abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:13:01 #1
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33539413
FEIJENOORD

ROTTERDAM

2000 light years from home
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:13:33 #2
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33539438
En nu zonder topicvervuiling .
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:12:19 #3
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33541765
Kwaliteitstopic
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_33541853
Wie moet dat worden?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:20:19 #5
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33542117
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie moet dat worden?
Dikke Theo?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:21:15 #6
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33542149
quote:
Erwin Koeman aangehouden

Naar nu blijkt, is Feyenoord-trainer Erwin Koeman op 6 november na de thuiswedstrijd tegen Vitesse aangehouden en afgevoerd naar het politiebureau. Koeman wordt ervan verdacht op een verlaten parkeerterrein bij De Kuip een afstand van ongeveer twintig meter te hebben gereden met een te hoog alcoholpromillage (0,8 promille).

Koeman heeft inmiddels een schikkingsvoorstel van 300 Euro ontvangen, maar dat heeft hij afgewezen omdat hij de boete volkomen onterecht vindt. De Feyenoord-trainer stapt nu naar de rechter om zijn gelijk te halen.

Koeman beweert dat hij twee chauffeurs had ingehuurd die hem en zijn gezin naar huis zouden brengen, zodat hij zelf niet hoefde te rijden: "Aangezien mijn auto in de afgesloten veiligheidszone van De Kuip stond waar die chauffeurs niet mochten komen, moest ik de wagen wel tot buiten het elektronische hekwerk verplaatsen. Een afstand van vijf meter als je de eigen parkeerplaats van Feyenoord niet meetelt en 20 meter als je dat wel doet. Het terrein was compleet uitgestorven. Ik wist dat ik te veel alcohol op had na een etentje in de brasserie van de club, misschien zes glazen bier. Dáárom had ik die chauffeurs ingehuurd, ik wilde geen andere weggebruikers in gevaar brengen."

Koeman zat met uitgeschakelde motor op de chauffeurs te wachten toen twee agenten 'in burger' op het raam klopten, waarop hij meende dat de chauffeurs waren gearriveerd. De twee bleken echter agenten te zijn, die Koeman lieten blazen en vervolgen afvoerden naar het politiebureau.

Binnen de Feyenoord-gelederen wordt vermoed dat iemand de politie heeft getipt om Koeman dwars te zitten.

[ Bericht 96% gewijzigd door PLAE@ op 30-12-2005 15:41:06 ]
pi_33542178
Wat een sukkel die coach van jullie
pi_33542206
Berry Powel?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:22:46 #9
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33542213
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:20 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dikke Theo?
quote:
Huntelaar komt niet door keuring bij Ajax

De tranfser van Huntelaar naar Amsterdam is van de baan. De spits van Heerenveen is niet door de medische keuring gekomen. Later meer...
Huntelaar dus

Was het maar zo'n feest...
pi_33542507
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:21 schreef SCH het volgende:
Wat een sukkel die coach van jullie
Que?
pi_33542752
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Que?
Met drank achter het stuur en dan de huilie uit gaan hangen bij de Telegraaf.
pi_33542803
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Tomasso het volgende:

[..]

[..]

Huntelaar dus

Was het maar zo'n feest...

Ik moest lachen...
In Southern Sun
pi_33542858
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik moest lachen...
Ik niet
pi_33542891
Jij bent dan ook strontchagrijnig vandaag.
In Southern Sun
pi_33542934
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij bent dan ook strontchagrijnig vandaag.
Nee hoor - ik hupsel door het leven, kijk maar

En vanavond ben ik zelfs retevrolijk
pi_33543820
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Met drank achter het stuur en dan de huilie uit gaan hangen bij de Telegraaf.
En jij denkt dat ze bij de Telegraaf altijd de dingen opschrijven zoals ze gezegd worden
pi_33544043
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:10 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En jij denkt dat ze bij de Telegraaf altijd de dingen opschrijven zoals ze gezegd worden
Koeman is boos en werkt volledig mee aan het Telegraaf-verhaal en ging er voor op de foto.
pi_33544073
Hij is dan ook terecht boos.
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:17:17 #19
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33544088
Ik snap het even helemaal niet. Waarom loopt van Geel constant in het AD van alles te blaten en heeft Koeman een lijntje met de Telegraaf. Kunnen ze dat niet even omdraaien?
pi_33544113
Het is maar 20 meter, maar hij moet niet met 6 glazen bier achter zijn kiezen in de auto stappen. Dat mag ik niet, jij niet en dus Erwin Koeman ook niet.
In Southern Sun
pi_33544124
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:17 schreef Sloggi het volgende:
Hij is dan ook terecht boos.
Jij gelooft dus wel alles wat in De Telegraaf staat?

Ik vind het nogal een sneue actie van alle kanten.
pi_33544235
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is maar 20 meter, maar hij moet niet met 6 glazen bier achter zijn kiezen in de auto stappen. Dat mag ik niet, jij niet en dus Erwin Koeman ook niet.
20 meter over de parkeerplaats, ja. Dat is geen openbare weg dus dat mag gewoon. Het gaat om die 5 lullige metertjes van de inrit naar een andere parkeerplek.

Volgens de Telegraaf...
pi_33544389
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

20 meter over de parkeerplaats, ja. Dat is geen openbare weg dus dat mag gewoon. Het gaat om die 5 lullige metertjes van de inrit naar een andere parkeerplek.

Volgens de Telegraaf...
Ligt eraan of die parkeerplaats een eigen weg is of een weg waar de normale regels gelden.
In Southern Sun
pi_33545866
Karim Saïdi zou verhuurd mogen worden, ook om zijn eigen WK-kansen in stand te houden. Nog onbekende Franse clubs zouden al geïnformeerd hebben bij Feyenoord.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:04:18 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33546017
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Karim Saïdi zou verhuurd mogen worden, ook om zijn eigen WK-kansen in stand te houden. Nog onbekende Franse clubs zouden al geïnformeerd hebben bij Feyenoord.
Nog meer nieuwtjes?
pi_33546067
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Berry Powel?
Ruilen voor Snoyl. Kan Rimkus ook meteen opzouten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33546407
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nog meer nieuwtjes?
Nee, alleen dat Collen voorlopig bij de selectie mag blijven van Erwin, maar dat was al bekend denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_33546544
Theo Janssen is wel een voetballer die bij Feyenoord past, prima voetballer ook en weer 'n Nederlander. Dat doet Feyenoord goed. Goede Nederlandse voetballers halen in plaats van matige buitenlandse spelers die zijn komen binnenwaaien via een scout of samenwerkingsverband.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33546662
Die Zuid-Amerika scout van Feyenoord was dan ook dramatisch slecht. Goed dat die weg is.
www.thuisuiteten.nl
pi_33546753
Die was toch zelf opgestapt omdat ze zijn supertalenten maar niet wilden halen?
pi_33547209
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Lullig voor die kerel, vorig jaar een van de beteren en nu mag 'ie alweer weg.
pi_33547473
Tja vind het dan ook erg jammer dat hij niet speelt. Overigens gister speelde ono nog best goed, en ostlund vervangen had ook een goed effect
pi_33547646
BTW ik weet dat er nog meer mensen op zoek waren naar de beelden, dus ik post het hier nog maar ff dubbel (wordt met de nieuwsberichten ook gedaan dus)
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord - AZ de goals
ty
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:52:09 #34
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33547784
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Die Zuid-Amerika scout van Feyenoord was dan ook dramatisch slecht. Goed dat die weg is.
Steef

Hij heeft nu volgens mij ook wat tegen Feyenoord

Steef is toch het mannetje dat er helemaal trots op is/was dat hij een appartementje in NY etc had. Iemand die behoorlijk van opscheppen houdt.
pi_33547835
Wat doet Steven nu eigenlijk echt?
pi_33547840
Hij had beter Messi kunnen scouten toen die 13 was.
www.thuisuiteten.nl
pi_33547951
De Messi's die over 5 jaar aan het toneel verschijnen heeft hij allemaal al gescout hoor.
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:02:22 #38
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33548170
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Hij had beter Messi kunnen scouten toen die 13 was.
Wat doet Steef nu? Adviseert hij nog steeds spelers aan Feyenoord oid? Zit hij een beetje op z'n luie gat van het geld te genieten wat hij heeft verdient
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:17:32 #39
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33565143
Waar blijft die aankoop nou?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33565750
FEYENOORD
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_33571078
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 31 december 2005 @ 08:57:57 #42
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33571283
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat doet Steven nu eigenlijk echt?
MSNen met Cultheld gok ik
Ik ben inmiddels overleden
pi_33574264
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Messi's die over 5 jaar aan het toneel verschijnen heeft hij allemaal al gescout hoor.
Zou je denken? Ze hebben er nog bitter weinig aan gehad bij Feyenoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_33574538
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zou je denken? Ze hebben er nog bitter weinig aan gehad bij Feyenoord.
Ze hebben zijn groeibriljantjes niet gehaald. Daarom is hij ook weggegaan. De nieuwe Pelé en Feyenoord hapt niet toe.
pi_33574620
Ze hebben er dan zeker weinig vertrouwen in. Logisch ook, die kerel lekt continu.
www.thuisuiteten.nl
pi_33574711
quote:
BUENOS AIRES.- Steven Aptroot, cazatalentos internacional del Feyenoord de Holanda, se comunicó con Mundo Azulgrana para manifestar que finalmente no realizarán una oferta por Jonathan Bottinelli.

"Bottinelli fue descartado por nosotros por ser demasiado central, cuando andamos buscando un lateral zurdo. No habrá oferta, por tanto", argumentó el directivo holandés.

Hace unos días Mundo Azulgrana había manifestado un interés del Feyenoord por el central del Ciclón, lo cual provocó que este directivo se comunique con este portal de San Lorenzo.

“Nosotros seguimos a Jonathan desde hace tres meses y medio, y tuvimos charlas con su representante (Fernando Hidalgo). Sin embargo, durante la ultima semana se reunieron el Manager General Mark Wotte, el técnico Ruud Gullit y sus ayudantes, donde decidieron que "Botti" no reunía las condiciones suficientes para cubrir el lateral izquierdo del equipo, ya que sus aptitudes se enfoncan a funcionalidades de un defensor central y seria mal aprovechado si se desempeña como lateral”, reconoció Aptroot.

Además, el holandés consideró a Bottinelli como “un excelente jugador, tal vez superior a los que el Feyenoord tiene actualmente en su puesto, como Andre Bahia de Brasil y Cory Gibbs de EEUU”.

También existe una posibilidad de que el Inter de Italia realice una oferta por Bottinelli, ahora que el Feyenoord se auto excluyó de la puja por el jugador.
pi_33574721
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben er dan zeker weinig vertrouwen in. Logisch ook, die kerel lekt continu.
Het lijkt me niet dat hij scout is. Een scout gaat niet constant lopen lekker en op fora interessant lopen te doen.
pi_33574857
Dat bedoel ik. Kan een club een speler kosten, als anderen er mee aan de haal gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_33574943
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:17 schreef methodmich het volgende:
Dat bedoel ik. Kan een club een speler kosten, als anderen er mee aan de haal gaan.
Lijkt me dus niet dat dè Zuidamerika-scout van Feyenoord van allerlei dingen die je voor je moet houden rond gaat vertellen op fora en op MSN. Vandaar dat ik denk dat hij helemaal geen scout is.
pi_33574997
Daarom. En mocht het wel zo zijn, dan heeft Feyenoord hem er waarschijnlijk uitgemikt ipv dat hij zelf opstapte. Of hij moet net als Wotte allemaal Zuid-Amerikaanse meiden hebben gepakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_33575217
Dat laatste zou ik sowieso doen als ik Zuidamerika scout zou zijn.

Ik denk dat hij gewoon een soort van zelfbenoemd journalist is, die weleens een wedstrijdje meepikt in Zuidamerika.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:56:07 #52
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33576133
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]
En een vertaling?
pi_33581686
Wat is het oefenprogramma van jullie in deze "winterstop"?
In Southern Sun
pi_33587506
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat laatste zou ik sowieso doen als ik Zuidamerika scout zou zijn.

Ik denk dat hij gewoon een soort van zelfbenoemd journalist is, die weleens een wedstrijdje meepikt in Zuidamerika.
Ik denk van niet. Maar jij je zin
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33587548
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Alleen niet relavante zaken
pi_33589268
Genoeg over Steef en z'n Zuid-Amerikanen.

Feyenoord richt zich meer en meer op de Hollandse markt, goede ontwikkeling vind ook ik.
That's all folks!
pi_33589364
Farfan, Alex, Gomes of Elia, Luirink of Gentenaar

Moeilijke keuze
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:55:16 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33589851
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:36 schreef fernando_redondo het volgende:
Farfan, Alex, Gomes of Elia, Luirink of Gentenaar

Moeilijke keuze
Robert, Marquinho, Jorginho, Vampeta, Marcos, Claudio of Kuijt, Hofs, Ooijer, Cocu, Robben, Van Bommel, Ovemars

Moeilijke keuze
pi_33589954
Met goede scouting kan je best de nieuwe Ronaldo, Romario, Alex, Gomes of Farfan vinden.

Laat Ajax en Feyenoord maar mooi voor Sikora, Ananas, Soetaers, Hofs, Van den Berg gaan. Dan kan PSV mooi Zuid Amerika gaan af stropen
  zondag 1 januari 2006 @ 12:02:33 #60
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33598470
klopt dat gezeik over nederlanders slaan ook nergens op. Als ze beide even goed zijn moet je uiteraard een Nederlander halen, maar zo veel goede en betaalbare Nederlanders zijn er niet te koop.
En spelers als Luirink en vooral Kruiswijk zijn middelmaat. En de stuurlui hier moeten is ophouden met het napraten van een commentator of krant die iemand de hemel in schrijft.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:11:05 #61
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33598570
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:02 schreef yvette1982 het volgende:
En de stuurlui hier moeten is ophouden met het napraten van een commentator of krant die iemand de hemel in schrijft.
Je hebt het hier over jezelf neem ik aan?
pi_33598576
De nieuwe Ronaldo is voor Feyenoord niet echt te betalen. Die tijden zijn voorbij, je moet ze jong scouten, zoals gebeurd is bij Leonardo, Christiano en Sergio... alleen is het er nog niet helemaal uitgekomen bij die gasten.

Dan kun je beter op zeker spelen en 'n Vlaar halen.
pi_33598749
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:02 schreef yvette1982 het volgende:
En de stuurlui hier moeten is ophouden met het napraten van een commentator of krant die iemand de hemel in schrijft.
Hoezo napraten? Je kunt er ook zelf over nadenken en een visie vormen.
That's all folks!
  zondag 1 januari 2006 @ 12:34:36 #64
83103 yvette1982
pi_33598884
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:11 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Je hebt het hier over jezelf neem ik aan?
uiteraard niet. Ik ben meer van het afkraken van spelers die julie omhoog lullen een jaar later flut blijken te zijn.
Plus ik geef mijn eigen oordeel en niet die van andere fokkers of kranten.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:46:49 #65
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33599090
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:34 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

uiteraard niet. Ik ben meer van het afkraken van spelers die julie omhoog lullen een jaar later flut blijken te zijn.
Plus ik geef mijn eigen oordeel en niet die van andere fokkers of kranten.
!

Goh, ik hoorde je toch laatst iets zeggen dat je "goed geinformeerd" was dankzij een journalist. Die lulde je niet zomaar na dan? Heb je alles wel nagetrokken wat hij zei?

Jij geeft je eigen oordeel aan de hand van teletekst?
  zondag 1 januari 2006 @ 12:54:39 #66
83103 yvette1982
pi_33599219
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!

Goh, ik hoorde je toch laatst iets zeggen dat je "goed geinformeerd" was dankzij een journalist. Die lulde je niet zomaar na dan? Heb je alles wel nagetrokken wat hij zei?

Jij geeft je eigen oordeel aan de hand van teletekst?
nee dat is wat anders, dat was mijn mening niet. Dat is iets wat ik had gehoord.
Er is een groot verschil tussen iets zeggen over een gerucht of iets dat je mening is.
En we hebben het hier over kwaliteiten van spelers en dan gaat het om meningen. Dus lul nu geen onzin want dan moet je wat vroeger opstaan om mij de baas te zijn.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:59:20 #67
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33599306
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:54 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

nee dat is wat anders, dat was mijn mening niet. Dat is iets wat ik had gehoord.
Er is een groot verschil tussen iets zeggen over een gerucht of iets dat je mening is.
En we hebben het hier over kwaliteiten van spelers en dan gaat het om meningen. Dus lul nu geen onzin want dan moet je wat vroeger opstaan om mij de baas te zijn.
Ik ga wel helemaal niet meer op je in, hoewel het wel grappig is

Ok, nog een puntje, jij begon over napraten, dat deed je toen dus ook. Puur napraten en niets anders... Als wij hetzelfde zeggen hebben we gewoon dezelfde mening, dat kan he.
pi_33599315
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!

Dat ging over een transfergerucht toch? Dat is wat anders dan 'n analyse van 'n speler.
pi_33601029
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De nieuwe Ronaldo is voor Feyenoord niet echt te betalen. Die tijden zijn voorbij, je moet ze jong scouten, zoals gebeurd is bij Leonardo, Christiano en Sergio... alleen is het er nog niet helemaal uitgekomen bij die gasten.

Dan kun je beter op zeker spelen en 'n Vlaar halen.
Farfan is ook nog gewoon te halen.

Net alsof Vlaar een zekerheidje is. Hij valt vooral op buiten het veld tot op heden
pi_33601100
Farfan is voor Feyenoord niet te halen, voor PSV wel. Ik weet alleen niet of Chelsea een rol heeft gespeeld, zoals bij Alex. Die was anders voor PSV ook niet haalbaar.

Voor de rest wordt het heel erg lastig. Grote talenten als Robinho, Tevez en Denilson kwamen niet naar PSV, Ronaldo en Romario in het verleden wel. Je moet er gewoon wat vroeger bij zijn bij de echte supertalenten.
pi_33601136
Je bent het met me eens qua Vlaar?
pi_33601155
Verder had Robinho bij PSV gespeeld als de RvC wat meer risico had durven nemen
pi_33601224
Vlaar heeft in sommige wedstrijden indruk gemaakt, in andere wedstrijden totaal niet. Verder is zijn gedrag bij AZ natuurlijk triest geweest. Het is even afwachten, maar ik denk wel dat Vlaar bij Feyenoord gaat slagen als hij het vertrouwen krijgt en de kans krijgt zich te ontwikkelen.

Dat de RvC dat risico niet nam is niet voor niets, zeker gezien de huidige financiele situatie. Die is niet best, die was nog minder geweest als er miljoenen waren neergeteld voor Robinho.
  zondag 1 januari 2006 @ 14:27:58 #74
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33601270
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Farfan is voor Feyenoord niet te halen, voor PSV wel. Ik weet alleen niet of Chelsea een rol heeft gespeeld, zoals bij Alex. Die was anders voor PSV ook niet haalbaar.

Voor de rest wordt het heel erg lastig. Grote talenten als Robinho, Tevez en Denilson kwamen niet naar PSV, Ronaldo en Romario in het verleden wel. Je moet er gewoon wat vroeger bij zijn bij de echte supertalenten.
Zover ik weet had Adriano bijna bij Feyenoord gespeeld een aantal jaar geleden.
pi_33601379
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:27 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Zover ik weet had Adriano bijna bij Feyenoord gespeeld een aantal jaar geleden.
Bijna is niet helemaal natuurlijk. De verhalen over de bijna-transfers kennen we wel. Het gaat erom wat er daadwerkelijk is binnengehaald en dat zijn geen Ronaldo's, Robinho's of Romario's. Maar dat Feyenoord interesse had in Adriano klopt wel:
quote:
Feyenoord heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe centrumspits zijn oog laten vallen op de 19-jarige Braziliaanse spits Adriano, zo wordt gemeld in Braziliaanse media. Adriano is 1.90 m., linksbenig en kopsterk. Adriano speelt momenteel voor Flamengo en de Braziliaanse nationale selectie onder-21 selectie. Ook heeft hij al één A-interland gespeeld.

Adriano brak vorig jaar door bij Flamengo. Niettemin geeft coach Zagallo op dit moment de voorkeur aan twee kleine, snelle spitsen (Roma en Edilson). Aangezien Flamengo in een financiële crisis verkeert is men vereist spelers te verkopen. Het prijskaartje dat aan de jonge spits hangt is desondanks fors: 18 miljoen gulden.

De president van Flamengo bevestigde de interesse van 'een Nederlandse club' dinsdagmiddag in een interview. Maar wou niet de exacte naam prijsgeven. Voor de Braziliaanse media is het duidelijk dat het om Feyenoord moet gaan: Ajax en PSV hebben net nieuwe spitsen gekocht en de andere clubs zijn niet vermogend genoeg om zo grondig te investeren. De president van Flamengo hoopt de transfer binnen enkele weken af te ronden
De transferprijzen zijn ook in ZA niet mals tegenwoordig, kijk maar wat Tevez en Robinho hebben gekost. Dan moet Feyenoord al een absolute sterspeler verkopen om dat soort spelers eventueel te kunnen halen, als ze al interesse hebben.
pi_33601470
Adriano was gewoon haalbaar voor PSV en ik denk ook voor Feyenoord
pi_33601498
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

De transferprijzen zijn ook in ZA niet mals tegenwoordig, kijk maar wat Tevez en Robinho hebben gekost. Dan moet Feyenoord al een absolute sterspeler verkopen om dat soort spelers eventueel te kunnen halen, als ze al interesse hebben.
Die zijn al international
pi_33601535
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat de RvC dat risico niet nam is niet voor niets, zeker gezien de huidige financiele situatie. Die is niet best, die was nog minder geweest als er miljoenen waren neergeteld voor Robinho.
Je kan een speler ook met vreemd vermogen aantrekken en Robinho ging een half jaar later voor het 4voudige naar Real
pi_33601577
Feyenoord wilde toen Dudek voor flink wat geld slijten aan Barcelona, dat is niet gelukt en toen konden ze Adriano ook meteen vergeten. Datzelfde jaar werden toen spelers als Van Haaren en Collen gehaald.

PSV had Adriano dat jaar kunnen halen, maar volgens mij hadden ze toen net de (duurdere?) Vennegoor gekocht.

Al is het altijd maar de vraag wat er gaat gebeuren als grote clubs of clubs die veel geld te bieden hebben zich gaan mengen in de strijd. Ferreyra ging naar Rusland, Robinho naar Real en Tevez naar Corinthians. Volgens was er voor alle drie ook belangstelling van PSV.
pi_33601634
Met goede scouting kan je Adriano zowiezo halen ook als je VoH net gekocht hebt. Verder speelde Adriano toen nog in het 2e. Die kostte echt geen vermogen
pi_33601682
De RvC vond dat risico onverantwoord. Gezien de huidige financiele situatie valt daar wel wat voor te zeggen. Voor PSV-begrippen ging het namelijk echt om een fors bedrag.

Ronaldo zat bij de WK-selectie toen PSV hem kocht en Romario was de uitblinker op de Olympische Spelen. Nu moet je er gewoon vroeger bij zijn, want dat soort spelers zijn voor Nederlandse clubs niet of nauwelijks te betalen.

De Graafschap had destijds Riquelme ook vroeg in de peiling, maar erg realistisch is dat gewoon allemaal niet. Dus moet je er vroeger bij zijn of de interesse verleggen naar spelers die net wat minder zijn. Dan kom je of uit bij jonge spelers waar nog vanalles mee kan gebeuren zoals Sergio, Jorginho, Christiano, Leandro of Leonardo of je komt uit bij spelers die achteraf een heel stuk minder blijken te zijn zoals Manuel (als ik het goed heb onthouden), Marcelo, Tati Montoya, Magrao of Jean Carlos Donde
pi_33601705
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Met goede scouting kan je Adriano zowiezo halen ook als je VoH net gekocht hebt. Verder speelde Adriano toen nog in het 2e. Die kostte echt geen vermogen
18 miljoen. Toen Feyenoord Dudek niet verkocht kreeg was Adriano niet te betalen...
pi_33601733
Farfan: uitblinker op de Copa Amerika. 1.500.000 miljoen dollar
pi_33601831
Farfan stond op het lijstje van Chelsea.

[Centraal] Jefferson Farfán Guadalupe
pi_33602761
Farfan is 100% van PSV
pi_33602782
Het zou me niet verbazen als Chelsea heeft geholpen, hij stond in elk geval wel op het lijstje van Chelsea.
pi_33603238
Feyenoord heeft Damir Dzidic van Dinamo overgenomen en zal in de winterstop overkomen. Wie o wie kan mij meer vertellen over deze speler?
pi_33603285
Ik ken de beste meneer niet.
That's all folks!
pi_33603552
Hij speelt in Kroatie onder de 19
pi_33604190
Veel leesplezier
quote:
Dinamo je ove zime ostao bez ponajboljeg clana juniorske momcadi, Mostarca Damira Dzidica. Stoper, standardni reprezentativac Hrvatske uzeo je papire i nastavit ce karijeru u nizozemskom prvoligasu Feyenoordu. Tako kaze veliki prijatelj obitelji Dzidic i savjetnik mladog nogometasa, bivsi dinamovac i hrvatski reprezentativac Goran Juric.

A zasto je Dzidic napustio Dinamo? Prica se da je to bila oceva odluka jer Damirov brat Ivica, sadasnji kapetan mostarskog Zrinjskog, nikada nije dobio priliku u Dinamu iako je prosao maksimirsku skolu. Otac Dzidic ocito se uplasio da bi istu sudbinu mogao dozivjeti i mladji sin, pa ga je povukao iz Dinama.

A sto na to kazu u Dinamu? Sef skole Bozidar Sikic kaze:
- Steta je sto je Damir Dzidic otisao, ali on nije igrac za prvu momcad.

Izbornik U-19 Ivica Grnja kaze:
- Damir Dzidic je bio moj najbolji i najstandardniji igrac na kvalifikacijskom turniru u Sarajevu.

Osim Damira Dzidica, Dinamo su napustila jos dva juniora. Fiser je otisao u Medjimurje, a Golub u Lucko. Mnogi u Maksimiru misle da ce samo Damir Dzidic biti nenadoknadiv.
pi_33604304
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord heeft Damir Dzidic van Dinamo overgenomen en zal in de winterstop overkomen. Wie o wie kan mij meer vertellen over deze speler?
Een soort Magrao, die Nigeriaan, Bandalowsky dus?
  zondag 1 januari 2006 @ 17:02:36 #92
83103 yvette1982
pi_33604620
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:45 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Een soort Magrao, die Nigeriaan, Bandalowsky dus?
dat zijn idd mislukkelingen.
Maar dat was nog voor de tijd van Janssen. En ik moet maar is zien dat deze jongen echt gekocht is. Het zou mij niks verbazen als het gewoon een gerucht is. Dus weinig zin om die jongen al op te hemelen of af te kraken.
pi_33604874
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ga proberen voor je, zal niet vandaag meer zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_33606687
quote:
Damir Dzidic vertrekt naar Feyenoord

Volgens de Kroatische website Nogomet vertrekt Dinamo Zagreb-jeugdspeler Damir Dzidic komende winter naar Feyenoord. De linksbenige verdediger staat in eigen land te boek als het grootste talent.

De 18-jarige verdediger wordt gezien als de nieuwe volksheld. Dziic was afgelopen jaar de uitblinker bij het Kroatisch team onder 19.
pi_33606749
Nog nooit van gehoord, maar klinkt veelbelovend. Linksbenige verdediger is altijd welkom lijkt me.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 1 januari 2006 @ 18:51:09 #96
83103 yvette1982
pi_33606878
misschien iets voor de linksback. Of als hij echt goed is kan hij bahia vervangen. Bahia doet het heel redelijk maar echt top is het ook niet.
Maar goed voorlopig zijn het maar geruchten.
  zondag 1 januari 2006 @ 19:10:26 #97
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33607235
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:51 schreef yvette1982 het volgende:
misschien iets voor de linksback. Of als hij echt goed is kan hij bahia vervangen. Bahia doet het heel redelijk maar echt top is het ook niet.
Maar goed voorlopig zijn het maar geruchten.
!

Bahia speelt niet top?

Nu weet ik voor 100% zeker dat je je oordeel velt aan de hand van teletekst. Bahia speelt uitstekend in het centrum en zonder hem waren er wel veel meer tegentreffers gevallen denk ik
  zondag 1 januari 2006 @ 19:22:30 #98
83103 yvette1982
pi_33607485
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!

Bahia speelt niet top?

Nu weet ik voor 100% zeker dat je je oordeel velt aan de hand van teletekst. Bahia speelt uitstekend in het centrum en zonder hem waren er wel veel meer tegentreffers gevallen denk ik
god wat weet jij altijd een onzin te lullen en rare domme conclusies te trekken.
Ik oordeel niet van teletekst want dan had ik wel geschreven dat hij zo geweldig is en een fantastisch seizoen doormaakt.
Die jongen doet het heel aardig, maakt weinig fouten en is 10 keer zo goed als een Gibbs vorig jaar. Maar hij kan niet opbouwen en mist ook nog wel is het overzicht. Dus hij doet het goed maar het is gewoon geen top.
  zondag 1 januari 2006 @ 19:28:17 #99
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33607629
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:22 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

god wat weet jij altijd een onzin te lullen en rare domme conclusies te trekken.
Zegt er eentje wat...
quote:
Ik oordeel niet van teletekst want dan had ik wel geschreven dat hij zo geweldig is en een fantastisch seizoen doormaakt.
Die jongen doet het heel aardig, maakt weinig fouten en is 10 keer zo goed als een Gibbs vorig jaar. Maar hij kan niet opbouwen en mist ook nog wel is het overzicht. Dus hij doet het goed maar het is gewoon geen top.
Je merkt pas hoe goed Bahia het doet als hij er niet is...

En daarnaast, een of ander 18 jarig ventje die geen ene hond kent maar die ook niet naar Feyenoord komt - dat terzijde - wil je gelijk ipv Bahia? Dat doet mij toch vermoeden dat je vindt dat Bahia het kut doet, tenzij het ventje een wereldtalent is, wat het volgens mij toch niet is.

Ga anders ff navraag doen bij je bron die je altijd "goede" informatie geeft

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomasso op 01-01-2006 19:41:27 ]
  zondag 1 januari 2006 @ 19:43:25 #100
83103 yvette1982
pi_33607995
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:28 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Zegt er eentje wat...
[..]

Je merkt pas hoe goed Bahia het doet als hij er niet is...

En daarnaast, een of ander 18 jarig ventje die geen ene hond kent maar die ook niet naar Feyenoord komt - dat terzijde - wil je gelijk ipv Bahia? Dat doet mij toch vermoeden dat je vindt dat Bahia het kut doet, tenzij het ventje een wereldtalent is, wat het volgens mij toch niet is.

Ga anders ff navraag bij je bron die je altijd goede informatie geeft
ik spreek die bron heel zelden.
En ik zeg helemaal niks over dat ventje, die moet eerst maar is tekenen. Volgens mij is het maar gewoon een gerucht.
Ik vind Bahia erg nuttig maar ik vind het gewoon geen geweldenaar. Ik vind hem ook niet beter dan een Saidi.
  zondag 1 januari 2006 @ 19:46:34 #101
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33608099
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

ik spreek die bron heel zelden.
En ik zeg helemaal niks over dat ventje, die moet eerst maar is tekenen. Volgens mij is het maar gewoon een gerucht.
Ik vind Bahia erg nuttig maar ik vind het gewoon geen geweldenaar. Ik vind hem ook niet beter dan een Saidi.
Trouwens he, waarom zou de goedspelende Bahia (die meer dan nuttig speelt...) eruit moeten volgens jou en niet de altijd vaak waardeloze Bosschaart?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomasso op 01-01-2006 19:54:12 ]
  zondag 1 januari 2006 @ 20:01:41 #102
83103 yvette1982
pi_33608462
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Trouwens he, waarom zou de goedspelende Bahia (die meer dan nuttig speelt...) eruit moeten volgens jou en niet de altijd vaak waardeloze Bosschaart?
Bosschaart moet er van mij sowieso uit net als Prutslund. Die vind ik beide niet eens selectiewaardig. Dus van mij mag Bahia wel linksback spelen ofzo.
pi_33608486
Saidi, daar noem je iemand. Wie had dat kunnen bedenken dat hij ooit uit beeld zou geraken.
That's all folks!
pi_33608556
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Saidi, daar noem je iemand. Wie had dat kunnen bedenken dat hij ooit uit beeld zou geraken.
Dat roep ik al maanden
Dan komt dat gezeur van 2 rechtsbenigen in het centrum weer (Greene / Saidi). Eigenlijk zou dat totaal geen probleem moeten zijn, kijk bijvoorbeeld naar konterman en van wonderen, maar ja we gaan liever mee in de meute.
Bahia vind ik wel goed spelen, maar Saidi vind ik eigenlijk beter. Eigenlijk valt daar nu slecht over te oordelen, want ik heb hem al een tijdje niet meer zien spelen. Altijd jammer gevonden dat hij buiten de basis kwam.
  zondag 1 januari 2006 @ 20:09:11 #105
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33608596
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:06 schreef snabbi het volgende:

[..]

Dat roep ik al maanden
Dan komt dat gezeur van 2 rechtsbenigen in het centrum weer (Greene / Saidi). Eigenlijk zou dat totaal geen probleem moeten zijn, kijk bijvoorbeeld naar konterman en van wonderen, maar ja we gaan liever mee in de meute.
Bahia vind ik wel goed spelen, maar Saidi vind ik eigenlijk beter. Eigenlijk valt daar nu slecht over te oordelen, want ik heb hem al een tijdje niet meer zien spelen. Altijd jammer gevonden dat hij buiten de basis kwam.
Ik vind Saidi en Bahia niet beter dan elkaar. Daarnaast vind ik het ook jammer dat Saidi nog amper speelt... Greene / Saidi of Saidi / Bahia in het centrum zie ik wel zitten
pi_33608758
Ik vind Bahia zekerder en verdedigend sterker. Saidi liet meer steekjes vallen.
That's all folks!
pi_33608845
Wanneer is de nieuwjaarsreceptie van Feyenoord eigenlijk?
  zondag 1 januari 2006 @ 20:22:28 #108
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33608896
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar heb je ook wel weer gelijk in ja. Maar ik vond Saidi weer erg sterk in z'n tackels.
pi_33608947
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm Saidi is geen dragende speler en zeker aan het begin van het vorige seizoen liet hij zien dat hij een zeer goede verdediger is. De steekjes die hij liet vallen waren ook met babos in het doel. Babos heb ik nooit zo gemogen omdat het niet het type keeper is wat ik graag zie (een stomper). De afvallende ballen gaven veel onrust achterin (zoals de passes van Paauwe dat ook doen). Daarnaast geeft Lodewijks veel meer coaching dan Babos.
Dat het geen dragende speler is, is dus omdat hij alleen goed is als zijn omgeving goed is. Dus wanneer hij wel de coaching krijgt doet hij het werk prima imo. Beter dan Bahia. Greene vind ik sterker in de opbouw dan Bahia, dat is ook de reden waarom ik vaak heb gezegd zet Greene als een soort voorstopper neer zodat je meer een ruit krijgt op het middenveld.

In andere woorden, ik vind de tijden met elkaar niet vergelijkbaar.
  zondag 1 januari 2006 @ 20:25:06 #110
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_33608950
Bahia is veel sterker bij dode spelmomenten en kan beter opbouwen dan Saidi.
Bovendien speelt Bahia in het dienst van het elftal, Saidi niet, die speelt voor zichzelf.

Zegt ook wel genoeg dat Bahia samen met Kuyt nog geen moment gemist heeft..
The Most Incredible, Baby
pi_33612421
Saidi spreekt geen Nederlands, Bahia wel.
  zondag 1 januari 2006 @ 23:39:19 #112
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33613985
Kan iemand mij vertellen waarom Saïdi zo weinig speelt, voetbal technisch is het toch een hele behoorlijke voetballer? Vorig jaar vond ik hem één van de sterkste spelers in het elftal van Feyenoord.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 1 januari 2006 @ 23:44:57 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33614132
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Saïdi zo weinig speelt, voetbal technisch is het toch een hele behoorlijke voetballer? Vorig jaar vond ik hem één van de sterkste spelers in het elftal van Feyenoord.

²
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:25 schreef RedGuy het volgende:
Bovendien speelt Bahia in het dienst van het elftal, Saidi niet, die speelt voor zichzelf.
²
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33614189
Saidi dacht binnen een jaar naar een grotere club te kunnen, daardoor is z'n aanpassing toch op plek 2 gekomen. En Koeman vindt communicatie iets essentieels. Logisch ook.
That's all folks!
  zondag 1 januari 2006 @ 23:49:40 #115
13462 BansheeBoy
pi_33614235
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:25 schreef RedGuy het volgende:
Hoe bedoel je dat? Hij speelde juist heel simpel dat was zijn grote kracht, hij deed geen rare dingen achterin, hij kwam op mij juist heel degelijk over. Leg me even uit wat je met die zin bedoelt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_33615457
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe bedoel je dat? Hij speelde juist heel simpel dat was zijn grote kracht, hij deed geen rare dingen achterin, hij kwam op mij juist heel degelijk over. Leg me even uit wat je met die zin bedoelt.

²
Ik denk dat hij niet meejagen bedoelt bijvoorbeeld. Ik ben het overigens wel met je eens. Het sterke punt van Saidi is het niet nemen van risico's zoals ik bijvoorbeeld dit seizoen al een paar ik een hartverlamming kreeg van Paauwe wanneer hij weer een terugspeel bal geeft in het strafschopgebied of een rare pass ipv wegrammen wanneer er een kans is geweest.

Verder is de instelling van Bahia inderdaad erg goed, maar ik vind toch dat Saidi een plek verdiend.
  maandag 2 januari 2006 @ 00:58:00 #117
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_33615692
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet meejagen bedoelt bijvoorbeeld. Ik ben het overigens wel met je eens. Het sterke punt van Saidi is het niet nemen van risico's zoals ik bijvoorbeeld dit seizoen al een paar ik een hartverlamming kreeg van Paauwe wanneer hij weer een terugspeel bal geeft in het strafschopgebied of een rare pass ipv wegrammen wanneer er een kans is geweest.

Verder is de instelling van Bahia inderdaad erg goed, maar ik vind toch dat Saidi een plek verdiend.
Dat vind ik ook, want hij is wel te goed voor de bank.
Misschien maar eens als rechtsback proberen, daar heeft hij ook gespeeld in het nationale elftal.
The Most Incredible, Baby
pi_33628078
quote:
Koeman wil af van bepaalde spelers

Morgen ligt de nieuwe Sportweek weer in de winkels, met onder andere daarin een artikel over de nieuwe Feyenoord-koers na het vertrek van Mark Wotte. Trainer Erwin Koeman komt daarbij uitgebreid aan het woord: "Spelers die Feyenoord alleen maar geld en energie kosten, daar moeten we van af. Als iemand er met de pet naar gooit, kan ik hem niet gebruiken". De clubleiding besloot overigens snel om geen vervanger aan te trekken voor Wotte.
bron:feyenoord.netwerk.to
  maandag 2 januari 2006 @ 16:14:07 #119
53267 TC03
pi_33628729
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:58 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, want hij is wel te goed voor de bank.
Misschien maar eens als rechtsback proberen, daar heeft hij ook gespeeld in het nationale elftal.
Dat vind ik een goed idee. Als dat goed uitpakt is alleen de linksback positie een zwakke plek.
pi_33628815
Dan moeten ze Snoyl maar weer eens opstellen, dan komt dat helemaal goed.
pi_33630571
Veel verder dan dat Dzidic linksback is, speelt voor onder 19 en als type speler vergeleken wordt met Robert Jarni, ben ik nog niet gekomen Loek. Maar ik zoek verder.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 januari 2006 @ 17:16:27 #122
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33630693
snoyl -- greene -- saidi -- bahia eens uittesten...?
ook geen slecht plan lijkt me....

ik vind saidi echt een topper, ik heb zelden ook iemand zo mooi zien tackelen op de bal en ook opbouwend erg goed, alleen vervelend dat hij geen nederlands spreekt

bahia en ostlund vind ik ergens toch ook wel helden; bahia had zijn huwelijk(srijs?) verzet om een cursus nederlands etc te leren voor bij feyenoord en ostlund wil een feyenoordtattoo super toch, dat maakt mij nou trots op me cluppie, zal je bij die joden niet vaak tegenkomen, hier juist super vaak (de guzman, kuyt, bosschaart zijn wat dat betreft ook echte feyenoorders)
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
nee geen jodenkus }:|
  maandag 2 januari 2006 @ 17:18:07 #123
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33630746
Dzidic lijkt goed, goedkoop en linksback, opzich zo slecht niet gezien dit onze slechtst bezette positie is, maar eerst zien dan geloven enzo... evt jaartje excelsiorren anders oid?
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
  maandag 2 januari 2006 @ 17:49:44 #124
53267 TC03
pi_33631578
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:16 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:

ik vind saidi echt een topper, ik heb zelden ook iemand zo mooi zien tackelen op de bal en ook opbouwend erg goed, alleen vervelend dat hij geen nederlands spreekt

bahia en ostlund vind ik ergens toch ook wel helden; bahia had zijn huwelijk(srijs?) verzet om een cursus nederlands etc te leren voor bij feyenoord en ostlund wil een feyenoordtattoo super toch, dat maakt mij nou trots op me cluppie, zal je bij die joden niet vaak tegenkomen, hier juist super vaak (de guzman, kuyt, bosschaart zijn wat dat betreft ook echte feyenoorders)
Een Feyenoord tattoo is mooi, maar dat maakt hem niet meteen een goede voetballer.
pi_33632264
Dat gezeik altijd op Ostlund. Als verdediger kan hij er wel mee door. Zijn inzet is altijd wel een bron voor een ander om ook wat te doen. Het is zeker geen goede speler maar je moet ook roeien met de riemen die je hebt. We zijn nu eenmaal geen barcelona of chelsea.
Verder klopt van die volgorde van alfred j natuurlijk niks. Hoe je het ook leest, Bahia op rechts of Snoyl op rechts, het klopt gewoon niet.

imo is een oplossing op links belangrijker dan op rechts, zeker ook omdat je zuiverloon er binnenkort waarschijnlijk krijgt, en die doet het toch ook best.
  maandag 2 januari 2006 @ 18:24:12 #126
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33632656
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:11 schreef snabbi het volgende:
Dat gezeik altijd op Ostlund. Als verdediger kan hij er wel mee door. Zijn inzet is altijd wel een bron voor een ander om ook wat te doen. Het is zeker geen goede speler maar je moet ook roeien met de riemen die je hebt. We zijn nu eenmaal geen barcelona of chelsea.
Verder klopt van die volgorde van alfred j natuurlijk niks. Hoe je het ook leest, Bahia op rechts of Snoyl op rechts, het klopt gewoon niet.

imo is een oplossing op links belangrijker dan op rechts, zeker ook omdat je zuiverloon er binnenkort waarschijnlijk krijgt, en die doet het toch ook best.
Ostlund kan goed verdedigen, maar wanneer hij niemand heeft om te verdedigen, wat in het merendeel van de wedstrijden is, heb je geen ene tering aan hem en verzwakt hij het team alleen maar omdat een pass over 10 meter al teveel gevraagd is.

En Zuiverloon, nogmaals, wordt niet als rechtsback gezien, nu niet en in de toekomst ook niet. Zijn positie zal de verdedigende middenvelder zijn. Dus niet rechtsback... Voor de zoveelste keer...

Het is gewoon een feit dat we zowel een probleem op links als rechts hebben, aangezien je Ostlund maar in 8 wedstrijden in een seizoen kan gebruiken bij wijze van spreke...
  maandag 2 januari 2006 @ 19:34:51 #127
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33634855
Dat denk ik dus ook het grootste probleem zijn de back posities.
Zowel links als rechts is niet goed bezet. Ostlund heeft genoeg inzet altijd maar gewoon te weinig kwaliteiten om goed op te bouwen. Bosschaart is een leuke speler, en Feyenoorder, maar komt net iets te veel kwaliteit te kort, die hij daardoor met domme overtredingen moet goed maken.

Er zal dus opzoek moeten worden gegaan naar backs.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_33639029
quote:
'Spurs wil opnieuw Kuyt'

Tottenham Hotspur heeft afgelopen week opnieuw interesse getoond in Dirk Kuyt, melden Engelse bronnen. De aanvaller van Feyenoord werd in de zomer ook al in verband gebracht met de ploeg van Martin Jol.

Het bod van 12,5 miljoen euro werd destijds te laag bevonden door Feyenoord, en dus speelt de geboren Katwijker ook dit seizoen in De Kuip. The Spurs informeerde deze week opnieuw naar de vraagprijs van de international. Het is nog onduidelijk of Tottenham bereidt is een bedrag tussen de vijftien en achttien miljoen euro neer te tellen voor Kuyt.

Voor de laatst genoemde vergoeding wil Feyenoord zijn aanvoerder en bovendien clubtopscorer in de zomer laten gaan, maar de interesse van andere clubs doen deze prijs zeker niet dalen.

Tussen de trainingen van het Nederlands elftal door informeerde de aanvoerder van de Rotterdammers veelvuldig bij Edgar Davids naar zijn belevingen en ervaringen op White Hart Lane. De interesse van Kuyt lijkt dus ook gewekt.

Kuyt zelf liet weten dat een transfer in de winterstop geen optie voor hem is. Hierdoor zal hij in ieder geval ook de tweede competitiehelft in het rood-witte shirt van Feyenoord te bewonderen zijn.
pi_33639046
quote:
'Braafheid in belangstelling F'noord'

Al jarenlang zoekt Feyenoord naar een geschikte linksback, vandaag gaat het gerucht rond dat de Rotterdammers verregaande interesse heeft in Edson Braafheid. De 22-jarige geboren Surinamer maakt dit seizoen een sterke indruk bij FC Utrecht. Eerder liet Ajax al doorschemeren dat zij de jeugdinternational wilde overnemen.

Van Haaren, Bosschaart, Snoyl, Aros, Basto, Donde, Mtiliga, Rzasa en Tininho probeerden de laatste jaren de linksbackpositie zo goed mogelijk in te vullen. Maar ook onder Erwin Koeman is deze positie een probleem.

Feyenoord heeft zich voorlopig nog niet gemeld bij FC Utrecht. Braafheid speelde inmiddels 55 wedstrijden voor de Domstedelingen en wist hierin één keer te scoren.
pi_33639149
Edson is nog lang geen topper, maar wel iemand die een echte Feyenoorder kan worden. Voert altijd zonder uit de toon te vallen z'n werk bij FC Utrecht goed uit.
That's all folks!
  maandag 2 januari 2006 @ 21:37:43 #131
53267 TC03
pi_33639161
Hij heeft een keer gescoord, halen!!!!!1111111111
pi_33639642
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:16 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:

pi_33639711
pi_33643225
In elk geval goed nieuws dat Kuyt dus het hele seizoen blijft. Eigenlijk had ik wel verwacht dat Kalou deze winter zou overstappen naar PSV (dat er onder de tafel een deal was gesloten om hem in de winterstop over te laten gaan ofzo). Rust is wel zo fijn.
  maandag 2 januari 2006 @ 23:46:28 #135
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33644225
quote:
Op maandag 2 januari 2006 21:50 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

omg
  maandag 2 januari 2006 @ 23:48:00 #136
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33644266
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Een Feyenoord tattoo is mooi, maar dat maakt hem niet meteen een goede voetballer.
d'ohhh ik zie het me ook nergens zeggen of impliceren. Het zegt echter wel wat over zijn instelling en daarmee zijn inzet
pi_33647451
-----Original Message-----
From: Steven [mailto:xxx@feyenoord.nl]
Sent: Friday, May 27, 2005 2:53 AM
To: 'xxx@feyenoord.nl'
Subject: Julio dos Santos (Cerro Porteno en Paraguay)

Mark,

Geen linksback, maar een offensieve middenvelder - die niet helemaal past in
de visie van 4-4-2 en 4-3-3 met de punt naar achter. Wel een speler die in een 4-3-3 als middenvelder met de punt naar voren kan spelen en zelfs als centrumspits kan worden opgesteld.

Dos Santos speelt als diepe man in het viermansmiddenveld (een ruit) van
Cerro Porteno. Is in tegenstelling tot de meeste Zuid Amerikaanse
voetballers (en z'n ploeggenoten) totaal niet balverliefd en laat Europees
snel het balletje rondgaan door veel in 1x te spleen - wel het meeste (90%) met rechts. Heeft fysieke kracht,
diepgang, kan goed met de rug naar de goal spelen, heeft leiderskwaliteiten en kan een doelpunt maken. Niet de snelste, maar zeker geen vertragende factor. Alleen ietwat lui in de omschakeling.

Het meest interessante is echter dat z'n contract 30 juni afloopt en dat hij
dan voor opleidingskosten (zo'n 400000 dollar wordt geschat) overgenomen kan
worden.

I.i.g. een speler om wellicht een DVD van op te vragen. Ik vind 'm wel iets
hebben.

Julio Daniel Dos Santos Rodríguez
Geboortedatum : 07.05.1983
Nationaliteit: Paraguay
Lengte: 186 cm
Gewicht: 83 kg

Groet,
Steven
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:26:57 #138
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33647492
Komt nogal nep over eigenlijk ?
pi_33647567
Ok
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:29:08 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33647570
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:25 schreef fernando_redondo het volgende:
-----Original Message-----
From: Steven [mailto:xxx@feyenoord.nl]
Sent: Friday, May 27, 2005 2:53 AM
To: 'xxx@feyenoord.nl'
Subject: Julio dos Santos (Cerro Porteno en Paraguay)

Mark,

Geen linksback, maar een offensieve middenvelder - die niet helemaal past in
de visie van 4-4-2 en 4-3-3 met de punt naar achter. Wel een speler die in een 4-3-3 als middenvelder met de punt naar voren kan spelen en zelfs als centrumspits kan worden opgesteld.

Dos Santos speelt als diepe man in het viermansmiddenveld (een ruit) van
Cerro Porteno. Is in tegenstelling tot de meeste Zuid Amerikaanse
voetballers (en z'n ploeggenoten) totaal niet balverliefd en laat Europees
snel het balletje rondgaan door veel in 1x te spleen - wel het meeste (90%) met rechts. Heeft fysieke kracht,
diepgang, kan goed met de rug naar de goal spelen, heeft leiderskwaliteiten en kan een doelpunt maken. Niet de snelste, maar zeker geen vertragende factor. Alleen ietwat lui in de omschakeling.

Het meest interessante is echter dat z'n contract 30 juni afloopt en dat hij
dan voor opleidingskosten (zo'n 400000 dollar wordt geschat) overgenomen kan
worden.

I.i.g. een speler om wellicht een DVD van op te vragen. Ik vind 'm wel iets
hebben.

Julio Daniel Dos Santos Rodríguez
Geboortedatum : 07.05.1983
Nationaliteit: Paraguay
Lengte: 186 cm
Gewicht: 83 kg

Groet,
Steven
Kom er nou maar voor uit dat jij die nep Steven bent, die overal onder de naam van een ander columns opstuurt naar diverse voetbalsites.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33647587
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:26 schreef Merkie het volgende:
Komt nogal nep over eigenlijk ?
Email klopt, alleen is hij hier zwart gemaakt (xxxx)
pi_33647592
Wat moet die mail voorstellen?
pi_33647683
Gaat over een speler die een mogelijke versterking is voor Feyenoord
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:33:55 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33647734
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:32 schreef fernando_redondo het volgende:
De leukste van die nep-Steven is nog bij Ajax terug te vinden:
http://www.ajaxonline.org/column_historieschrijven.htm
Poef.....gone! ©golfer
pi_33647820
Beter dan je culinaire hoogstandjes
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:40:36 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33647950
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:36 schreef fernando_redondo het volgende:
Beter dan je culinaire hoogstandjes
Met dit verschil dat die ECHT zijn en die fantasiën van jouw Steven niet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_33648073
Steven Aptroot is nep? Ik dacht het toch niet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33650690
Ik vind het wel een interessante mail, ik snap alleen niet waarom hij dat op deze manier kenbaar zou maken.
That's all folks!
pi_33650768
Ik weet inmiddels 100% zeker dat die Steven echt geen onzin verkondigt. Hoe ik dat weet, dat ga ik om privacy redenen niet vertellen. Maar reken er op dat hij serieus scout (en tevens journalist) is.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33651346
De plagiaatscanner geeft geen resultaten aan. De kans is dus groot dat het niet van een andere site is geplukt (wellicht wel een privesite).
pi_33651360
quote:
Het mailtje is van een half jaar geleden. Dat contact moet ondertussen wel verlengd zijn.
pi_33652582
Feyenoord!
pi_33652715
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:37 schreef snabbi het volgende:
De plagiaatscanner geeft geen resultaten aan. De kans is dus groot dat het niet van een andere site is geplukt (wellicht wel een privesite).
FN
pi_33655486
quote:
'Coelho: Getafe of Anderlecht'

Jackson Coelho, de Braziliaan die door Feyenoord verhuurd wordt aan Westerlo, zet zijn carriere hoogstwaarschijnlijk voort bij Getafe of Anderlecht, zo melden Belgische media.

Getafe bereikte zelfs al overeenstemming met Feyenoord over de transfervoorwaarden. Hoeveel de Spanjaarden willen betalen is vooralsnog onbekend. De club staat momenteel 9e in de Primera Division.

Anderlecht heeft zijn bod op Coelho inmiddels ook verhoogd. De Brusselse club nam aanvankelijk een afwachtende houding aan in de onderhandelingen, maar lijkt zijn interesse nu definitief te concretiseren.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:21:04 #155
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33657044
quote:
'Feyenoord laat Jackson de Coelho vertrekken'
[Bron: FR-Fans.nl]

De kans wordt steeds groter dat Feyenoord Jackson de Coelho zal gaan verkopen aan een andere club. De Rotterdammers zijn sinds enkele maanden voor 100% eigenaar van de spits van Westerlo en mogen er voor kiezen hem naar De Kuip te halen. Uit een bericht van vandaag uit verschillende Belgische media blijkt echter dat Feyenoord Coelho liever verkoopt.

Coelho was onlangs namelijk bijna de nieuwe aanvaller van het Spaanse Getafe. Feyenoord was zo goed als rond met de Spanjaarden, maar op de laatste dag verscheen ook Anderlecht nog op het strijdtoneel en ging de transfer nog niet door. Anderlecht wilde eigenlijk nog afwachten wat betreft het aantrekken van de Braziliaan, maar door de interesse van Getafe moet de Brusselse club zich nu ineens toch haasten.

Er is ook interesse voor Coelho van Club Brugge en Al Jazeera uit de Emiraten. Feyenoord wil ongeveer een miljoen euro overhouden aan een transfer van Coelho.
Als je "maar" 1 miljoen verdiend aan die gozer, dan kun je hem net zo goed de kans gunnen in de Kuip? Of zeg ik nu iets heel raars?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33657498
Niet onder Jansen. Die ziet het duidelijk niet zitten in hem. Want hij weet dat Kalou en Kuyt weg zijn na de zomer, als je dan nog niet interesse hebt in deze speler als 'bezitter' van hem met het oog op de nabije leegloop, dan ziet die dikke het duidelijk niet in hem zitten. Ik denk dat je voor 30 miljoen transfergeld ook best een betere spits kan halen. Wellicht Hasselbaink, Collins John of N. Rafael. Wim wil toch NL'ers, die denkt hetzelfde als Cruijff.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:44:27 #157
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33657810
Als ze hem laten gaan zal Wimpie wel goed hebben gezien dat ie toch het niveau niet aankan.
Mocht Feyenoord champions league halen dan wil Dirk Kuijt er zelfs nog over denken om een jaar langer te blijven. Maar toch moeten er ook goede vervangers komen, die het niveau al wel gelijk aankunnen.
pi_33657828
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:21 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Als je "maar" 1 miljoen verdiend aan die gozer, dan kun je hem net zo goed de kans gunnen in de Kuip? Of zeg ik nu iets heel raars?
Feyenoord moet eerst nog van een berg spelers af voordat ze dat kunnen. Ik denk dat Feyenoord beter dat geld kan investeren in het af kopen van enkele overbodige spelers zodat daadwerkelijk het kapitaal van Feyenoord zit in spelers waar ze iets mee kunnen.

Verder komt volgend jaar denk ik Zuiverloon en Benji terug en daar moet je dan ook weer plaats voor hebben
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:47:01 #159
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33657895
Erg dom van feyenoord dat ze die Coelhoe niet eens de kans gunnen, dat gaat zeker een topper worden.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33658072
Ik zou Coelho idd ook wel eens in de Kuip willen zien, en 1 miljoen is natuurlijk zo veel niet.
pi_33658990
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:47 schreef PyTh het volgende:
Erg dom van feyenoord dat ze die Coelhoe niet eens de kans gunnen, dat gaat zeker een topper worden.
Vind je het erg dat ik Jansen eerder geloof dan jou?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:43:50 #162
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33659774
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vind je het erg dat ik Jansen eerder geloof dan jou?
Het is toch dom om een speler waar zoveel verschillende clubs achteraan zitten niet zelf te testen?
Dan kun je Wim Jansen heten of niet maar ik vind dat dom
pi_33659842
Coelho is gewoon van de weinige spelers die overbodig zijn die geld op kan leveren. Dan zou ik ook gaan cashen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:50:04 #164
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33659960
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef fernando_redondo het volgende:
Coelho is gewoon van de weinige spelers die overbodig zijn die geld op kan leveren. Dan zou ik ook gaan cashen
Als Kuyt en Kalou aan het einde van het seizoen vertrekken lijkt me een kwalitatief goede spits toch wel makkelijk of gaan Bousaboun en Lazovic volgend jaar samen in de spits spelen?
pi_33663503
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het is toch dom om een speler waar zoveel verschillende clubs achteraan zitten niet zelf te testen?
Dan kun je Wim Jansen heten of niet maar ik vind dat dom
Waarom zou je een speler testen die je elke week bij Westerlo kan zien.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:36:20 #166
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33663514
1 miljoen voor 'de revelatie van het seizoen' bij onze zuiderburen, sorry, misschien ziet jansen het er niet in zitten, maar dit is echt wel heeel weinig. dat is ongeveer hetzelfde als wanneer ze kalou voor 2/3 miljoen hadden laten gaan.
hopelijk gaat feyenoord volgend jaar eindelijk weer eens op CL-niveau spelen en iets presteren, al heb ik daar weinig vertrouwen in, maar dat is gewoon echt zoooo nodig voor de status waardoor je spelers duur kan verkopen....
zo zou een kalou voor 8 miljoen bij PSV ondertussen verkocht zijn en 15 miljoen hebben opgeleverd. Ze 020 met een vraagprijs van 4,5 miljoen voor een aflopend contract voor de jong, belachelijk veel, maar hun bluf, status en vermogende mogelijkheden om hem anders gewoon tot de zomer te houden kan ze toch wel makkelijk 3 miljoen opleveren oid.
pi_33663590
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als Kuyt en Kalou aan het einde van het seizoen vertrekken lijkt me een kwalitatief goede spits toch wel makkelijk of gaan Bousaboun en Lazovic volgend jaar samen in de spits spelen?
Net alsof Coelho de revalatie van het jaar is
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:57:12 #168
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33664269
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:38 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Net alsof Coelho de revalatie van het jaar is
zo werd hij anders zeer regelmatig betiteld door zowel voetbalkenners als door medespelers.... al zal dit denk ik ook wel wat overdreven zijn... maar 1 miljoen vind ik erg weinig en boussaboun vind ik een subtoppertje
pi_33665105
quote:

Die heeft al lang getekend bij Bayern.

Oh shit, heb ik toch op je gereageerd.
www.thuisuiteten.nl
pi_33665205
Bayern heeft samen met Udinese en Villarreal het beste scoutingnetwerk in Zuid Amerika.

Zegt toch wat
pi_33665409
Begint een beetje een patser-topic te worden van figuren die allemaal willen laten zien hoe goed ze het wereldje kennen..

Irritant.
"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:30:36 #172
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33665484
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:29 schreef Staanplaats het volgende:
Begint een beetje een patser-topic te worden van figuren die allemaal willen laten zien hoe gaat ze het wereldje kennen..

Irritant.
eensch!! laat iedereen met berichten als "ik heb laatst van mijn zeer goed geinformeerde en betrouwbare bronnen gehoord dat......" eens even lekker snel sterven ofzo
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:34:48 #173
83103 yvette1982
pi_33665651
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
1 miljoen voor 'de revelatie van het seizoen' bij onze zuiderburen, sorry, misschien ziet jansen het er niet in zitten, maar dit is echt wel heeel weinig. dat is ongeveer hetzelfde als wanneer ze kalou voor 2/3 miljoen hadden laten gaan.
hopelijk gaat feyenoord volgend jaar eindelijk weer eens op CL-niveau spelen en iets presteren, al heb ik daar weinig vertrouwen in, maar dat is gewoon echt zoooo nodig voor de status waardoor je spelers duur kan verkopen....
zo zou een kalou voor 8 miljoen bij PSV ondertussen verkocht zijn en 15 miljoen hebben opgeleverd. Ze 020 met een vraagprijs van 4,5 miljoen voor een aflopend contract voor de jong, belachelijk veel, maar hun bluf, status en vermogende mogelijkheden om hem anders gewoon tot de zomer te houden kan ze toch wel makkelijk 3 miljoen opleveren oid.
Leer jij maar eens lezen of heb je soms ook kwak in je ogen en kwak ipv hersens. Er staat dat feyenoord zeker 1 miljoen over wil houden. En aangezien Feyenoord wel 1,5 a 2 miljoen kosten heeft gehad vragen ze dus een stuk meer dan 1miljloen.
Ik kan me nog steeds verbazen over het niveau van de meeste fokkers in dit topic. De rest had dit ook niet begrepen.
pi_33665738
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Leer jij maar eens lezen of heb je soms ook kwak in je ogen en kwak ipv hersens. Er staat dat feyenoord zeker 1 miljoen over wil houden. En aangezien Feyenoord wel 1,5 a 2 miljoen kosten heeft gehad vragen ze dus een stuk meer dan 1miljloen.
Ik kan me nog steeds verbazen over het niveau van de meeste fokkers in dit topic. De rest had dit ook niet begrepen.
Heb jij dat bericht geschreven? Inderdaad, nee. Hoe kan jij dan weten wat ze precies bedoelen?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:40:13 #175
83103 yvette1982
pi_33665860
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Heb jij dat bericht geschreven? Inderdaad, nee. Hoe kan jij dan weten wat ze precies bedoelen?
Doordat ik in tegenstelling tot jou en die andere heikneuters wel hersen heb en gebruik. En daar staat duidelijk dat ze 1 miljoen willen overhouden aan de transfer. En dat betekent dus dat ze minstens 1 miljoen winst op hem willen. Dat snapt elke jan lul met een beetje verstand. Beetje een kleuterklasje dit.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:41:23 #176
53267 TC03
pi_33665908
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf leren lezen.
quote:
'Feyenoord laat Jackson de Coelho vertrekken'

De kans wordt steeds groter dat Feyenoord Jackson de Coelho zal gaan verkopen aan een andere club. De Rotterdammers zijn sinds enkele maanden voor 100% eigenaar van de spits van Westerlo en mogen er voor kiezen hem naar De Kuip te halen. Uit een bericht van vandaag uit verschillende Belgische media blijkt echter dat Feyenoord Coelho liever verkoopt.

Coelho was onlangs namelijk bijna de nieuwe aanvaller van het Spaanse Getafe. Feyenoord was zo goed als rond met de Spanjaarden, maar op de laatste dag verscheen ook Anderlecht nog op het strijdtoneel en ging de transfer nog niet door. Anderlecht wilde eigenlijk nog afwachten wat betreft het aantrekken van de Braziliaan, maar door de interesse van Getafe moet de Brusselse club zich nu ineens toch haasten.

Er is ook interesse voor Coelho van Club Brugge en Al Jazeera uit de Emiraten. Feyenoord wil ongeveer een miljoen euro overhouden aan een transfer van Coelho.
Hier staat toch duidelijk dat Feyenoord ongeveer een miljoen euro wil vangen. Ik kan hier niet uit op maken dat dat veel meer moet zijn hoor.
pi_33666006
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Doordat ik in tegenstelling tot jou en die andere heikneuters wel hersen heb en gebruik. En daar staat duidelijk dat ze 1 miljoen willen overhouden aan de transfer. En dat betekent dus dat ze minstens 1 miljoen winst op hem willen. Dat snapt elke jan lul met een beetje verstand. Beetje een kleuterklasje dit.
Misschien is die laatste zin wel op meerdere manieren te interpreteren? Of ben jij te dom om dát te begrijpen?
pi_33666043
Uh ik zal het niet snel zeggen, maar yvette heeft gewoon gelijk. Overhouden betekent bovenop de kosten die ze er voor hebben gehad, pure winst dus.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:46:51 #179
83103 yvette1982
pi_33666103
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef snabbi het volgende:
Uh ik zal het niet snel zeggen, maar yvette heeft gewoon gelijk. Overhouden betekent bovenop de kosten die ze er voor hebben gehad, pure winst dus.
gelukkig toch nog iemand die ook hersens heeft en ze gebruikt.
Halleluja snabbi.
pi_33666134
Shit hej, er is vuurwerk afgestoken maar niet altijd helemaal goedgegaan... Er zijn aardig wat korte lontjes overgebleven. Wacht gewoon lekker tot je officiele berichten krijgt ofzo. Alsof Feyenoord hier op het fok forum even om advies komt vragen van hoe ze die speler moeten verkopen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:47:34 #181
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33666136
omg hebben we weer zo'n bijdehand sletje.... ga eens lekker in het jodenforum spelen, pas je beter met je instelling

overigens zie ik mijzelf ook nergens zeggen dat hij 1 miljoen kost, mijn schrijven is even speculatief als het bericht met " Feyenoord wil ongeveer een miljoen euro overhouden ...... "
dusja.... door zo'n jodenzoon in de ogen gekwakt

overigens lijkt het me best wel complete poep dat zo'n jongen feyenoord al twee miljoen heeft gekost weet niet waar je dat heb opgevist maargoed.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:49:21 #182
83103 yvette1982
pi_33666192
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:44 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Misschien is die laatste zin wel op meerdere manieren te interpreteren? Of ben jij te dom om dát te begrijpen?
nee jij bent gewoon oerdom.
pi_33666199
Maar dan nog steeds heeft ze een goede beurt nodig, jezus wat is dat wijf een stuk chagerijnig vreten...
Je zou er maar wakker naast worden 's ochtends.
pi_33666208
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef Staanplaats het volgende:
Maar dan nog steeds heeft ze een goede beurt nodig, jezus wat is dat wijf een stuk chagerijnig vreten...
Bied je jezelf nou aan?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:50:34 #185
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33666236
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef Staanplaats het volgende:
is die kakteef van jou ? !
pi_33666241
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

nee jij bent gewoon oerdom.
Gaan we het over intelligentie hebben?

Dat wordt leuk
pi_33666254
Zullen we het trouwens weer over Feyenoord hebben?
pi_33666272
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:50 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:

[..]

is die kakteef van jou ? !

Nee, tuurlijk niet.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:55:44 #189
53267 TC03
pi_33666413
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef snabbi het volgende:
Oké, dat is mogelijk ja. Maar dat is niet de manier hoe ik zo'n zin interpreteer. Er staat: overhouden aan de transfer van Coelho. Dan denk ik dat Feyenoord na die transfer ¤1 miljoen wil hebben. Er wordt namelijk specifiek gepraat over de transfer.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:56:33 #190
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33666431
jammer, ze gaat niet op mij in
pi_33666456
MM is toch leraar Nederlands? Laat hem oordelen, dan kunnen we daarna weer verder met onze levens
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:58:52 #192
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33666493
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet.
sorry, ik bedoelde dat niet zo tov jou mijn excuses voor het feit dat je zo'n afschuwelijke beschuldiging naar je oren denkt te krijgen
ik doelde op de geniale uitspraak uit een moraliserend tv-spotje
pi_33666500
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:57 schreef Sloggi het volgende:
MM is toch leraar Nederlands? Laat hem oordelen, dan kunnen we daarna weer verder met onze levens
Dan moet je toch tot morgen wachten.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:59:56 #194
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33666527
de kakteef is weg....

iemand nog wat over feyenoord
pi_33666528
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef TC03 het volgende:
Oké, dat is mogelijk ja. Maar dat is niet de manier hoe ik zo'n zin interpreteer. Er staat: overhouden aan de transfer van Coelho. Dan denk ik dat Feyenorod na die transfer ¤1 miljoen wil hebben. Er wordt namelijk specifiek gepraat over de transfer.
Zoals ik het lees, maar dat kan liggen aan mn opleiding economie. Na de transfer (dat is waar we het geld immers aan verdienen) maken we een balans op. Op die balans moet 1 miljoen meer aan inkomsten staan dan aan uitgaven (zoals opleidingskosten, tekengeld.....). Uiteindelijk moet Feyenoord er dus 1 miljoen aan overhouden. Maar goed, zoals ik al zei, we maken ons te druk om weer zo'n gerucht. 90% van de geruchten zijn toch onzin.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:00:40 #196
53267 TC03
pi_33666548
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef snabbi het volgende:

[..]

Zoals ik het lees, maar dat kan liggen aan mn opleiding economie. Na de transfer (dat is waar we het geld immers aan verdienen) maken we een balans op. Op die balans moet 1 miljoen meer aan inkomsten staan dan aan uitgaven (zoals opleidingskosten, tekengeld.....). Uiteindelijk moet Feyenoord er dus 1 miljoen aan overhouden. Maar goed, zoals ik al zei, we maken ons te druk om weer zo'n gerucht. 90% van de geruchten zijn toch onzin.
Dat kan ook ja, maar aangezien er de transfer staat denk ik toch van niet. Maargoed, heel boeiend allemaal verder.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:01:43 #197
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33666577
ja maar aangezien hier al 100 geruchten over zijn geweest is de kans dat ie weg gaat voor weinig centen ook al zo'n 90%
pi_33666606
En hoeveel geruchten waren er over Kalou?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:05:05 #199
83103 yvette1982
pi_33666658
een goede beurt kan voor niemand kwaad. Alleen doen jullie dat denk ik te veel en te weinig nuttige dingen. Ook ik hang graag de slet uit, en ik mag er ook erg wezen. Dus het is zeker mogelijk om een lekkere slet te zijn die dol is op sex en ook nog is een goede baan heeft.
En om maar te zwijgen van het feit dat ik ook nog is veel verstand van voetbal en Feyenoord heb.
pi_33666741
Waar kan je die Fok! ignore downloaden.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:08:02 #201
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33666742
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:02 schreef snabbi het volgende:
En hoeveel geruchten waren er over Kalou?
dat is dan ook weer waar

ik verdenk nog steeds die kuteindhovenaren
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:12:25 #202
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33666860
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:05 schreef yvette1982 het volgende:
een goede beurt kan voor niemand kwaad. Alleen doen jullie dat denk ik te veel en te weinig nuttige dingen. Ook ik hang graag de slet uit, en ik mag er ook erg wezen. Dus het is zeker mogelijk om een lekkere slet te zijn die dol is op sex en ook nog is een goede baan heeft.
En om maar te zwijgen van het feit dat ik ook nog is veel verstand van voetbal en Feyenoord heb.
mijn god mijn god mijn god
1 nee hou ik me niet te veel mee bezig, waar baseer je dat op?, helaas kosten kansloze discussies met kansarmen als jij wel tijd
2 de slet uithangen,,... nou nou stoer zeg.... *not*
3 je mag er wezen....? post een foto en laat ons oordelen, ik geloof der geen donder van, krijg zo'n beeld voor me van een klein, stevig gevuld (on)mensje met een half opgeschoren kopje
4 maak me eerst maar eens wijs wat voor opleiding en baan je hebt dan, ik zie eerder een losgeslagen snolletje wat van het VMBO ontsnapt is zonder diploma
5 dat verstand,..... ochja dat valt nog te bezien, ieder zo zijn mening
6 jammer dat je niet op mijn eerdere posts in durft te gaan ....

dinsdag 3 januari 2006 @ 18:23:43 #203
83103 yvette1982
pi_33667196
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:12 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:

[..]

mijn god mijn god mijn god
1 nee hou ik me niet te veel mee bezig, waar baseer je dat op?, helaas kosten kansloze discussies met kansarmen als jij wel tijd
2 de slet uithangen,,... nou nou stoer zeg.... *not*
3 je mag er wezen....? post een foto en laat ons oordelen, ik geloof der geen donder van, krijg zo'n beeld voor me van een klein, stevig gevuld (on)mensje met een half opgeschoren kopje
4 maak me eerst maar eens wijs wat voor opleiding en baan je hebt dan, ik zie eerder een losgeslagen snolletje wat van het VMBO ontsnapt is zonder diploma
5 dat verstand,..... ochja dat valt nog te bezien, ieder zo zijn mening
6 jammer dat je niet op mijn eerdere posts in durft te gaan ....

Ik werk als accountant.
Een foto post ik niet, dan gaan zielige ventjes als jij rukken terwijl je nu al vervelend bent.
Tja eigelijk heeft het weinig zin om nog meer te posten, je zal het toch wel niet begrijpen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:27:44 #204
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33667308
whaha..... over zo'n ongestelde kakteef (die zichzelf ook nog een lekkere slet durft te noemen ) zou nog geen zwerver zich rukken, zelfs al zou je er, in tegenstelling tot de realiteit, wel goed uit zien.
overigens durf je nog steeds niet op eerdere posts in te gaan, en zijn mijn 1 mio-posts even speculatief als de bronnen, helaas voor jou heb je me dus niet klem en ligt mijn verstand een stuk hoger dan jij zal vermoeden........
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:28:42 #205
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33667329
maargoed... zo gaat het snel,..... we zullen maar vast een volgende TT gaan zoeken?
iemand nog iets over voetbal?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:38:34 #206
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33667602
Het wordt hier met de dag gezelliger........

Gaat Ono nu nog weg? En komt er nog iemand bij deze weken?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:42:07 #207
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33667717
ono wil en mag weg maar er is geen concrete interesse voor aankopen zover ik het weet, alleen voor verhuur (en dat wil feyenoord niet, duhh). of wil urawa ondertussen wel kopen??? iemand die het weet??

ik denk persoonlijk niet dat er iemand bijkomt al kan het natuurlijk wel (benji, zuiverloon, jansen, jaja, braafheid om maar wat te noemen).
pi_33667935
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef snabbi het volgende:

[..]

Zoals ik het lees, ook met een economische opleiding, gaat het om het bedrag dat erover wordt gehouden aan de transfer, niet de winst die op Coelho zelf gemaakt wordt. Opleidingskosten zijn niet direct verbonden aan de transfer zelf. Zaakwaarnemers e.d. die willen ook geld hebben, en die bemoeien zich met de transfer zelf. De opleidingskosten zijn zgn. "sunk costs", die staan buiten de transferkosten.

Zoals al eerder aangegeven werd, je kan die zin op verschillende manieren interpreteren, misschien heb jij wel geljk. In ieder geval zal het de club die hem wil kopen meer kosten dan die 1 miljoen.
pi_33668008
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
ono wil en mag weg maar er is geen concrete interesse voor aankopen zover ik het weet, alleen voor verhuur (en dat wil feyenoord niet, duhh). of wil urawa ondertussen wel kopen??? iemand die het weet??

ik denk persoonlijk niet dat er iemand bijkomt al kan het natuurlijk wel (benji, zuiverloon, jansen, jaja, braafheid om maar wat te noemen).
Die krijgen hem gratis
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:52:29 #210
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33668041
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:05 schreef yvette1982 het volgende:
AHAHahahHAhaHAahhaHAhAHAHHAHAHahAHaAHhaHAhahAHHAhaHAHAHA
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:56:01 #211
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33668151
quote:
Het wordt hier met de dag gezelliger........
idd
pi_33668264
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef Zjakkie het volgende:
Zoals ik het lees..

Zoals al eerder aangegeven werd, je kan die zin op verschillende manieren interpreteren, misschien heb jij wel geljk. In ieder geval zal het de club die hem wil kopen meer kosten dan die 1 miljoen.
Dat klopt, voor meerdere manieren interpreteerbaar. De reden dat ik overigens economie er bij haal is meer om het balans verhaal te introduceren. Vandaar dat ik zeg, zal daar wel aan liggen en ik denk het eerste en het tweede kan ook bedoeld worden. Magoed, lekker belangrijk ook allemaal. Ik wacht iig tot je wat meer hoort via officiele kanalen voor ik een reactie er op geef.
pi_33668494
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar goed, het zal afwachten worden idd.
pi_33668577
Kunnen we het weer over Feyenoord hebben. En Kwak en Yvette regel eens een date, matcht vast twee tegenpolen.
That's all folks!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:19:03 #215
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33668851
nee dank, die kakteef mag je houden.... maar ik zei ook al dat het weer over een ander onderwerp mag, maar er is blijkbaar niet er veel nieuws :p
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:21:53 #216
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33668949
Terug 03-01-2006: Uiterlijk maandag beslissing over De Ceulaer/Zuiverloon Print dit bericht

Het Brabants Dagblad meldt vandaag dat Feyenoord uiterlijk maandag aan Rkc Waalwijk laat weten of het de twee huurlingen Benjamin de Ceulaer en Gianni Zuiverloon wil terughalen naar De Kuip voor de tweede seizoenshelft. Vooral De Ceulaer lijkt een grote kans te hebben op een vroegtijdige overstap naar Rotterdam. RKC-directeur Van der Vegt: "In de overeenkomst van De Ceulaer staat dat Feyenoord hem alleen kan opeisen bij nijpende problemen. Door de blessures van Castelen en Vincken is daar nu wel sprake van".

die dan maar even plaatsen....
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:22:57 #217
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33668989
en deze he...

Terug 03-01-2006: VI: Lazovic terug naar Feyenoord Print dit bericht

Op de website van Voetbal International wordt gemeld dat Danko Lazovic binnenkort terugkeert naar Feyenoord. Zijn uitstapje naar Bayer Leverkusen is uitgelopen op een teleurstelling. In totaal speelde hij negen competitiewedstrijden in Leverkusen, waarvan slechts één als basiskracht. En scoren deed hij alleen in de DFB-beker. Tegen Erfurt maakte hij in tien minuten tijd een hattrick.

Na minder dan een half jaar kan Lazovic het hoofdstuk Leverkusen dus weer sluiten. De kans is overigens klein dat hij ook daadwerkelijk bij Feyenoord het seizoen afmaakt. ADO Den Haag heet een belangrijke kandidaat te zijn Lazovic in te lijven.
pi_33669109
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:19 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maar ik zei ook al dat het weer over een ander onderwerp mag, maar er is blijkbaar niet er veel nieuws :p
Klopt, ook al is er niet veel nieuws ga dan niet van elkaar nieuws maken a.u.b. Breng dan zoals je nu goed doet nieuwe dingen in.
That's all folks!
pi_33669194
De Ceulaer en Zuiverloon zou ik lekker het seizoen bij RKC af laten maken, leren ze erg veel van. En Lazovic zal wel naar ADO gaan inderdaad, dat is een dure miskoop geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 03-01-2006 19:50:46 ]
That's all folks!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:41:09 #220
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33669663
zuiverloon en de cuelaer zou ik nog lekker laten zitten inderdaad, maar als er 1 terug moet zou ik eerst zuiverloon halen, ik denk dat die gezien zijn de positiebezetting nuttiger is.
straks hebben we castelen en vincken terug en beland hij op de tribunes....

lazovic denk ik nog steeds dat ondanks dat die 6,5 miljoen te veel is geweest, dat hij veel meer in zijn mars heeft, maar dat hij erg gevoelig is voor psychologische druk. de eerste wedstrijd bij zowel leverkussen als feyenoord was top+scoren. al snel kreeg hij bij feyenoord dankzij kuyt+kalou geen vertrouwen meer...
waarom hij bij leverkusen ondanks een goede start al gelijk aan de kant werd gezet vraag ik me ook wel af....
ik denk dat een verhuur aan een baggerclubje goed voor hem is om zich weer in de kijker te spelen...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:48:23 #221
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33669911
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
De Ceulaer en Zuiverloon zou ik lekker het seizoen bij RKC af laten maken, leren ze erg veel van. En Lazovic zal wel naar ADO gaan inderdaad, dat ik een dure miskoop geweest.
Duurste aankoop van Feyenoord ooit .
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:51:45 #222
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33670050
na magrao indirect dan.,.....

volgens mij hebben ze verder ook niet veel gekocht voor veel ook, en zelfs hiermee komen we niet eens in de buurt van veel topaankopen van psv en ajax zo zijn alledrie de joodjes voorin duurder dan deze meneer.... ook vennegoor en kone zijn duurder
pi_33670353
Ik zou Lazovic gewoon bij de selectie laten, kan nog best van pas komen de 2e seizoenshelft.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:05:51 #224
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33670556
De Ceulaer en Zuiverloon moeten lekker in Waalwijk blijven dit seizoen.

Kijken wat er in de zomer met Ghali, Paauwe en Pardo gebeurd, dan kan Gianni een kans krijgen op het middenveld, want de rechtsback positie ligt hem niet zo naar eigen zeggen (Sportweek).

De Ceulaer kan volgend seizoen de kans krijgen als mannen zoals Kuyt en Kalou vertrekken.Wellicht zal hij de concurrentie aan moeten gaan met een nieuwe aankoop, maar de kans zal hij iig krijgen.

Tsjaaa, Lazovic. Ik weet het niet met deze gozer, heeft het nog niet laten zien bij Feyenoord, maar heeft ie daadwerkelijk die kans gekregen? Ik weet het niet, maar ik neem aan dat Feyenoord hem niet als belangrijkste opvolger van Kuyt ziet, en bij vertrek van deze zeker een opvolger zal kopen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:20:24 #225
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33671071
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
en dan met de ceulaer op 9?
pi_33671126
De Ceulaer in de rol van Kalou zou toch kunnen, dat hij z'n eigen invulling eraan geeft.
That's all folks!
pi_33683752
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat kan ook ja, maar aangezien er de transfer staat denk ik toch van niet. Maargoed, heel boeiend allemaal verder.
Er staat duidelijk overhouden...

Yvette heeft gelijk.
pi_33683766
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:00 schreef rotskibo het volgende:
Ik zou Lazovic gewoon bij de selectie laten, kan nog best van pas komen de 2e seizoenshelft.
Die gast heeft het in Duitsland ook niet laten zien. Hij levert nu geen knoop meer op, die transfersom kun je alvast afschrijven. Zijn de cijfers op het einde van het seizoen na de verkoop van Kuyt en Kalou toch wat minder florissant.
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:25:22 #229
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33688101
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 04:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die gast heeft het in Duitsland ook niet laten zien. Hij levert nu geen knoop meer op, die transfersom kun je alvast afschrijven. Zijn de cijfers op het einde van het seizoen na de verkoop van Kuyt en Kalou toch wat minder florissant.
doe eens doodgaan ofzo
hij staat nog gewoon tot 2007 onder contract dus wie weet wat er nog van valt te bouwen. en anders gaat het alsnog niet over dit boekjaar. daarbij zijn kuyt en kalou wel veel meer waard dan hij heeft gekost
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:30:43 #230
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33688285
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 04:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Yvette heeft gelijk.
strikt economisch/financieel gezien kan je ook zeer zeker stellen dat met de 1 miljoen overhouden wordt bedoeld 1 miljoen na kosten van zaakwaarnemers etc. of die kakteef "gelijk heeft" boeit me overigens niet want ik heb nooit gezegd dat 1 van de 2 goed zou zijn, mijn tekst is even suggestief. ondertussen zou deze discussie trouwens wel afgelopen zijn, want het is zowieso gewoon weinig en het zijn zowieso maar geruchten. als je geen ander onderwerp kan verzinnen pleur dan aub op ofzo
pi_33688403
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:25 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:

[..]

doe eens doodgaan ofzo
Waar slaat zo'n opmerking nou weer op, is vrij overbodig en het komt kinderachtig over.
That's all folks!
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:40:07 #232
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33688570
quote:

[..]

doe eens doodgaan ofzo
hij staat nog gewoon tot 2007 onder contract dus wie weet wat er nog van valt te bouwen. en anders gaat het alsnog niet over dit boekjaar. daarbij zijn kuyt en kalou wel veel meer waard dan hij heeft gekost
Hoeveel heeft Lazovic eigenlijk gekost?
En Kalou zal voor niks of weinig de kuip uitwandelen hoor....
  woensdag 4 januari 2006 @ 12:06:05 #233
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33689293
ik geloof zo'n 6 miljoen
en daarmee ruim de duurste aankoop van feyenoord ooit!
(daarna cruz, weet alleen niet meer precies de prijs. F9.000.000 ??? ) iemand die het weet?

dat is opzich best wel ongeveer evenveel als voor bosvelt, van hooijdonk, emerton en kalou is gevangen bij elkaar
  woensdag 4 januari 2006 @ 12:07:20 #234
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33689335
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:40 schreef PyTh het volgende:

[..]

tenzij hij vlamt op het wk en voor 10 miljoen naar een topclub gaat....
  woensdag 4 januari 2006 @ 12:28:42 #235
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33689901
quote:

[..]

doe eens doodgaan ofzo
Heb je nou nog niet door dat Lazovic 1 groot drama is en werkelijk geen pepernoot kan raken
pi_33691178
quote:

[..]

Zal wel meevallen, komende zomer heeft hij nog 1 jaar te gaan en verkopen we hem gewoon aan 1 of andere russische kutclub zodat de wereld daarna nooit meer wat van hem hoort. Alles beter dan hem naar p$v laten gaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 januari 2006 @ 13:14:53 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33691594
quote:

[..]

bijna 7 miljoen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:36:41 #238
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33694346
in het ajaxtopic staat de top 10 duurste aankopen van nederlandse clubs. hier staat lazovic niet tussen (wel 5x ajax, 4x psv en 1x vitesse) terwijl de 10e plaats (vitesse) 6,4 miljoen was....... lazovic zal dus zoals ik al zei zo'n 6miljoen zijn geweest
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:54:39 #239
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33694886
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:36 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
in het ajaxtopic staat de top 10 duurste aankopen van nederlandse clubs. hier staat lazovic niet tussen (wel 5x ajax, 4x psv en 1x vitesse) terwijl de 10e plaats (vitesse) 6,4 miljoen was....... lazovic zal dus zoals ik al zei zo'n 6miljoen zijn geweest
Ik weet toch echt bijna zeker dat het rond de 7 miljoen was.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 januari 2006 @ 14:58:27 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33694995
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik weet toch echt bijna zeker dat het rond de 7 miljoen was.
ik kwam het nog tegen in oud kranten artikel. Maar heb je een linkje naar die top 10 Alfred?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:05:00 #241
53267 TC03
pi_33695212
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 04:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Yvette heeft gelijk.
... aan de transfer. Niet aan de speler zelf.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:06:30 #242
53267 TC03
pi_33695277
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:28 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Heb je nou nog niet door dat Lazovic 1 groot drama is en werkelijk geen pepernoot kan raken
Ik persoonlijk denk dat het wel meevalt. Maar ¤6 miljoen is ie niet waard.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:30:46 #243
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33696099
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik kwam het nog tegen in oud kranten artikel. Maar heb je een linkje naar die top 10 Alfred?
http://www.telegraaf.nl/t(...)_duurste_speler.html (ook al heet ik dan weer niet Alfred )
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:34:18 #244
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33696218
blijven er over bezig he?

en precies onzin dat hij geen pepernoot raakt, maar 6 miljoen is te veel inderdaad.

en die fries was me voor
pi_33696946
Lazovic mag van mij wel vertrekken. kost ons nog steeds geld.

Verder wel positief dat me cluppie weer de goede weg is ingeslagen en niet meer van die onnodige exotische aankopen doet.
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:09:06 #246
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33697595
Ik zou lazovic maar effe houden. Na de zomer zijn Kuijt en Kalou waarschijnlijk toch weg.
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:29:23 #247
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33698409
Wat ziet men toch in Danko? Die gast speelde niet voor niets amper in Duitsland en bij ons. Hij is een leuke speler voor een FC Dordrecht, maar ik snap echt niet waarom mensen willen dat hij de vervanger van Kuijt gaat worden, want dat kan hij gewoon niet.
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:38:41 #248
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33698753
! dordrecht
sorry hoor maar nou maak je jezelf best belachelijk.
ik denk ook niet dat er iemand is dat hij de vervanger van dirk gaat worden, zijn niveau zullen we voorlopig niet terugkrijgen als hij weggaat, maar uiteindelijk moet je daar wel iemand hebben lopen als kuyt, kalou en castelen misschien weggaat, en boussaboun vind ik nog een stuk minder
pi_33699107
Hij kan altijd nog ervaring opdoen op Woudestein...

Ik zag Boateng gister nog in de Appie dus ik vind dat ie hier is om een contract te tekenen
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:57:34 #250
136600 Alfred_J_Kwakje
de J van Jodokus
pi_33699336
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:50 schreef Erasmusch het volgende:

Ik zag Boateng gister nog in de Appie dus ik vind dat ie hier is om een contract te tekenen
ik geloof er weinig van, maar ik zou het niet erg vinden
pi_33699420
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
De Ceulaer in de rol van Kalou zou toch kunnen, dat hij z'n eigen invulling eraan geeft.
Denk dat die rol wel geschikt is voor hem, ik vind het geen echt stijve zijlijn rechtsbuiten.
www.thuisuiteten.nl
pi_33699436
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:50 schreef Erasmusch het volgende:

Heb je het hem nog gevraagd of vreesde je te worden beschoten?
www.thuisuiteten.nl
pi_33700210
Als we dan toch een middenvelder moeten halen.
Dan liever die jongeling van Utrecht Kruys dan Bolle Theo
Wanneer is Hofs eigenlijk weer fit btw?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:19:20 #254
83103 yvette1982
pi_33701903
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:06 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
ik geloof zo'n 6 miljoen
en daarmee ruim de duurste aankoop van feyenoord ooit!
(daarna cruz, weet alleen niet meer precies de prijs. F9.000.000 ??? ) iemand die het weet?

dat is opzich best wel ongeveer evenveel als voor bosvelt, van hooijdonk, emerton en kalou is gevangen bij elkaar
over domheid weer gesproken zeg.
Lazovic heeft 7 miljoen euro gekost. En cruz heeft 10 miljoen gunden gekost dus ongeveer 4,5 miljoen euro. Dus Lazovic is onze duurste speler ooit en daarna Cruz. Dat lezen niet makkelijk is voor jou is inmiddels duidelijk. Maar dat je nog niet eens het verschil weet tussen een euro en een gulden is echt erg.
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:19:48 #255
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33701916
quote:
'Feyenoord wil De Ceulaer terug'
[Bron: VoetbalZone.nl

Benjamin de Ceulaer vertrekt mogeljik al in de winterstop naar Feyenoord, laat de krant Het Belang van Limburg weten. De Belg komt momenteel op huurbasis voor RKC Waalwijk uit en werd van de zomer door de club van Erwin Koeman overgenomen van Sint-Truiden.

Koeman is zeer tevreden over de 22-jarige aanvaller en zou hem graag al na de winterstop in het Feyenoord-shirt willen zien spelen. Aanstaande vrijdag vindt er een onderhoud plaats tussen De Ceulaer en de technische staf van de Rotterdammers.

Naar verluidt wil de Belg dit seizoen nog graag in Waalwijk blijven spelen, maar heeft ook positieve gedachtes over een eerder vertrek naar de Kuip. Tot nu toe wist de speler voor RKC zes keer het net te vinden in zeventien wedstrijden.
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:26:50 #256
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33702167
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:19 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Lazovic heeft 7 miljoen euro gekost. En cruz heeft 10 miljoen gunden gekost dus ongeveer 4,5 miljoen euro. Dus Lazovic is onze duurste speler ooit en daarna Cruz. Dat lezen niet makkelijk is voor jou is inmiddels duidelijk. Maar dat je nog niet eens het verschil weet tussen een euro en een gulden is echt erg.
of ik snap niet wat jij bedoelt, of jij mag nog eens een keer gaan nalezen wat onze watervriend zegt... de duurste ooit (verwijzing naar Lazovic à 6miljoen euri) en vervolgens de mededeling dat Cruz de op-één-na-duurste is met F9.000.000 (F staat/stond voor...? juist... guldens)
dus wie is hier nu dom? je beweert immers precies hetzelfde... iets van de pot en de ketel....

en waag het niet te gaan mekkeren over het afwijken van de precieze transferbedragen (6/7 en 9/10), want daarmee maak je jezelf alleen nog maar meer belachelijk...

reactie op voorgaande post: de Ceulaer in de winterstop terughalen zie ik echt het nut niet van in. Voorin loopt genoeg kwaliteit rond om dit seizoen mee te blijven doen in de competitie, zeker nu er geen beker- en Europees voetbal meer is. met een fitte Tim Vincken, John Owoeri, Ali Boussabon en Romeo Castelen heb je toch voldoende alternatieven voorin voor Kalou en Kuijt?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_33703249
quote:

[..]

Dat lezen niet makkelijk is voor jou is inmiddels duidelijk. Maar dat je nog niet eens het verschil weet tussen een euro en een gulden is echt erg.
Iemand laten zien dat hij/zij mis zit is oke, maar laat dit soort teksten a.u.b. achterwege. Bij voorbaat dank.
That's all folks!
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:59:26 #258
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33703279
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Hmm, heb liever dat De Ceulaer het seizoen nog in Waalwijk afmaakt. Hij's nu nog niet echt nodig, en aangezien De Ceulaer liever het seizoen in Waalwijk afmaakt...
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:00:09 #259
53267 TC03
pi_33703307
quote:

[..]

Wat doe je weer ontzettend dom. Hij zegt toch duidelijk dat Lazovic de duurste aankoop is, en daarna Cruz. Leer zelf eens lezen, dom mens. Dit is al de tweede keer in één thread dat je jezelf volkomen belachelijk maakt.
pi_33703837
Yvette rules
pi_33704423
Willen de zogenaamde Joden, LAFCA, godenzonen, neuzen, weglopers uit dit topic weg blijven? Vriendelijk bedankt voor je medewerking!
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:39:16 #262
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33704604
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:33 schreef DeKakkerT het volgende:
Willen de zogenaamde Joden, LAFCA, godenzonen, neuzen, weglopers uit dit topic weg blijven? Vriendelijk bedankt voor je medewerking!
(en ga nou maar weer met je lego spelen... denk dat de frequente posters en de mods prima in staat zijn om dat zelf te regelen..)
pi_33704772
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:33 schreef DeKakkerT het volgende:
En kun jij dan ook gewoon inhoudelijk iets gaan bijdragen aan dit forum?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33705263
Cruz was toch 15 miljoen gulden of ben ik nou gek
pi_33705290
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:15 schreef fernando_redondo het volgende:
Yvette rules
Ik kan er maar 1 ding op zeggen. Je kan wel om der lachen
Over de ceulaar, ik heb nog niets gelezen over een fitte vincken en castelen. Kan iemand me dat even aanwijzen pls? Voorlopig denk ik dat het zo slecht nog niet is met al die blessures. Ook is het wachten op schorsingen natuurlijk in de 2e seizoenshelft.
pi_33705372
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:00 schreef rotskibo het volgende:
Deze site heeft het over 10. Maar goed, maakt ook niet zoveel uit.
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:05:19 #267
13462 BansheeBoy
pi_33705442
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Iemand laten zien dat hij/zij mis zit is oke, maar laat dit soort teksten a.u.b. achterwege. Bij voorbaat dank.
Dat is precies wat ik ook dacht.

²
pi_33705638
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

(en ga nou maar weer met je lego spelen... denk dat de frequente posters en de mods prima in staat zijn om dat zelf te regelen..)
Gewoon lekker je bijdehante bek houden!
pi_33705690
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:44 schreef Suijk het volgende:

[..]

En kun jij dan ook gewoon inhoudelijk iets gaan bijdragen aan dit forum?
Dat moet jij zeggen als moderatortje
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:20:29 #270
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33706002
quote:
Volgens mij was Cruz ook iets van 15 of 16 miljoen gulden, hij was dacht ik de duurste aankoop ooit.

Laten ze Benji nou nog maar lekker het seizoen afmaken bij RKC daar leert ie veel meer dan af en toe een invalbeurtje bij Feyenoord.
pi_33706068
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef Sender_ het volgende:

[..]

Volgens mij was Cruz ook iets van 15 of 16 miljoen gulden, hij was dacht ik de duurste aankoop ooit.

Laten ze Benji nou nog maar lekker het seizoen afmaken bij RKC daar leert ie veel meer dan af en toe een invalbeurtje bij Feyenoord.
Cruz was gewoon 9 miljoen gulden.
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:24:02 #272
53267 TC03
pi_33706124
Volgens mij ben je in de war met voor hoeveel ie verkocht is (16 miljoen dacht ik).
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:34:26 #273
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33706499
hmm dat zou ook wel kunnen idd, want hij ging wel voor 16 miljoen weg.
pi_33709243
quote:

[..]

Yvette, weet jij wat 'daarna' betekent?
pi_33721327
quote:

[..]

hoi kakteef fijne meid.
ik vind het bijna naar om te zeggen, maar je hebt toch echt over een aantal woorden van mij heen gelezen; ik zei namenlijk al dat cruz DAARNA de duurste aankoop was, oftewel dat lazovic duurder was. Ik hoop voor je dat het niet te hard aankomt om te bemerken dat je me voor de tweede keer niet hebt, en dat je je niet te erg voor lul voelt gezet gezien je kennelijk al genoeg frustraties / problemen hebt zonder deze kwestie. wellicht problemen op het werk als je daar even onnauwkeurig werkt als hier? lijkt me niet erg handig een accountant die nullen vergeet.
in ieder geval; ga heen in vrede, laat mij met rust dan laat ik jou met rust, en kunnen wij beide een vredig leven leiden waarin we het nog veel over feyenoord mogen hebben.
veel sterkte,
kwak

pi_33721384
quote:
Hij is volgens voor die prijs verkocht.
  donderdag 5 januari 2006 @ 10:25:58 #277
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33721532
Je kunt merken dat de basisscholen vrij hebben deze week....
pi_33721831
quote:
04-01-2006: Nog steeds geen overeenkomst Feyenoord en Excelsior Print dit bericht

Feyenoord en Excelsior hebben nog steeds geen overeenkomst bereikt over een nieuw samenwerkingsverband. Excelsior gaat er echter vanuit dat de samenwerking met grote broer Feyenoord wordt gecontinueerd, zo staat te lezen in het Algemeen Dagblad. "We verwachten over enige tijd met Feyenoord tot een afrondend geheel te komen", sprak Excelsior-voorzitter Jaap Bontenbal gisteren tijdens zijn nieuwjaarsspeech.

Volgens Bontenbal moet er niets worden gezocht achter het feit dat de overeenkomst tegen het licht wordt gehouden. "Gezien het feit dat we al sinds 1996 samenwerken is een evaluatie noodzakelijk. "Ik kan u wel zeggen dat de gesprekken in en goede sfeer
verlopen." Dat het nieuwe contract voor drie jaar nog niet is getekend, heeft volgens Feyenoord-directeur Onno Jackos louter te maken met de drukke agenda's van de gesprekspartners. "We hebben de intentie om met elkaar door te gaan", aldus de op Woudestein aanwezige Jacobs. "In de praktijk zal er ook weinig veranderen."

Feyenoord zal ook in de nabije toekomst talenten stallen bij Excelsior. Een verplicht karakter, zoals nu het geval is, zal dat alleen niet meer hebben. Bovendien zal kritischer worden gekeken naar de mogelijkheden van de betreffende speler. Excelsior moet wel een zinvolle tussenstap zijn op weg naar het eerste van Feyenoord.
rare boel eigenlijk, je zou zeggen dat feyenoord er van af wil.
als je kijkt wat ze daar nu stallen, dat zijn toch echt geen grote talenten meer. ik bedoel, niet van kaliber kalou of ook maar iets wat er in de buurt kan komen. het lijkt eerder dat ze de uitgerangeerde spelers daar lozen en de potentieel-eerste-elftal spelers verhuren aan andere clubs. (zie jongens als zuiverloon, benji, jaja)
pi_33721884
quote:
‘Feyenoord en Excelsior gaan verder’
05 januari 2006, 07:44

Het zier er naar uit dat Feyenoord en Excelsior hun samenwerkingsverband zullen verlengen. "We verwachten over enige tijd met Feyenoord tot een afrondend geheel te komen", verklaarde Jaap Bontenbal, voorzitter van Excelsior.
"Gezien het feit dat we al sinds 1996 samenwerken is een evaluatie noodzakelijk. Ik kan u wel zeggen dat de gesprekken in en goede sfeer verlopen", vertelde de Excelsior-preses woensdag tijdens zijn nieuwjaarsspeech.

Het driejarig contract dat klaarligt is echter nog niet getekend. Dat komt volgens Onno Jacobs, directeur van Feyenoord, door de drukke agenda’s van de gesprekspartners. "We hebben de intentie om met elkaar door te gaan", vertelde Jacobs, die ook present was op Woudestein.

"In de praktijk zal er ook weinig veranderen." Feyenoord zal ‘gewoon’ zijn talenten bij Excelsior stallen. Er zal echter wel kritischer naar spelers worden gekeken. Men gaat na of een tussenstap bij Excelsior wel nodig is, aldus het AD.

voetbalprimeur.nl
pi_33722011
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 10:40 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
rare boel eigenlijk, je zou zeggen dat feyenoord er van af wil.
als je kijkt wat ze daar nu stallen, dat zijn toch echt geen grote talenten meer. ik bedoel, niet van kaliber kalou of ook maar iets wat er in de buurt kan komen. het lijkt eerder dat ze de uitgerangeerde spelers daar lozen en de potentieel-eerste-elftal spelers verhuren aan andere clubs. (zie jongens als zuiverloon, benji, jaja)
Hmm zo raar vind ik het eigenlijk niet. Af en toe komt er wel een echt talent, maar niet vaak nee. Voor echte talenten is meestal ook belangstelling bij andere clubs. In dat geval kan Feyenoord er ook nog wat aan verdienen (scheelt in de salariskosten). Niet echt gek dat ze dan kiezen om die speler op een hoger niveau en tegen lagere kosten uit te lenen.
Voor de afgedankte spelers is zo'n plek ook niet verkeerd. Om nog een kans te hebben die spelers kwijt te raken kan je ze beter wat speelminuten geven bij Excelsior en hopen dat er een klein clubje de nog active speler wil overnemen dan hem op je eigen trainingsveld weg laten rotten.
pi_33722084
quote:
Feyenoord zit niet op Lazovic te wachten
05 januari 2006
Danko Lazovic kwam in 2003 voor veel geld naar Feyenoord, maar kon zich in de geringe speeltijd die hij kreeg nooit waarmaken bij de Rotterdammers. Ook zijn huurperiode bij Leverkusen liep op niets uit. De vraag is: wat nu?
Met veel bombarie wordt Danko Lazovic in de zomer van 2003 binnengehaald door Feyenoord. Zeven miljoen euro kost de 20-jarige Serviër, een bedrag dat de Rotterdamse club zonder al te veel moeite neerlegt. Lazovic is immers het antwoord op generatiegenoot Mateja Kezman, collegaspits die Eindhoven in vuur en vlam zet. Lazovic heeft er op dat moment drie seizoenen in het eerste elftal van Partizan Belgrado opzitten. Na ruim zestig duels en twintig treffers voor die club, waar hij als zestienjarige debuteerde, staat de aanvaller volop in de belangstelling. De (top)clubs staan in de rij voor Lazovic, wiens keuze valt op Nederland. Het moet de ultieme springplank worden voor de spits, die via Feyenoord hogerop wil klimmen. Rotterdam is nog maar het begin.

De jeugdinternational van Servië en Montenegro krijgt in de havenstad echter te maken met een ongekend groot verwachtingspatroon. Danko Lazovic is namelijk De Man van Zeven Miljoen. Hij draait een redelijke voorbereiding en tijdens het eerste competitieduel, in De Kuip tegen NEC, maakt hij het eerste doelpunt voor de Rotterdammers. Ook voor Jong Servië en Montenegro is de spits trefzeker. De druk op de schouders van Lazovic wordt echter groot als hij, mede door de aanwezigheid van Thomas Buffel, Robin van Persie en Dirk Kuijt, niet al teveel speeltijd krijgt bij Feyenoord. Trainer Bert van Marwijk laat hem meestal pas invallen in de laatste tien, vijftien minuten van wedstrijd en het publiek verwacht dan tóch doelpunten van de aanvaller.

Lazovic raakt in november geblesseerd. In een duel tussen Jong Feyenoord en Jong Excelsior scheurt hij een binnenband in zijn linkerknie. Het herstel van de Serviër duurt ruim twee maanden, eind januari staat Lazovic pas weer op het trainingsveld. Van Marwijk gunt de spits daarna steeds minder speelkansen, omdat hij niet afwijkt van het aanvalsduo Kuijt-Buffel. Lazovic komt tijdens het seizoen 2003/2004 in totaal 23 maal in actie voor Feyenoord. In die duels treft hij zes keer doel.

Lazovic beseft dat zijn tweede seizoen in Rotterdam belangrijk wordt. Van Marwijk is vervangen door Ruud Gullit: nieuwe ronde, nieuwe kansen. “Ik kijk uit naar werken met Gullit. Ik maak deze zomer mijn hoofd leeg en fris, ik wil de afgelopen maanden vergeten. Op de eerste training verschijnt een gemotiveerde en fitte Lazovic. Dan kill ik iedereen”, tekent de spits aan in Voetbal International. De spits besluit zelfs de Olympische Spelen te laten schieten, om zo de voorbereiding vanaf het begin mee te kunnen maken.

Helaas voor Lazovic blijkt in het nieuwe seizoen vooral de concurrentie killing te zijn. Salomon Kalou blijkt dé verrassing van De Kuip te worden en ook aankoop Romeo Castelen krijgt de voorkeur boven de spits.

Speelminuten blijven uiterst schaars voor Lazovic. In november 2004 verhuist hij zelfs naar de beloften van Feyenoord, om toch nog aan spelen toe te komen. Technisch directeur Mark Wotte geeft dan ook aan dat Lazovic verhuurd mag worden in de winterstop. De Serviër, die tot dan toe pas zeven invalbeurten(!) heeft mogen maken, wil echter van geen wijken weten: hij hoopt op een nieuwe kans. In maart 2005 beleeft hij één van zijn weinige hoogtepuntjes in Rotterdamse dienst. In het uitduel met RKC Waalwijk mag de Serviër vijf minuten voor tijd invallen. Feyenoord staat op dat moment met 2-2 gelijk tegen tien Waalwijkers. Lazovic beslist het duel door de 3-2 aan te tekenen. Hij reageert emotioneel en maakt wilde gebaren naar de bank en trainer Gullit.

In de zomer van 2005 begrijpt ook Lazovic dat hij het wellicht ergens anders moet gaan proberen. Zowel ADO Den Haag, Vitesse als Willem II tonen interesse in de aanvaller, maar Lazovic kiest voor een verhuur aan Bayer Leverkusen.

Op de officiele website van de Duitsers geeft de spits aan veel vertrouwen te hebben en weer ‘de echte Danko Lazovic te willen laten zien’. Dat lukt hem ook. Eén keer. Tijdens zijn debuut voor de Duitse subtopper , in een bekerduel met Rot Weiss Erfurt, scoort hij driemaal binnen tien minuten.

Ook het avontuur in Duitsland is voor Lazovic echter in een fiasco uitgelopen. Na zijn fantastische entree mag de spits nog maar één keer in de basis starten en vier keer invallen. Hij verblijft voornamelijk op de bank of zelfs de tribune. In november botviert de Serviër tijdens een jeugdinterland tegen Jong Kroatië zijn frustraties op een grensrechter. Lazovic krijgt zijn tweede gele kaart en geeft de assistent-scheidsrechter een kopstoot. Het komt de spits waarschijnlijk op een flinke schorsing te staan. Dat zal echter niet de grootste zorg zijn voor Lazovic. Leverkusen heeft de aanvaller inmiddels bedankt voor bewezen diensten en teruggestuurd naar Rotterdam. Daar heeft de spits nog een contract voor twee jaar. Maar wat moet Erwin Koeman op dit moment met Danko Lazovic? Het is een pijnlijke situatie, voor Feyenoord, maar zeker voor de 22-jarige Man van Zeven Miljoen.
zulk soort berichten wordt je toch zo hopeloos schijtziek van he...
zo staan ze ook gerust in de krant etc. met als titel al dat ze hem niet moeten, om vervolgens in het hele bericht niet 1x te kunnen laten zien dat koeman oid dat gezegd heeft. vervolgens ook nog een kopstoot erbij plaatsen wat ondertussen ontkent en ontkracht is voor zover bekend.....
ik kots op de media
pi_33722325
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 10:52 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
zulk soort berichten wordt je toch zo hopeloos schijtziek van he...
zo staan ze ook gerust in de krant etc. met als titel al dat ze hem niet moeten, om vervolgens in het hele bericht niet 1x te kunnen laten zien dat koeman oid dat gezegd heeft. vervolgens ook nog een kopstoot erbij plaatsen wat ondertussen ontkent en ontkracht is voor zover bekend.....
ik kots op de media
De waarheid is harder hoor. Er staat dat het hem lukt om 1 keer de ware Lazovic te zijn in Leverkussen. Dat geeft aan dat men een topspits verwacht. Dit ben ik niet helemaal eens als je bijvoorbeeld al naar zijn goede tijd kijkt in servie, daar is er ook maar een doelpunten ratio van 1 op 3. Lazovic is gewoon al afgeschreven, niet druk om maken.
pi_33722493
anderzijds was hij daar ook nog een jonge jongen van 16 tot 19 jaar, en werd hij door meerdere grote clubs gevolgd, wat toch niet voor niets zal zijn. nou weet ik niet hoe de situatie daar was maar wie zegt dat die 60 wedstrijden hele wedstrijden waren? lijkt me dat daar best veel invalbeurten bij kunnen zitten voor zo'n jonkie....
ik hoop dat hij zich in den haag gaat bewijzen

en als feyenoord kan je het je ook niet permiteren om je niet druk te maken om 6 of 7 miljoen

[ Bericht 13% gewijzigd door Alfred_J_Kwakje op 05-01-2006 11:24:48 ]
pi_33722560
wel veel nieuws vandaag......
ik gooi het hier gewoon ff neer dan is zijn er tenminste interessanter discussie-onderwerpen dan het miljoen van jaja..
quote:
do 5 jan 2006, 07:15
De Ceulaer praat met Feyenoord

WAALWIJK - Benjamin de Ceulaer meldt zich morgen bij Feyenoord om over zijn toekomst te praten.

De RKC-huurling staat op de nominatie om de tweede seizoenshelft in de Kuip te spelen. ,,Maar er moet wel een reëel perspectief zijn, dat ik aan spelen ga toekomen, anders blijf ik liever bij RKC."
pi_33722583
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:02 schreef snabbi het volgende:

[..]

De waarheid is harder hoor. Er staat dat het hem lukt om 1 keer de ware Lazovic te zijn in Leverkussen. Dat geeft aan dat men een topspits verwacht. Dit ben ik niet helemaal eens als je bijvoorbeeld al naar zijn goede tijd kijkt in servie, daar is er ook maar een doelpunten ratio van 1 op 3. Lazovic is gewoon al afgeschreven, niet druk om maken.
dan heeft Lazovic het met 3 uit 8 (1 beker, 7 invalbeurten) dus nog netjes gedaan... (beter dan die 1:3). in potentie vind ik Lazovic een hele goede spits, hij moet alleen het vertrouwen krijgen en een aantal wedstrijden achter elkaar kunnen spelen. daarom lijkt verhuren aan ADO me een prima oplossing, misschien dat ik hem zelfs wel eens bij SC Heerenveen wil zien... (hij mag toch UEFA-cup meedoen + moeite van het proberen waard?)
pi_33722662
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

dan heeft Lazovic het met 3 uit 8 (1 beker, 7 invalbeurten) dus nog netjes gedaan... (beter dan die 1:3). in potentie vind ik Lazovic een hele goede spits, hij moet alleen het vertrouwen krijgen en een aantal wedstrijden achter elkaar kunnen spelen. daarom lijkt verhuren aan ADO me een prima oplossing, misschien dat ik hem zelfs wel eens bij SC Heerenveen wil zien... (hij mag toch UEFA-cup meedoen + moeite van het proberen waard?)
stel dat hij 7 invalbeurten 5 keer een half uur en 2x een kwartier speelt.... (wat nog veel is) dan komt dat overeen met 2 hele wedstrijden... dan is het zo slecht nog niet

ik denk dat hij naar ado zal gaan, maar heerenveen zou ik wel helemaal top vinden!!! geloof er helaas niets van
pi_33722735
Wat moet de Ceulaer doen in R'dam dan. Daar staat Castelen, Vincken, Bousabon en Biseswar in die volgorde al in de rij voor rechtsbuiten.

Kan natuurlijk ook zijn dat Biseswar en Vincken verhuurd worden richting RKC, en hij is ongetwijfeld beter dan Ali B, maar Castelen speelt ie erg niet uit. En als je dan kan kiezen tussen rechtsbuiten in de basis bij RKC in de subtop, of bankzitten bij Feyenoord, dan kan ie beter in Waalwijk blijven.

Heb die aankoop sowieso nooit begrepen, is wel een aardige speler op zich, maar Feyenoord zit nou net notabene op de rechtsbuitenpositie met een overvloed aan spelers en beloften. Naweeen van Wotte zijn aankoopbeleid I guess.
pi_33722811
eventjes de laatste 2 voor ik weg ben....

telegraaf:
quote:
[b]Trainer solliciteert tevergeefs bij RBC
Nee voor Wotte[b]
Mark Wotte heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe baan een vergeefse poging ondernomen om Dolf Roks op te volgen bij RBC Roosendaal. "Hij heeft zichzelf via Rob Meppelink bij ons aangeboden, maar is niet in beeld geweest", zei RBC-voorzitter Jan Pollemans over de voormalige technisch directeur van Feyenoord
hehe die viespeuk komt niet meer aan de bak
zou tie willen dat ie was gebleven

voetbalprimeur:
quote:
[b]Coelho waarschijnlijk naar Getafe[b]
04 januari 2006, 20:19
Westerlo mag gaan vrezen voor een onmiddellijk vertrek van smaakmaker Jaja Coelho. Getafe wil de huurling van Feyenoord maar al te graag overnemen en heeft daar heel wat geld voor over. De andere geïnteresseerden komen waarschijnlijk te laat.
De Belgische competitie dreigt dus weer één van haar smaakmakers te verliezen aan het buitenland. De Spaanse club Getafe is bereid één miljoen euro te betalen aan Feyenoord, de eigenaar van Coelho. Volgens GvA ontvangt Westerlo tien procent van de transfersom, in dit geval dus 100.000 euro.

Wellicht reist Coelho na zijn vakantie meteen naar Spanje om er een drie- of vierjarig contract te tekenen. Getafe is de seizoensrevelatie in de Primera Division. Het kende een ijzersterke seizoensstart, maar viel wat terug en staat momenteel op een negende plek.

Volgens HLN zou ook Celta de Vigo interesse hebben in de balkunstenaar van Westerlo. Die zouden echter ook achter het net vissen zodat ze net als Anderlecht, Club Brugge en Al Jazeera geen beroep kunnen doen op het harde schot van de Braziliaan.
het lijkt dus steeds concreter en het lijkt toch te gaan om 1miljoen zonder opleidingskosten etc. rare boel best wel, clubs als celta, getafe en al jazeera kunnen zonder enige moeite een paar miljoen ophoesten
pi_33722862
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef LuukBes het volgende:

[...]
zowel Castelen als Vincken zouden toch over een maandje ofzo weer fit zijn?
weinig van gehoord laatste tijd

trouwens al iemand die meer kan vertellen over gibbs????
pi_33722871
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik geef toe de vergelijking was wat makkelijk. Je moet ook de tegenstander meerekenen voor de goals die hij maakt. Overigens is scoren zelfs voor een spits niet het belangrijkste imo. Maar dat hij zo weinig speeltijd krijgt is imo niet te wijten aan de clubs.

BTW
Ze maken zich wel druk om zoveel geld natuurlijk, maar dat is het verleden, daar kan je nu niets meer aan veranderen. Zoals Zjakie dacht ik al mooi de term sunk costs gebruikte. Het zijn bedragen uit het verleden. Heeft niets met het heden te maken. Je kan beter kijken wat die jongen nu nog kan opbrengen (hetzij in speeltijd voor Feyenoord, danwel als transfer naar andere club) dan dat je moet vasthouden aan hij heeft zoveel gekost dus we moeten hem gebruiken. Dat is louter emotioneel en niet rationeel. Kijk naar de toegevoegde waarde in plaats van naar het geldzakje.
pi_33722995
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:23 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ik geef toe de vergelijking was wat makkelijk. Je moet ook de tegenstander meerekenen voor de goals die hij maakt. Overigens is scoren zelfs voor een spits niet het belangrijkste imo. Maar dat hij zo weinig speeltijd krijgt is imo niet te wijten aan de clubs.

BTW
Ze maken zich wel druk om zoveel geld natuurlijk, maar dat is het verleden, daar kan je nu niets meer aan veranderen. Zoals Zjakie dacht ik al mooi de term sunk costs gebruikte. Het zijn bedragen uit het verleden. Heeft niets met het heden te maken. Je kan beter kijken wat die jongen nu nog kan opbrengen (hetzij in speeltijd voor Feyenoord, danwel als transfer naar andere club) dan dat je moet vasthouden aan hij heeft zoveel gekost dus we moeten hem gebruiken. Dat is louter emotioneel en niet rationeel. Kijk naar de toegevoegde waarde in plaats van naar het geldzakje.
gedeeltelijk wel mee eens, ik bedoelde ook zeker niet dat hij hier gelijk maar in de basis moet want hij was zo duur....
ik bedoelde wel dat hij nog een kans moet krijgen want eigenlijk heeft hij die nooit gehad, iig niet bij feyenoord (kuyt+buffel / Kuyt+kalou voor je, dan zit je daar best genaaid) en ook in duitsland lijkt het of hij nooit echt de mogelijkheid heeft gekregen zich te bewijzen. want zeg nou zelf die jongen was retegemotiveerd dus ik geloof niet dat hij op de training de kantjes er af heeft gelopen. dan scoort hij in zijn debuut 3x en vervolgens na 1! mindere competitiewedstrijd beland hij al op de bank

een verhuur naar heerenveen zou super zijn, naar ado zou mooi zijn....

hoewel ze in heerenveen na kaasham ook wel erg hoge verwachtingen hebben
pi_33723044
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef LuukBes het volgende:
Wat moet de Ceulaer doen in R'dam dan. Daar staat Castelen, Vincken, Bousabon en Biseswar in die volgorde al in de rij voor rechtsbuiten.

Kan natuurlijk ook zijn dat Biseswar en Vincken verhuurd worden richting RKC, en hij is ongetwijfeld beter dan Ali B, maar Castelen speelt ie erg niet uit. En als je dan kan kiezen tussen rechtsbuiten in de basis bij RKC in de subtop, of bankzitten bij Feyenoord, dan kan ie beter in Waalwijk blijven.

Heb die aankoop sowieso nooit begrepen, is wel een aardige speler op zich, maar Feyenoord zit nou net notabene op de rechtsbuitenpositie met een overvloed aan spelers en beloften. Naweeen van Wotte zijn aankoopbeleid I guess.
Vincken en Castelen zijn nog geblesseerd. Ali B komt er niet echt uit de verf en Biseswar heeft leuk gespeeld een aantal wedstrijden maar het is natuurlijk ook wat vroeg om daar al het stempel goede speler op te zetten. Misschien ziet hij ook nog kansen omdat op het middenveld toch al veel gaat veranderen. ik denk niet dat Ghaly blijft. Hij voelt zich beter dan de spelersgroep en bovendien speelt hij daardoor niet zo geweldig in het team. Paauwe zal binnenkort ook wel stoppen/vertrekken. Hofs komt natuurlijk weer terug, maar hoe goed hij terug komt is natuurlijk ook even een vraagteken. Alleen De Guzman lijkt mij een zekerheidje. Eventueel zou hij een nog aanvallende rol kunnen spelen vanaf het middenveld bij een vertrek van Kuijt.
pi_33723181
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:29 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
..
Hm ik denk niet dat een trainer alleen op basis van de gespeelde wedstrijden bepaald of een speler de kwaliteiten heeft die hij zoekt. Nu weet ik niet precies hoe het zit met Leverkussen maar het is goed mogelijk dat zijn speelstijl niet echt past binnen het systeem of dat op de training blijkt dat een andere speler meer kwaliteiten heeft. Dan kan je nog zo gemotiveerd zijn (voor veel mensen Ostlund) als iemand anders beter is, dan moet die gewoon spelen natuurlijk.
Eigenlijk geef je het zelf ook al aan, omdat er gewoon betere spelers liepen speelde hij niet. Bovendien wat ik zelf gezien heb van lazovic is dat het meer een type speler is zoals kezman. Graag zelf scoren en niet zo lettend op teamspelers. Nu kan dat prima zijn voor een (goalgetter)spits maar in ons huidige systeem werkt meer het hele team dan 1 speler.
pi_33723300
Ja maar een vervanger van Ghaly is het echt niet. Een aanvallende middenvelder heel misschien, maar ik denk dat ie dat ook nog lang niet goed genoeg kan op topniveau. Ceulaer is voorlopig imho vooral een rechtsbuiten.

Hofs moet gewoon Ghaly's rol overnemen. Ik neem aan dat ie sterker terugkomt dan ie was, zoals zoveel spelers die een tijdje langs de kant hebben gezeten. Medische staf-niveau in betaald voetbal is inmiddels op dusdanig niveau dat je niet gauw meer van Basten achtige taferelen meemaakt waarbij spelers brak terugkomen van blessures en nooit meer hun niveau halen.
pi_33723332
vincken (potentieel topper!) heb ik mijn twijfels over maar Castelen zou toch al snel weer kunnen spelen na de winter?

Ali B is onbegrijpelijk dat ze die hebben aangetrokken, ik zeg op het vliegtuig....

biseswar mogen ze van mij wat meer kansen geven (tot nu toe zeer goed gedaan en zie de guzman, je weet nooit) al kan je daar inderdaad nog lang niet van uit gaan.

ghaly... tja ik weet het niet hoor... hij wil naar een topclub, maar een topclub wil hem niet dusja.. en zijn inzet is flink vooruit gegaan dus ik weet niet of hij wel weg gaat. zelfs kuyt zijn nog twijfels over of hij wel weg gaat.

Paauwe is ook een bijzondere zaak natuurlijk, na 6 seizoenen, belangrijke rol in uefacup etc lijkt hij bij het publiek vanwege afnemende capaciteiten het helemaal te hebben verbruif, maar tegelijkertijd zie ik hem samen met kuyt en lodewijks wel als de aanjagers van de rest die zorgen dat alles op scherp blijft staan. en aangezien we op schreuder al helemaal niet kunnen rekenen.... (tijdje niets gevolgd even, hoe is het met zijn dochtertje gegaan? )

* kwak denkt met weemoed terug aan de 4-2 tegen utrecht na 2-0 achter onder leiding van paauwe 2 of mssn zelfs 3 goals
pi_33723419
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:36 schreef snabbi het volgende:

[..]

Hm ik denk niet dat een trainer alleen op basis van de gespeelde wedstrijden bepaald of een speler de kwaliteiten heeft die hij zoekt. Nu weet ik niet precies hoe het zit met Leverkussen maar het is goed mogelijk dat zijn speelstijl niet echt past binnen het systeem of dat op de training blijkt dat een andere speler meer kwaliteiten heeft. Dan kan je nog zo gemotiveerd zijn (voor veel mensen Ostlund) als iemand anders beter is, dan moet die gewoon spelen natuurlijk.
Eigenlijk geef je het zelf ook al aan, omdat er gewoon betere spelers liepen speelde hij niet. Bovendien wat ik zelf gezien heb van lazovic is dat het meer een type speler is zoals kezman. Graag zelf scoren en niet zo lettend op teamspelers. Nu kan dat prima zijn voor een (goalgetter)spits maar in ons huidige systeem werkt meer het hele team dan 1 speler.
klopt precies.... en misschien moet hij dan ook niet bij feyenoord komen, maar een kans bij een club moet hij zeker krijgen voor hij verkocht wordt, feyenoord kan er al niets meer aan verliezen, alleen maar winnen als hij nog wat waard wordt. maar eigenlijk zeg je ook zelf al, wat ook de reden is, eigenlijk heeft hij niet veel kansen/vertrouwen gekregen
pi_33723541
Ik moet zeggen dat Boussaboun het goed doet, heeft in de verste verte geen Kuipvrees en speelt naar zijn capaciteiten.
That's all folks!
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:58:42 #298
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33723695
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet zeggen dat Boussaboun het goed doet, heeft in de verste verte geen Kuipvrees en speelt naar zijn capaciteiten.
Is een nuttige voetballer die veel inzet toont, maar het blijft toch een gevalletje "bij gebrek aan beter"
pi_33723799
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:58 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Is een nuttige voetballer die veel inzet toont, maar het blijft toch een gevalletje "bij gebrek aan beter"
helemaal mee eens. natuurlijk hij geeft alles en is echt niet baggerslecht, maar het is gewoon geen speler waar je mee europa in trekt, hopend op succesjes.
maar inderdaad hij presteert naar wat hij in huis heeft niet slecht en ik denk dat hij niet eens weet wat het woord kuipvrees betekend..
pi_33723832
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:58 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Klopt, maar zo zijn er meer. Iets extra's brengt hij niet nee.
That's all folks!
pi_33723857
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:02 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:

[..]
maar inderdaad hij presteert naar wat hij in huis heeft niet slecht en ik denk dat hij niet eens weet wat het woord kuipvrees betekend..
Vraag Lurling maar.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')