Trouwens he, waarom zou de goedspelende Bahia (die meer dan nuttig speelt...) eruit moeten volgens jou en niet de altijd vaak waardeloze Bosschaart?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik spreek die bron heel zelden.
En ik zeg helemaal niks over dat ventje, die moet eerst maar is tekenen. Volgens mij is het maar gewoon een gerucht.
Ik vind Bahia erg nuttig maar ik vind het gewoon geen geweldenaar. Ik vind hem ook niet beter dan een Saidi.

Bosschaart moet er van mij sowieso uit net als Prutslund. Die vind ik beide niet eens selectiewaardig. Dus van mij mag Bahia wel linksback spelen ofzo.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Trouwens he, waarom zou de goedspelende Bahia (die meer dan nuttig speelt...) eruit moeten volgens jou en niet de altijd vaak waardeloze Bosschaart?

Dat roep ik al maandenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Saidi, daar noem je iemand. Wie had dat kunnen bedenken dat hij ooit uit beeld zou geraken.

Ik vind Saidi en Bahia niet beter dan elkaar. Daarnaast vind ik het ook jammer dat Saidi nog amper speelt... Greene / Saidi of Saidi / Bahia in het centrum zie ik wel zittenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dat roep ik al maanden![]()
Dan komt dat gezeur van 2 rechtsbenigen in het centrum weer (Greene / Saidi). Eigenlijk zou dat totaal geen probleem moeten zijn, kijk bijvoorbeeld naar konterman en van wonderen, maar ja we gaan liever mee in de meute.
Bahia vind ik wel goed spelen, maar Saidi vind ik eigenlijk beter. Eigenlijk valt daar nu slecht over te oordelen, want ik heb hem al een tijdje niet meer zien spelen. Altijd jammer gevonden dat hij buiten de basis kwam.

Daar heb je ook wel weer gelijk in ja. Maar ik vond Saidi weer erg sterk in z'n tackels.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Bahia zekerder en verdedigend sterker. Saidi liet meer steekjes vallen.

Hmm Saidi is geen dragende speler en zeker aan het begin van het vorige seizoen liet hij zien dat hij een zeer goede verdediger is. De steekjes die hij liet vallen waren ook met babos in het doel. Babos heb ik nooit zo gemogen omdat het niet het type keeper is wat ik graag zie (een stomper). De afvallende ballen gaven veel onrust achterin (zoals de passes van Paauwe dat ook doen). Daarnaast geeft Lodewijks veel meer coaching dan Babos.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Bahia zekerder en verdedigend sterker. Saidi liet meer steekjes vallen.

quote:Op zondag 1 januari 2006 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Saïdi zo weinig speelt, voetbal technisch is het toch een hele behoorlijke voetballer? Vorig jaar vond ik hem één van de sterkste spelers in het elftal van Feyenoord.²
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:25 schreef RedGuy het volgende:
Bahia is veel sterker bij dode spelmomenten en kan beter opbouwen dan Saidi.
Bovendien speelt Bahia in het dienst van het elftal, Saidi niet, die speelt voor zichzelf.

Hoe bedoel je dat? Hij speelde juist heel simpel dat was zijn grote kracht, hij deed geen rare dingen achterin, hij kwam op mij juist heel degelijk over. Leg me even uit wat je met die zin bedoelt.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:25 schreef RedGuy het volgende:
Bahia is veel sterker bij dode spelmomenten en kan beter opbouwen dan Saidi.
Bovendien speelt Bahia in het dienst van het elftal, Saidi niet, die speelt voor zichzelf.

Ik denk dat hij niet meejagen bedoelt bijvoorbeeld. Ik ben het overigens wel met je eens. Het sterke punt van Saidi is het niet nemen van risico's zoals ik bijvoorbeeld dit seizoen al een paar ik een hartverlamming kreeg van Paauwe wanneer hij weer een terugspeel bal geeft in het strafschopgebied of een rare pass ipv wegrammen wanneer er een kans is geweest.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe bedoel je dat? Hij speelde juist heel simpel dat was zijn grote kracht, hij deed geen rare dingen achterin, hij kwam op mij juist heel degelijk over. Leg me even uit wat je met die zin bedoelt.²

Dat vind ik ook, want hij is wel te goed voor de bank.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meejagen bedoelt bijvoorbeeld. Ik ben het overigens wel met je eens. Het sterke punt van Saidi is het niet nemen van risico's zoals ik bijvoorbeeld dit seizoen al een paar ik een hartverlamming kreeg van Paauwe wanneer hij weer een terugspeel bal geeft in het strafschopgebied of een rare pass ipv wegrammen wanneer er een kans is geweest.
Verder is de instelling van Bahia inderdaad erg goed, maar ik vind toch dat Saidi een plek verdiend.

bron:feyenoord.netwerk.toquote:Koeman wil af van bepaalde spelers
Morgen ligt de nieuwe Sportweek weer in de winkels, met onder andere daarin een artikel over de nieuwe Feyenoord-koers na het vertrek van Mark Wotte. Trainer Erwin Koeman komt daarbij uitgebreid aan het woord: "Spelers die Feyenoord alleen maar geld en energie kosten, daar moeten we van af. Als iemand er met de pet naar gooit, kan ik hem niet gebruiken". De clubleiding besloot overigens snel om geen vervanger aan te trekken voor Wotte.

Dat vind ik een goed idee. Als dat goed uitpakt is alleen de linksback positie een zwakke plek.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, want hij is wel te goed voor de bank.
Misschien maar eens als rechtsback proberen, daar heeft hij ook gespeeld in het nationale elftal.

Een Feyenoord tattoo is mooi, maar dat maakt hem niet meteen een goede voetballer.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:16 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
snoyl -- greene -- saidi -- bahia eens uittesten...?
ook geen slecht plan lijkt me....
ik vind saidi echt een topper, ik heb zelden ook iemand zo mooi zien tackelen op de bal en ook opbouwend erg goed, alleen vervelend dat hij geen nederlands spreekt
bahia en ostlund vind ik ergens toch ook wel helden; bahia had zijn huwelijk(srijs?) verzet om een cursus nederlands etc te leren voor bij feyenoord en ostlund wil een feyenoordtattoo super toch, dat maakt mij nou trots op me cluppie, zal je bij die joden niet vaak tegenkomen, hier juist super vaak (de guzman, kuyt, bosschaart zijn wat dat betreft ook echte feyenoorders)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |