abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 02:01:00 #276
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34749818
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef FrancisC het volgende:
[quote]Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

hoe bewijs je dat je zoiets niet gedaan hebt dan
[/quot

Ingewikkeld he? Maar wat zegt jou gezonde verstand je als je werkelijk tientallen klagers hebt die allemaal vertellen dat ze zijn benadeeld door een persoon? Dat deze tien liegen, of neem je redelijkerwijs (zoals de wet deze ruimte biedt) aan dat deze persoon dan ook wel iets heeft ondernomen?
die tientallen waar jij naar verwijst zijn vooralsnog niet naar voren gekomen met hun beschuldigingen... (anoniem op internet is niet echt serieus te nemen...)
Bovendien hangt het er vanaf wat die tientallen slachtoffers onder ede zouden verklaren of ik die verklaringen wel of niet voor waarheid zou aannemen....
Want als alles is zoals jij beschrijft, heeft ook Gert vast wel tientallen getuigen in zijn voordeel....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 5 februari 2006 @ 02:03:29 #277
6941 APK
Factual, I think.
pi_34749861
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:00 schreef FrancisC het volgende:
Laten we niet WILLEN overtuigen maar getuigen - jij stelde al eerder dat Gert een notiore leugenaar was ..... nou, zijn hier bewijzen voor? Ja. De rechtbank in Almelo veroordeelde hem onlangs voor het terugbetalen aan de antiekhandelaar Padberg die hij immers grond had verkocht die niet van hem was. Gert Timmerman\\\' s huidige vrouw had wat connecties met geld en liet deze de zaak in de minne schikken. Maar de veroordeling ligt er en het feit dat Gert Timmerman WILLENS en WETENS een stuk grond verkocht dat aan de gemeente Usselo behoorde maakte dat hij werd veroordeeld ...... Wast geen water van de zee ....
Dat is geen bewijs voor een zedendelict.

En leer eens quoten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34749900
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:01 schreef teamlead het volgende:

[..]

die tientallen waar jij naar verwijst zijn vooralsnog niet naar voren gekomen met hun beschuldigingen... (anoniem op internet is niet echt serieus te nemen...)
Bovendien hangt het er vanaf wat die tientallen slachtoffers onder ede zouden verklaren of ik die verklaringen wel of niet voor waarheid zou aannemen....
Want als alles is zoals jij beschrijft, heeft ook Gert vast wel tientallen getuigen in zijn voordeel....
Gert heeft niet zoveel getuigen meer, de stemming is aan het omslaan, ik hoop van harte dat er mensen zijn die hem abrupt laten vallen, zoals Gert ook met velen heeft gedaan.

En als Gert geen connectie\'s zou hebben met geld ( zoals Francis zegt ) is hij helemaal nergens meer. Mocht die ooit zijn of haar handen aftrekken van Gert en Babs kunnen ze wel inpakken, letterlijk want ze hebben NIETS, zijn afhankleijk van de gulheid en meeheulen van anderen ...
  zondag 5 februari 2006 @ 02:06:25 #279
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34749902
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:00 schreef FrancisC het volgende:
Laten we niet WILLEN overtuigen maar getuigen - jij stelde al eerder dat Gert een notiore leugenaar was ..... nou, zijn hier bewijzen voor? Ja. De rechtbank in Almelo veroordeelde hem onlangs voor het terugbetalen aan de antiekhandelaar Padberg die hij immers grond had verkocht die niet van hem was. Gert Timmerman\' s huidige vrouw had wat connecties met geld en liet deze de zaak in de minne schikken. Maar de veroordeling ligt er en het feit dat Gert Timmerman WILLENS en WETENS een stuk grond verkocht dat aan de gemeente Usselo behoorde maakte dat hij werd veroordeeld ...... Wast geen water van de zee ....
Bron

Bovendien: da's nogal een een andere categorie dan een zedendelict....
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  zondag 5 februari 2006 @ 02:07:24 #280
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34749923
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Gert heeft niet zoveel getuigen meer, de stemming is aan het omslaan, ik hoop van harte dat er mensen zijn die hem abrupt laten vallen, zoals Gert ook met velen heeft gedaan.

En als Gert geen connectie\\\'s zou hebben met geld ( zoals Francis zegt ) is hij helemaal nergens meer. Mocht die ooit zijn of haar handen aftrekken van Gert en Babs kunnen ze wel inpakken, letterlijk want ze hebben NIETS, zijn afhankleijk van de gulheid en meeheulen van anderen ...
nu ken ik toevallig ook wat mensen... en Babs is echt niet zo armlastig als jij haar nu afschildert
pi_34749936
Dan denk je toch verkeerd, ze hebben MIJ laatst nog gevraagd om 25 euro ( heb het met mijn stomme kop ook nog gegeven ) om broodjes te kunnen kopen, de muzien liggen er dood voor de kast.
  zondag 5 februari 2006 @ 02:10:26 #282
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34749959
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef Timmerhout het volgende:
Als de kerk waarin Gert Timmerman Jr. toen zat alles in de doofpot stopte en onder de eigen hoed hield, wat kun je daar nog mee, en ik bevestig de woorden van Francis. Als Cor langskwam en je ging niet akkoord met zijn schikkingsvoorstel, had hij twee kameraden bij zich .... een linker- en een rechtervuist !
Een kerkijkelijke doofpot ziet er als volgt uit, maar lees goed voordat je concludeert ......

knip

[ Bericht 21% gewijzigd door flugeltje op 05-02-2006 19:35:29 (geen mails plaatsen) ]
  zondag 5 februari 2006 @ 02:10:33 #283
6941 APK
Factual, I think.
pi_34749963
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:07 schreef teamlead het volgende:

[..]

nu ken ik toevallig ook wat mensen... en Babs is echt niet zo armlastig als jij haar nu afschildert
pi_34749975
En dat noemt zich een kerkgemeenschap Francis. Een debacle waar de treurigheid vanaf druipt ....
  zondag 5 februari 2006 @ 02:12:25 #285
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34749981
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

Bron

Bovendien: da\'s nogal een een andere categorie dan een zedendelict....
Bron: Rechtbank Almelo - en nee, het geeft slechts aan dat Gert de waarheid niet ligt!
  zondag 5 februari 2006 @ 02:12:51 #286
6941 APK
Factual, I think.
pi_34749989
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:10 schreef FrancisC het volgende:

[..]

knip
Is die Cor met zijn linker- en rechtervuist nog steeds actief?

[ Bericht 31% gewijzigd door flugeltje op 05-02-2006 19:35:54 (edit ivm quote) ]
  zondag 5 februari 2006 @ 02:13:47 #287
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34750002
[quote]Op zondag 5 februari 2006 02:10 schreef FrancisC het volgende:

[..]

knip

[ Bericht 40% gewijzigd door flugeltje op 05-02-2006 19:36:08 (geen mails plaatsen) ]
pi_34750019
Ik heb gehoord dat de connecties ( met geld ) dit voorval met die PADBERG ook hebben afgekocht voor Gert, er was zelfs ( voordien ) beslag gelegd op zijn pensioen en BUMA gelden.
  zondag 5 februari 2006 @ 02:16:37 #289
6941 APK
Factual, I think.
pi_34750057
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef FrancisC het volgende:

ALS JE GOED LEEST HERINNERT HIJ ZICH HET VOORVAL NIET: MAAR WIL ER LIEVER OOK NIET MEER OP INGAAN! NU IS MIJN VRAAG - WAAR NIET OP INGAAN? HERINNERT HIJ HET ZICH NU WEL OF NIET?
Daar zit inderdaad iets in.
Eerst zeggen dat hij er niets van weet en dan zeggen dat hij er niet op in wil gaan.
Vreemd.
  zondag 5 februari 2006 @ 02:17:02 #290
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_34750067
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:12 schreef APK het volgende:

[..]

Is die Cor met zijn linker- en rechtervuist nog steeds actief?
Nee hoor, al jaren niet meer - je ziet echter dat persoonlijk eigen belang, waar het ook speelt - altijd de voornaamste drempel vormt - in in vele gevallen zelfs een onneembare ...... ware het niet .....
Dat er een tape bestaat in een antwoordapperaat van lang, lang geleden waarop Gertje Timmerman junior het voorval toegeeft .........
  zondag 5 februari 2006 @ 02:20:29 #291
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34750120
eh.. Francis.. let je ajb ff op met persoonsgegevens van derden hier? thanx
  zondag 5 februari 2006 @ 02:21:04 #292
6941 APK
Factual, I think.
pi_34750129
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:17 schreef FrancisC het volgende:

ware het niet .....
Dat er een tape bestaat in een antwoordapperaat van lang, lang geleden waarop Gertje Timmerman junior het voorval toegeeft .........
Ah, er is dus bewijsmateriaal.

Ik voorzie een deel 2 van dit topic.
  zondag 5 februari 2006 @ 02:21:49 #293
6941 APK
Factual, I think.
pi_34750139
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
eh.. Francis.. let je ajb ff op met persoonsgegevens van derden hier? thanx
Ik was al aan het knippen, maar had blijkbaar iets over het hoofd gezien.
  zondag 5 februari 2006 @ 02:22:19 #294
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34750150
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:21 schreef APK het volgende:

[..]

Ah, er is dus bewijsmateriaal.

Ik voorzie een deel 2 van dit topic.
je kunt zeggen van Gert wat je wilt... maar hij is wel de HBB'er over wie het meeste te melden is
pi_34750151
Mensen, ik ( en Francis denk ik ook ) willen niemand direct overtuigen, maar weet wel dat jullie een verkeerd beeld van Gert hebben. Ik wou dat ik een manier wist om dat in EEN keer aan jullie duidelijk te kunnen maken. helaas, dat kan ik niet. En wat weten jullie van Babs, zijn huidige echtgenote ? Kijk naar de brief van Francis, eerst zeggen ze dat ze zich het voorval niet kunnen herinneren, en later dat ze er niet meer op in willen gaan. Dat bevestigd mijn eerdere uitspraken dat er meer begrip is voor de daders dan voor de slachtoffers.

Wisten jullie trouwens dat Gert Timmerman ( bijna ) op commando kan huilen. Nog iets, gert heeft altijd beweerd dat hem NIETS is gevraagd angaande de docu bij de KRO. Bedenk dan wel even dat ze Babs hebben gebeld commentaar maar dat die de boot heeft afgehouden ? Ook niet voor niets ....
  zondag 5 februari 2006 @ 02:24:20 #296
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34750179
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:22 schreef Timmerhout het volgende:
Mensen, ik ( en Francis denk ik ook ) willen niemand direct overtuigen, maar weet wel dat jullie een verkeerd beeld van Gert hebben. Ik wou dat ik een manier wist om dat in EEN keer aan jullie duidelijk te kunnen maken. helaas, dat kan ik niet. En wat weten jullie van Babs, zijn huidige echtgenote ? Kijk naar de brief van Francis, eerst zeggen ze dat ze zich het voorval niet kunnen herinneren, en later dat ze er niet meer op in willen gaan. Dat bevestigd mijn eerdere uitspraken dat er meer begrip is voor de daders dan voor de slachtoffers.

Wisten jullie trouwens dat Gert Timmerman ( bijna ) op commando kan huilen. Nog iets, gert heeft altijd beweerd dat hem NIETS is gevraagd angaande de docu bij de KRO. Bedenk dan wel even dat ze Babs hebben gebeld commentaar maar dat die de boot heeft afgehouden ? Ook niet voor niets ....
Voor de duidelijkheid: ik was en ben geen Gert-aanhanger... maar ik vind wel dat hij zich in HBB profileerde op een manier waar de anderen nog wat van konden leren.. en eigenlijk vind ik het diep triest dat we het alleen maar over deze beschuldiging hebben zonder dat de betrokkenen zich kunnen verdedigen hier
  zondag 5 februari 2006 @ 02:25:09 #297
6941 APK
Factual, I think.
pi_34750190
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:22 schreef Timmerhout het volgende:

Nog iets, gert heeft altijd beweerd dat hem NIETS is gevraagd angaande de docu bij de KRO. Bedenk dan wel even dat ze Babs hebben gebeld commentaar maar dat die de boot heeft afgehouden ? Ook niet voor niets ....
Dan liegt Gert dus niet, want ze vroegen het aan Babs.
pi_34750203
Diep triest ? Weet je wat diep triest is ? Dat Gert en Babs wel degelijk van dit forum afweten, maar zich afzijdig houden, zelfs onder een nickname durven ze niets te schrijven !!
  zondag 5 februari 2006 @ 02:26:20 #299
6941 APK
Factual, I think.
pi_34750205
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:24 schreef teamlead het volgende:
en eigenlijk vind ik het diep triest dat we het alleen maar over deze beschuldiging hebben zonder dat de betrokkenen zich kunnen verdedigen hier
Dat kunnen ze makkelijk hoor.
Hij heeft toch een website met gastenboek of emailadres?
  zondag 5 februari 2006 @ 02:26:25 #300
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34750207
quote:
Op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef Timmerhout het volgende:
Diep triest ? Weet je wat diep triest is ? Dat Gert en Babs wel degelijk van dit forum afweten, maar zich afzijdig houden, zelfs onder een nickname durven ze niets te schrijven !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')