quote:
raar dat hier nog verder niemand op heeft gereageerd.....quote:Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dirk Kuijt heeft in de nieuwe VI aangegeven dat een hoger niveau niet perse het vertrek betekent aan het einde van het seizoen. Hij verwacht dat Feyenoord na de winterstop een hoger niveau zal halen als Ono, Schreuder, Hofs en Castelen terug keren van een blesseure. En natuurlijk de komst van Vlaar en de hopenlijk weer in vorm rakende Kalou.
Klopt, maar toen was heel Feyenoord slecht bezig. Denk dat hij in ieder geval een beetje goed voetbal om zich heen nodig heeft om zelf ook fatsoenlijk te spelen. Maar daarom heeft hij nog wel goed gespeeld verder.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar waar was ie tegen RBC en ADO.
Een zwaluw en zo.
hij is jarenlang rechtsback geweest.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef Kang-He het volgende:
Kan Greene rechtsback spelen?
oeps verkeerd gelezen, mja ik heb ze daar ook nog een mail over gestuurd, niks terug gehad.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef TC03 het volgende:Talpa
Heb nog steeds Feyenoord - AZ niet gezien, klote website van hunnie.
Eerste helft van Feyenoord was ellende, maar gelukkig in de tweede helft veel beter en liepen ze over Willem 2 heen. Wat is dit willem 2 slecht zeg.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef snabbi het volgende:
Ik vond het maar een kut wedstrijd. Willem II hoort met dit voetbal niet in de eredivisie. Feyenoord kon eigenlijk de eerste helft maar weinig uitrichten. Ze startten nog wel goed maar zakte enorm in.
Ik had er wel vertrouwen in dat er in de tweede helft gescoord zou worden, maar had dit niet helemaal verwacht toen ik in het stadion zat.
Die goals leken wel goals op een trainingsveld. Bijvoorbeeld die rebound van Kuyt, dat was meer een terugspeelbal dan een schot, maar goed, mooie winst.
en eerlijk is eerlijk, dat kunnen er maar heel weinig zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En die Cocu tegen PSV en Landzaat tegen AZ onzichtbaar heeft gemaakt.
Wauw, ik ga bellen!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik kijk net op www.feyenoord.nl
Wat moet ik me hier nou bij voorstellen
[afbeelding]
Erwin Koeman aangehoudenquote:Koeman aangehouden
Naar nu blijkt, is Feyenoord-trainer Erwin Koeman op 6 november na de thuiswedstrijd tegen Vitesse aangehouden en afgevoerd naar het politiebureau. Koeman wordt ervan verdacht op een verlaten parkeerterrein bij De Kuip een afstand van ongeveer twintig meter te hebben gereden met een te hoog alcoholpromillage (0,8 promille).
Koeman heeft inmiddels een schikkingsvoorstel van 300 Euro ontvangen, maar dat heeft hij afgewezen omdat hij de boete volkomen onterecht vindt. De Feyenoord-trainer stapt nu naar de rechter om zijn gelijk te halen.
Koeman beweert dat hij twee chauffeurs had ingehuurd die hem en zijn gezin naar huis zouden brengen, zodat hij zelf niet hoefde te rijden: "Aangezien mijn auto in de afgesloten veiligheidszone van De Kuip stond waar die chauffeurs niet mochten komen, moest ik de wagen wel tot buiten het elektronische hekwerk verplaatsen. Een afstand van vijf meter als je de eigen parkeerplaats van Feyenoord niet meetelt en 20 meter als je dat wel doet. Het terrein was compleet uitgestorven. Ik wist dat ik te veel alcohol op had na een etentje in de brasserie van de club, misschien zes glazen bier. Dáárom had ik die chauffeurs ingehuurd, ik wilde geen andere weggebruikers in gevaar brengen."
Koeman zat met uitgeschakelde motor op de chauffeurs te wachten toen twee agenten 'in burger' op het raam klopten, waarop hij meende dat de chauffeurs waren gearriveerd. De twee bleken echter agenten te zijn, die Koeman lieten blazen en vervolgen afvoerden naar het politiebureau.
Binnen de Feyenoord-gelederen wordt vermoed iemand de politie heeft getipt om Koeman dwars te zitten.
Beiden doen het echt verschrikkelik goed bij de RKC en ik vrees er voor dat ze volgend seizoen niet meer bij RKC spelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:45 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
ik hoop iig dat zuiverloon en de ceulaar het jaar bij rkc afmaken daar leren ze meer als basis
mooie actie trouwens inderdaad van biseswar ook bij de........ eehmmm 4-1? of 3-0
gewoon heerlijk om te lezen dat laatste stukje. De sfeer is helemaal goed!! echt mooi!quote:Koeman dankt legioen
ROTTERDAM - Met een gloedvol toespraakje heeft trainer Erwin Koeman donderdagavond in de Kuip voor dit jaar afscheid genomen van het legioen. Meteen na de uitbundige zege op Willem II (6-1) greep de oud-international de microfoon van speaker Peter Houtman om de feestende aanhang toe te spreken.
"Bedankt voor jullie steun. We hopen iedereen in 2006 weer gezond en wel terug te zien in de Kuip. Tot volgend jaar!", riep Koeman enthousiast. De spelers van Feyenoord liepen daarna een ingetogen ereronde.
Eerder tijdens de wedstrijd had de trouwe aanhang van de Rotterdamse volksclub al een voorschot genomen op 2006. "We worden kampioen!", klonk het massaal en ook de wave ging door het uitverkochte stadion. Trainer Koeman ging later tijdens zijn korte rede wijselijk niet in op de hartenkreet van zijn supporters.
Na afloop legde de populaire coach in de perskamer zijn opmerkelijke actie uit. "In één week zijn bijna 100.000 mensen naar Feyenoord komen kijken. Zij hebben allemaal veel geld betaald om ons te zien spelen. Ik vind het dan niet meer dan normaal om ze even te bedanken. Zij betalen ons, nietwaar?" Koeman: "We gaan zonder ruzie het nieuwe jaar in. De spelers hebben zelfs aan alle leden van de begeleidingsstaf een envelop gegeven met inhoud. Kijk, zo kan het ook. Nee, voor de leden van de technische staf was er geen envelop. Maar ik kan heel goed rondkomen van mijn salaris, hoor. En ik ben gezond, niet te vergeten. Dus mij hoor je niet klagen."
Uit eigenbelang hoop ik dat die 2 nog een jaartje bij RKC blijven voetballen aangezien ik daar een seizoenskaart heb.... en m'n naam HAL9000S is supercomputer HAL 9000 series uit de film 2001 A Space Oddysey. Een klassieker van halfgod Stanley Kubrick.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:02 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
inderdaad heerlijk nou de sfeer weer lekker is... vorig jaar had ik er in het begin ook hoge verwachtingen van omdat de sfeer door het dak leek te schieten, maar dat bleek eerder misplaatste glamour te zijn
ik denk dat zuiverloon en ceulaar best wat kunnen halen maar dat ze nog dit seizoen beter weg kunnen blijven omdat er gewoon veel goeie concurentie loopt wat ze veel speeltijd kost.....
over de ceulaar hoor ik overigens ook regelmatig minder lovende woorden ...![]()
overigens spreek je jezelf niet wat tegen in je laatste 2 posts HAL9000S?
offtopic; hoe kom je in vredesnaam op het idee om jezelf hal9000s te noemen
wat heeft die nu dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:10 schreef SupaMario het volgende:
Ik denk dat ze Biseswar ook wel contractverlenging kunnen aanbieden!
oh dat moet ik dan gemist hebben zou kunnen !!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:26 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
wat heeft die nu dan?
dacht dat die nog niet zolang geleden had getekend.....
hij heeft overigens wel een verdomd ongure snor enzo![]()
jah was echt erg met de drukte !!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:35 schreef ruud_fr het volgende:
gvd gister op de heenweg 1,5 uur langer over gedaan dan normaal
eerste 40 minuten gemist
wel alle goals gezien
blij dat Kalou weer gescoord heeft
Zo dom zouden ze toch niet zijn geweest!!?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:40 schreef Urquhart het volgende:
Feyenoord heeft 2 miljoen euro voor Vlaar betaald, meldt de Telegraaf vanochtend. Bij een eventuele transfer van Vlaar vanaf Feyenoord naar een buitenlandse club, ontvangt AZ 50% van de transferopbrengsten.
Puike deal.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:40 schreef Urquhart het volgende:
Feyenoord heeft 2 miljoen euro voor Vlaar betaald, meldt de Telegraaf vanochtend. Bij een eventuele transfer van Vlaar vanaf Feyenoord naar een buitenlandse club, ontvangt AZ 50% van de transferopbrengsten.
Als Wotte die deal heeft gesloten wel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:43 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Zo dom zouden ze toch niet zijn geweest!!?![]()
quote:Ajax verhoogde het bod van 1 miljoen met enkele tonnen. Feyenoord was echter bereid verder te gaan, waardoor Vlaar uiteindelijk voor iets meer dan 2 miljoen euro alsnog naar Rotterdam verkaste.
Tevens bedong AZ een hoog percentage (50 procent) van een eventuele doorverkoop van Vlaar in de toekomst naar een buitenlandse club.
Bron: Telegraaf 30-12
Geen van beide. Feyenoord had een zeer beperkte oorlogskas aan het begin van het seizoen. Zie bijvoorbeeld dat ze ook konden bieden op Simons. Ze hebben echter niemand toen aangetrokken, dus dat geld is er gewoon nog. Daarnaast hebben ze bijv Goor verkocht, dit was ook weer 2,5 miljoen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar komt dat geld opeens vandaan, verdiende Wotte zoveel of hebben ze een voorschot genomen op de naderende transfers?
2 miljoen is niet laagquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zou me niet eens verbazen eigenlijk. Het is echt iets voor Scheringa om dat er uit te slepen en Feyenoord wilde Vlaar graag hebben, voor een redelijk lage transfersom. Ik denk wel dat Feyenoord er een goede aan gaat hebben.
En je vergeet je mooie oranje handschoenenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een schijtwedstrijd gisteren! Hoogtepunten waren toch de Guinness, Dubbele Whopper, Chili Cheese Nuggets en het Broodje Unox!
.......
2 mio is weinig voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft afgewerkt voor 'n team wat bij de beste nationale elftallen van Europa hoort.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:38 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
2 miljoen is niet laag![]()
en precies als het zo is, gewoon niet wegdoen of pas wegdoen als hij transfervrij is![]()
2 mio is veel voor een centrale verdediger die al enkele maanden geen pepernoot raakt en eigenlijk nog maar heel weinig heeft laten zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
2 mio is weinig voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft afgewerkt voor 'n team wat bij de beste nationale elftallen van Europa hoort.
2 miljoen is absoluut niet veel voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft gespeeld voor Nederland.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef JustJunior het volgende:
[..]
2 mio is veel voor een centrale verdediger die al enkele maanden geen pepernoot raakt en eigenlijk nog maar heel weinig heeft laten zien.
Een parkeerterrein is gewoon privéterrein dus van die 20 meter kunnen ze niks zeggen. Je mag toch ook wel met uitgeschakelde motor op de openbare weg achter 't stuur zitten met je zatte kop...quote:
Welles.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
2 miljoen is absoluut niet veel voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft gespeeld voor Nederland.
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Waarom viert hij een 0-0 gelijkspel met 5 bier vraag ik me dan af
dat is oud nieuws.quote:
Ik had net nieuwe leren handschoenen gekocht, maar die oranje waren ook schitterend!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:45 schreef hippo-clippo het volgende:
En je vergeet je mooie oranje handschoenen![]()
Knap hoor. Wotte ook al weg :) en verder.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is oud nieuws.
2 dagen terug heb ik als enige geschreven dat hij ontslagen is vanwege sex op de werkvloer. Dus zo zien jullie nu eenmaal dat ik over het algemeen de waarheid spreek. En ook vaak goed op de hoogte ben via een journalist van het AD.
Whehheheequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is oud nieuws.
2 dagen terug heb ik als enige geschreven dat hij ontslagen is vanwege sex op de werkvloer. Dus zo zien jullie nu eenmaal dat ik over het algemeen de waarheid spreek. En ook vaak goed op de hoogte ben via een journalist van het AD.
Ik pleurt zojuist van m'n stoel na het lezen van ditquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is oud nieuws.
Van Basten?quote:
Ik begreep dat het in ze werkkamer was, en dat er echt mensen binnenkwamenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heterdaadje? In de kantine ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef raptorix het volgende:
Ik zie Don Leo al met met ze broek naar beneden:
"Meisie, laten we nou niet moeilijk doen, we weten allemaal hoe het spelletje gespeeld moet worden, en of ik dat nou ben of een ander, pfffffffff, laten we dit gewoon maar doen en niet zo zeuren met ze allen"
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ken nog een leuk jodenverhaal
feyenoort stond met 2-1 voor en leek te gaan winnen maar het werd nog 2-3 in de laatste minuut
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef raptorix het volgende:
"Meisie, laten we nou niet moeilijk doen, we weten allemaal hoe het spelletje gespeeld moet worden, en of ik dat nou ben of een ander, pfffffffff, laten we dit gewoon maar doen en niet zo zeuren met ze allen"
Jong lapje vlees dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik begreep dat het in ze werkkamer was, en dat er echt mensen binnenkwamen
Het was een stagaire
En het was nog verdiend ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenoort stond met 2-1 voor en leek te gaan winnen maar het werd nog 2-3 in de laatste minuut
Ik word hier zo móe van...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef raptorix het volgende:
Je had er zeker wel moeite mee toen nos de voetbal pagina's van teletekst had veranderd?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Doe dan ook even wat aan de topicvervuiling van de Ajaciedjes hier.quote:
een paar van jou collegas zijn daar anders ook niet vies van in het Ajax topicquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doe dan ook even wat aan de topicvervuiling van de Ajaciedjes hier.
Boeiend, heb ik niks mee te makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
een paar van jou collegas zijn daar anders ook niet vies van in het Ajax topic
de pot verwijt de ketel
Dat gaat nu wel op voor 'n neusje dat onlangs nog liep te zeuren om een ban.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
een paar van jou collegas zijn daar anders ook niet vies van in het Ajax topic
de pot verwijt de ketel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |