe zit dat met de vader? Is hij niet op de hoogte van het voorval? Dat durf ik heel stellig te betwijfelen ..... Het vormt een van de redenen dat Gert Timmerman nooit jurridische stappen zal ondernemen om zijn dochters "een lesje te leren". Want wat doet dit met de publieke opinie?
Mogelijk hetzelfde als zijn verschijnen in het BogBrother Hotel? Aaag, die lieve, zorgzame knuffelbeer, schat van een man, bracht zoveel leven in de brouwerij.
Maar wat als dit bovenstaande feit wordt? Aartje naar papaatje?
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:05:59 #167
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_34709660
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Manu82 het volgende:

[..]

tuurlijk het begint net spannend te worden
* Stereotomy deelt zijn bakje popcorn met Manu82
Confidence through competence
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:07:23 #168
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34709712
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:

[..]

wanneer komt het vervolg?
Goede vraag: Nooit! De Timmermans kijken wel uit! Zie je, veel mensen zijn bang voor reputatie, etc, doen er liever het zwijgen toe!
Slachtoffers tellen niet, winst behalen of zelf overeind blijven is de moraal.
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:09:54 #169
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_34709800
Goed dat je gedachten kunt lezen!

Dat is wel handig bij het voeren van een hetze.

Niet negatief bedoeld hoor. Een goede hetze gaat er wel in op z'n tijd.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 13:19:24 #170
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34710113
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef FrancisC het volgende:

[..]

En hoe zit dat met de vader? Is hij niet op de hoogte van het voorval? Dat durf ik heel stellig te betwijfelen ..... Het vormt een van de redenen dat Gert Timmerman nooit jurridische stappen zal ondernemen om zijn dochters "een lesje te leren". Want wat doet dit met de publieke opinie?
Mogelijk hetzelfde als zijn verschijnen in het BogBrother Hotel? Aaag, die lieve, zorgzame knuffelbeer, schat van een man, bracht zoveel leven in de brouwerij.
Maar wat als dit bovenstaande feit wordt? Aartje naar papaatje?
Komt het er nu op neer dat Gert jr. ook van de jonge kindertjes houd?
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 13:19:58 #171
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34710132
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Goede vraag: Nooit! De Timmermans kijken wel uit! Zie je, veel mensen zijn bang voor reputatie, etc, doen er liever het zwijgen toe!
Slachtoffers tellen niet, winst behalen of zelf overeind blijven is de moraal.
En wanneer heb jij ze voor het laatst gezien?
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 14:06:28 #172
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34711790
edit, hij staat onderaan geupdate

[ Bericht 51% gewijzigd door Manu82 op 04-02-2006 12:40:24 ]
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 14:07:02 #173
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34711801
Zo en dat was mijn officiele sollicitatie als ghostwriter
Room 23
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:49:57 #174
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34713186
Ik vraag me af wat iemand als FrancisC bezielt om niet alleen Gert Timmerman (weer) af te schilderen als een vreselijke man, maar nu ook nog Gert jr. (nooit van gehoord overigens) de grond in te trappen...
Stel dat alles wat Francis hier schrijft waar is en daar heb ik mijn twijfels al over, wat is dan het nut hiervan Is het de bedoeling dat we geen cd's van Gert meer kopen? Dat was ik toch al niet van plan

Zoals Gert zich in HBB presenteerde was hij iemand die mijn respect verdiende.. wat hij in zijn privéleven wel of niet gedaan heeft, interesseert me niet eigenlijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_34715208
Mij ook niet. Ik vond hem 100% meevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')