Ruilen voor Snoyl.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Berry Powel?
Nee, alleen dat Collen voorlopig bij de selectie mag blijven van Erwin, maar dat was al bekend denk ik.quote:
Lullig voor die kerel, vorig jaar een van de beteren en nu mag 'ie alweer weg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Karim Saïdi zou verhuurd mogen worden, ook om zijn eigen WK-kansen in stand te houden. Nog onbekende Franse clubs zouden al geïnformeerd hebben bij Feyenoord.
tyquote:
Steefquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Die Zuid-Amerika scout van Feyenoord was dan ook dramatisch slecht. Goed dat die weg is.
Wat doet Steef nu? Adviseert hij nog steeds spelers aan Feyenoord oid? Zit hij een beetje op z'n luie gat van het geld te genieten wat hij heeft verdientquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Hij had beter Messi kunnen scouten toen die 13 was.
MSNen met Cultheld gok ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat doet Steven nu eigenlijk echt?
Zou je denken? Ze hebben er nog bitter weinig aan gehad bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Messi's die over 5 jaar aan het toneel verschijnen heeft hij allemaal al gescout hoor.
Ze hebben zijn groeibriljantjes niet gehaald. Daarom is hij ook weggegaan. De nieuwe Pelé en Feyenoord hapt niet toe.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zou je denken? Ze hebben er nog bitter weinig aan gehad bij Feyenoord.
quote:BUENOS AIRES.- Steven Aptroot, cazatalentos internacional del Feyenoord de Holanda, se comunicó con Mundo Azulgrana para manifestar que finalmente no realizarán una oferta por Jonathan Bottinelli.
"Bottinelli fue descartado por nosotros por ser demasiado central, cuando andamos buscando un lateral zurdo. No habrá oferta, por tanto", argumentó el directivo holandés.
Hace unos días Mundo Azulgrana había manifestado un interés del Feyenoord por el central del Ciclón, lo cual provocó que este directivo se comunique con este portal de San Lorenzo.
“Nosotros seguimos a Jonathan desde hace tres meses y medio, y tuvimos charlas con su representante (Fernando Hidalgo). Sin embargo, durante la ultima semana se reunieron el Manager General Mark Wotte, el técnico Ruud Gullit y sus ayudantes, donde decidieron que "Botti" no reunía las condiciones suficientes para cubrir el lateral izquierdo del equipo, ya que sus aptitudes se enfoncan a funcionalidades de un defensor central y seria mal aprovechado si se desempeña como lateral”, reconoció Aptroot.
Además, el holandés consideró a Bottinelli como “un excelente jugador, tal vez superior a los que el Feyenoord tiene actualmente en su puesto, como Andre Bahia de Brasil y Cory Gibbs de EEUU”.
También existe una posibilidad de que el Inter de Italia realice una oferta por Bottinelli, ahora que el Feyenoord se auto excluyó de la puja por el jugador.
Het lijkt me niet dat hij scout is. Een scout gaat niet constant lopen lekker en op fora interessant lopen te doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben er dan zeker weinig vertrouwen in. Logisch ook, die kerel lekt continu.
Lijkt me dus niet dat dè Zuidamerika-scout van Feyenoord van allerlei dingen die je voor je moet houden rond gaat vertellen op fora en op MSN. Vandaar dat ik denk dat hij helemaal geen scout is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:17 schreef methodmich het volgende:
Dat bedoel ik. Kan een club een speler kosten, als anderen er mee aan de haal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |