Ja, we hadden hem ook voor 7 dagen. We hebben niet echt hoeven wachten bij Madame Tussaud's maar dat zal dan wel mazzel zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
Madame Tussaud's had ik ook nog in de planning staan maar ook hier stond een te grote rij voor. De rij schoot ook niet op leek het wel. Ik was bij de Starbucks aan de overkant en heb het een half uurtje in de gaten gehouden. Dezelfde mensen stonden nog in de rij op vrijwel dezelfde plaats, ze waren misschien een meter verhuisd.Vind 30 dollar nog wel duur trouwens.
Gelukkig dat ik hem gratis had kunnen doen met de NYP. Voor hoeveel dagen hadden jullie hem? Ook 7?
Die in Central Park was inderdaad veel groter, en zag er ook gezellig uit. Daar wilde ik ook nog heen maar er stond een lange wachtrij. Bij Rockefeller kon je er zo op. Ik denk dat veel mensen vanwege de prijs wegblijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:01 schreef Jaguarized het volgende:
De rink in Central Park was groter.Die in Bryant Park was gezelliger.
Heb ze alledrie gezien en vond om de een of andere reden Bryant Park gezelliger qua entourage e.dquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:15 schreef KarinBee het volgende:
[..]
Die in Central Park was inderdaad veel groter, en zag er ook gezellig uit. Daar wilde ik ook nog heen maar er stond een lange wachtrij. Bij Rockefeller kon je er zo op. Ik denk dat veel mensen vanwege de prijs wegblijven.
Hoe kun je nou weten welke gezelliger was als je niet bij Rockefeller bent geweest? Anyway, ik heb ervan genoten :-)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef KarinBee het volgende:
Om even terug te komen op een eerdere post van Jaguarized: je kunt wel in de sokkel van het Vijheidsbeeld naar boven. Daarvoor worden elke dag een bepaald aantal kaartjes uitgedeeld. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Jehoeft daar ook niet voor te betalen, is gewoon gratis voor de eerste mensen die zich melden. Wij hadden ook zo'n kaartje en het was leuk om de originele fakkel van het beeld te zien en te horen waarom die nu goud is.
De kaartjes om in de sokkel van het Vrijheidsbeeld te mogen worden uitgedeeld bij het kaartjes verkooppunt. Dus als je het kaartje voor de ferry koopt en je behoort tot de eerste weet-ik-hoeveel mensen, dan krijg je vanzelf zo'n kaartje erbij. Met de New York Pass is de ferry gratis en dan moet je je kaartje ophalen in de bookstore, die ernaast staat. Wij wisten dat niet dus ik meldde me eerst bij het verkooppunt. Die vrouw zei toen dat we in de bookstore moesten zijn maar gaf ons wel al zo'n kaartje erbij voor in het beeld.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar waar deelden ze die kaartjes uit dan? Ik heb niemand gezien die dat deed, zowel in Battery Park als op Liberty Island. Bij die grote witte tent voor het sokkel stond een gast iedereen te vertellen dat je 2 dagen van tevoren moest reserveren..
Hmm jammer dat ze die er dan niet gewoon bij doen voor de mensen met een NYP. Zo mis je toch behoorlijk wat moois zo te lezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef KarinBee het volgende:
[..]
De kaartjes om in de sokkel van het Vrijheidsbeeld te mogen worden uitgedeeld bij het kaartjes verkooppunt. Dus als je het kaartje voor de ferry koopt en je behoort tot de eerste weet-ik-hoeveel mensen, dan krijg je vanzelf zo'n kaartje erbij. Met de New York Pass is de ferry gratis en dan moet je je kaartje ophalen in de bookstore, die ernaast staat. Wij wisten dat niet dus ik meldde me eerst bij het verkooppunt. Die vrouw zei toen dat we in de bookstore moesten zijn maar gaf ons wel al zo'n kaartje erbij voor in het beeld.
Elke dag gaan er maar 2 groepen naar binnen, van naar ik schat zo'n 50 mensen. Dus de eerste honderd krijgen zo'n kaartje. Ze noemen die time passes, omdat er precies opstaat van hoe laat tot hoe laat je erin mag. Je kunt die time passes ook van te voren reserveren, maar het hoeft dus niet. Het gaat gewoon volgens op = op.
Wij stonden eerst echt op het midden van Times Square, maar nog buiten de vakken, wnat die waren nog niet open. Maar we stonden dus bij een vak midden in the action. Op een gegeven moment kwam er muziek uit de luidsprekers vlakbij ons. Veel en veel te hard en we werden ook doornat van de sneeuw, dus daar wilde ik geen 8 uur meer blijven.quote:
Hahaha, ik rond af naar 16 dollar....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:30 schreef Jaguarized het volgende:
Wij betaalden de 31e nog 14 dollar + tax = 15.17.![]()
Inderdaad, wij zijn gewoon meteen naar boven gegaan nadat we kaartjes hebben gehaald. Echt top, nauwelijks tot geen rij en als je eenmaal boven bent kan je nog 3 verdiepingen omhoog tot aan de antennes!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:33 schreef KarinBee het volgende:
[..]
Hahaha, ik rond af naar 16 dollar....
Wij hadden de kaartjes ook al eerder gekocht. Dat is trouwens nog een voordeel van Top of the Rocks: je kunt de kaartjes al eerder kopen voor een dag en tijdstip dat jij wilt. Doordat je echt een tijdstip hebt, kun je dan gewoon doorlopen.
Wij het Empire State Building is het gewoon aansluiten in de rij totdat je aan de beurt bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |