Ik heb het (verder) gelezen vanaf het moment dat hij zich in de discussie mengde.quote:
Kan toch.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef schatje het volgende:
Nee suffie. Daar hadden ze een tekstschrijfster voor.
Get a life net als Peterquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:
Tjezus, als ik tann niet 'had' had ik dit toch ff allemaal gelezen![]()
Francis C is Francis C - de apperatuur was van mij en de zusjes namen deze van mij over voor Gertje Timmerman Jr - mijn moeder was immers de tekstschrijfster en ik ging andere spullen kopen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een details.
FrancisC = Timmerman jr
Interesant dat je hiermee komt - terwijl een hele boel mensen toch zeker weten dat hij deze uitlating publiekelijk heeft gedaan zegt Gert Timmerman even later in een ander programma dat hij dit nooit heeft gezegd ..... nooit!!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef schatje het volgende:
Wat ik zo misselijk vind aan deze man is dat hij telkens maar weer lijkt uit te halen naar zijn overleden vrouw. Zo beweerde hij enige tijd geleden dat Hermien lesbisch was ten tijde van hun huwelijk. Niet echt netjes terwijl iemand zich niet meer kan verdedigen. Toen hij te gast in Barend & van Dorp zeiden Gordon en Babette van Veen daar ook wat van. Verder gaf hij daar ook toe dat de karbonades weleens door de keuken vlogen omdat Hermien geen speklapjes had gebakken. Een bewering die kennelijk door zijn dochters werd gedaan in dat programma van de Kro.
Mijn moeder schreef de teksten, zij is de enigste tektschrijfster in Nederland die een gouden plaat ontving, normaal krijgen alleen de zangers dit - alsje de muziek van het Duo kent en je kijkt achterop zie je altijd Capelle-Flame (sommige teksten stonden op Hermiens naam)quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het (verder) gelezen vanaf het moment dat hij zich in de discussie mengde.
Schreef Hermien de teksten
Laster?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:40 schreef FrancisC het volgende:
De seksuele voorkeur voor veel te jonge meisjes die in goede trouw naar het huis komen van broeder Gertje om koekjes te bakken maakt dat hij een grote fout maakt, die zich niet meer laat herstellen. Zich niet meer weg laat wuiven als een mogelijk toekomstige Roddel van Jaloerse zusjes. Het feit is gepleegd, wat nu?
Werkelijk? Als dat zo is ben ik juriddisch hierop aan te spreken. En bedenk dat ik het over de levenden heb, niet over Hermien Timmerman waarvan slechts kan worden verwacht dat zij zich nog verweren kan tegenover de beweringen van haar man. Gert Timmerman Junior kan er natuurlijk voor kiezen zich te verweren - maar de voorganger van de betreffende kerk is vanuit zijn positie niet geoorloofd om te liegen, wel om het zwijgen ertoe te doen.quote:
OMdat jij de Panda en de gouden koets maar niet kunt vergeten wil ik het overwegen. Maar alleen als jij het eerste exemplaar dan ook leest!quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:52 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer ga je het boek schrijven Francis?
en vergeet de panda en de koets niet he
wanneer komt het vervolg?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Werkelijk? Als dat zo is ben ik juriddisch hierop aan te spreken. En bedenk dat ik het over de levenden heb, niet over Hermien Timmerman waarvan slechts kan worden verwacht dat zij zich nog verweren kan tegenover de beweringen van haar man. Gert Timmerman Junior kan er natuurlijk voor kiezen zich te verweren - maar de voorganger van de betreffende kerk is vanuit zijn positie niet geoorloofd om te liegen, wel om het zwijgen ertoe te doen.
FEIT, geen laster of smaad! Kopieer de link van deze pagina naar zijn pagina (Gert's Music), mail hem, sluit de link erbij in en attendeer hem op het bestaan van dit artikel.
Wellicht komt hij zich verweren? Hij is een in leven zijnde persoon, ik ook. Maar ook de voorganger, de kerkleden, het bewuste meisje en haar OUDERS!
tuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef FrancisC het volgende:
[..]
OMdat jij de Panda en de gouden koets maar niet kunt vergeten wil ik het overwegen. Maar alleen als jij het eerste exemplaar dan ook leest!
En hoe zit dat met de vader? Is hij niet op de hoogte van het voorval? Dat durf ik heel stellig te betwijfelen ..... Het vormt een van de redenen dat Gert Timmerman nooit jurridische stappen zal ondernemen om zijn dochters "een lesje te leren". Want wat doet dit met de publieke opinie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Werkelijk? Als dat zo is ben ik juriddisch hierop aan te spreken. En bedenk dat ik het over de levenden heb, niet over Hermien Timmerman waarvan slechts kan worden verwacht dat zij zich nog verweren kan tegenover de beweringen van haar man. Gert Timmerman Junior kan er natuurlijk voor kiezen zich te verweren - maar de voorganger van de betreffende kerk is vanuit zijn positie niet geoorloofd om te liegen, wel om het zwijgen ertoe te doen.
FEIT, geen laster of smaad! Kopieer de link van deze pagina naar zijn pagina (Gert's Music), mail hem, sluit de link erbij in en attendeer hem op het bestaan van dit artikel.
Wellicht komt hij zich verweren? Hij is een in leven zijnde persoon, ik ook. Maar ook de voorganger, de kerkleden, het bewuste meisje en haar OUDERS!
* Stereotomy deelt zijn bakje popcorn met Manu82quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tuurlijkhet begint net spannend te worden
Goede vraag: Nooit! De Timmermans kijken wel uit! Zie je, veel mensen zijn bang voor reputatie, etc, doen er liever het zwijgen toe!quote:
Komt het er nu op neer dat Gert jr. ook van de jonge kindertjes houd?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef FrancisC het volgende:
[..]
En hoe zit dat met de vader? Is hij niet op de hoogte van het voorval? Dat durf ik heel stellig te betwijfelen ..... Het vormt een van de redenen dat Gert Timmerman nooit jurridische stappen zal ondernemen om zijn dochters "een lesje te leren". Want wat doet dit met de publieke opinie?
Mogelijk hetzelfde als zijn verschijnen in het BogBrother Hotel? Aaag, die lieve, zorgzame knuffelbeer, schat van een man, bracht zoveel leven in de brouwerij.
Maar wat als dit bovenstaande feit wordt? Aartje naar papaatje?
En wanneer heb jij ze voor het laatst gezien?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Goede vraag: Nooit! De Timmermans kijken wel uit! Zie je, veel mensen zijn bang voor reputatie, etc, doen er liever het zwijgen toe!
Slachtoffers tellen niet, winst behalen of zelf overeind blijven is de moraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |