abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:13:01 #1
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33539413
FEIJENOORD

ROTTERDAM

2000 light years from home
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:13:33 #2
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33539438
En nu zonder topicvervuiling .
2000 light years from home
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:12:19 #3
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33541765
Kwaliteitstopic
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_33541853
Wie moet dat worden?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:20:19 #5
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33542117
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie moet dat worden?
Dikke Theo?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:21:15 #6
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33542149
quote:
Erwin Koeman aangehouden

Naar nu blijkt, is Feyenoord-trainer Erwin Koeman op 6 november na de thuiswedstrijd tegen Vitesse aangehouden en afgevoerd naar het politiebureau. Koeman wordt ervan verdacht op een verlaten parkeerterrein bij De Kuip een afstand van ongeveer twintig meter te hebben gereden met een te hoog alcoholpromillage (0,8 promille).

Koeman heeft inmiddels een schikkingsvoorstel van 300 Euro ontvangen, maar dat heeft hij afgewezen omdat hij de boete volkomen onterecht vindt. De Feyenoord-trainer stapt nu naar de rechter om zijn gelijk te halen.

Koeman beweert dat hij twee chauffeurs had ingehuurd die hem en zijn gezin naar huis zouden brengen, zodat hij zelf niet hoefde te rijden: "Aangezien mijn auto in de afgesloten veiligheidszone van De Kuip stond waar die chauffeurs niet mochten komen, moest ik de wagen wel tot buiten het elektronische hekwerk verplaatsen. Een afstand van vijf meter als je de eigen parkeerplaats van Feyenoord niet meetelt en 20 meter als je dat wel doet. Het terrein was compleet uitgestorven. Ik wist dat ik te veel alcohol op had na een etentje in de brasserie van de club, misschien zes glazen bier. Dáárom had ik die chauffeurs ingehuurd, ik wilde geen andere weggebruikers in gevaar brengen."

Koeman zat met uitgeschakelde motor op de chauffeurs te wachten toen twee agenten 'in burger' op het raam klopten, waarop hij meende dat de chauffeurs waren gearriveerd. De twee bleken echter agenten te zijn, die Koeman lieten blazen en vervolgen afvoerden naar het politiebureau.

Binnen de Feyenoord-gelederen wordt vermoed dat iemand de politie heeft getipt om Koeman dwars te zitten.

[ Bericht 96% gewijzigd door PLAE@ op 30-12-2005 15:41:06 ]
pi_33542178
Wat een sukkel die coach van jullie
pi_33542206
Berry Powel?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:22:46 #9
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33542213
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:20 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dikke Theo?
quote:
Huntelaar komt niet door keuring bij Ajax

De tranfser van Huntelaar naar Amsterdam is van de baan. De spits van Heerenveen is niet door de medische keuring gekomen. Later meer...
Huntelaar dus

Was het maar zo'n feest...
pi_33542507
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:21 schreef SCH het volgende:
Wat een sukkel die coach van jullie
Que?
pi_33542752
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Que?
Met drank achter het stuur en dan de huilie uit gaan hangen bij de Telegraaf.
pi_33542803
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Tomasso het volgende:

[..]

[..]

Huntelaar dus

Was het maar zo'n feest...

Ik moest lachen...
In Southern Sun
pi_33542858
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik moest lachen...
Ik niet
pi_33542891
Jij bent dan ook strontchagrijnig vandaag.
In Southern Sun
pi_33542934
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij bent dan ook strontchagrijnig vandaag.
Nee hoor - ik hupsel door het leven, kijk maar

En vanavond ben ik zelfs retevrolijk
pi_33543820
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Met drank achter het stuur en dan de huilie uit gaan hangen bij de Telegraaf.
En jij denkt dat ze bij de Telegraaf altijd de dingen opschrijven zoals ze gezegd worden
pi_33544043
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:10 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En jij denkt dat ze bij de Telegraaf altijd de dingen opschrijven zoals ze gezegd worden
Koeman is boos en werkt volledig mee aan het Telegraaf-verhaal en ging er voor op de foto.
pi_33544073
Hij is dan ook terecht boos.
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:17:17 #19
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33544088
Ik snap het even helemaal niet. Waarom loopt van Geel constant in het AD van alles te blaten en heeft Koeman een lijntje met de Telegraaf. Kunnen ze dat niet even omdraaien?
pi_33544113
Het is maar 20 meter, maar hij moet niet met 6 glazen bier achter zijn kiezen in de auto stappen. Dat mag ik niet, jij niet en dus Erwin Koeman ook niet.
In Southern Sun
pi_33544124
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:17 schreef Sloggi het volgende:
Hij is dan ook terecht boos.
Jij gelooft dus wel alles wat in De Telegraaf staat?

Ik vind het nogal een sneue actie van alle kanten.
pi_33544235
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is maar 20 meter, maar hij moet niet met 6 glazen bier achter zijn kiezen in de auto stappen. Dat mag ik niet, jij niet en dus Erwin Koeman ook niet.
20 meter over de parkeerplaats, ja. Dat is geen openbare weg dus dat mag gewoon. Het gaat om die 5 lullige metertjes van de inrit naar een andere parkeerplek.

Volgens de Telegraaf...
pi_33544389
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

20 meter over de parkeerplaats, ja. Dat is geen openbare weg dus dat mag gewoon. Het gaat om die 5 lullige metertjes van de inrit naar een andere parkeerplek.

Volgens de Telegraaf...
Ligt eraan of die parkeerplaats een eigen weg is of een weg waar de normale regels gelden.
In Southern Sun
pi_33545866
Karim Saïdi zou verhuurd mogen worden, ook om zijn eigen WK-kansen in stand te houden. Nog onbekende Franse clubs zouden al geïnformeerd hebben bij Feyenoord.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:04:18 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33546017
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Karim Saïdi zou verhuurd mogen worden, ook om zijn eigen WK-kansen in stand te houden. Nog onbekende Franse clubs zouden al geïnformeerd hebben bij Feyenoord.
Nog meer nieuwtjes?
pi_33546067
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Berry Powel?
Ruilen voor Snoyl. Kan Rimkus ook meteen opzouten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33546407
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nog meer nieuwtjes?
Nee, alleen dat Collen voorlopig bij de selectie mag blijven van Erwin, maar dat was al bekend denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_33546544
Theo Janssen is wel een voetballer die bij Feyenoord past, prima voetballer ook en weer 'n Nederlander. Dat doet Feyenoord goed. Goede Nederlandse voetballers halen in plaats van matige buitenlandse spelers die zijn komen binnenwaaien via een scout of samenwerkingsverband.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33546662
Die Zuid-Amerika scout van Feyenoord was dan ook dramatisch slecht. Goed dat die weg is.
www.thuisuiteten.nl
pi_33546753
Die was toch zelf opgestapt omdat ze zijn supertalenten maar niet wilden halen?
pi_33547209
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Lullig voor die kerel, vorig jaar een van de beteren en nu mag 'ie alweer weg.
pi_33547473
Tja vind het dan ook erg jammer dat hij niet speelt. Overigens gister speelde ono nog best goed, en ostlund vervangen had ook een goed effect
pi_33547646
BTW ik weet dat er nog meer mensen op zoek waren naar de beelden, dus ik post het hier nog maar ff dubbel (wordt met de nieuwsberichten ook gedaan dus)
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord - AZ de goals
ty
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:52:09 #34
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33547784
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Die Zuid-Amerika scout van Feyenoord was dan ook dramatisch slecht. Goed dat die weg is.
Steef

Hij heeft nu volgens mij ook wat tegen Feyenoord

Steef is toch het mannetje dat er helemaal trots op is/was dat hij een appartementje in NY etc had. Iemand die behoorlijk van opscheppen houdt.
pi_33547835
Wat doet Steven nu eigenlijk echt?
pi_33547840
Hij had beter Messi kunnen scouten toen die 13 was.
www.thuisuiteten.nl
pi_33547951
De Messi's die over 5 jaar aan het toneel verschijnen heeft hij allemaal al gescout hoor.
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:02:22 #38
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33548170
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Hij had beter Messi kunnen scouten toen die 13 was.
Wat doet Steef nu? Adviseert hij nog steeds spelers aan Feyenoord oid? Zit hij een beetje op z'n luie gat van het geld te genieten wat hij heeft verdient
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:17:32 #39
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33565143
Waar blijft die aankoop nou?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33565750
FEYENOORD
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_33571078
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 31 december 2005 @ 08:57:57 #42
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_33571283
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat doet Steven nu eigenlijk echt?
MSNen met Cultheld gok ik
Ik ben inmiddels overleden
pi_33574264
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Messi's die over 5 jaar aan het toneel verschijnen heeft hij allemaal al gescout hoor.
Zou je denken? Ze hebben er nog bitter weinig aan gehad bij Feyenoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_33574538
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zou je denken? Ze hebben er nog bitter weinig aan gehad bij Feyenoord.
Ze hebben zijn groeibriljantjes niet gehaald. Daarom is hij ook weggegaan. De nieuwe Pelé en Feyenoord hapt niet toe.
pi_33574620
Ze hebben er dan zeker weinig vertrouwen in. Logisch ook, die kerel lekt continu.
www.thuisuiteten.nl
pi_33574711
quote:
BUENOS AIRES.- Steven Aptroot, cazatalentos internacional del Feyenoord de Holanda, se comunicó con Mundo Azulgrana para manifestar que finalmente no realizarán una oferta por Jonathan Bottinelli.

"Bottinelli fue descartado por nosotros por ser demasiado central, cuando andamos buscando un lateral zurdo. No habrá oferta, por tanto", argumentó el directivo holandés.

Hace unos días Mundo Azulgrana había manifestado un interés del Feyenoord por el central del Ciclón, lo cual provocó que este directivo se comunique con este portal de San Lorenzo.

“Nosotros seguimos a Jonathan desde hace tres meses y medio, y tuvimos charlas con su representante (Fernando Hidalgo). Sin embargo, durante la ultima semana se reunieron el Manager General Mark Wotte, el técnico Ruud Gullit y sus ayudantes, donde decidieron que "Botti" no reunía las condiciones suficientes para cubrir el lateral izquierdo del equipo, ya que sus aptitudes se enfoncan a funcionalidades de un defensor central y seria mal aprovechado si se desempeña como lateral”, reconoció Aptroot.

Además, el holandés consideró a Bottinelli como “un excelente jugador, tal vez superior a los que el Feyenoord tiene actualmente en su puesto, como Andre Bahia de Brasil y Cory Gibbs de EEUU”.

También existe una posibilidad de que el Inter de Italia realice una oferta por Bottinelli, ahora que el Feyenoord se auto excluyó de la puja por el jugador.
pi_33574721
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben er dan zeker weinig vertrouwen in. Logisch ook, die kerel lekt continu.
Het lijkt me niet dat hij scout is. Een scout gaat niet constant lopen lekker en op fora interessant lopen te doen.
pi_33574857
Dat bedoel ik. Kan een club een speler kosten, als anderen er mee aan de haal gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_33574943
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:17 schreef methodmich het volgende:
Dat bedoel ik. Kan een club een speler kosten, als anderen er mee aan de haal gaan.
Lijkt me dus niet dat dè Zuidamerika-scout van Feyenoord van allerlei dingen die je voor je moet houden rond gaat vertellen op fora en op MSN. Vandaar dat ik denk dat hij helemaal geen scout is.
pi_33574997
Daarom. En mocht het wel zo zijn, dan heeft Feyenoord hem er waarschijnlijk uitgemikt ipv dat hij zelf opstapte. Of hij moet net als Wotte allemaal Zuid-Amerikaanse meiden hebben gepakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_33575217
Dat laatste zou ik sowieso doen als ik Zuidamerika scout zou zijn.

Ik denk dat hij gewoon een soort van zelfbenoemd journalist is, die weleens een wedstrijdje meepikt in Zuidamerika.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:56:07 #52
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33576133
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]
En een vertaling?
pi_33581686
Wat is het oefenprogramma van jullie in deze "winterstop"?
In Southern Sun
pi_33587506
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat laatste zou ik sowieso doen als ik Zuidamerika scout zou zijn.

Ik denk dat hij gewoon een soort van zelfbenoemd journalist is, die weleens een wedstrijdje meepikt in Zuidamerika.
Ik denk van niet. Maar jij je zin
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33587548
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Alleen niet relavante zaken
pi_33589268
Genoeg over Steef en z'n Zuid-Amerikanen.

Feyenoord richt zich meer en meer op de Hollandse markt, goede ontwikkeling vind ook ik.
That's all folks!
pi_33589364
Farfan, Alex, Gomes of Elia, Luirink of Gentenaar

Moeilijke keuze
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:55:16 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33589851
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:36 schreef fernando_redondo het volgende:
Farfan, Alex, Gomes of Elia, Luirink of Gentenaar

Moeilijke keuze
Robert, Marquinho, Jorginho, Vampeta, Marcos, Claudio of Kuijt, Hofs, Ooijer, Cocu, Robben, Van Bommel, Ovemars

Moeilijke keuze
pi_33589954
Met goede scouting kan je best de nieuwe Ronaldo, Romario, Alex, Gomes of Farfan vinden.

Laat Ajax en Feyenoord maar mooi voor Sikora, Ananas, Soetaers, Hofs, Van den Berg gaan. Dan kan PSV mooi Zuid Amerika gaan af stropen
  zondag 1 januari 2006 @ 12:02:33 #60
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33598470
klopt dat gezeik over nederlanders slaan ook nergens op. Als ze beide even goed zijn moet je uiteraard een Nederlander halen, maar zo veel goede en betaalbare Nederlanders zijn er niet te koop.
En spelers als Luirink en vooral Kruiswijk zijn middelmaat. En de stuurlui hier moeten is ophouden met het napraten van een commentator of krant die iemand de hemel in schrijft.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:11:05 #61
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33598570
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:02 schreef yvette1982 het volgende:
En de stuurlui hier moeten is ophouden met het napraten van een commentator of krant die iemand de hemel in schrijft.
Je hebt het hier over jezelf neem ik aan?
pi_33598576
De nieuwe Ronaldo is voor Feyenoord niet echt te betalen. Die tijden zijn voorbij, je moet ze jong scouten, zoals gebeurd is bij Leonardo, Christiano en Sergio... alleen is het er nog niet helemaal uitgekomen bij die gasten.

Dan kun je beter op zeker spelen en 'n Vlaar halen.
pi_33598749
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:02 schreef yvette1982 het volgende:
En de stuurlui hier moeten is ophouden met het napraten van een commentator of krant die iemand de hemel in schrijft.
Hoezo napraten? Je kunt er ook zelf over nadenken en een visie vormen.
That's all folks!
  zondag 1 januari 2006 @ 12:34:36 #64
83103 yvette1982
pi_33598884
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:11 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Je hebt het hier over jezelf neem ik aan?
uiteraard niet. Ik ben meer van het afkraken van spelers die julie omhoog lullen een jaar later flut blijken te zijn.
Plus ik geef mijn eigen oordeel en niet die van andere fokkers of kranten.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:46:49 #65
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33599090
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:34 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

uiteraard niet. Ik ben meer van het afkraken van spelers die julie omhoog lullen een jaar later flut blijken te zijn.
Plus ik geef mijn eigen oordeel en niet die van andere fokkers of kranten.
!

Goh, ik hoorde je toch laatst iets zeggen dat je "goed geinformeerd" was dankzij een journalist. Die lulde je niet zomaar na dan? Heb je alles wel nagetrokken wat hij zei?

Jij geeft je eigen oordeel aan de hand van teletekst?
  zondag 1 januari 2006 @ 12:54:39 #66
83103 yvette1982
pi_33599219
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!

Goh, ik hoorde je toch laatst iets zeggen dat je "goed geinformeerd" was dankzij een journalist. Die lulde je niet zomaar na dan? Heb je alles wel nagetrokken wat hij zei?

Jij geeft je eigen oordeel aan de hand van teletekst?
nee dat is wat anders, dat was mijn mening niet. Dat is iets wat ik had gehoord.
Er is een groot verschil tussen iets zeggen over een gerucht of iets dat je mening is.
En we hebben het hier over kwaliteiten van spelers en dan gaat het om meningen. Dus lul nu geen onzin want dan moet je wat vroeger opstaan om mij de baas te zijn.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:59:20 #67
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33599306
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:54 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

nee dat is wat anders, dat was mijn mening niet. Dat is iets wat ik had gehoord.
Er is een groot verschil tussen iets zeggen over een gerucht of iets dat je mening is.
En we hebben het hier over kwaliteiten van spelers en dan gaat het om meningen. Dus lul nu geen onzin want dan moet je wat vroeger opstaan om mij de baas te zijn.
Ik ga wel helemaal niet meer op je in, hoewel het wel grappig is

Ok, nog een puntje, jij begon over napraten, dat deed je toen dus ook. Puur napraten en niets anders... Als wij hetzelfde zeggen hebben we gewoon dezelfde mening, dat kan he.
pi_33599315
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!

Dat ging over een transfergerucht toch? Dat is wat anders dan 'n analyse van 'n speler.
pi_33601029
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De nieuwe Ronaldo is voor Feyenoord niet echt te betalen. Die tijden zijn voorbij, je moet ze jong scouten, zoals gebeurd is bij Leonardo, Christiano en Sergio... alleen is het er nog niet helemaal uitgekomen bij die gasten.

Dan kun je beter op zeker spelen en 'n Vlaar halen.
Farfan is ook nog gewoon te halen.

Net alsof Vlaar een zekerheidje is. Hij valt vooral op buiten het veld tot op heden
pi_33601100
Farfan is voor Feyenoord niet te halen, voor PSV wel. Ik weet alleen niet of Chelsea een rol heeft gespeeld, zoals bij Alex. Die was anders voor PSV ook niet haalbaar.

Voor de rest wordt het heel erg lastig. Grote talenten als Robinho, Tevez en Denilson kwamen niet naar PSV, Ronaldo en Romario in het verleden wel. Je moet er gewoon wat vroeger bij zijn bij de echte supertalenten.
pi_33601136
Je bent het met me eens qua Vlaar?
pi_33601155
Verder had Robinho bij PSV gespeeld als de RvC wat meer risico had durven nemen
pi_33601224
Vlaar heeft in sommige wedstrijden indruk gemaakt, in andere wedstrijden totaal niet. Verder is zijn gedrag bij AZ natuurlijk triest geweest. Het is even afwachten, maar ik denk wel dat Vlaar bij Feyenoord gaat slagen als hij het vertrouwen krijgt en de kans krijgt zich te ontwikkelen.

Dat de RvC dat risico niet nam is niet voor niets, zeker gezien de huidige financiele situatie. Die is niet best, die was nog minder geweest als er miljoenen waren neergeteld voor Robinho.
  zondag 1 januari 2006 @ 14:27:58 #74
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33601270
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Farfan is voor Feyenoord niet te halen, voor PSV wel. Ik weet alleen niet of Chelsea een rol heeft gespeeld, zoals bij Alex. Die was anders voor PSV ook niet haalbaar.

Voor de rest wordt het heel erg lastig. Grote talenten als Robinho, Tevez en Denilson kwamen niet naar PSV, Ronaldo en Romario in het verleden wel. Je moet er gewoon wat vroeger bij zijn bij de echte supertalenten.
Zover ik weet had Adriano bijna bij Feyenoord gespeeld een aantal jaar geleden.
pi_33601379
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:27 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Zover ik weet had Adriano bijna bij Feyenoord gespeeld een aantal jaar geleden.
Bijna is niet helemaal natuurlijk. De verhalen over de bijna-transfers kennen we wel. Het gaat erom wat er daadwerkelijk is binnengehaald en dat zijn geen Ronaldo's, Robinho's of Romario's. Maar dat Feyenoord interesse had in Adriano klopt wel:
quote:
Feyenoord heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe centrumspits zijn oog laten vallen op de 19-jarige Braziliaanse spits Adriano, zo wordt gemeld in Braziliaanse media. Adriano is 1.90 m., linksbenig en kopsterk. Adriano speelt momenteel voor Flamengo en de Braziliaanse nationale selectie onder-21 selectie. Ook heeft hij al één A-interland gespeeld.

Adriano brak vorig jaar door bij Flamengo. Niettemin geeft coach Zagallo op dit moment de voorkeur aan twee kleine, snelle spitsen (Roma en Edilson). Aangezien Flamengo in een financiële crisis verkeert is men vereist spelers te verkopen. Het prijskaartje dat aan de jonge spits hangt is desondanks fors: 18 miljoen gulden.

De president van Flamengo bevestigde de interesse van 'een Nederlandse club' dinsdagmiddag in een interview. Maar wou niet de exacte naam prijsgeven. Voor de Braziliaanse media is het duidelijk dat het om Feyenoord moet gaan: Ajax en PSV hebben net nieuwe spitsen gekocht en de andere clubs zijn niet vermogend genoeg om zo grondig te investeren. De president van Flamengo hoopt de transfer binnen enkele weken af te ronden
De transferprijzen zijn ook in ZA niet mals tegenwoordig, kijk maar wat Tevez en Robinho hebben gekost. Dan moet Feyenoord al een absolute sterspeler verkopen om dat soort spelers eventueel te kunnen halen, als ze al interesse hebben.
pi_33601470
Adriano was gewoon haalbaar voor PSV en ik denk ook voor Feyenoord
pi_33601498
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

De transferprijzen zijn ook in ZA niet mals tegenwoordig, kijk maar wat Tevez en Robinho hebben gekost. Dan moet Feyenoord al een absolute sterspeler verkopen om dat soort spelers eventueel te kunnen halen, als ze al interesse hebben.
Die zijn al international
pi_33601535
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat de RvC dat risico niet nam is niet voor niets, zeker gezien de huidige financiele situatie. Die is niet best, die was nog minder geweest als er miljoenen waren neergeteld voor Robinho.
Je kan een speler ook met vreemd vermogen aantrekken en Robinho ging een half jaar later voor het 4voudige naar Real
pi_33601577
Feyenoord wilde toen Dudek voor flink wat geld slijten aan Barcelona, dat is niet gelukt en toen konden ze Adriano ook meteen vergeten. Datzelfde jaar werden toen spelers als Van Haaren en Collen gehaald.

PSV had Adriano dat jaar kunnen halen, maar volgens mij hadden ze toen net de (duurdere?) Vennegoor gekocht.

Al is het altijd maar de vraag wat er gaat gebeuren als grote clubs of clubs die veel geld te bieden hebben zich gaan mengen in de strijd. Ferreyra ging naar Rusland, Robinho naar Real en Tevez naar Corinthians. Volgens was er voor alle drie ook belangstelling van PSV.
pi_33601634
Met goede scouting kan je Adriano zowiezo halen ook als je VoH net gekocht hebt. Verder speelde Adriano toen nog in het 2e. Die kostte echt geen vermogen
pi_33601682
De RvC vond dat risico onverantwoord. Gezien de huidige financiele situatie valt daar wel wat voor te zeggen. Voor PSV-begrippen ging het namelijk echt om een fors bedrag.

Ronaldo zat bij de WK-selectie toen PSV hem kocht en Romario was de uitblinker op de Olympische Spelen. Nu moet je er gewoon vroeger bij zijn, want dat soort spelers zijn voor Nederlandse clubs niet of nauwelijks te betalen.

De Graafschap had destijds Riquelme ook vroeg in de peiling, maar erg realistisch is dat gewoon allemaal niet. Dus moet je er vroeger bij zijn of de interesse verleggen naar spelers die net wat minder zijn. Dan kom je of uit bij jonge spelers waar nog vanalles mee kan gebeuren zoals Sergio, Jorginho, Christiano, Leandro of Leonardo of je komt uit bij spelers die achteraf een heel stuk minder blijken te zijn zoals Manuel (als ik het goed heb onthouden), Marcelo, Tati Montoya, Magrao of Jean Carlos Donde
pi_33601705
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Met goede scouting kan je Adriano zowiezo halen ook als je VoH net gekocht hebt. Verder speelde Adriano toen nog in het 2e. Die kostte echt geen vermogen
18 miljoen. Toen Feyenoord Dudek niet verkocht kreeg was Adriano niet te betalen...
pi_33601733
Farfan: uitblinker op de Copa Amerika. 1.500.000 miljoen dollar
pi_33601831
Farfan stond op het lijstje van Chelsea.

[Centraal] Jefferson Farfán Guadalupe
pi_33602761
Farfan is 100% van PSV
pi_33602782
Het zou me niet verbazen als Chelsea heeft geholpen, hij stond in elk geval wel op het lijstje van Chelsea.
pi_33603238
Feyenoord heeft Damir Dzidic van Dinamo overgenomen en zal in de winterstop overkomen. Wie o wie kan mij meer vertellen over deze speler?
pi_33603285
Ik ken de beste meneer niet.
That's all folks!
pi_33603552
Hij speelt in Kroatie onder de 19
pi_33604190
Veel leesplezier
quote:
Dinamo je ove zime ostao bez ponajboljeg clana juniorske momcadi, Mostarca Damira Dzidica. Stoper, standardni reprezentativac Hrvatske uzeo je papire i nastavit ce karijeru u nizozemskom prvoligasu Feyenoordu. Tako kaze veliki prijatelj obitelji Dzidic i savjetnik mladog nogometasa, bivsi dinamovac i hrvatski reprezentativac Goran Juric.

A zasto je Dzidic napustio Dinamo? Prica se da je to bila oceva odluka jer Damirov brat Ivica, sadasnji kapetan mostarskog Zrinjskog, nikada nije dobio priliku u Dinamu iako je prosao maksimirsku skolu. Otac Dzidic ocito se uplasio da bi istu sudbinu mogao dozivjeti i mladji sin, pa ga je povukao iz Dinama.

A sto na to kazu u Dinamu? Sef skole Bozidar Sikic kaze:
- Steta je sto je Damir Dzidic otisao, ali on nije igrac za prvu momcad.

Izbornik U-19 Ivica Grnja kaze:
- Damir Dzidic je bio moj najbolji i najstandardniji igrac na kvalifikacijskom turniru u Sarajevu.

Osim Damira Dzidica, Dinamo su napustila jos dva juniora. Fiser je otisao u Medjimurje, a Golub u Lucko. Mnogi u Maksimiru misle da ce samo Damir Dzidic biti nenadoknadiv.
pi_33604304
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord heeft Damir Dzidic van Dinamo overgenomen en zal in de winterstop overkomen. Wie o wie kan mij meer vertellen over deze speler?
Een soort Magrao, die Nigeriaan, Bandalowsky dus?
  zondag 1 januari 2006 @ 17:02:36 #92
83103 yvette1982
pi_33604620
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:45 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Een soort Magrao, die Nigeriaan, Bandalowsky dus?
dat zijn idd mislukkelingen.
Maar dat was nog voor de tijd van Janssen. En ik moet maar is zien dat deze jongen echt gekocht is. Het zou mij niks verbazen als het gewoon een gerucht is. Dus weinig zin om die jongen al op te hemelen of af te kraken.
pi_33604874
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ga proberen voor je, zal niet vandaag meer zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_33606687
quote:
Damir Dzidic vertrekt naar Feyenoord

Volgens de Kroatische website Nogomet vertrekt Dinamo Zagreb-jeugdspeler Damir Dzidic komende winter naar Feyenoord. De linksbenige verdediger staat in eigen land te boek als het grootste talent.

De 18-jarige verdediger wordt gezien als de nieuwe volksheld. Dziic was afgelopen jaar de uitblinker bij het Kroatisch team onder 19.
pi_33606749
Nog nooit van gehoord, maar klinkt veelbelovend. Linksbenige verdediger is altijd welkom lijkt me.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 1 januari 2006 @ 18:51:09 #96
83103 yvette1982
pi_33606878
misschien iets voor de linksback. Of als hij echt goed is kan hij bahia vervangen. Bahia doet het heel redelijk maar echt top is het ook niet.
Maar goed voorlopig zijn het maar geruchten.
  zondag 1 januari 2006 @ 19:10:26 #97
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33607235
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:51 schreef yvette1982 het volgende:
misschien iets voor de linksback. Of als hij echt goed is kan hij bahia vervangen. Bahia doet het heel redelijk maar echt top is het ook niet.
Maar goed voorlopig zijn het maar geruchten.
!

Bahia speelt niet top?

Nu weet ik voor 100% zeker dat je je oordeel velt aan de hand van teletekst. Bahia speelt uitstekend in het centrum en zonder hem waren er wel veel meer tegentreffers gevallen denk ik
  zondag 1 januari 2006 @ 19:22:30 #98
83103 yvette1982
pi_33607485
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!

Bahia speelt niet top?

Nu weet ik voor 100% zeker dat je je oordeel velt aan de hand van teletekst. Bahia speelt uitstekend in het centrum en zonder hem waren er wel veel meer tegentreffers gevallen denk ik
god wat weet jij altijd een onzin te lullen en rare domme conclusies te trekken.
Ik oordeel niet van teletekst want dan had ik wel geschreven dat hij zo geweldig is en een fantastisch seizoen doormaakt.
Die jongen doet het heel aardig, maakt weinig fouten en is 10 keer zo goed als een Gibbs vorig jaar. Maar hij kan niet opbouwen en mist ook nog wel is het overzicht. Dus hij doet het goed maar het is gewoon geen top.
  zondag 1 januari 2006 @ 19:28:17 #99
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33607629
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:22 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

god wat weet jij altijd een onzin te lullen en rare domme conclusies te trekken.
Zegt er eentje wat...
quote:
Ik oordeel niet van teletekst want dan had ik wel geschreven dat hij zo geweldig is en een fantastisch seizoen doormaakt.
Die jongen doet het heel aardig, maakt weinig fouten en is 10 keer zo goed als een Gibbs vorig jaar. Maar hij kan niet opbouwen en mist ook nog wel is het overzicht. Dus hij doet het goed maar het is gewoon geen top.
Je merkt pas hoe goed Bahia het doet als hij er niet is...

En daarnaast, een of ander 18 jarig ventje die geen ene hond kent maar die ook niet naar Feyenoord komt - dat terzijde - wil je gelijk ipv Bahia? Dat doet mij toch vermoeden dat je vindt dat Bahia het kut doet, tenzij het ventje een wereldtalent is, wat het volgens mij toch niet is.

Ga anders ff navraag doen bij je bron die je altijd "goede" informatie geeft

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomasso op 01-01-2006 19:41:27 ]
  zondag 1 januari 2006 @ 19:43:25 #100
83103 yvette1982
pi_33607995
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:28 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Zegt er eentje wat...
[..]

Je merkt pas hoe goed Bahia het doet als hij er niet is...

En daarnaast, een of ander 18 jarig ventje die geen ene hond kent maar die ook niet naar Feyenoord komt - dat terzijde - wil je gelijk ipv Bahia? Dat doet mij toch vermoeden dat je vindt dat Bahia het kut doet, tenzij het ventje een wereldtalent is, wat het volgens mij toch niet is.

Ga anders ff navraag bij je bron die je altijd goede informatie geeft
ik spreek die bron heel zelden.
En ik zeg helemaal niks over dat ventje, die moet eerst maar is tekenen. Volgens mij is het maar gewoon een gerucht.
Ik vind Bahia erg nuttig maar ik vind het gewoon geen geweldenaar. Ik vind hem ook niet beter dan een Saidi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')