same here. vorig jaar was de eerste keer dat ik t dus volgde op de radio, gelijk ook de laatste keer. was op radio 1, die gasten dachten dat ze zo grappig waren door alle grappen van Chris Rock te vertalen naar t Nederlandsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:02 schreef Chielus het volgende:
[..]
De laatste x dat ik het op de radio heb geluisterd (alweer een aantal jaar geleden) werd er door het hele programma heen eigenlijk een beetje lacherig gedaan over de oscars, dat het eigenlijk maar weinig voorstelde en de ene na de andere film werd afgebrand of in de zeik gezet. Heb me toen mateloos lopen irriteren.
Praten de commentators veel door de show heen of valt het mee??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:57 schreef Gorro het volgende:
Vorig jaar kon ik het gelukkig nog wel zien op Pro 7 (Duitse zender), maar daar kwam ik toen ook die nacht pas achter.
Ehh..dat denk ik toch nietquote:
Ik kan het me niet precies meer herinneren hoe het was. Ik kan me in elk geval niet herinneren dat ik me geërgerd heb, dus volgens mij was het zeker wel ok.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Praten de commentators veel door de show heen of valt het mee??
Dat zou tijd worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Acteur is waarschijnlijk PSH
Ik heb naar Talpa gemaild.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:49 schreef DaMook het volgende:
Dat ze het hier maar uitzendenHeeft er iemand al rondgemailt of er zenders zijn die het doen of anders om te zeuren dat ze het moeten doen
Hoop dat ze het doenquote:
Ja, apart he? Roger Ebert maakte zich er deze week in z'n tv-programma erg boos over.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:35 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom Grizzly Man niet?
Weet ik niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:35 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom Grizzly Man niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |