quote:Thank you for your e-mail regarding ?The Oscars 2005?.
I can inform that the Oscars ceremony will not be broadcast on BBC in 2005. ?Sky? has signed a major new deal to broadcast this year's Academy Awards, taking over from three years of live Oscar coverage on the BBC. The BBC has taken the decision to pass the mantle to another broadcaster. If you wish to learn full details about the coverage, you may wish to take a look at the following website:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/film/4036431.stm
Thank you again for taking the time to contact the BBC.
Regards
ik zit gelukkig in die tijd van de Oscars zoals ieder jaar in New York....quote:Op zondag 26 december 2004 15:04 schreef brando het volgende:
De Oscars 2005-show wordt komende februari niet door de BBC uitgezonden:
[..]![]()
Sky gaat 'm uitzenden dus. Niet te ontvangen in NL, volgens mij. Of wel?
Nope, dat wordt bij de radio zitten.quote:Op zondag 26 december 2004 16:31 schreef Tweek het volgende:
Das wel balen, is het niet ergens op internet te volgen?
Kut ik wou die "grap" al makenquote:Op zondag 26 december 2004 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk zend de NOS het uit, ik heb begrepen dat ze volgend jaar wat geld over hebben.![]()
is da ook een betaalzender via internet?? of is t by any chance gratis??quote:Op zondag 26 december 2004 17:08 schreef CloudStrife het volgende:
E! Entertainment?
Is digitaal kanaal en zie telkens promo's voorbij komen van "Award season 2005 - starting in January with the Golden Globes. Followed by the Grammy's and the Oscars".
Hoopt het wel. Geinige zender btw
Ja, da's niet echt hetzelfde als er live naar zitten te kijken he?quote:Op maandag 27 december 2004 10:56 schreef MikeyMo het volgende:
dan download je toch gewoon de oscars nadat het is uitgezonden, staat toch wel op bittorrent
suprnova is uit de lucht, dus downloaden via bittorent is ook geen optiequote:Op maandag 27 december 2004 10:56 schreef MikeyMo het volgende:
dan download je toch gewoon de oscars nadat het is uitgezonden, staat toch wel op bittorrent
mjah, zorg je er toch voor dat je de uitslagen niet weet?quote:Op maandag 27 december 2004 10:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, da's niet echt hetzelfde als er live naar zitten te kijken he?
's Morgens zijn de uitslagen bekend en dan is het leukste van het kijken af.
en suprnova is zeker de enige bittorrent sitequote:Op maandag 27 december 2004 10:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
suprnova is uit de lucht, dus downloaden via bittorent is ook geen optie![]()
Dat gaat dus nooit lukken. Ik ga me niet een dag helemaal afsluiten.quote:Op maandag 27 december 2004 11:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah, zorg je er toch voor dat je de uitslagen niet weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |