Edit: ohnee, dat nummer komt niet uit de 80e jaren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek al tijden een nummer ut m,n jeugd.
Het gaat (denk ik) over newyork city.
Het is zo een nummers waarvan je maar een heel klein fragment van hebt in je geheugen.
Alleen de melodie (die je niet durft te neurien) en een regel van het refrein (die je niet kunt plaatsen)
Dus google heeft ook niet zoveel zin.
Wat ik me nog herinner is dat ik deze en nog een ánder nummer (eagles - hotel california)
doorelkaar haalde.
Die nummer die ik zoek begint met: wouldn't you like to go óf down and out -in newyork city..
En dan it's such a lovely place, its such a lovely place
*Maar dat laatste is van de eagles..)
Coolquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
Merry christmas vanuit New York!
Het is hier inmiddels ook 1e kerstdag, ongeveer een uurtje of 8. De temperaturen vallen ontzettend mee, het zal rond een graad of 8 zijn. Ik loop bijna meer met de jas half open dan helemaal dicht. Gisteren, zaterdag een rustige dag gehad, dag na aankomst. Ben begonnen op Times Square en zo gelopen naar 50th St, dan naar 6th Ave en die helemaal naar beneden gelopen naar 34th St bij Macy's en Herald Square. Daarna richting Central Park en een wandeling gemaakt naar de 86th St traverse en toen weer zuidwaarts richting 77th St om een bezoek te brengen aan het American Museum Of National History. Ik was tegen een uurtje of 6 weer terug in het hostel.
Hostel is super, hele leuke kamergenoten. We zitten totaal met 6 nederlanders op een kamer, beetje jammer eigenlijk, had gehoopt op wat meer internationaal volk. Dan zijn er nog 2 amerikanen en 2 japanners. Hostel heeft veel faciliteiten en ik zal hier ook zeker weer naar toe gaan als ik weer naar NY ga.
Vlucht was lang en ik was toen ik ging slapen ook bijna 43 uur op. Donderdag 08.30 opgestaan en 21.45 richting Schiphol. De nacht doorbrengen op Schiphol viel nog wel mee. 05.20 ingecheckt en 07.20 richting Kopenhagen. Vervolgens daar 3,5 uur gewacht en 12.20 richting NY. Die vlucht duurde naar mijn gevoel echt lang in vergelijking met de vlucht naar San Fransisco in 2003. We waren 5 minuten te laat vertrokken uit Kopenhagen en zouden een kwartier eerder aankomen maar uiteindelijk toch op schematijd aangekomen. Immigratie en douane duurde 1 uur 15 minuten, viel dus mee. Gelukkig ben ik niet gepakt met de stukjes kaas en worst in m'n tas.![]()
17.45 was ik in het hostel, thank god dat de treinen weer rijden.
Tot zover. Greetz from NY!
Bedoel je niet:quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek al tijden een nummer ut m,n jeugd.
Het gaat (denk ik) over newyork city.
Het is zo een nummers waarvan je maar een heel klein fragment van hebt in je geheugen.
Alleen de melodie (die je niet durft te neurien) en een regel van het refrein (die je niet kunt plaatsen)
Dus google heeft ook niet zoveel zin.
Wat ik me nog herinner is dat ik deze en nog een ánder nummer (eagles - hotel california)
doorelkaar haalde.
Die nummer die ik zoek begint met: wouldn't you like to go óf down and out -in newyork city..
En dan it's such a lovely place, its such a lovely place
*Maar dat laatste is van de eagles..)
... misschienquote:Once in your life you find her
Someone thatt turns you heart around
And next thing you know you're closing down the town
Wake up and it's still with you
Even though you left you went cross town
Wondering to yourself, "Hey, what've I found?"
When you get caught between the moon and New York city
I know it's crazy, but it's true
If you get caught between the moon and New York city
Best that you can do ......
Best that you can do is fall in love
Arthur he does as he pleases
All of his life, he's mastered choice
Deep in his heart, he's just, he's just a boy
Living his life one day at a time
Showing himself a really good time
Laughing about the way they want him to be
Best that you can do .....
The best that you can do .....
Central Park is de entree voor de schaatsbaan iets van 12 dollar. Zal wel komen omdat het gesponsord wordt door Donald Trump.quote:Op zondag 25 december 2005 14:58 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Cool![]()
Ga je nog skaten op de rink bij Rockefeller of Central Park?
Subwayquote:Op zondag 25 december 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
Subway gegaan voor een 12" sub met een flinke beker cola. Het broodje wordt hier 3-4 x zo dik belegd als in NL bij de Subway terwijl je relatief maar iets van 1 euro meer betaald dan in NL.
makkelijk te doen, indien je in een hostel gaat zitten....quote:Op zondag 25 december 2005 20:36 schreef the_Napster het volgende:
Is het eigenlijk te doen om een weekje NYC te doen (zeg voorjaarsvakantie) voor weinig poen (<¤1000) ? of zou ik met dit budget / tijd beter ergens anders naar toe gaan?
OP gelezen?quote:Op maandag 26 december 2005 14:42 schreef the_Napster het volgende:
En wat kan je dan zoal in een weekje doen daar in NYC (leeftijd 16-17)?
Waarschijnlijk niet.quote:
Zeg, in welk hostel zitte gij precies dan?quote:
New York City part XXIVquote:Op maandag 26 december 2005 15:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, in welk hostel zitte gij precies dan?
Ik ga er dit jaar denk ik wel weer heen en een handig adresje is altijd welkom hč.
er zijn idd wel plannen om volgend jaar ernaar toe te gaan.quote:Op maandag 26 december 2005 16:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ah, bedankt Dos.
Wat doe jij trouwens in dit topic? Binnenkort naar New York, of wat?
uit jouw topic: http://www.amerika.nl/rei(...)ork%20city/stoom.htmquote:Op maandag 26 december 2005 16:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ah, bedankt Dos.
Wat doe jij trouwens in dit topic? Binnenkort naar New York, of wat?
Hostelling International New York. Absolute aanrader en Times Square is iets minder dan 20 minuten verwijderd.quote:Op maandag 26 december 2005 15:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, in welk hostel zitte gij precies dan?
Ik ga er dit jaar denk ik wel weer heen en een handig adresje is altijd welkom hč.
Hostel zit op de hoek van 103rd Str en Amsterdam Avenue.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef BrauN het volgende:
Jaguarized, goed bezig. Maar inderdaad jammer van de regen, dat hoort natuurlijk niet in NYC met kerst.
In welke straat zit dat hostel van jou trouwens? Ik ben de lam om het op te zoeken.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:25 schreef Jaguarized het volgende:
Hierna ben ik even naar de Walgreens in het ESB geweest om een blik ravioli te halen en wat kaartjes voor het thuisfront en wat fokkers.![]()
Euh ja. Tis een beetje koud voor een duik in de rivier he?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, klinkt wel leuk allemaal, alleen wel beetje cultureel
Zeker, zeker. Heb je daar geen msn trouwens ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euh ja. Tis een beetje koud voor een duik in de rivier he?
Hij is hier op msn hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Heb je daar geen msn trouwens ofzo?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Heb je daar geen msn trouwens ofzo?
Misschien te veel water om te rijden?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
Vervolg van het verslag van 27 december.![]()
Ik wilde graag met de speedboot een tripje maken rond Manhattan maar om de een of andere vage reden reed die boot niet meer.![]()
Vaarde dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Misschien te veel water om te rijden?![]()
voerquote:
Voer, ook goed.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:50 schreef kepler het volgende:
[..]
voer
heb je het nog steeds naar je zin daar? Is het een beetje goed weer intussen?
het schijnt pas vanaf maandag weer droog te worden... tot wanneer ben je nog in NY?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voer, ook goed.
Het regent inmiddels.En morgen zou het ook gaan regenen. En ik wilde nog wel naar Brooklyn vandaag.
![]()
Ik zit nu in het hostel.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:57 schreef kepler het volgende:
[..]
het schijnt pas vanaf maandag weer droog te worden... tot wanneer ben je nog in NY?
En waar ben je nu aan het internetten?
dan zou ik maar een paraplu kopenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit nu in het hostel.
Ik ben er t/m zondag, dan vertrek ik weer.
Soep al op?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:21 schreef Dr_Evil het volgende:
Meeting was leukMorgen gaan we nog ff met z'n allen Top of the Rock doen
De groeten, m'n tijd is alweer op
Da's heel goed te doen. Het is ongeveer vier uur met de trein vanuit New York. En aan twee dagen heb je voldoende. Het is maar een kleine stad en alle bezienswaardigheden - op Arlington na - liggen bij elkaar. Je kan het Witte Huis in, maar daar moet je minimaal een maand (het liefst twee of drie) van tevoren aanvragen. Het Capitool is makkelijker te bezoeken; 's ochtends ff langs bij de ingang en dan krijg je een kaartje met daarop het tijdstip dat je tour begint. Als je alle Smithsonian musea wil bezoeken (en die zijn abosluut de moeite waard en nog gratis ook), moet je er nog een dagje aan vastplakken.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:19 schreef RobinGQ het volgende:
Echter, ik zit nog met een kleine vraag. Is het mogelijk om met een dag of 2-3 extra ook Washington erbij te pakken?
Ik ga zelf in de zomer 18 dagen naar NYC, ik ga ook 3 dagen Washington DC bezoeken. Er is een speciale bustour van NYC naar Washington, een retourtje kost 35 dollarquote:Op zondag 1 januari 2006 15:19 schreef RobinGQ het volgende:
Echter, ik zit nog met een kleine vraag. Is het mogelijk om met een dag of 2-3 extra ook Washington erbij te pakken? Het schijnt dat Washington verder niet zo heel bijzonder is en dat je er vrij snel bent uitgekeken, maar dat er toch aantal interessante dingen zijn. Daarnaast ligt het op een redelijk trein-bare afstand van New York ( ik gok een uurtje of 5-6 bommelen?). Ik weet dat deze topic over New York gaat (en anders maak ik er gewoon een extra topic voor), maar misschien zijn er toch mensen die een antwoord weten op deze vraag.
Alvast bedankt
1. Lente is natuurlijk beter weer, maar februari zal ook wel te doen zijn. Ze zeggen altijd dat de lente de beste tijd is om NY te bezoeken omdat het in de zomer erg warm en benauwd kan zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:44 schreef _Liquid_ het volgende:
Wil met mijn vriendin naar New York in januari of februari, hoelang weet ik nog niet.
Nu wil ik al eigenlijk zolang ik mij kan heugen naar NewYork, iets trekt mij hieraan.. dus wil graag veel doen/zien/beleven.
Wat is een goede keuze.. wachten tot het mooier weer is (de zomer/lente) of is het daar nu ook leuk
Wat is een aan te raden tijdsduur om daar te verblijven, 1 week lijkt me te kort. 2 weken dan?..
Hoeveel kost het gemiddeld daar, ik heb wat stuff opgezocht en de hotels zien er niet heel goedkoop uit.. nu is dat niet zo een probleem maar wat ben je gemiddeld kwijt voor een weekje new york (zonder vliegticket prijs).
Nja.. iig bedankt als iemand de moeite neemt ál deze vragen te beantwoorden
Met chicks in NYC wilde het maar niet lukken.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:19 schreef The.PhantoM het volgende:
leuk om je verhalen te lezen Jag. And hook up with some NYC chick allright?
Ben benieuwd hoe TOTR jullie zal bevallen... En vergeet ook niet met de watertaxi naar port imperial NJ te gaan, heb je super uitzicht op manhattan. Of ga naar hunters point queens...
Ja, bij Madame Tussaud's, op datzelfde stukje. Een uur internetten voor 4 dollar.quote:
Verslag van 30 + 31 december en 1 + 2 januari komt nog.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:40 schreef Razer het volgende:
Binnen kort foto verslagje Jaguarized?
Dat begrijp ik. Het gaat mij meer over het feit dat iedereen er een beetje in door slaat. Het is een leuke gadget, maar ook niet meer dan dat. Hun spullen zijn van vrij slechte kwaliteit, maar dat wordt altijd geromantiseerd tot in den treure. Maar goed, zoals ik zei, probeer er eens elke dag een bakkie te halen en je bent na een maandje genezen.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ach ja, ieder zo z'n mening he.
Uiteraard, moest als avondeten dienenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
12"?
ja en dat vind ik dus too muchquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
Nee joh, das net zo veel als een 30cm hier.
Zaterdag en zondag 25 + 26 december gedaan, twee keer de Tuna.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Uiteraard, moest als avondeten dienen
en met name de tuna (en alle mayo-achtige bijbehorende substanties) is echt enorm machtigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag 25 + 26 december gedaan, twee keer de Tuna.
Guess what, ik heb hem ook nog laten doublen voor 1,5 dollar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:02 schreef komrad het volgende:
[..]
en met name de tuna (en alle mayo-achtige bijbehorende substanties) is echt enorm machtig
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:59 schreef Douwe het volgende:
[..]
Er zit steeds een uit de kluiten gewassen wit vlak over je foto's
Volgens mij is Douwe druk bezig geweest met verven ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
En over machtig gesproken, ik had een stuk cheesecake bij Planet Hollywood.. Niet normaal meer
ah ik zie ook dat je in Long Island city bent geweest. Nog een paar fotos gemaakt van de skyline vanaf die piers?quote:
Uitgestapt op Vernon Boulevard en naar die pier gelopen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:00 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ah ik zie ook dat je in Long Island city bent geweest. Nog een paar fotos gemaakt van de skyline vanaf die piers?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uitgestapt op Vernon Boulevard en naar die pier gelopen.
Top, het werd al een beetje donker, tegen half 5 ongeveer. Mijn foto's zullen dus wel donker zijn enzo.quote:
De donkerste panorama heb ik nu goed, maar de wat lichtere is helemaal scheef enzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:00 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Nog een paar fotos gemaakt van de skyline vanaf die piers?
Heb je je miles ingewisseld voor je ticket? Hoe gaat zoiets eigenlijk in z'n werk. Ik heb namelijk ook wat miles, iets van 15.000. Kan ik hier wat mee?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef RobinGQ het volgende:
Ik heb vandaag mijn ticket gekocht. Was nog een heel gestress zeg! Ik had al dagen geleden een goeie aanbieding zien staan op vliegwinkel.nl, ¤400,- kost het incl. belasting en toeslagen voor 4 t/m 12 februari. Ik heb zelf een ticket gekocht met mn frequent flyer miles, maar een vriend van me wilde van die aanbieding gebruik maken.
Nouja, 4 t/m 12 feb. zit ik daar dus. Heb er vreselijk veel zin in!![]()
Damnquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef Dr_Evil het volgende:
http://nyc2005.fotopic.net/p24592951.html
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef Dr_Evil het volgende:
http://nyc2005.fotopic.net/p24592951.html
![]()
Ik heb dan ook geen Canon EOS 350D he.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef RobinGQ het volgende:
Jaguarized, je foto´s verdienen niet de schoonheidsprijs, maar ze geven wel een erg leuke impressie. Kan nu al helemaaal niet meer wachten!
![]()
En geen oog voor compositie?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen Canon EOS 350D he.
Nee.quote:
Ik vind ze leuk hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
En als je de foto's niets vindt kan je er altijd nog gewoon niet naar kijken natuurlijk.
Ik heb een tripod gebruikt voor de panorama's. Ten eerste zorgt dat ervoor dat je camera niet verticaal verschuift tijdens het maken van de foto's en ten tweede kan je een langere shutterspeed gebruiken waardoor de foto niet onderbelicht raakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:27 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
De donkerste panorama heb ik nu goed, maar de wat lichtere is helemaal scheef enzo
Ik vind het juist fijner als de body wat groter is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef Jaguarized het volgende:
Olympus C150 2Mp.Ik kreeg hem gratis.
Nadeel is wel dat die EOS 350D enorm groot en log is. Zou je met een Olympus MJU 8Mp niet dezelfde resultaten krijgen? Scheelt ook de helft.
Zeer mooi dingetje is dat. Goede prijs ook heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:05 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
@Dizzee, ik schiet met een Canon Digital Rebel aka 300D.
- Dat is een mooie periode. Niet te warm, niet te koud.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:14 schreef Takemenow het volgende:
Maat van me en ik willen dit jaar naar New York. Paar vraagjes:
- Wat is de beste periode om te gaan? Zelf dacht ik rond april / eind mei..
- Hoe lang is het leuk om in NY te zijn? Gaat 2 weken te lang zijn?
- Wat zouden jullie aanraden om "alles" te kunnen zien?
- Hoe lang van tevoren moet je reserveren voor een honkbal / basketball wedstrijd? Kan dit online?
- Wat ben je ongeveer kwijt voor een dag of 10 / 2 weken NY?
- Beter om apart een ticket te kopen en hotel te reserveren of een pakket te nemen?
Thanks alvast
Tnx voor je antwoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Dizzee het volgende:
[..]
- Dat is een mooie periode. Niet te warm, niet te koud.
- 2 weken lijkt me idd wat te lang. Een week tot 10 dagen is voldoende.
- New York City Pass. Afhankelijk van je intresses.
- www.ticketmaster.com
- Grofweg rond de 1000 tot 1500 euro per persoon als je rustig aan doet.
- Mijn ervaring is dat apart vaak voordeliger is. Een pakket kan je nemen als je zo'n 4 dagen blijft.
New York Pass en City Pass zijn twee verschillende dingen. NYP is een pasje en CP een bonnenboekje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Dizzee het volgende:
[..]
- Dat is een mooie periode. Niet te warm, niet te koud.
- 2 weken lijkt me idd wat te lang. Een week tot 10 dagen is voldoende.
- New York City Pass. Afhankelijk van je intresses.
- www.ticketmaster.com
- Grofweg rond de 1000 tot 1500 euro per persoon als je rustig aan doet.
- Mijn ervaring is dat apart vaak voordeliger is. Een pakket kan je nemen als je zo'n 4 dagen blijft.
Vlakbij Penn en Guggenheim?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:16 schreef RobinGQ het volgende:
Ah tanx. Jammergenoeg is het niks voor mij, ik zit het liefst toch wel op Manhattan iig
Wij gaan zelf in The Wanderers Inn East (http://www.wanderersinn.com/east/index.asp). Zit vrij dicht bij Penn Station, zit dicht bij het Guggenheim, dicht bij de metro. We hebben een privé kamer voor 2 personen en dat voor $35,- per nacht p.p. ofzo. Heerlijk dus![]()
Oeps, ik bedoelde ook Grand Central natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vlakbij Penn en Guggenheim?Weet je al wel dat die twee een redelijke afstand van elkaar verwijderd zijn? Guggenheim op 86St East en Penn op 34th West?
Wat vinden jullie van deze prijs? En iemand ervaring metquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:49 schreef Takemenow het volgende:
Na wat zoekwerk denk ik dat ik wel wat leuks gevonden heb:
Vlucht:
14/05 07:00 TP 639 Amsterdam Lisbon 08:50
14/05 12:45 TP 103 Lisbon New York, Newark Intl ny 15:35
22/05 18:15 TP 104 New York, Newark Intl ny Lisbon 06:00 (23/05)
23/05 07:45 TP 658 Lisbon Amsterdam 11:35 (23/05)
258,00 EUR + 75,46 EUR tax = 333,46 EUR
Prijs 1 volwassene : 258,00 EUR + 75,46 EUR tax = 333,46 EUR
Security Tax 152,00 EUR
Totale prijs ( 2 Volwassenen ) = 818,92 EUR
Hotel: (iemand hier ervaringen mee?)
PARK AVENUE HOTEL
Room Type Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
Standard
¤532.96 Total
Week1 ¤56.00 ¤56.00 ¤56.00 ¤56.00 ¤56.00 ¤61.85 ¤61.85
Week2 ¤56.00
Totaal ¤1351.88 / 2 = ¤675.94 p.p. En dat voor 9 dagen New York...![]()
![]()
ff geGoogled en volgens mij is het dit hotel. Da's dus in New Jersey, aan de verkeerde kant van de Hudson.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef Takemenow het volgende:
En iemand ervaring met
PARK AVENUE HOTEL?
Ja en het is blijkbaar dichtbij Midtown:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:40 schreef Takemenow het volgende:
Hmm... wel positieve recencies...
quote:We stayed there in November. Location is great, just 2 bus stops (10 min) from Manhattan ($2.00).
Dit zou mij overtuigen:quote:The next day we had to go to Jacob Javits Center on (655 West 34th Street). Walked to Port Imperial Ferry station (real close), $5 very nice ride across Hudson river and then walked 2 blocks to Javits Center. Can't beat it.
quote:it is located in the Spanish Section of Weehawken, Down Palisade you can get Cuban,Puerto Rican, Mexican food, Very good food, and this coming from a Mexican.
Weh?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
En ze hebben het ook weer helemaal gerenoveerd in een paar dagen?
Dit was op onze floor.. Best jammer jaquote:all of the toilets were fairly unpleasant and the large hole in the wall between the shower and toilet on one floor meant that you could hear people going to the toilet right next to you - very unpleasant indeed!
Je zei dat alles kraakte en op het punt stond om in elkaar te vallen. "Het is dat het voor een paar nachtjes is."quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:50 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Weh?
[..]
Dit was op onze floor.. Best jammer ja![]()
That's sums it upquote:It is true, the carpets and windows leave much to be desired, but the basic comforts of a room were met. Yes, take some ear plugs and maybe a sleep aid, but how much time do you want to spend in your room when all of New York awaits you outside!!! Also, walking up the steep stairs is a challenge, but steep stairs are a way of life in NY from the subway to most restaurants.
Ja, we hadden hem ook voor 7 dagen. We hebben niet echt hoeven wachten bij Madame Tussaud's maar dat zal dan wel mazzel zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
Madame Tussaud's had ik ook nog in de planning staan maar ook hier stond een te grote rij voor. De rij schoot ook niet op leek het wel. Ik was bij de Starbucks aan de overkant en heb het een half uurtje in de gaten gehouden. Dezelfde mensen stonden nog in de rij op vrijwel dezelfde plaats, ze waren misschien een meter verhuisd.Vind 30 dollar nog wel duur trouwens.
Gelukkig dat ik hem gratis had kunnen doen met de NYP. Voor hoeveel dagen hadden jullie hem? Ook 7?
Die in Central Park was inderdaad veel groter, en zag er ook gezellig uit. Daar wilde ik ook nog heen maar er stond een lange wachtrij. Bij Rockefeller kon je er zo op. Ik denk dat veel mensen vanwege de prijs wegblijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:01 schreef Jaguarized het volgende:
De rink in Central Park was groter.Die in Bryant Park was gezelliger.
Heb ze alledrie gezien en vond om de een of andere reden Bryant Park gezelliger qua entourage e.dquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:15 schreef KarinBee het volgende:
[..]
Die in Central Park was inderdaad veel groter, en zag er ook gezellig uit. Daar wilde ik ook nog heen maar er stond een lange wachtrij. Bij Rockefeller kon je er zo op. Ik denk dat veel mensen vanwege de prijs wegblijven.
Hoe kun je nou weten welke gezelliger was als je niet bij Rockefeller bent geweest? Anyway, ik heb ervan genoten :-)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef KarinBee het volgende:
Om even terug te komen op een eerdere post van Jaguarized: je kunt wel in de sokkel van het Vijheidsbeeld naar boven. Daarvoor worden elke dag een bepaald aantal kaartjes uitgedeeld. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Jehoeft daar ook niet voor te betalen, is gewoon gratis voor de eerste mensen die zich melden. Wij hadden ook zo'n kaartje en het was leuk om de originele fakkel van het beeld te zien en te horen waarom die nu goud is.
De kaartjes om in de sokkel van het Vrijheidsbeeld te mogen worden uitgedeeld bij het kaartjes verkooppunt. Dus als je het kaartje voor de ferry koopt en je behoort tot de eerste weet-ik-hoeveel mensen, dan krijg je vanzelf zo'n kaartje erbij. Met de New York Pass is de ferry gratis en dan moet je je kaartje ophalen in de bookstore, die ernaast staat. Wij wisten dat niet dus ik meldde me eerst bij het verkooppunt. Die vrouw zei toen dat we in de bookstore moesten zijn maar gaf ons wel al zo'n kaartje erbij voor in het beeld.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar waar deelden ze die kaartjes uit dan? Ik heb niemand gezien die dat deed, zowel in Battery Park als op Liberty Island. Bij die grote witte tent voor het sokkel stond een gast iedereen te vertellen dat je 2 dagen van tevoren moest reserveren..
Hmm jammer dat ze die er dan niet gewoon bij doen voor de mensen met een NYP. Zo mis je toch behoorlijk wat moois zo te lezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef KarinBee het volgende:
[..]
De kaartjes om in de sokkel van het Vrijheidsbeeld te mogen worden uitgedeeld bij het kaartjes verkooppunt. Dus als je het kaartje voor de ferry koopt en je behoort tot de eerste weet-ik-hoeveel mensen, dan krijg je vanzelf zo'n kaartje erbij. Met de New York Pass is de ferry gratis en dan moet je je kaartje ophalen in de bookstore, die ernaast staat. Wij wisten dat niet dus ik meldde me eerst bij het verkooppunt. Die vrouw zei toen dat we in de bookstore moesten zijn maar gaf ons wel al zo'n kaartje erbij voor in het beeld.
Elke dag gaan er maar 2 groepen naar binnen, van naar ik schat zo'n 50 mensen. Dus de eerste honderd krijgen zo'n kaartje. Ze noemen die time passes, omdat er precies opstaat van hoe laat tot hoe laat je erin mag. Je kunt die time passes ook van te voren reserveren, maar het hoeft dus niet. Het gaat gewoon volgens op = op.
Wij stonden eerst echt op het midden van Times Square, maar nog buiten de vakken, wnat die waren nog niet open. Maar we stonden dus bij een vak midden in the action. Op een gegeven moment kwam er muziek uit de luidsprekers vlakbij ons. Veel en veel te hard en we werden ook doornat van de sneeuw, dus daar wilde ik geen 8 uur meer blijven.quote:
Hahaha, ik rond af naar 16 dollar....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:30 schreef Jaguarized het volgende:
Wij betaalden de 31e nog 14 dollar + tax = 15.17.![]()
Inderdaad, wij zijn gewoon meteen naar boven gegaan nadat we kaartjes hebben gehaald. Echt top, nauwelijks tot geen rij en als je eenmaal boven bent kan je nog 3 verdiepingen omhoog tot aan de antennes!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:33 schreef KarinBee het volgende:
[..]
Hahaha, ik rond af naar 16 dollar....
Wij hadden de kaartjes ook al eerder gekocht. Dat is trouwens nog een voordeel van Top of the Rocks: je kunt de kaartjes al eerder kopen voor een dag en tijdstip dat jij wilt. Doordat je echt een tijdstip hebt, kun je dan gewoon doorlopen.
Wij het Empire State Building is het gewoon aansluiten in de rij totdat je aan de beurt bent.
Even kijken...ik denk het wel. Ik zal even noemen wat we er allemaal mee gedaan hebben:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, wij zijn gewoon meteen naar boven gegaan nadat we kaartjes hebben gehaald. Echt top, nauwelijks tot geen rij en als je eenmaal boven bent kan je nog 3 verdiepingen omhoog tot aan de antennes!![]()
Hebben jullie de 7 daagse NYP er helemaal uit gehaald?
public bus. 10 bucks geloof ik en stopt bij grand central maar dat is niet echt in jouw richting. Er zijn ook shuttle busjes waar een stuk of 8 personene in kunnen die je afzet bij je bestemming. Taxi is 50 dollar d8 ik, maar met hoemeer je bnt hoe voordeliger natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Public_NME het volgende:
Iemand een tip voor een redelijk goed geprijsde airport (shuttle) taxi van JFK naar Upper West Side?
gewoon de metroquote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Public_NME het volgende:
Iemand een tip voor een redelijk goed geprijsde airport (shuttle) taxi van JFK naar Upper West Side?
Met een SuperShuttle wordt je voor 17 dollar p.p. voor je hotel afgezet.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Public_NME het volgende:
Dat klopt, maar dan mis je wel de ervaring van het voor het eerst binnenrijden van NY.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon de metrovoor 2 dollar zit je zo waar je wezen moet
coole uitstapjes bij jullie opleiding zeg. herriner me dat er al eens eerder iemand gepost had die ook journalistiek deed en ook met zn opleiding naar NY was geweest.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:44 schreef Klingon het volgende:
Over 11 nachtjes eindelijk naar New York. Als ik er de tijd voor heb zal ik hier m'n verslagjes posten. We gaan met zo'n 25 personen (excursie journalistiek) van 20 t/m 28 januari. Bezoeken o.a. CBS-studios, NY Times en waarschijnlijk Max Westerman. Volledige programma is donderdag bekend. Daarnaast natuurlijk nog de nodige vrije tijd. We overnachten in het Beacon Hotel (2130 Broadway at 75th Street) bij Central Park. I'll keep you posted...
welke periode?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef Takemenow het volgende:
Iemand nog een tip voor een hotel voor onder de $100 per nacht?
dat is ook weer waar, voor 13 dollar kan je ook de bus nemen. Met de metro heb je wel een andere ervaring: je zit opeens midden in manhattanquote:Op maandag 9 januari 2006 10:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan mis je wel de ervaring van het voor het eerst binnenrijden van NY.Ik zou dan liever wat meer betalen. Zelf ben ik altijd met een taxi gegaan...ok, het is wat duurder, maar naast het geweldige uitzicht word je ook recht voor de deur afgezet.
Iddquote:Op maandag 9 januari 2006 16:04 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is ook weer waar, voor 13 dollar kan je ook de bus nemen. Met de metro heb je wel een andere ervaring: je zit opeens midden in manhattan
http://www.amsterdaminn.com/location.html kamer voor zo'n 90 dollar.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:10 schreef Takemenow het volgende:
[..]
In mei 2006. Liefst 7 mei tot en met 16 mei of 14 tot en met 23 mei...
ik stapte uit onder the garden. stond nog beneden maar zag boven al de drukte op 7th av. heerlijk gevoel.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:04 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is ook weer waar, voor 13 dollar kan je ook de bus nemen. Met de metro heb je wel een andere ervaring: je zit opeens midden in manhattan
Welk hostel?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Public_NME het volgende:
www.cheaphotels.co.ukquote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef Takemenow het volgende:
Iemand nog een tip voor een hotel voor onder de $100 per nacht?
Riverside Inn, 319 West 94th Street, NYC, 10025quote:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Riverside Inn, 319 West 94th Street, NYC, 10025
Ja een of ander cheap-ass hostel, maarja ben ook maar een arme student. (die al 2 andere trips in de planning heeft staan in de eerste 5 maanden, dus moet op't geld letten)quote:Op maandag 9 januari 2006 17:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Approximate Fares
Rates range from $13 to $22. Discounts available for additional passengers in the same party. See On-line reservations for exact quotes.
All fares should be considered approximate & from a general area.
All fares are subject to change without notice - please call to confirm.
Ik zou gewoon een metro nemen.
Niet veel anders dan buiten de spits.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:49 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja een of ander cheap-ass hostel, maarja ben ook maar een arme student. (die al 2 andere trips in de planning heeft staan in de eerste 5 maanden, dus moet op't geld letten)
Maarja, het hoeft van mij niet goed te zijn. Een goed bed en een goede douche/wc volstaan...
Metro zie ik niet echt zitten aangezien ik rond spits uur aankom en nog nooit in NYC ben geweest...
Dat hadden wij in Washington ook overal. Je kon gratis in de Obelisk en naar het Capitol, maar dan moest je 's ochtends bij een ticketbox in de rij gaan staan. Na half elf had het sowieso geen zin meer. Bovendien waren we er maar één dag, dus dat hebben we dus niet gedaan. En wil je een gratis tour door het Witte Huis dan moet je dat drie tot zes maanden van te voren aanvragen bij de ambassadequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef Jaguarized het volgende:
Maar waar deelden ze die kaartjes uit dan? Ik heb niemand gezien die dat deed, zowel in Battery Park als op Liberty Island. Bij die grote witte tent voor het sokkel stond een gast iedereen te vertellen dat je 2 dagen van tevoren moest reserveren..
Ik ben fan van Duane, hij had zakdoekjes toen ik ontzettend verkouden wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
Nice. Duane Reade.Was die Vanilla nog een beetje weg te krijgen?
Ik heb nu nog de Mocha staan.
Ja echt ja? Ik wist niet dat dat kon. Lijkt me wel vet.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En wil je een gratis tour door het Witte Huis dan moet je dat drie tot zes maanden van te voren aanvragen bij de ambassade
Dat vertelde een local ook nog nadat jullie dat ook hadden verteld. Męn dat is echt lang!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En wil je een gratis tour door het Witte Huis dan moet je dat drie tot zes maanden van te voren aanvragen bij de ambassade
Achja, qua drukte ben ik op zich wel wat gewend. (heb immers een jaar in London gewoond) Maar het liefste heb ik dan geen koffer en andere dingen bij me! Want een metro pakken die bomvol is nog tot daar aan toe, met koffer etc. is het helemaal niks!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet veel anders dan buiten de spits.Ik kwam midden in de spits aan. 16.30 trein vanaf Newark dus 17.00 van Penn Train naar Penn Subway. Op die manier maak je meteen de heerlijke drukte van NYC mee.
voordat je in op manhattan aankomt zou ik uitzoeken aan welke avenue dat hotel/hostel ligt. Wij hadden ook alleen nummer en de street. Dus we moesten aaan allemaal mensen vragen en de meeste wisten ons niet te vertellen waar dat was. Je kan uitrekenen aan welke avenu het ligt maar ik weet niet precies meer hoe dat moet...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Riverside Inn, 319 West 94th Street, NYC, 10025
Duane had ook blarenpleisters voor mij.. En ook, zo blijkt achteraf, crackers die over datum warenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ben fan van Duane, hij had zakdoekjes toen ik ontzettend verkouden was
Broadway geloof ik... Amsterdam ave loopt toch parallel met broadway?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
Het kunnen er maar een paar zijn:
Central Park West
Columbus Ave
Amsterdam Ave
Broadway
West End Ave
Ja. Alle 5 lopen parallel met Broadway. Voor 94th en Broadway neem je de 1 of 2 trein naar 96th en 2 blokken terug. 96th is ook een express-train-station dus 8 minuten van 14th Str naar 96th Str.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Broadway geloof ik... Amsterdam ave loopt toch parallel met broadway?
Hotel Beacon daar komen wij net vandaan! Prima hotel voor z'n prijs. ZE hebben zelf ook een airport shuttle. Was voor 2 personen 42 dollar, en dan geen geintjes met fooi of toll meer.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:44 schreef Klingon het volgende:
Over 11 nachtjes eindelijk naar New York. Als ik er de tijd voor heb zal ik hier m'n verslagjes posten. We gaan met zo'n 25 personen (excursie journalistiek) van 20 t/m 28 januari. Bezoeken o.a. CBS-studios, NY Times en waarschijnlijk Max Westerman. Volledige programma is donderdag bekend. Daarnaast natuurlijk nog de nodige vrije tijd. We overnachten in het Beacon Hotel (2130 Broadway at 75th Street) bij Central Park. I'll keep you posted...
www.expedia.nlquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef schep het volgende:
Dag iedereen
Ik volg al geruime tijd deze topics en verleden week hebben we de stap genomen om een vlucht te boeken naar de city that never sleeps van 31 maart tot 5 april.
We zitten nu echter wel met een probleem, we vinden niet direct een passend hotel. (Prefereren een hotel boven een hostel) Het hotel Edison en hotel Milford Plaza lijken wel iets, maar blijkbaar kunnen we niet reserveren daar in onze periode, dus die vallen reeds weg. Hotel Beacon van KarinBee ook net bekeken, ook geen kamer![]()
Heb ook super veel hotels op tripadvisor afgegaan, maar blijkbaar is dit niet simpel om een degelijk hotel te vinden. We zijn niet moeilijk hoor, maar we zoeken een kamer met eigen sanitair, netjes onderhouden en redelijk gelegen, voor de rest hoeft er niet veel tralala aan te zijn. Het budget is iets van een 75 euro per nacht per persoon. Blijkbaar zijn er in NY veel goedkopere hotels, en veel astronomisch dure hotels, maar niet echt veel middenklasse hotels...
Heeft er iemand nog tips?
Lekker.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:05 schreef Takemenow het volgende:
YES! We hebben geboekt! 07 t/m 16 mei, hotel Amsterdam Inn, Amsterdam Avenue, NEW YORK CITY
Heb er zo`n zin in!![]()
![]()
![]()
Heb je al eens gekeken op www.cheaphotels.co.uk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef schep het volgende:
Dag iedereen
Ik volg al geruime tijd deze topics en verleden week hebben we de stap genomen om een vlucht te boeken naar de city that never sleeps van 31 maart tot 5 april.
knip
Dat kost elf euro ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:34 schreef Klingon het volgende:
Laten jullie trouwens je koffers sealen op Schiphol?
Nee joh.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:34 schreef Klingon het volgende:
Laten jullie trouwens je koffers sealen op Schiphol?
hoe was Jazz on the Park? De twee keer dat ik naar NY ben gegaan wilde ik daar erg graag verblijven, maar ze hebben totaal niet gereageerd op mailtjes. En het reserverings-systeem werkte elke keer niet...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat kost elf euro ofzo
Wat betreft de slotjes: in ons hostel (Jazz on the park) waren wel kluisjes, maar je kon helemaal nergens een eigen slotje aanhangen. Je kon ze alleen op slot doen met een muntje die je moest kopen en elke keer als je het kluisje opendeed en daarna weer dicht wilde doen moest er een nieuw muntje inNet zoiets als sommige zwembadkluisjes dus.
Ik ben er niet echt tevreden over. De slaapkamer was op zich prima (een twaalfpersoonskamer boeken is immers je eigen schuldquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef kepler het volgende:
hoe was Jazz on the Park? De twee keer dat ik naar NY ben gegaan wilde ik daar erg graag verblijven, maar ze hebben totaal niet gereageerd op mailtjes. En het reserverings-systeem werkte elke keer niet...
Welk hostel in Washington was dat? Ik zit over ruim een maand enkele dagen in Washington en dan door voor weekje in New York en we gaan ook in hostels slapen dus tips over goede hostels zijn welkom.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dit idee werd vooral versterkt doordat we in Washington een hostel hadden dat tien euro per nacht goedkoper was (je zit op Manhattan, dus daar zeg ik niets over), maar waarbij draadloos internet en gebruik van de computer gewoon bij de prijs zat in begrepen. Waar de kluisjes alleen een hangslotje van jezelf behoefden. Waar je je koffer ongetwijfeld even had mogen laten staan. Waar een ontspanningsruimte met spelletjes, pooltafel en tafelvoetbal (alles gratis) was, terwijl een dergelijke ruimte in Jazz on the Park er helemaal niet was.
In 2001 zat ik in een hotel dat toen Hampshire heette, nu heet het Quality on Times Square. Netjes hotel, drie sterren (middenklasser dus), met eigen badkamertje. Ze zitten op west 47th street tussen Broadway en 6th Ave, dus vlakbij Times Square. We betaalden daar toen in de buurt van 100 dollar per nacht voor onze kamer (is zo'n 80 euro). We hadden wel een suite, dus wellicht is een gewone kamer goedkoper, maar het is ook alweer 5 jaar geleden, dus ik weet niet of de prijs veel gestegen is... Je kunt het proberen. Je kunt dit hotel ook via de meeste reisbureaus boeken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef schep het volgende:
Dag iedereen
We zitten nu echter wel met een probleem, we vinden niet direct een passend hotel. (Prefereren een hotel boven een hostel) Het hotel Edison en hotel Milford Plaza lijken wel iets, maar blijkbaar kunnen we niet reserveren daar in onze periode, dus die vallen reeds weg. Hotel Beacon van KarinBee ook net bekeken, ook geen kamer![]()
Heb ook super veel hotels op tripadvisor afgegaan, maar blijkbaar is dit niet simpel om een degelijk hotel te vinden. We zijn niet moeilijk hoor, maar we zoeken een kamer met eigen sanitair, netjes onderhouden en redelijk gelegen, voor de rest hoeft er niet veel tralala aan te zijn. Het budget is iets van een 75 euro per nacht per persoon. Blijkbaar zijn er in NY veel goedkopere hotels, en veel astronomisch dure hotels, maar niet echt veel middenklasse hotels...
Nee maar ik heb een goed geheugen en kan me dat soort details om de een of andere vage reden goed herinneren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef komrad het volgende:
ff 1 ding, heb jij heel de dag met de klok rondgelopen of zo
Ah. Dan kom ik eens gezellig langsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja dat heb ik ook nog gedaan. Ik heb volgens mij iets van 4 uur film.
Ik neem aan dat je daar bepaalde dingen uitkniptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja dat heb ik ook nog gedaan. Ik heb volgens mij iets van 4 uur film.
Dingen zoals?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:33 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar bepaalde dingen uitknipt![]()
![]()
Is goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik lees voor het gemak morgen de overige dagen Jag! Maar, ik wil nu nog meer
ik kom jou ook overal tegen op FOK!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Mooi topic. Dit blijf ik volgen.
Tja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:03 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kom jou ook overal tegen op FOK!
Dat gaat dan richting 2007 of 2008 ergens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar. Zullen wij eens met z'n tweeën naar NY?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef komrad het volgende:
Weet je wat me altijd bij zal blijven:
' Stand clear of the closin' doors, please '
Ja, en?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat gaat dan richting 2007 of 2008 ergens.
Dat zinnetje van de express trains is nog duidelijk te horen maar van die gasten in de local trains moet je er echt voor gaan zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef kepler het volgende:
[..]
met zo'n duidelijke Amerikaanse stem
en dan zijn er werkzaamheden/vertragingen en roept de conducteur iets. En dan versta je er echt geen kont vanBeetje gebrabbel en gekraak komt er uit de speakers dan...
Hilltop Hostelquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef mouzzer het volgende:
Welk hostel in Washington was dat? Ik zit over ruim een maand enkele dagen in Washington en dan door voor weekje in New York en we gaan ook in hostels slapen dus tips over goede hostels zijn welkom.
Ik had niet eens een klokquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef komrad het volgende:
maakt niet uit, maar ik zou dat niet op de minuut weten, ik kijk sowieso weinig op mijn horloge als ik op vakantie ben
Ga naar Top Of The Rock.quote:
Houston, Texas? 2 weekjes Houston Texasquote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef Drive-r het volgende:
Ik weet dat het niet echt bij NY hoort, maar kon geen goed algemeen USA topic vinden en al helemaal niks over Houston... Maar goed, daar moet ik binnenkort dus zijn. Ik ga voor 1 of 2 weken naar een offshore project in de Golf voor wat onderzoek. Ik vlieg met de chopper vanaf Houston, maar zit daar met een beetje mazzel wel met een dag of wat tussen de vluchtje naar het de Golf en Nederland. Wat doe ik met mijn spaarzame tijd? Cultuur boeit me niet enorm in de vs, maar een drankje en hapje gaan er altijd in. Verder nog mooie gebouwen/civiele projecten? Ik vertrek vrij snel, wordt waarschijnlijk beetje laatste moment iets...
Het centrale VS topic is: Rondreizen door de USA.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef Drive-r het volgende:
Ik weet dat het niet echt bij NY hoort, maar kon geen goed algemeen USA topic vinden en al helemaal niks over Houston... Maar goed, daar moet ik binnenkort dus zijn. Ik ga voor 1 of 2 weken naar een offshore project in de Golf voor wat onderzoek. Ik vlieg met de chopper vanaf Houston, maar zit daar met een beetje mazzel wel met een dag of wat tussen de vluchtje naar het de Golf en Nederland. Wat doe ik met mijn spaarzame tijd? Cultuur boeit me niet enorm in de vs, maar een drankje en hapje gaan er altijd in. Verder nog mooie gebouwen/civiele projecten? Ik vertrek vrij snel, wordt waarschijnlijk beetje laatste moment iets...
In the City that never sleeps is het nooit dood.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:54 schreef Takemenow het volgende:
Dooie boel hiero....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |