2 miljoen is niet laagquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zou me niet eens verbazen eigenlijk. Het is echt iets voor Scheringa om dat er uit te slepen en Feyenoord wilde Vlaar graag hebben, voor een redelijk lage transfersom. Ik denk wel dat Feyenoord er een goede aan gaat hebben.
En je vergeet je mooie oranje handschoenenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een schijtwedstrijd gisteren! Hoogtepunten waren toch de Guinness, Dubbele Whopper, Chili Cheese Nuggets en het Broodje Unox!
.......
2 mio is weinig voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft afgewerkt voor 'n team wat bij de beste nationale elftallen van Europa hoort.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:38 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
2 miljoen is niet laag![]()
en precies als het zo is, gewoon niet wegdoen of pas wegdoen als hij transfervrij is![]()
2 mio is veel voor een centrale verdediger die al enkele maanden geen pepernoot raakt en eigenlijk nog maar heel weinig heeft laten zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
2 mio is weinig voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft afgewerkt voor 'n team wat bij de beste nationale elftallen van Europa hoort.
2 miljoen is absoluut niet veel voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft gespeeld voor Nederland.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef JustJunior het volgende:
[..]
2 mio is veel voor een centrale verdediger die al enkele maanden geen pepernoot raakt en eigenlijk nog maar heel weinig heeft laten zien.
Een parkeerterrein is gewoon privéterrein dus van die 20 meter kunnen ze niks zeggen. Je mag toch ook wel met uitgeschakelde motor op de openbare weg achter 't stuur zitten met je zatte kop...quote:
Welles.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
2 miljoen is absoluut niet veel voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft gespeeld voor Nederland.
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Waarom viert hij een 0-0 gelijkspel met 5 bier vraag ik me dan af
dat is oud nieuws.quote:
Ik had net nieuwe leren handschoenen gekocht, maar die oranje waren ook schitterend!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:45 schreef hippo-clippo het volgende:
En je vergeet je mooie oranje handschoenen![]()
Knap hoor. Wotte ook al weg :) en verder.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is oud nieuws.
2 dagen terug heb ik als enige geschreven dat hij ontslagen is vanwege sex op de werkvloer. Dus zo zien jullie nu eenmaal dat ik over het algemeen de waarheid spreek. En ook vaak goed op de hoogte ben via een journalist van het AD.
Whehheheequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is oud nieuws.
2 dagen terug heb ik als enige geschreven dat hij ontslagen is vanwege sex op de werkvloer. Dus zo zien jullie nu eenmaal dat ik over het algemeen de waarheid spreek. En ook vaak goed op de hoogte ben via een journalist van het AD.
Ik pleurt zojuist van m'n stoel na het lezen van ditquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is oud nieuws.
Van Basten?quote:
Ik begreep dat het in ze werkkamer was, en dat er echt mensen binnenkwamenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heterdaadje? In de kantine ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef raptorix het volgende:
Ik zie Don Leo al met met ze broek naar beneden:
"Meisie, laten we nou niet moeilijk doen, we weten allemaal hoe het spelletje gespeeld moet worden, en of ik dat nou ben of een ander, pfffffffff, laten we dit gewoon maar doen en niet zo zeuren met ze allen"
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ken nog een leuk jodenverhaal
feyenoort stond met 2-1 voor en leek te gaan winnen maar het werd nog 2-3 in de laatste minuut
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef raptorix het volgende:
"Meisie, laten we nou niet moeilijk doen, we weten allemaal hoe het spelletje gespeeld moet worden, en of ik dat nou ben of een ander, pfffffffff, laten we dit gewoon maar doen en niet zo zeuren met ze allen"
Jong lapje vlees dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik begreep dat het in ze werkkamer was, en dat er echt mensen binnenkwamen
Het was een stagaire
En het was nog verdiend ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenoort stond met 2-1 voor en leek te gaan winnen maar het werd nog 2-3 in de laatste minuut
Ik word hier zo móe van...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef raptorix het volgende:
Je had er zeker wel moeite mee toen nos de voetbal pagina's van teletekst had veranderd?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Doe dan ook even wat aan de topicvervuiling van de Ajaciedjes hier.quote:
een paar van jou collegas zijn daar anders ook niet vies van in het Ajax topicquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doe dan ook even wat aan de topicvervuiling van de Ajaciedjes hier.
Boeiend, heb ik niks mee te makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
een paar van jou collegas zijn daar anders ook niet vies van in het Ajax topic
de pot verwijt de ketel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |