Nominaties:
Beste mannelijke hoofdrol: RW 1 hour photo
Beste mannelijke bijrol: RW Insomnia
En please, geen Lord of the Rings meer
En The Two Towers? Tja, de Academy is niet echt gek op sequels.
quote:Dat ligt toch anders bij lotr vind ik, het stond alvast eigenlijk. En er is een james bond die ook een oscar heeft gewonnen en dat was nou ook niet bepaald de eerste.
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
En The Two Towers? Tja, de Academy is niet echt gek op sequels.
Ik zeg dus lotr:ttt en minority report, vooral op visueel gebied. MR misschien ook op beste film. Een ian mckellen mag de beste mannelijke bijrol wel winnen, voor zijn vertolking van Gandalf.
Acteur: Robin Williams - One Hour Photo, Tom Hanks - Road to Perdition
Bijrol: Paul Newman - Road to Perdition
Regisseur: Martin Scorsese (Gangs of New York), Sam Mendes (Road to Perdition), Peter Jackson (LOTR - TTT)
Eigenlijk voor alle acteercategories de main cast van Road to Perdition en Gangs of New York.
quote:Heb je GoNY al gezien dan?
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:33 schreef Arcee het volgende:
Eigenlijk voor alle acteercategories de main cast van Road to Perdition en Gangs of New York.
quote:Nee, maar als je zo 'es naar de cast kijkt:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:14 schreef Theeboon het volgende:
Heb je GoNY al gezien dan?
Leonardo DiCaprio .... Amsterdam Vallon
Daniel Day-Lewis .... Bill the Butcher
Cameron Diaz .... Jenny Everdeane
Jim Broadbent .... Boss Tweed
John C. Reilly .... Happy Jack
Dan hebben de meesten daarvan een behoorlijk Oscar-stempel op hun voorhoofd staan.
Maar als je het over het algemeen bekijkt, waren er redelijk wat goeie films dit jaar, een aantal zeer grote en komen er nog aan.
Oh en ik wil Signs ook nog noemen als nominatie kandidaat, voor script en regiseur. Denk alleen niet dat ze zullen winnen.
Beste Film: Ik hoop One Hour Photo, vanwege die fantastische achterliggende gedachtes enz, maar ik geef ze weinig kans bij deze academy.
Beste Screenplay: MARK ROMANEK (One Hour Photo)
Best Original Score: Klimek & Heil (One Hour Photo)
Beste cinematography: One Hour Photo
Conclusie: One Hour Photo en Robin Williams zullen prijzen binnen halen, zo niet.......oei! Foei on the Academy!!
quote:Waarom niet?
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:14 schreef Uncle_Eric het volgende:
MR wint zowiezo niet.
quote:Minority Report is een intelligente Steven Spielberg film.
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:44 schreef Uncle_Eric het volgende:
Zo goed issie niet, gewoon degelijke Paul Verhoeven S/F, meer niet.
Robin Williams gaat idd op zeker een Oscar winnen, ik hoop voor Insomnia, maar vermoed voor One Hour Photo..
Bourne Identity zal ook wel ergens voor genomineerd worden..
Ik denk dat My Big Fat Greek Wedding ook wel een nominatie krijgt..
Spider-Man, Minority Report, Attack of the Clones en The Two Towers zullen stuk voor stuk meedingen naar de visuele beeldjes. (denk ik )
Ik hoop dat Signs iets wint betreffende de regie of 't script ofzo... Meer zal d'r wel niet in zitten... Joaquin Phoenix beste bijrol?
Hable con ella beste buitenlandse film? Aangezien Almodóvar's vorige ook bij de Academy in de smaak viel...
Sja... Kan d'r verder nog weinig over zeggen eigenlijk. Beetje een matig filmjaartje tot nu toe, vind ik.
quote:Wie weet voor beide!
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:06 schreef Lamon het volgende:
Robin Williams gaat idd op zeker een Oscar winnen, ik hoop voor Insomnia, maar vermoed voor One Hour Photo..
quote:Die vond ik een stuk beter dan Todo Sobre Mi Madre, maar nog lang niet genoeg voor een Oscar.
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:51 schreef BJB het volgende:
Hable con ella beste buitenlandse film? Aangezien Almodóvar's vorige ook bij de Academy in de smaak viel...
quote:Hij duurt minder dan twee uur, feest gaat dus niet door
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:09 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ik voorspel een Oscar regen (of in ieder geval een regen aan nominaties) voor Road To Perdition. Is het helemaal de film naar ....
Als ie nou ook nog maar gaat winnen...dan ga ik echt een feestje bouwen!!! Wat zeg ik? feestje?? PARTYYYYYYYYYY!
Nou, we zien wel op 11 februari (mijn verjaardag) of ie genomineerd is of niet. Zo ja, dan begint er all een klein feestje los te barsten hoor.
Als ie genomineerd is, maar niet wint heb ik iig geval een lang en spannend voorspel gehad!
quote:fan?
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:53 schreef lindastuurman het volgende:
WOW! Wat ben ik blij dat er meer mensen zijn die zien dat Robin gewoon een super goede acteur is! Dat geeft me echt een goed gevoel!Als ie nou ook nog maar gaat winnen...dan ga ik echt een feestje bouwen!!! Wat zeg ik? feestje?? PARTYYYYYYYYYY!
Nou, we zien wel op 11 februari (mijn verjaardag) of ie genomineerd is of niet. Zo ja, dan begint er all een klein feestje los te barsten hoor.
Als ie genomineerd is, maar niet wint heb ik iig geval een lang en spannend voorspel gehad!
quote:Misschien beste ensemble ofzo.
Op zondag 6 oktober 2002 09:52 schreef CloudBox het volgende:
Zou Red Dragon nog wat winnen, het is van het niveau SOTL schijnt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |