;d:D;dquote:Op donderdag 29 december 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stomende seks tussen de dossiermappen van de scouting hoor. En dan schreeuwde zij, op de toppen van het genot, "Ja ja". En dan Wotte: "Verdomd, ze weet ook nog wat van voetbal."
Maar waar was ie tegen RBC en ADO.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ook ja. En hij spreekt nog perfect Nederlands ook
.
quote:
raar dat hier nog verder niemand op heeft gereageerd.....quote:Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dirk Kuijt heeft in de nieuwe VI aangegeven dat een hoger niveau niet perse het vertrek betekent aan het einde van het seizoen. Hij verwacht dat Feyenoord na de winterstop een hoger niveau zal halen als Ono, Schreuder, Hofs en Castelen terug keren van een blesseure. En natuurlijk de komst van Vlaar en de hopenlijk weer in vorm rakende Kalou.
Klopt, maar toen was heel Feyenoord slecht bezig. Denk dat hij in ieder geval een beetje goed voetbal om zich heen nodig heeft om zelf ook fatsoenlijk te spelen. Maar daarom heeft hij nog wel goed gespeeld verder.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar waar was ie tegen RBC en ADO.
Een zwaluw en zo.
hij is jarenlang rechtsback geweest.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef Kang-He het volgende:
Kan Greene rechtsback spelen?
oeps verkeerd gelezen, mja ik heb ze daar ook nog een mail over gestuurd, niks terug gehad.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef TC03 het volgende:Talpa
Heb nog steeds Feyenoord - AZ niet gezien, klote website van hunnie.
Eerste helft van Feyenoord was ellende, maar gelukkig in de tweede helft veel beter en liepen ze over Willem 2 heen. Wat is dit willem 2 slecht zeg.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef snabbi het volgende:
Ik vond het maar een kut wedstrijd. Willem II hoort met dit voetbal niet in de eredivisie. Feyenoord kon eigenlijk de eerste helft maar weinig uitrichten. Ze startten nog wel goed maar zakte enorm in.
Ik had er wel vertrouwen in dat er in de tweede helft gescoord zou worden, maar had dit niet helemaal verwacht toen ik in het stadion zat.
Die goals leken wel goals op een trainingsveld. Bijvoorbeeld die rebound van Kuyt, dat was meer een terugspeelbal dan een schot, maar goed, mooie winst.
en eerlijk is eerlijk, dat kunnen er maar heel weinig zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En die Cocu tegen PSV en Landzaat tegen AZ onzichtbaar heeft gemaakt.
Wauw, ik ga bellen!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik kijk net op www.feyenoord.nl
Wat moet ik me hier nou bij voorstellen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |