Dikke Theo?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie moet dat worden?
quote:Erwin Koeman aangehouden
Naar nu blijkt, is Feyenoord-trainer Erwin Koeman op 6 november na de thuiswedstrijd tegen Vitesse aangehouden en afgevoerd naar het politiebureau. Koeman wordt ervan verdacht op een verlaten parkeerterrein bij De Kuip een afstand van ongeveer twintig meter te hebben gereden met een te hoog alcoholpromillage (0,8 promille).
Koeman heeft inmiddels een schikkingsvoorstel van 300 Euro ontvangen, maar dat heeft hij afgewezen omdat hij de boete volkomen onterecht vindt. De Feyenoord-trainer stapt nu naar de rechter om zijn gelijk te halen.
Koeman beweert dat hij twee chauffeurs had ingehuurd die hem en zijn gezin naar huis zouden brengen, zodat hij zelf niet hoefde te rijden: "Aangezien mijn auto in de afgesloten veiligheidszone van De Kuip stond waar die chauffeurs niet mochten komen, moest ik de wagen wel tot buiten het elektronische hekwerk verplaatsen. Een afstand van vijf meter als je de eigen parkeerplaats van Feyenoord niet meetelt en 20 meter als je dat wel doet. Het terrein was compleet uitgestorven. Ik wist dat ik te veel alcohol op had na een etentje in de brasserie van de club, misschien zes glazen bier. Dáárom had ik die chauffeurs ingehuurd, ik wilde geen andere weggebruikers in gevaar brengen."
Koeman zat met uitgeschakelde motor op de chauffeurs te wachten toen twee agenten 'in burger' op het raam klopten, waarop hij meende dat de chauffeurs waren gearriveerd. De twee bleken echter agenten te zijn, die Koeman lieten blazen en vervolgen afvoerden naar het politiebureau.
Binnen de Feyenoord-gelederen wordt vermoed dat iemand de politie heeft getipt om Koeman dwars te zitten.
quote:
Huntelaar dusquote:Huntelaar komt niet door keuring bij Ajax
De tranfser van Huntelaar naar Amsterdam is van de baan. De spits van Heerenveen is niet door de medische keuring gekomen. Later meer...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
Huntelaar dus
Was het maar zo'n feest...
Nee hoor - ik hupsel door het leven, kijk maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij bent dan ook strontchagrijnig vandaag.
En jij denkt dat ze bij de Telegraaf altijd de dingen opschrijven zoals ze gezegd wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Met drank achter het stuur en dan de huilie uit gaan hangen bij de Telegraaf.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze bij de Telegraaf altijd de dingen opschrijven zoals ze gezegd worden
Jij gelooft dus wel alles wat in De Telegraaf staat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:17 schreef Sloggi het volgende:
Hij is dan ook terecht boos.
20 meter over de parkeerplaats, ja. Dat is geen openbare weg dus dat mag gewoon. Het gaat om die 5 lullige metertjes van de inrit naar een andere parkeerplek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is maar 20 meter, maar hij moet niet met 6 glazen bier achter zijn kiezen in de auto stappen. Dat mag ik niet, jij niet en dus Erwin Koeman ook niet.
Ligt eraan of die parkeerplaats een eigen weg is of een weg waar de normale regels gelden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
20 meter over de parkeerplaats, ja. Dat is geen openbare weg dus dat mag gewoon. Het gaat om die 5 lullige metertjes van de inrit naar een andere parkeerplek.
Volgens de Telegraaf...
Nog meer nieuwtjes?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Karim Saïdi zou verhuurd mogen worden, ook om zijn eigen WK-kansen in stand te houden. Nog onbekende Franse clubs zouden al geïnformeerd hebben bij Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |