2 rode kruisjes?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
De volgende posters zijn dit jaar uitgebracht ter promotie. Mogen jullie raden welke twee acteurs dit zijn.
http://www.ropeofsilicon.com/Images/stories/2005/dec/black.jpg
http://www.ropeofsilicon.com/Images/stories/2005/dec/white.jpg
nee werd niet uitgezondenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:04 schreef DaMook het volgende:
Vorig jaar werd het toch wel uitgezonden hierToen heb ik het op fok gevolgd via de posts van fokkers die het aan het kijken waren
. (zat zelf op het werk zonder tv
)
ow ok. iig komt ie hier niet door zo ver ik weetquote:
ik zal eens een boze vrief gaan schrijven naar Essent.quote:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beste film en regie zullen volgens mij wel naar Brokeback Mountain en Ang Lee gaan, die kans lijkt groot. Acteur is waarschijnlijk PSH, met als outsiders Joaquin Phoenix en Heath Ledger, bij de actrices lijkt het vooral te gaan tussen Reese Witherspoon en die Desperate Housewife.
En daarom leukerquote:Bijrollen lijken iets moeilijker.
Je kan het 's nachts toch luisteren op de radio, dat heb ik iniedergeval gedaan. Zenden ze het ook wel eens uit op t.v.?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
Uhm de belangrijkste vraag is eigenlijk: Kunnen wij dit live meekijken of moeten wij het weer doen met de 2 minuten vermelding in het nieuws?
12/1 Mrs. Henderson Presentsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:58 schreef Timo20 het volgende:
Komt Brokeback Mountain hier nog uit voordat de Oscars worden uitgereikt?
De laatste x dat ik het op de radio heb geluisterd (alweer een aantal jaar geleden) werd er door het hele programma heen eigenlijk een beetje lacherig gedaan over de oscars, dat het eigenlijk maar weinig voorstelde en de ene na de andere film werd afgebrand of in de zeik gezet. Heb me toen mateloos lopen irriteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Je kan het 's nachts toch luisteren op de radio, dat heb ik iniedergeval gedaan. Zenden ze het ook wel eens uit op t.v.?
same here. vorig jaar was de eerste keer dat ik t dus volgde op de radio, gelijk ook de laatste keer. was op radio 1, die gasten dachten dat ze zo grappig waren door alle grappen van Chris Rock te vertalen naar t Nederlandsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:02 schreef Chielus het volgende:
[..]
De laatste x dat ik het op de radio heb geluisterd (alweer een aantal jaar geleden) werd er door het hele programma heen eigenlijk een beetje lacherig gedaan over de oscars, dat het eigenlijk maar weinig voorstelde en de ene na de andere film werd afgebrand of in de zeik gezet. Heb me toen mateloos lopen irriteren.
Praten de commentators veel door de show heen of valt het mee??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:57 schreef Gorro het volgende:
Vorig jaar kon ik het gelukkig nog wel zien op Pro 7 (Duitse zender), maar daar kwam ik toen ook die nacht pas achter.
Ehh..dat denk ik toch nietquote:
Ik kan het me niet precies meer herinneren hoe het was. Ik kan me in elk geval niet herinneren dat ik me geėrgerd heb, dus volgens mij was het zeker wel ok.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Praten de commentators veel door de show heen of valt het mee??
Dat zou tijd worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Acteur is waarschijnlijk PSH
Ik heb naar Talpa gemaild.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:49 schreef DaMook het volgende:
Dat ze het hier maar uitzendenHeeft er iemand al rondgemailt of er zenders zijn die het doen of anders om te zeuren dat ze het moeten doen
Hoop dat ze het doenquote:
Ja, apart he? Roger Ebert maakte zich er deze week in z'n tv-programma erg boos over.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:35 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom Grizzly Man niet?
Weet ik niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:35 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom Grizzly Man niet?
Niet zozeer verslagen (zoals wanneer hij genomineerd is maar niet wint), maar gewoon weggelaten/genegeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:46 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, ik zoek nu de eerste op en die heeft op IMDB een 4,9 op 88 stemmen. Wordt 'ie door dat soort spul verslagen? Ongelooflijk.
Denk dat Narnia gaat winnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
De categorie best make up is downgenarrowed tot 7 titels, namelijk:
"The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe"
"Cinderella Man"
"A History of Violence"
"The Libertine"
"Mrs. Henderson Presents"
"The New World"
"Star Wars: Episode III Revenge of the Sith"
nope, jij wel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ah, je hebt Libertine, Henderson en New World al gezien?
zweetdruppelsquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Luutgaert het volgende:
Wat voor make up was er dan in Cinderella Man? Wondjes enzo?
Geen Sin Cityquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:32 schreef California het volgende:
Dit zijn de kandidaten voor Visual Effects:
Batman Begins
Charlie and the Chocolate Factory
The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe
Harry Potter and the Goblet of Fire
King Kong
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
War of the Worlds
ja iddquote:
quote:Altman krijgt eindelijk Oscar
Geplaatst op 12-01-2006 om 10:31 door FilmTotaal
Regisseur Robert Altman zal op 5 maart eindelijk zijn allereerste Oscar krijgen. De inmiddels 80-jarige Amerikaan was al zeven keer genomineerd (vijf keer beste regisseur, twee keer beste film), maar viel elke keer buiten de prijzen.
De organisatie van de Oscars heeft nu bekendgemaakt dat Altman, maker van films als MASH, The Long Goodbye, Prźt-ą-porter en Short Cuts, een ere-Oscar zal ontvangen.
Ik duim stevig met je mee. De vooraf opgenomen videofilmpjes van Miochje mogen ze echter wél achterwege laten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef Sai het volgende:
Maar de meest prangende vraag van dit moment is natuurlijk of Pathé, mits de Beeb wederom de uitzendrechten misloopt, dezelfde belspeldoos gaat inzetten voor de presentatie bij het Oscarweekend. Ik duim alvast van wel.
04/4 Breakfast on Plutoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:52 schreef California het volgende:
23/2 Breakfast on Pluto
23/2 Syriana
02/3 Transamerica
02/3 Memoirs of a Geisha
09/3 North Country
23/3 Capote
Lang leve de "DVD for awards considiration only"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:05 schreef California het volgende:
[..]
04/4 Breakfast on Pluto
02/3 Syriana
20/4 Transamerica
06/4 Memoirs of a Geisha
30/3 North Country
01/6 Capote
Oftewel, nu zit er veel meer na de Oscars. En Capote zelfs pas in juni.
Zei jij nog iets over dat ik zo nodig alles in de bios moest gaan kijken?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:05 schreef California het volgende:
[..]
04/4 Breakfast on Pluto
02/3 Syriana
20/4 Transamerica
06/4 Memoirs of a Geisha
30/3 North Country
01/6 Capote
Dat zal vast wel Star Wars worden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:32 schreef California het volgende:
Dit zijn de kandidaten voor Visual Effects:
Batman Begins
Charlie and the Chocolate Factory
The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe
Harry Potter and the Goblet of Fire
King Kong
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
War of the Worlds
Ik geef King Kong eigenlijk de grootste kans.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zal vast wel Star Wars worden.![]()
Ja? Godverdomme.quote:
Ja das waar. De Acadamy is altijd al gecharmeerd geweest van Peter Jacksonquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik geef King Kong eigenlijk de grootste kans.
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:24 schreef California het volgende:
Will Ferrell is een van de mensen die dit jaar zijn uitgenodigd om lid te worden van de Academy.
het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:05 schreef California het volgende:
[..]
01/6 Capote
de ballotagecommissie bestaat waarschijnlijk uit een zooitje tuinkaboutersquote:Op zondag 22 januari 2006 16:24 schreef California het volgende:
Will Ferrell is een van de mensen die dit jaar zijn uitgenodigd om lid te worden van de Academy.
Announcement on Tuesday, Jan. 31 at 5:30am PST.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:31 schreef SunChaser het volgende:
wanneer komen de nominaties?
Oe, da's al snel!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Announcement on Tuesday, Jan. 31 at 5:30am PST.
Inderdaad.quote:
Wordt 't in Nederland wel live uitgezonden? Zal wel weer niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:41 schreef Brahimov het volgende:
Maandag 5 maart de AM maar vrijnemen, dunkt me. Ik heb een keer tijdens m'n stage in Frankrijk de hele nacht Oscars gekeken in m'n hotelkamer. De volgende/ dezelfde dag kon ik mijn ogen niet openhouden. Behoorlijk genant, tijdens een vergadering... Daarom sindsdien na Oscar Night vrij genomen en 1x ziek gemeld
Ik heb even wat gegoogled: volgens mij zendt in ons zendgebied alleen Pro7 de Oscars live uit. Maar wel met het originele CBS commentaar, als we meldingen op een Duits forum mogen geloven. De herhaling de volgende dag om 23:00u wordt dan wel weerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wordt 't in Nederland wel live uitgezonden? Zal wel weer niet.
Gekloot met die tv-rechten de laatste jaren.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef California het volgende:
Volgens mij zendt CineNova (abonnements/pay-per-viewzender) de show ook live uit.
Ze verpesten gewoon doelbewust óns Oscarfeestje, Lamon.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:06 schreef Lamon het volgende:
Gekloot met die tv-rechten de laatste jaren.
Moesten ze eens flikken met die gare voetbal WK, dan stond het land op stelten.
Maar nee, mensen die de Oscars willen kijken, moeten maar een abonnement nemen op een of andere mongolenzender.
Verder ben ik helemaal niet verbitterd en subjectief in mijn mening hoor.
...en dat is behoorlijk kut.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze verpesten gewoon doelbewust óns Oscarfeestje, Lamon.
Eenschquote:Op zondag 29 januari 2006 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
...en dat is behoorlijk kut.
En het slaat echt nergens op.
Een award show achter een codering zetten, het is ECHT te debiel voor woorden als je erover nadenkt.
Meeste van de Daily Show kun je nakijken op internetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:19 schreef Brahimov het volgende:
John Stewart is geweldig in zijn Daily Show (die ik zojuist weer eens heb gemist). Ik ben benieuwd hoeveel ruimte hij voor zijn -politieke- grappen krijgt. Niet genoeg, vrees ik.
Yep: http://www.comedycentral.com/quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Meeste van de Daily Show kun je nakijken op internet.
Klopt. Vorig jaar zond CineNova de uitreiking live uit. Helaas was het wat aan de slechte en irritante kant, maar ik kon het wel kijken! Maar nu is CineNoca weg en is Canal+ ervoor in de plaats gekomen.. Bij TVHome, that is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef California het volgende:
Volgens mij zendt CineNova (abonnements/pay-per-viewzender) de show ook live uit.
Ah, hip. Die zender heb ik er ook op zitten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik heb even wat gegoogled: volgens mij zendt in ons zendgebied alleen Pro7 de Oscars live uit. Maar wel met het originele CBS commentaar, als we meldingen op een Duits forum mogen geloven. De herhaling de volgende dag om 23:00u wordt dan wel weernagesynchroniseerd
.
Pro7 zit gelukkig in mijn TV-Home pluspakket. Ik moet het alleen nog zien te vinden...
quote:Dag,
Bedankt voor je mail en je interesse voor KANAALTWEE.
De uitreiking van de Oscars zal je op onze zender mogen verwachten. Concrete info verneem je tijdig via de gebruikelijke kanalen: het scherm, tv-gidsen, text...
Need Entertainment? KANAALTWEE!
Met vriendelijke groeten
Bla bla bla.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |