Da's heel goed te doen. Het is ongeveer vier uur met de trein vanuit New York. En aan twee dagen heb je voldoende. Het is maar een kleine stad en alle bezienswaardigheden - op Arlington na - liggen bij elkaar. Je kan het Witte Huis in, maar daar moet je minimaal een maand (het liefst twee of drie) van tevoren aanvragen. Het Capitool is makkelijker te bezoeken; 's ochtends ff langs bij de ingang en dan krijg je een kaartje met daarop het tijdstip dat je tour begint. Als je alle Smithsonian musea wil bezoeken (en die zijn abosluut de moeite waard en nog gratis ook), moet je er nog een dagje aan vastplakken.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:19 schreef RobinGQ het volgende:
Echter, ik zit nog met een kleine vraag. Is het mogelijk om met een dag of 2-3 extra ook Washington erbij te pakken?
Ik ga zelf in de zomer 18 dagen naar NYC, ik ga ook 3 dagen Washington DC bezoeken. Er is een speciale bustour van NYC naar Washington, een retourtje kost 35 dollarquote:Op zondag 1 januari 2006 15:19 schreef RobinGQ het volgende:
Echter, ik zit nog met een kleine vraag. Is het mogelijk om met een dag of 2-3 extra ook Washington erbij te pakken? Het schijnt dat Washington verder niet zo heel bijzonder is en dat je er vrij snel bent uitgekeken, maar dat er toch aantal interessante dingen zijn. Daarnaast ligt het op een redelijk trein-bare afstand van New York ( ik gok een uurtje of 5-6 bommelen?). Ik weet dat deze topic over New York gaat (en anders maak ik er gewoon een extra topic voor), maar misschien zijn er toch mensen die een antwoord weten op deze vraag.
Alvast bedankt
1. Lente is natuurlijk beter weer, maar februari zal ook wel te doen zijn. Ze zeggen altijd dat de lente de beste tijd is om NY te bezoeken omdat het in de zomer erg warm en benauwd kan zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:44 schreef _Liquid_ het volgende:
Wil met mijn vriendin naar New York in januari of februari, hoelang weet ik nog niet.
Nu wil ik al eigenlijk zolang ik mij kan heugen naar NewYork, iets trekt mij hieraan.. dus wil graag veel doen/zien/beleven.
Wat is een goede keuze.. wachten tot het mooier weer is (de zomer/lente) of is het daar nu ook leuk
Wat is een aan te raden tijdsduur om daar te verblijven, 1 week lijkt me te kort. 2 weken dan?..
Hoeveel kost het gemiddeld daar, ik heb wat stuff opgezocht en de hotels zien er niet heel goedkoop uit.. nu is dat niet zo een probleem maar wat ben je gemiddeld kwijt voor een weekje new york (zonder vliegticket prijs).
Nja.. iig bedankt als iemand de moeite neemt ál deze vragen te beantwoorden
Met chicks in NYC wilde het maar niet lukken.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:19 schreef The.PhantoM het volgende:
leuk om je verhalen te lezen Jag. And hook up with some NYC chick allright?
Ben benieuwd hoe TOTR jullie zal bevallen... En vergeet ook niet met de watertaxi naar port imperial NJ te gaan, heb je super uitzicht op manhattan. Of ga naar hunters point queens...
Ja, bij Madame Tussaud's, op datzelfde stukje. Een uur internetten voor 4 dollar.quote:
Verslag van 30 + 31 december en 1 + 2 januari komt nog.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:40 schreef Razer het volgende:
Binnen kort foto verslagje Jaguarized?
Dat begrijp ik. Het gaat mij meer over het feit dat iedereen er een beetje in door slaat. Het is een leuke gadget, maar ook niet meer dan dat. Hun spullen zijn van vrij slechte kwaliteit, maar dat wordt altijd geromantiseerd tot in den treure. Maar goed, zoals ik zei, probeer er eens elke dag een bakkie te halen en je bent na een maandje genezen.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ach ja, ieder zo z'n mening he.
Uiteraard, moest als avondeten dienenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
12"?
ja en dat vind ik dus too muchquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
Nee joh, das net zo veel als een 30cm hier.
Zaterdag en zondag 25 + 26 december gedaan, twee keer de Tuna.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Uiteraard, moest als avondeten dienen
en met name de tuna (en alle mayo-achtige bijbehorende substanties) is echt enorm machtigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag 25 + 26 december gedaan, twee keer de Tuna.
Guess what, ik heb hem ook nog laten doublen voor 1,5 dollar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:02 schreef komrad het volgende:
[..]
en met name de tuna (en alle mayo-achtige bijbehorende substanties) is echt enorm machtig
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:59 schreef Douwe het volgende:
[..]
Er zit steeds een uit de kluiten gewassen wit vlak over je foto's
Volgens mij is Douwe druk bezig geweest met verven ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
En over machtig gesproken, ik had een stuk cheesecake bij Planet Hollywood.. Niet normaal meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |